Trek jij je conclusies maar alvast... Ik kijk over een jaartje of anderhalf wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
Hypen en aandacht trekken?
de xbox 360 ligt in november voor 300 of 400 euro in de winkel, vervolgens praat sony alsof hun ps3 1500 euro gaat kosten, wat doet de gemiddelde consument ? juist
gast ik zeg niet dat die ps3 zuigt, ik zeg dat de mainstream wel weet wat ie kiest, het goedkoopste.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Trek jij je conclusies maar alvast... Ik kijk over een jaartje of anderhalf wel.
Dat ze eerder gehyped en gewonnen hebben is duidelijk... maar toch niet "op een dergelijke manier"?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef piet_pelle het volgende:
Sony roept dat gewoon zodat de consument denkt, " hij komt later en hij is wat duurder, mmm dan zal ie wel beter zijn."
Op een dergelijke manier hebben ze al eerder gehyped en gewonnen.
Nou, hij kwam later uit dan de Dreamcast en Sony brulde in de rondte dat ie zoveel honderd maal beter en sneller zou zijn en dat samen liet de consument denken dat ie dan wel veel beter zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat ze eerder gehyped en gewonnen hebben is duidelijk... maar toch niet "op een dergelijke manier"?
Maar toen zeiden ze niet dat 'ie verschrikkelijk duur zou worden!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef piet_pelle het volgende:
Nou, hij kwam later uit dan de Dreamcast en Sony brulde in de rondte dat ie zoveel honderd maal beter en sneller zou zijn en dat samen liet de consument denken dat ie dan wel veel beter zou zijn.
En toen ik Tekken TAG zag moest ik 2X vragen of het niet voor de psx was terwijl ik thuis Soul Calibur speelde.
Ze bereikten er hetzelfde doel mee, de consument doen denken dat deze console weer een generatie'tje verder zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar toen zeiden ze niet dat 'ie verschrikkelijk duur zou worden! [afbeelding] Schreeuwen dat je console zóveel beter is dan "..." doet iedere consolefabrikant natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:40 schreef piet_pelle het volgende:
Ze bereikten er hetzelfde doel mee, de consument doen denken dat deze console weer een generatie'tje verder zou zijn.
Hype tegen hype bereikt niet veel maar ik heb Microsoft of Nintendo nooit horen zeggen dat de ps3 zal verbleken bij hun product.quote:
Je neemt het Sony nog steeds kwalijk hè, dat ze de Dreamcast hebben vernietigd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef piet_pelle het volgende:
Hype tegen hype bereikt niet veel maar ik heb Microsoft of Nintendo nooit horen zeggen dat de ps3 zal verbleken bij hun product.
En een console later doen uitbrengen laat mensen denken dat ie dan wel beter zal zijn zoals bij de xbox wel het geval was, bij de ps2 duidelijk niet dus betwijfel ik of de ps3 wel zoveel beter zal zijn ondanks zijn hogere prijs.
You will say WOWquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:
Volgens diezelfde redenatie zouden mensen nu moeten denken dat de Revolution wèrkelijk revolutionair wordt.
Als dat waar was geweest dan was de Dreamcast nu het populairst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als consoles later uitbrengen consumenten werkelijk laat geloven dat 'ie beter zal zijn, dan zou de Cube nu het populairst zijn, dan de xbox en dáárna pas de PS2. In werkelijkheid is het echter andersom. Volgens diezelfde redenatie zouden mensen nu moeten denken dat de Revolution wèrkelijk revolutionair wordt.
Valt het op?quote:Je neemt het Sony nog steeds kwalijk hè, dat ze de Dreamcast hebben vernietigd.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef piet_pelle het volgende:
Het is een mix van de juiste marketing, bluf en overhype hoort daarbij.
In iedere post van jou, in ièdere topic in [GAM] valt het op ja!quote:Valt het op?![]()
Maar jij lijkt te ontkennen dat bluf en overhypen een onderdeel van het marketing pakket zijn. De Dreamcast had niks van dit alles de ps2 had the full package. Met de ps3 doen ze gewoon weer hetzelfde, met het roepen dat de prijs zo hoog is laten ze de mensen denken dat ie technisch supereiur is.quote:
Wat denk je dat we uit jouw posts uit kunnen maken, en nu al helemaal. Ik kom er tenminste schaamteloos voor uit.quote:In iedere post van jou, in ièdere topic in [GAM] valt het op ja!
Ik ontken helemaal niks. Was ik niet degene die een aantal posts hierboven zei dat het "zeggen dat de PS3 zo duur wordt" pure hype en aandachttrekkerij was? En trouwens... ze laten mensen niet denken dat 'ie technisch superieur is door te zeggen dat 'ie duur wordt. Ze zèggen gewoon dat 'ie technisch superieur wordt!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef piet_pelle het volgende:
Maar jij lijkt te ontkennen dat bluf en overhypen een onderdeel van het marketing pakket zijn. De Dreamcast had niks van dit alles de ps2 had the full package. Met de ps3 doen ze gewoon weer hetzelfde, met het roepen dat de prijs zo hoog is laten ze de mensen denken dat ie technisch supereiur is.
Zeg het eens! Dat ik Sony/Playstation-fan ben? Dat klopt!quote:Wat denk je dat we uit jouw posts uit kunnen maken, en nu al helemaal. Ik kom er tenminste schaamteloos voor uit.
ik ben persoonlijk ook fan van de dreamcast, geniaal ding was het , eerste 128 bit console.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als dat waar was geweest dan was de Dreamcast nu het populairst.Het is een mix van de juiste marketing, bluf en overhype hoort daarbij.
[..]
Valt het op?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Vreemde stijl...
Is dit ingame?
Snake met rolator?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Vreemde stijl...
Is dit ingame?
Voor jou een vraag voor Hideo een weet..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Is dat Big Boss? Of raakt snake ook een oog kwijt.
dat zou ook een nieuw stukje equipment kunnen zijn voor andere gameplay, mischien camera gun alla ghost recon 2 of wat dan ook, het ziet er iig niet uit als een normaal ooglapjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Is dat Big Boss? Of raakt snake ook een oog kwijt.
Jammer dat het zo duur is...quote:
quote:De Famitsu is altijd een bron voor aankondigingen, zo ook de Famitsu van deze keer. Natuurlijk zit de Tokyo Game Show in de agenda en vele bedrijven willen natuurlijk hun games tonen op de TGS. Wisten jullie overigens dat Ownage ook een Tokyo Game Show reporter heeft in de vorm van Remkos (bij sommigen misschien nog wel bekend). Maar goed, enkele bedrijven hebben verschillende games aangekondigd voor de Playstation3, hieronder een overzicht.
* Extreme
* Project Psychic
* Way Of The Samurai 3
* Hitsuji-Mura
* Super Robot Wars
Hoe duur?quote:Jammer dat het zo duur is...
Denk je dat het minder wordt dan 400quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Hoe duur?![]()
Volgens mij weten we nog iets over de prijs.
Holy fuck als dat ingame beelden zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Nog een paar DMC 4 scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit.
Ik verwacht hem rond die prijs ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat het minder wordt dan 400?
ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreamingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik verwacht hem rond die prijs ja.
De technologiën die Sony voor de Ps3 gebruikt zijn van Sony zelf. Dus ze kunnen zelf de prijs laag gaan houden.
Cell en Blu-Ray zullen bij massaproductie veel geld opleveren voor Sony. Moeten ze wel eerst succesvol worden.![]()
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreaming
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.
De Ps2 zou ook onbetaalbaar worden. De PSP ook al. Men dacht eerst dat de PSP voor minstens ¤400 in de winkels zou verschijnen. En wat blijkt...niet waar.
Ik verwacht dat Sony zit te bluffen. De Ps3 zal echt niet voor meer dan ¤400 in de winkels gaan vershijnen...
Ow, dan weet je meer dan de rest van de wereldquote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.
¤1000,- voor de Ps3?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
ik ben al 500 euro kwijt aan een 3d kaart die de graphics van een 360 aankan.
ik denk niet dat sony bluft en rustig 1000 euro voor hun apparaat rekenen
Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
¤1000,- voor de Ps3?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kom op zeg...![]()
Ja dat vind ik veel voor een console.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
ik ben al 500 euro kwijt aan een 3d kaart die de graphics van een 360 aankan.
ik denk niet dat sony bluft en rustig 1000 euro voor hun apparaat rekenen
Jij moet niet zo naïef zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?
ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jij moet niet zo naïef zijn...![]()
Waarom niet? Of denk je dat next-gen alleen mooiere plaatjes is,quote:Op woensdag 14 september 2005 17:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Holy fuck als dat ingame beelden zijn
Next-gen begint dus iig nog niet Nov. 2005 als ik dit zo zie
Ze schreeuwen dat ie duur wordt om bovengenoemde reden (volgens de theorie).quote:Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?
en ze schreeuwen zelf dat ie duur word.
de ps3 word dus duur tot anders bewezen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |