quote:- 2.5inch 60G HDD included
- Linux OS included
- Dev kit specs fix as of today
- 10.000.000 BD-ROMS manufacturing capability per month @ cost around same as 2-layer DVD
- Price will not be less than 50.000YEN (=425 dollar)
Aldus Kenquote:"Cell realizes a four dimensional world. Let's chase this dream together"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:54 schreef Xrenity het volgende:
omg de PS3 kan door de tijd heen!
[..]
Aldus Kenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uit dat persberichtquote:place t Shaun 3
Of die officiele site staat niets van een 60gig HD die erbij zit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thomper FTWquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Retuobak het volgende:
Wat zal P-Style blij zijn, niet alleen krijgt ie de PS3 dit jaar, hij zal nog gratis zijn ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die komt iig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of die officiele site staat niets van een 60gig HD die erbij zit.
Ik hoop het echt iigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg dat niet te hard, sony moet tegen die tijd al 6 miljoen blu-ray drives hebben. Dus ze zijn dan al tijdje bezig met productie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Gezien de release datum verwacht ik minimaal 4x Blu-ray
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
ff rekenen; ik heb nu 9 maanden om PS3 + HDTV + Surround System = 500 + 2000 + 800 = 3300 euro bij elkaar te sparen.
EITJE!
Ik verdien dan ook ruim voldoende. Die HDTV komt misschien zelfs al van de zomer, ivm met WKquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef Retuobak het volgende:
3300om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ja, ik draai break-evenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik verdien dan ook ruim voldoende. Die HDTV komt misschien zelfs al van de zomer, ivm met WKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop