quote:Next Ratchet & Clank Game Titled
Insomniac's next Ratchet game goes to the 'Future.'
By Luke Smith, 02/21/2007
Insomniac's next Ratchet & Clank game appears on the cover of the April issue of Electronic Gaming Monthly. Its title? Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Note the expected double entendre, Insomniac did:
"The name Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction works on many levels. It signals a new era for the franchise, ties into the game's story, and includes one of our signature subtitle double entendres." -- Brian Allgeier, design director, Insomniac Games
For mountains of information on Tools of Destruction peep the April issue of Electronic Gaming Monthly. It will be on newsstands March 13 and in subscribers hands at the beginning of next month.
Ja sorry hoor, ik kan in het vervolg dit maar beter aan iemand anders overlatenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef SocialDisorder het volgende:
schaamteloze TVP
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm: Behind The Scenes Part 3
Warhawk niet langer een retail game meer
Jammer dat van Warhawk, de game had zeker wat potentie. Maar het aanbod downloadable games op het PS Network wordt er nu alleen maar beter op denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik neem aan dat dit waar is, maar morgen zul je er exact achter komen als hij een speelsessie heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)
knapquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef RAM_ het volgende:
K heb heb niks Pre-ordered hopen dat ze nog hebben:) ook gelukt met de psx en ps3
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Backwards Compatibility in Europa minder goed
Europa is echt de schijtbak van Sony.
Moron.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof je Saviour ooit op iets positiefs hebt kunnen betrappen als het gaat om de PS3. Maar goed, het nieuws is duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop