Dat is wel heel erg kort door de bocht. Je kunt ook gewoon wachten tot de PS3 een acceptabelere prijs heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Tip: Koop een Xbox360 en wacht op de PS4.
...want dan heeft -ie opeens wél een PS2 chip en HDMI?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Je kunt ook gewoon wachten tot de PS3 een acceptabelere prijs heeft.
En kan ik op die xbox360 dan ook maar 1 van mijn oude ps2 spellen spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Tip: Koop een Xbox360 en wacht op de PS4.
http://www.gamespot.com/news/6166312.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef Vince22 het volgende:
Weet niet waar jij al je info weghaalt, maar zou me eens eerst een beetje goed inlezen voordat je zo'n achterlijk topic opent.
Ik kan geen enkel PS2 spel op mijn Xbox360 spelen, dat jij toevallig dan weer wel een Sony-Spel op een Microsoft-Apparaat kan spelen is uitzonderlijk, volgens mij lul je gewoon uit je nek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En kan ik op die xbox360 dan ook maar 1 van mijn oude ps2 spellen spelen![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
zo en zo
TaLoN.NLquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel PS2 spel op mijn Xbox360 spelen, dat jij toevallig dan weer wel een Sony-Spel op een Microsoft-Apparaat kan spelen is uitzonderlijk, volgens mij lul je gewoon uit je nek.![]()
Het Internet is wereldwijd!quote:
Nee maar dan is ie wel meer waard voor zn geld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
...want dan heeft -ie opeens wél een PS2 chip en HDMI?
Ja, enkel de kabel, maar in de VS en JP krijgen ze die gewoon bij de luxe versie,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoezo moet je de aansluiting voor HDMI kopen? De kabel toch alleen?
quote:
Ik dacht dat die kabel er in de rest van de wereld ook niet bij zatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ja, enkel de kabel, maar in de VS en JP krijgen ze die gewoon bij de luxe versie,
wij in de EU vormen daarop een uitzondering.
Sorry, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kabel er in de rest van de wereld ook niet bij zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |