abonnement Unibet Coolblue
pi_30577769
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30577792
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom niet? Of denk je dat next-gen alleen mooiere plaatjes is, .
En nee, het is niet ingame maar met de ingame engine gemaakt. Das nogal een verschil.. .
Next-gen is niet alleen mooiere plaatjes, maar Xbox 360 bied je niks meer dan mooiere plaatjes.
pi_30577832
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:59 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Next-gen is niet alleen mooiere plaatjes, maar Xbox 360 bied je niks meer dan mooiere plaatjes.
hou aub je mond dicht man, wat brengt ps3 dan meer dan de 360??
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30577833
quote:
Op woensdag 14 september 2005 17:59 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Next-gen is niet alleen mooiere plaatjes, maar Xbox 360 bied je niks meer dan mooiere plaatjes.
Aha, jij hebt al games gespeeld zo te lezen, .
Next-gen houdt ook in slimmere AI, meerdere dingen tegelijk op je scherm etc etc.
Jij beweert dus dat de X360 dat niet heeft? .
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Kojima had gezegd dat ze alleen ingame beelden van MGS 4 zouden laten zien.
Nee, dat zei hij niet.
Hij zei dat ze beelden lieten zien die real-time gemaakt zijn. Niet dat dit letterlijk in de game was. (terwijl je speelt dus!)
Ik geloof dat dit de kwaliteit van de cutscene's is. Zal het artikeltje ff zoeken.
Ziet er iig erg mooi uit, ook voor een cutscene .
-
pi_30577843
Deel 7 alweer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30577886
quote:
Kojima Productions, the new subsidiary of Konami of Japan, made an announcement on their website today that Metal Gear Solid 4 for the Playstation 3 will be present in a video form at the upcoming Tokyo Games Show.

Let us go back to an evening in history and recall a similar kind of anticipation for a past Metal Gear title. May 10th of 2000, the MGS2 unveiling event. A conference room at Universal Studios in Los Angeles jam packed with more than 100 journalists. Kojima came up and started the presentation. Nine minutes later, MGS2 trailer ends with some of the most mesmerizing moments anyone had ever imagined possible in a videogame. Never before seen pulse pounding polygonal sequences and soundtrack that came straight from a Hollywood music director. Nine minutes of visual tour de force drove the audience crazy with excitement. End result, a standing ovation with a good round of applause for Kojima and team.

Back to the present day and we have a new announcement at our hand with Kojima studios now readying for another Metal Gear Solid unveiling. Only this time, the number of crowd will be much higher than the 100+ figure from the year 2000.

The E3 2005 MGS4 demo titled 'No where to hide' was awarded 1up.com's best trailer of the show. We certainly agree with that! That trailer, created with the PS2 hardware, revealed how Kojima got himself back into this next-generation MGS project. It also offered hints at what the actual game would be like, says Kojima.

The press release put much emphasis on the subject of realtime MGS4 imagery taken from an actual next-generation Playstation 3 hardware. Confirming that once again MGS would be presented in a form which the internal teams at Konami like to call a 'polygon demo', also known to worldwide gamers as an in-game cinematic or cutscene."
Dit is dus niet letterlijk ingame, maar "slechts" een polygon demo. .
-
pi_30577928
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

hou aub je mond dicht man, wat brengt ps3 dan meer dan de 360??
Eyetoy ziet er veelbelovend uit (trackt je gezicht zodat je om hoekjes kunt kijken)

En de graphics zijn way mooier dan X360. PS3 blinkt uit op graphics/kracht, Rev. waarschijnlijk op innovatie, X360 op beiden niet.
quote:
also known to worldwide gamers as an in-game cinematic or cutscene."
Gewoon in-game dus. Wat we realtime te zien krijgen met de character models waar we de rest van de game mee spelen.
  woensdag 14 september 2005 @ 18:05:40 #8
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30577944

Uit het vorige topic. Fantastische graphics
pi_30577972
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eyetoy ziet er veelbelovend uit (trackt je gezicht zodat je om hoekjes kunt kijken)

En de graphics zijn way mooier dan X360. PS3 blinkt uit op graphics/kracht, Rev. waarschijnlijk op innovatie, X360 op beiden niet.
[..]

Gewoon in-game dus. Wat we realtime te zien krijgen met de character models waar we de rest van de game mee spelen.
Dus zoiets als de GameCube en de PS2 de afgelopen generation
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30578033
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dus zoiets als de GameCube en de PS2 de afgelopen generation
Vorige generatie werd er niet echt iets veranderd mbt tot gameplay.
pi_30578049
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Eyetoy ziet er veelbelovend uit (trackt je gezicht zodat je om hoekjes kunt kijken)

En de graphics zijn way mooier dan X360. PS3 blinkt uit op graphics/kracht, Rev. waarschijnlijk op innovatie, X360 op beiden niet.
!
Er zijn nog he-le-maal geen echte beelden gereleased van ps3 games. Alles wat tot nu toe is geshowed was GC of een polygon demo.
Op de echte ingame beelden moeten we nog wachten. Ik heb wel een idee waarom dat zo lang duurt . En dat van de Revo moet ik nog maar zien. Aan babbels alleen heb je zo weinig. .
quote:
Gewoon in-game dus. Wat we realtime te zien krijgen met de character models waar we de rest van de game mee spelen.
Ehm, nee. Ik doelde de beelden die je ziet als je daadwerkelijk iets met je poppetje doet, en dus niet de tussenfilmpjes. Ook al zijn ze realtime.
-
pi_30578061
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:09 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Vorige generatie werd er niet echt iets veranderd mbt tot gameplay.
Inderdaad.
Ik denk dat het met de volgende generatie wel anders is. .
-
pi_30578091
MGS4 is trouwens wel een van de games waar ik het meeste op wacht.. .
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een dijk van een game wordt .
-
pi_30578118
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
En de graphics zijn way mooier dan X360. PS3 blinkt uit op graphics/kracht, Rev. waarschijnlijk op innovatie, X360 op beiden niet.
XBOX blinkt natuurlijk uit in online gamen, .
-
pi_30578129
ik vind het niet echt schokkend mooi, laat staan fotorealistisch...
pi_30578157
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
!
Er zijn nog he-le-maal geen echte beelden gereleased van ps3 games. Alles wat tot nu toe is geshowed was GC of een polygon demo.
Op de echte ingame beelden moeten we nog wachten. Ik heb wel een idee waarom dat zo lang duurt . En dat van de Revo moet ik nog maar zien. Aan babbels alleen heb je zo weinig. .
Ik dek mezelf ook in met 'waarschijnlijk'
En ja, je hebt gelijk dat er nog geen echte footage geshowed is
quote:
Ehm, nee. Ik doelde de beelden die je ziet als je daadwerkelijk iets met je poppetje doet, en dus niet de tussenfilmpjes. Ook al zijn ze realtime.
Realtime filmpjes in deze kwaliteit vind ik al een hele prestatie. Hoeveel kan een realtime in-game cut-scene verschillen met in-game kwaliteit?

Overigens las ik dat er voor MGS4 met name was geconcentreerd op de animatie, en niet zo zeer op de models
pi_30578163
Mja voor mij is het:

PS3: Graphics/kracht
Revo: Vernieuwend/Games (waarschijnlijk)
360: Online/ook games

Maar dat denk IK he
pi_30578172
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef menesis het volgende:
ik vind het niet echt schokkend mooi, laat staan fotorealistisch...
Nee, het haalt het niet bij dat Killzone filmpje. Alleen dat plaatje van die dokter is echt erg indrukwekkend. Die vage plaatjes voor de rest zeggen vrij weinig.
Maar mooie graphics zijn leuk, gameplay is belangrijker. En dat is bij MGS meestal dik in orde.
-
  woensdag 14 september 2005 @ 18:15:39 #19
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30578183
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
MGS4 is trouwens wel een van de games waar ik het meeste op wacht.. .
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een dijk van een game wordt .
Geldt ook voor mij, eigelijk de enige reden voor mij om een PS3 te halen (als hij voor budget prijzen in de winkel ligt.)
pi_30578188
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

XBOX blinkt natuurlijk uit in online gamen, .
We zullen of dat argument volgende generatie nog steeds op gaat
PS3 en Rev. online worden gratis (toch?) en voor Xbox Live moet je vooralsnog gaan betalen

Ben benieuwd wat de kwaliteit van de services wordt en of het een beetje goed uitpakt.
pi_30578209
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef menesis het volgende:
ik vind het niet echt schokkend mooi, laat staan fotorealistisch...
Dat vind je voorlopig nog nergens, wordt misschien aan het eind van de next-gen consoles behaald, en waarschijnlijk bij de next-next gen games
pi_30578235
Maar waarom is Snake bejaard?! Of is het een combinatie van Big Boss, Ocelot en Snake om aan te geven dat die allemaal meedoen?
  woensdag 14 september 2005 @ 18:18:21 #23
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30578248
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Maar waarom is Snake bejaard?! Of is het een combinatie van Big Boss, Ocelot en Snake om aan te geven dat die allemaal meedoen?
Het zou de snor verklaren
pi_30578258
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef Xrenity het volgende:

Realtime filmpjes in deze kwaliteit vind ik al een hele prestatie. Hoeveel kan een realtime in-game cut-scene verschillen met in-game kwaliteit?

Overigens las ik dat er voor MGS4 met name was geconcentreerd op de animatie, en niet zo zeer op de models
Zeker! Het is erg mooi ja. .
Maar bij de huidige generatie verschilt het meestal nogal hoor. Maar ik denk dat het bij deze generatie een stuk minder gaat worden.. Ik hoop het iig .
Dat ze zich vooral op de animatie richten zou je niet zeggen.. Models zien er statisch wel prima uit iig. Of dat bewegend ook zo is weet ik niet, maar dat zal wel.
Bij MGS weet je zeker dat je een kwaliteitgame hebt. Of je er nou van houdt of niet, de gameplay, graphics en verhaal zijn meestal dik in orde.
Alleen MGS 2 vond ik zwaar bout .
-
pi_30578267
Was PS2 online niet ook al gratis?

En fotorealistisch, zitten we daar wel op te wachten? Games als DoA zijn cool door hun niet volledig realistische uiterlijk vind ik. Bij games als Gran Turismo is dat mss een ander verhaal.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')