quote:- 2.5inch 60G HDD included
- Linux OS included
- Dev kit specs fix as of today
- 10.000.000 BD-ROMS manufacturing capability per month @ cost around same as 2-layer DVD
- Price will not be less than 50.000YEN (=425 dollar)
Aldus Kenquote:"Cell realizes a four dimensional world. Let's chase this dream together"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:54 schreef Xrenity het volgende:
omg de PS3 kan door de tijd heen!
[..]
Aldus Ken
uit dat persberichtquote:place t Shaun 3
Thomper FTWquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Retuobak het volgende:
Wat zal P-Style blij zijn, niet alleen krijgt ie de PS3 dit jaar, hij zal nog gratis zijn ook
Die komt iig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of die officiele site staat niets van een 60gig HD die erbij zit.
Ik hoop het echt iig.
Zeg dat niet te hard, sony moet tegen die tijd al 6 miljoen blu-ray drives hebben. Dus ze zijn dan al tijdje bezig met productie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef Retuobak het volgende:
Gezien de release datum verwacht ik minimaal 4x Blu-ray
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
ff rekenen; ik heb nu 9 maanden om PS3 + HDTV + Surround System = 500 + 2000 + 800 = 3300 euro bij elkaar te sparen.
EITJE!
Ik verdien dan ook ruim voldoende. Die HDTV komt misschien zelfs al van de zomer, ivm met WKquote:
Ah ja, ik draai break-evenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik verdien dan ook ruim voldoende. Die HDTV komt misschien zelfs al van de zomer, ivm met WK
Ik denk dat ie 599 gaat kosten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
ff rekenen; ik heb nu 9 maanden om PS3 + HDTV + Surround System = 500 + 2000 + 800 = 3300 euro bij elkaar te sparen.
EITJE!
Ik denk gewoon $499/499 euroquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 599 gaat kosten.
Niet minder dan 450$. Reken daar fijn BTW en andere kosten bij en je zit wel boven de 500 ben ik bang.
mocht dat zo zijn, zal ik wel besparen op nutteloze zaken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 599 gaat kosten.
Niet minder dan 450$. Reken daar fijn BTW en andere kosten bij en je zit wel boven de 500 ben ik bang.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mocht dat zo zijn, zal ik wel besparen op nutteloze zaken.
eten bijvoorbeeld
Ken wel. Met z'n vier dimensies.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik denk gewoon $499/499 euro
Sony is niet gek.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:39 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Zit al maanden op water en brood.. kwestie van voorbereid zijn.
bron?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef Tain het volgende:
Gamespy en SOE hebben PS3-online ontwikkeld
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:54 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Je hebt het wel druk he, op mijn quotes reageren![]()
Alweer oud nieuws maar wel lekkerquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:55 schreef InsertCredit het volgende:
"PlayStation 3 will also be fully backwards compatible with PS2 and PSone games, Kutaragi said, and all of them will be playable in "high-definition" resolutions."
![]()
dat van de HDD lees ik netquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:01 schreef Retuobak het volgende:
HDD IS verplicht Kepler
En 4x of hoger wordt het gewoon, no way dat ze alle games op blu-ray doen en dan maar een 2x BR drive hebben.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
als het enige hikpunt de BR-standaard is betekent dat....dat.....dat..............................................de E3 overspoeld zal worden met PS3-pracht
IN-GAME!
Zo'n persconferentie is daar niet geschikt voor. E3 here we come!
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef kepler het volgende:
Linux besturings-systeem is leuk en aardig, maar wat wordt de interface en wat kan je er allemaal meedoen?
Waarschijnlijk is de Sony-linux nogal crippled. 't Is gewoon even wachten op de eerste fatsoenlijke 'fan-release'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.
BR is in handen van Sony, dus die beveiliging ook. Een player ervoor maken zal dan ook niet zo'n opgaaf zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.
verschil met de huidige dev-kits is de blu-ray speler, dus het wordt dan de eerste generatie spellen optimaliseren om te spelen vanaf een BR-schijfje ipv de interne HDDquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef HassieBassie het volgende:
In juni worden de definitieve dev-kits pas verstuurd? Ook vaag. Dat is 5 maanden voor een wereldwijde launch![]()
kan je dan gewoon zelf dingen installeren enzo??? Lijkt me niet erg handig voor op een console...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan heb je wel een complete multimedia device in je kamer staan waar je alles op kan instaleren wat je maar wilt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dan gewoon zelf dingen installeren enzo??? Lijkt me niet erg handig voor op een console...
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
10 miljoen consoles in 5 maanden tijd![]()
it has a nice ring to it
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan heb je wel een complete multimedia device in je kamer staan waar je alles op kan instaleren wat je maar wilt.
En linux instaleren op je ps dan kan al sinds nummer 1 dus dat is ook niet echt nieuw meer.
ik had het anders gelezen; 6 miljoen bij launch, en vervolgens elke maand een miljoen erbij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)
1 million Units in production per month
ik kom niet op de 10 miljoen in 5 maanden hoorEn alleen in Japan kunnen er makkelijk 6 miljoen PS3's verkocht worden in 5 maanden tijd...
Verschil moet er zijn, vind je niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.
Nee, gekquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)
1 million Units in production per month
ik kom niet op de 10 miljoen in 5 maanden hoorEn alleen in Japan kunnen er makkelijk 6 miljoen PS3's verkocht worden in 5 maanden tijd...
So?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.
zie je nu hoe weinig dat isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het anders gelezen; 6 miljoen bij launch, en vervolgens elke maand een miljoen erbij.
Ja maar het handige met linux is dat je het zelf kan maken en programeren. Dus als sony een linux variant maakt waarin je in een scherm kan kiezen tussen een paar knopjes om oa een browser te instaleren dan is dat niet al te moeilijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus 2 miljoen consoles per regio, en dat voor 5 maanden. Wil jij zeggen dat dit veel isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gekDas wel erg veel hoor
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consolequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar het handige met linux is dat je het zelf kan maken en programeren. Dus als sony een linux variant maakt waarin je in een scherm kan kiezen tussen een paar knopjes om oa een browser te instaleren dan is dat niet al te moeilijk
Het ligt er gewoon aan hoe sony het inelkaar zet. Als dat goed gaat dan zal er geen probleem komen als je pc`s niet kentHet gaat er niet om dat je het os kan verbouwen als je er geen verstand van hebt.
Pas als je wel verstand hebt van linux kan je dan veel meer verbouwenMaargoed dit is weer alleen maar speculaas dus we zien wel als het er komt.
Daar ben ik het compleet mee eens. Maar sony gaat voor een multimedia defice dus kan het voor de mensen die het wel handig vindeneen leuke uitkomst zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consoleDaar heb ik toch een PC voor
maar goed, het zal vast handig zijn
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus 2 miljoen consoles per regio, en dat voor 5 maanden. Wil jij zeggen dat dit veel is![]()
Och, als die functionaliteit veel toevoegt zie ik het bezwaar niet. Installaties zijn sowieso uber (automatische game installaties op een snelle 3,5" schijf zouquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consoleDaar heb ik toch een PC voor
De vraag zal een veelvoud van die van de Xbox 360 zijn mag ik toch aannemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.
Ohw nee hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekortenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekorten
Sla je er toch 5 in en ga je richting ebay?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekorten
Alleen voor het installeren van nieuwe film en muziek codecs is het al handig. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om zelf je media-player uit te zoeken. Standaard zal hij vast voldoen, maar er zijn bepaalde mensen die graag alles uit een machine halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergeet de snes-emu nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen voor het installeren van nieuwe film en muziek codecs is het al handig. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om zelf je media-player uit te zoeken. Standaard zal hij vast voldoen, maar er zijn bepaalde mensen die graag alles uit een machine halen
Succesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga maar vast sparen denk ik...
Dank jequote:
SNES FTW!quote:
Die zit al in de revo dus daar gaan we niet zo moeilijk over doen hé!quote:
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank jeEnige dat ik nu nog wil weten zijn de launchgames. Ik moet overigens wel in november richting de USA, want no way dat ik een EU console ga kopen
Ja, doe er maar twee, ik betaal je als je ze afgeleverd hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?
Klinkt wel lekker, maar ik denk dat ik gek word als ik em op de launchdag niet hebquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?
Same Here!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, maar ik denk dat ik gek word als ik em op de launchdag niet heb.
zie ik er uit als gekke henkie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, doe er maar twee, ik betaal je als je ze afgeleverd hebt
Och, ik wil gewoon mgs4 spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Zeiksnor het volgende:
Het is wel grappig om te lezen hoe iedereen hier weer als een mak schaap achter Sony aanloopt.
Het lijkt mij eerder een zoethoudertje voor de aandeelhouders en de beurzen.
Ken gilt altijd maar wat en de marketing doet de rest.
Vooralsnog lijkt het mij beter om te wachten tot de E3 en te kijken of het allemaal wel zo geweldig is.
Het ziet er op papier erg goed uit, maar dat was de emotionchip ook![]()
Diverse developers hebben aangegeven dat het systeem niet veel sterker is dan een 360 en dan blijven er wel heel veel technische snufjes over voor de jan met de pet
Deze snufjes interesseren de meeste mensen niet, maar die willen hier dan ook geen ¤ 600 betalen en dat zal ie toch wel kosten ivm btw etc.
360 zal dan wel kelderen in prijs.
Voor mij hetzelfde, alleen dan voor de nieuwe Final Fantasy en andere RPG'squote:Op woensdag 15 maart 2006 10:53 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Och, ik wil gewoon mgs4 spelen.
Beetje meegaan in de hype is wel leuk.
Zeiken kan achteraf nog wel.
Mercury systems is inmiddels begonnen met het implementeren van de Cell in militaire en medische apparaten. Daar is dus niets mis mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Zeiksnor het volgende:
Het is wel grappig om te lezen hoe iedereen hier weer als een mak schaap achter Sony aanloopt.
Het lijkt mij eerder een zoethoudertje voor de aandeelhouders en de beurzen.
Ken gilt altijd maar wat en de marketing doet de rest.
Vooralsnog lijkt het mij beter om te wachten tot de E3 en te kijken of het allemaal wel zo geweldig is.
Het ziet er op papier erg goed uit, maar dat was de emotionchip ook![]()
Diverse developers hebben aangegeven dat het systeem niet veel sterker is dan een 360 en dan blijven er wel heel veel technische snufjes over voor de jan met de pet
Deze snufjes interesseren de meeste mensen niet, maar die willen hier dan ook geen ¤ 600 betalen en dat zal ie toch wel kosten ivm btw etc.
360 zal dan wel kelderen in prijs.
????quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat snap ik, maar ik ben het truukje van Sony een beetje zat.
Het kostte mij een Saturn en een Dreamcast en daar kwam een niet veel betere vervanger voor.
Hopelijk kan Nintendo de marketingtrein een beetje stoppen.
Nog niets over gehoord zover ik weet. Ik denk e3quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de controller nou al definitief eigenlijk? Ik hoop het wel, ronde vormen van Dual Shock 3 >> RSI hoeken van DS2
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Daarnaast heeft de PS3 iets wat de X360 niet heeft; Devil May Cry, Metal Gear Solid, Tekken etc etc.
Mja, 't punt is dat je ze gewoon allemaal moet hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat snap ik, maar ik ben het truukje van Sony een beetje zat.
Het kostte mij een Saturn en een Dreamcast en daar kwam een niet veel betere vervanger voor.
Hopelijk kan Nintendo de marketingtrein een beetje stoppen.
360 en PS3quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.
Daarentegen zal ik wel een beetje huilen als RE5 alleen op de PS3 komt.
En hopelijk een nieuwe gtaquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Daarnaast heeft de PS3 iets wat de X360 niet heeft; Devil May Cry, Metal Gear Solid, Tekken etc etc.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
wel jammer dat Rockstar's Table Tennis alleen op de X360 komt
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dogquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.
Daarentegen zal ik wel een beetje huilen als RE5 alleen op de PS3 komt.
En de te verwachten Square-titels.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dog
Die kan je ook op de ps2 spelen dus om daarvoor nu een ps3 te gaan halenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die kan je ook op de ps2 spelen dus om daarvoor nu een ps3 te gaan halen
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9583quote:
Zit ik ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dog
Nope, PS2. Kosten van deel 1 zijn dusdanig hoog dat deel 2 snel eruit gepoept moest worden. Met de vertraging van de PS3 werd besloten om GoW2 een PS2 titel te maken, en wellicht een PS3-port te maken. Maar met de launch op november, verwacht ik eerder GoW3 pas op de PS3.quote:
Ah, ook goed. iig in hd-res danquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste beelden God of War II: Divine Retribution
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
waar dan wel op? Behalve RE5?quote:
Marioooooooooooquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.
Waarom komt dat enthousiasme wat betreft Killzone toch ineens vandaan? De ontvangst van het origineel was toch alles behalve denderend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteitquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteit
SHAKE THEM TITTIES!
En KoF scoort maar mager;quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?
Een cijfer dat maar nauwelijks verschilt met dat van Tekken 5?
Ik ben Tekken fan, begrijp me niet verkeerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteit
SHAKE THEM TITTIES!
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?
Een cijfer dat maar nauwelijks verschilt met dat van Tekken 5?
Revolution, RE5, Gears of War etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar dan wel op? Behalve RE5?
En nog maar te zwijgen over MotorStorm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom komt dat enthousiasme wat betreft Killzone toch ineens vandaan? De ontvangst van het origineel was toch alles behalve denderend.
Dus omdat jij tekken een leukere game vind is DOA een mindere gamequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.
Vond ik al bij DOA2 op de PS2 trouwens, voor ik beschuldigd wordt van PS-fanboyisme.
Dat is smaak, maar de objectieve kwaliteit van DoA valt met dergelijke cijfers niet bepaald te betwisten lijkt me. En met een 7,3 gemiddeld zou ik Killzone dan juist weer niet bestempelen als een toptitel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.
Vond ik al bij DOA2 op de PS2 trouwens, voor ik beschuldigd wordt van PS-fanboyisme.
Ja, en de X360 heeft niets?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
En PCquote:
dat zeg ik niet, maar de X360 heeft geen van die titels, en laat ik nou net met titels meer hebben dan een Gears of War.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de X360 heeft niets?.
Welcome Fanboy.
DOA 2 is wel essentieel anders dan deel 4 hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tabel Tennis is geen GTAquote:
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DOA 2 is wel essentieel anders dan deel 4 hoor.
De hele gameplay is flink aangepakt. Het is dat ik Tekken fan ben, maar de gameplay in DOA is sneller en flitsender.
Echter ben ik zo Tekken verslaafd dat ik die moves inmiddels blind doe. Wat ook wel weer wat zegt, Hwoarang heeft al 4 delen lang nagenoeg dezelfde moves. Daar waar bij DOA echt heel veel bij is gekomen en veranderd.
neem eens niet alles zo serieus FFS. zeker niet als er eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hello Sherlock.
Jij denkt echt dat GTA een exclusive wordt?.
Logicaquote:
Iemand van Rockstar vrij lang geleden al.quote:
Jawel, Darkstalkers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Logica
No way dat Rockstar de PC en 360 markten gaat negeren, de voorgangers verkochten top op de PC en Xbox.
Samurai Showdown 5 komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.
Ik denk eerder een half jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360
Ik denk serieus dat andersom de kans groter is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggenquote:
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat andersom de kans groter is.
X360 heeft op het moment van uitkomen zeker nog een voorsprong.
En MS heeft VEEL meer geld.
Leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggen
Ah, jij bent er zo een. Triest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggen
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.
Wat wil je ze uitleggen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Right............quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dat was toen, overigens was er ten tijde van San Andreas nog steeds dat contract, geloof ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.
Yep.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?
elk contract is uit te kopen, en Rockstar zei nee. In diverse interviews heeft Rockstar z'n dank betuigd aan Sony. Sony was nl. de eerste die geloofde in het concept van GTA, in tegenstelling tot Nintendo. Zonder Sony was er nu geen GTA geweest. Rockstar is ze daar dankbaar voor, en zal Sony, volgens de interviews, altijd dankbaar voor blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?
betekent dat dat Table Tennis ook op de PS3 uit zou kunnen komen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was toen, overigens was er ten tijde van San Andreas nog steeds dat contract, geloof ik.
Maar nu is er nog net iets meer bij gemoeid..
En Rockstar gaat financieel ook behoorlijk slecht. Dat zal vooral de kans op een exclusive heel klein maken.
Sony heeft het project deels gefinancierd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef Retuobak het volgende:
Zonder Sony geen GTA? Ik meen dat de game gewoon ook op de PC verscheen direct?
Als het een succes op de X360 is ongetwijfeldquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
betekent dat dat Table Tennis ook op de PS3 uit zou kunnen komen?![]()
quote:10:18 It's all about the PS3 this morning and, following confirmation of a worldwide release date for the console this November, Sony President Ken Kutaragi has also provided first details of the console's online offering.
Referring to the "PlayStation Network Platform" during the Tokyo announcement this morning, Kutaragi explained that the service would be ready for the console's launch in November.
While it doesn't seem like we're in for a direct all-encompassing competitor to Microsoft's Live (at least initially), the PNP is set to feature all kinds of multiplayer game match-making services including voice chat. It will also apparently include some kind of marketplace and commercial aspects, including a software download facility.
You'll be able to connect to PS3 online via high capacity broadband networks through Gigabit Ethernet and the PlayStation Network Platform has apparently been created with the help of Sony Online Entertainment. Potential PS3 owners will be relieved to hear that the PNP will be free in its standard form, although presumably that doesn't rule out some paid components in the future.
We'll keep tracking developments and bring you more comment and analysis shortly, while we mull this one over.
Raar dat ze het dan ook tegelijkertijd uitbrengen op de PCquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sony heeft het project deels gefinancierd.
Volgens mij had dat te maken met de mate waarin Sony geholpen heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan ook tegelijkertijd uitbrengen op de PC
Alleen dan hadden ze geen geld om de developers te betalen en waren de verkopen vies tegen gevallen en was rockstar nu fallietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Retuobak het volgende:
Kortom ze hadden het wel zonder Sony afgekund, dan was het alleen een PC-exclusive geweest SD?
Ja, want op de PC was het een flopquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen dan hadden ze geen geld om de developers te betalen en waren de verkopen vies tegen gevallen en was rockstar nu falliet
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Retuobak het volgende:
Kortom ze hadden het wel zonder Sony afgekund, dan was het alleen een PC-exclusive geweest SD?
Och, investeerders hadden ze ws. ook wel kunnen vinden in andere partijen. Er zijn meer partijen dan alleen Nintendo en Sony. Een publisher had de game ook gewoon op kunnen pikken en deze kunnen financieren en uitgeven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.
Ja, en de game zwaar buggy op de markt brengen is natuurlijk beter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.
Een spel waarin je persoonlijk de hele stad in as legt? Denk je dat er uitgevers stonden te wachten op een nieuwe controverse als Postal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och, investeerders hadden ze ws. ook wel kunnen vinden in andere partijen. Er zijn meer partijen dan alleen Nintendo en Sony. Een publisher had de game ook gewoon op kunnen pikken en deze kunnen financieren en uitgeven.
Er zit een verschil tussen debuggen, en features blijven toevoegen tot in het einde der tijden, Daggla.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de game zwaar buggy op de markt brengen is natuurlijk beter..
Gezien de trend die toen al bestond met games die steeds geweldadiger werden, ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een spel waarin je persoonlijk de hele stad in as legt? Denk je dat er uitgevers stonden te wachten op een nieuwe controverse als Postal?
Liever dat dan een game die gewoon kut speelbaar is door alle bugs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen debuggen, en features blijven toevoegen tot in het einde der tijden, Daggla.
GTA was toch wel een grensgeval. Carmageddon was nog absurdistisch te noemen. Postal was al te ver, en dit spel leek te veel daar op, volgens menigeen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gezien de trend die toen al bestond met games die steeds geweldadiger werden, ja.
Precies, controverse is des te beter, gratis reclame.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:21 schreef disjfa het volgende:
En bood waarschijnlijk ook wel het meeste. En ja publishers willen zulke spellen wel uitgeven. Dan verdienen ze namelijk ook bakken met geld. En dat vinden ze leuk.
een game waar eindeloos features aan toegevoegd wordt, is ook niet speelbaar, of heb jij stiekem al een kopie van Duke Nukem Forever?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Liever dat dan een game die gewoon kut speelbaar is door alle bugs.
Heb je het nieuwsbericht al gelezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
Is dr ook wat bekend van de prijs?
Laat maar zitten, ik stap weer uit de PS3 hype train!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
Untold Legends: Dark Kingdom officieel aangekondigd
Untold Legends officieel aangekondigd, incl. nieuwe screenshots (en high-res versies van oude).
Return of Boxguy
WTF? Wat moet dit voorstellen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
Untold Legends: Dark Kingdom officieel aangekondigd
Untold Legends officieel aangekondigd, incl. nieuwe screenshots (en high-res versies van oude).
Return of Boxguy
Cloud cuckoo land ging over spring 2006 schat, niet over 2006 in generalquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef P-Style het volgende:
Klinkt goed allemaal!En ik ben blij dat ik in Cloud Cuckoo Land ben gebleven.
Hier is het persbericht overigens.
Daar valt op dit moment nog niks over te zeggen. Het is wel zo dat HDMI een universele standaard is en dat je een import PS3 via HDMI op elke HD-Ready tv kunt aansluiten. De PS3 heeft ook nog een analoge uitgang (zelfde als op PS1 & PS2), maar hoe dat straks zal gaan met Blu-Ray films of dvd-films op een import-PS3 durf ik nog niks over te zeggen. Verder hou je natuurlijk ook het "gedoe" met de BD-video en dvd-video regio's die overigens ook weer niet met elkaar corresponderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand toevallig al toelichten hoe 'veilig' het is om een Ps3 te importeren? Ik maak me vooral zorgen om de weergave van HDMI en Blue Ray/Dvd films. Ps2 ging vrij makkelijk: RGB kabel aansluiten. Alleen R1 dvd's bleven dan nog 'groen' (heb ook nooit geweten hoe je dit kan oplossen). Maar de Ps3 wordt weer een stuk ingewikkelder dus ik ben een beetje huiverig.
Nee, het ging juist over de Europese release.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Cloud cuckoo land ging over spring 2006 schat, niet over 2006 in general.
Maar goed, gefeliciteerd met je gratis PS3
Ik kijk persoonlijk uit naar Thomper's reactie
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het ging juist over de Europese release.
Wat had je dan verwacht? De kogel is door de kerk en iedereen komt uit zijn Playstation 3 winterslaap. Het zal tijd worden ook want ik vrees dat als Sony echt had moeten wachten tot 2007 er wel eens problemen hadden kunnen komen, met betrekking tot de achterstand op xbox360. Alles valt en staat nu met de lanch games. Als die net zo gaar zijn als ze waren voor de Playstation 2 lanch ( alleen SSX was goed in mijn ogen) dan zou Nintendo of Microsoft alsnog de feestdagen verkopen naar zich toe kunnen trekken. Wat heb je immers aan een beest van een console als er niks goeds op te gamen is. En om hem nou te kopen als Blue Ray spelerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
loopt druk zeg dit topic
Hehe... eerst maar even kijken of de "gelukkige" die mij een PS3 gaat schenken niet is ondergedoken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat je verrassend koeltjes blijft onder het feit dat je een gratis PS3 te wachten staat P-Style.
Ik weet ook haast zeker dat ik mijn PS3 uit de VS ga halen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op papier ga je er met een USA PS3 dik op vooruit: sneller en goedkoper je games en sneller en goedkoper je films. Bovendien zijn Japan en de USA wat betreft BR films dezelfde regio en dat is helemaal interessant
We hebben Thomper's adres.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... eerst maar even kijken of de "gelukkige" die mij een PS3 gaat schenken niet is ondergedoken.
Uhhuh. Onthoud ook dat sommige vragen nooit duidelijk worden. Ik zit bij de Cube ook nog met vragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit nu alweer met een hele rits vragen
Ik had het een paar dagen terug al gepost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WTF? Wat moet dit voorstellen?
Dat waren low-res shots en dat was geen officiële aankondigingquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen terug al gepost..
Op die van mij was het ook vrij duidelijk te zien dat het een crapgame was hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat waren low-res shots en dat was geen officiële aankondiging
Nu meer shots + officieel.
Dan geen vragen meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor vragen zit je bij de Cube mee dan? (behalve WHY?!)
ik had toen nog stille hoop dat het Work in Progress beelden waren. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Toen leek het shite, nu is het shite.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op die van mij was het ook vrij duidelijk te zien dat het een crapgame was hoor.
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had toen nog stille hoop dat het Work in Progress beelden waren. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Toen leek het shite, nu is het shite.
maar hey, de launch is al een keer uitgesteld. Het zou zomaar nog een keer kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het ging juist over de Europese release.
PS2.2 FTW!!!111eins!@111quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen terug al gepost..
nu is het wachten op de EA-ports van PS2-sport titels. Dan is het feest helemaal compleetquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet is
Zal ook wel niet zo zijn
denk het niet, kijk eens hoeveel bagger er op de PS2 uit is gekomen, en hoeveel pareltjes daar rondwandelen. Als je de grootste console bent, krijg je automatisch veel ontwikkelaars die denken een enorm fantastisch concept te hebben wat nog nooit gezien is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet is
Zal ook wel niet zo zijn
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
Ik ben een vieze baggeraar!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
Thomas [ Steun mij, zodat ik de Vergulde Fietspomp kan winnen! Vraag snel hoe! ] zegt:
Ik heb het geld apart gezet.
Thomas [ Steun mij, zodat ik de Vergulde Fietspomp kan winnen! Vraag snel hoe! ] zegt:
Laat november maar komen.
Nou P-Style, done deal
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Retuobak het volgende:
Wat zal P-Style blij zijn, niet alleen krijgt ie de PS3 dit jaar, hij zal nog gratis zijn ook
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kostenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze toch besluiten om Europa ff te laten wachten
Dan flopt ie harder dan de Xbox in Japanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kosten
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kosten
Bij een volk dat bereid is desnoods een tweede hypotheek te nemen voor everything Sony?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan flopt ie harder dan de Xbox in Japan
of een originele PS3-casing met PS2-interiorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!
Discriminatie! Of alle dieven een spraakgebrek hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!
Waarde heer, zou u eventeel interesse hebben in het aanschaffen van dit speelstation? Deze derde versie is van een auto met grote wielen gevallen, maar heeft amper een krasje. De prijs is echter zeer gereduceerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Discriminatie! Of alle dieven een spraakgebrek hebben!
jaai hebt gevangt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Waarde heer, zou u eventeel interesse hebben in het aanschaffen van dit speelstation? Deze derde versie is van een auto met grote wielen gevallen, maar heeft amper een krasje. De prijs is echter zeer gereduceerd.
Ik hoop dat ze die beveiliging met de HDD's beter hebben gemaakt dan voor de PS2quote:
Yeah btje wel iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie shop, jammer van de kinderachtige tekst alleen
grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
http://img9.picsplace.to/img9/7/ps46pb.jpg
Ah vandaar dat je het vroeg op msnquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Retuobak het volgende:
about:config
zoeken naar referer
2 veranderen in 1
Iig voor FF, dan heb je geen last meer van kikkers
nog een keer, maar nu Nederlands. En houd er rekening mee dat ik een échte browser gebruik, geen explorer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Retuobak het volgende:
about:config
zoeken naar referer
2 veranderen in 1
Iig voor FF, dan heb je geen last meer van kikkers
In firefox tik je in de urlbalk: about:config en dan ram je op enterquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog een keer, maar nu Nederlands. En houd er rekening mee dat ik een échte browser gebruik, geen explorer.
CTRL+F5 gedaan? browser afgesloten? cache gewist? kan namelijk nog zijn dat de kikkertjes in je cache staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zie nog steeds enkele kikkers btw![]()
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
^^
IK zweer het je als dat ding van Sony was gingen Sony fanboys kwijlen.
Maar dat plaatje postte ik meer met betrekking tot het downloadable games ding
Dat beweer ik al maanden, maar ja, probeer daar maar eens fanboys van te overtuigenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?
Neen. Op de achterkant zitten overigens nog 2 knoppen hequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?
Nog steeds veeeeeel te weinig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neen. Op de achterkant zitten overigens nog 2 knoppen he.
Lol maak het vooral nog ingewikkelder ja, bereik je veel mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nog steeds veeeeeel te weinig.
100+ is the way to go
Ik weet niet hoeveel xboxen er nu in de winkel hebben gelegen. Vermenig vuldig dat even met 3 voor de playstation factor en dan kom je nog niet op 6 mil uit. En die liggen nog gewoon in de winkels..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef HassieBassie het volgende:
Zes miljoen units wereldwijd tot maart 2007 is toch veeeeeeeeel te weinig?
En die muis moet dan zeker op lucht reageren als je hem beweegtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:39 schreef Retuobak het volgende:
Gewoon een wireless toetsenbord en muis
Toetsenborden zijn toch niet realistisch voor bij een console, dan kun je de meeste fighters ook op je buik schrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
* Retuobak kijkt naar aantallen toetsenborden momenteel in gebruik
Ja, idd een kleine populatie MMaRsu
Toetsenbord en muis voor meeste dingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toetsenborden zijn toch niet realistisch voor bij een console, dan kun je de meeste fighters ook op je buik schrijven
Alleen al in Japan kunnen er op de launchdag 6 miljoen PS3's worden verkocht..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef disjfa het volgende:
Jij wilt met een wireless toetsenbord met gyro en sensors door je huis een gaan rennenEn als je het er niet mee eens bent en je slaat hem kapot win je alsnog van je vijanden
[..]
Ik weet niet hoeveel xboxen er nu in de winkel hebben gelegen. Vermenig vuldig dat even met 3 voor de playstation factor en dan kom je nog niet op 6 mil uit. En die liggen nog gewoon in de winkels..
Tuurlijk kan dat. Het gaat niet gebeuren maar het kan zeker wel ja. Maargoed alles kan als je dat wiltquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen al in Japan kunnen er op de launchdag 6 miljoen PS3's worden verkocht..
Kan wel, maar ik heb geen HDTV, dus is dat een kutplanquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
kabouter weet gewoon nog niet dat hij zijn pc op zijn tv kan aansluitenDan houd hj tenminste zijn mond
Ik ben bijzonder benieuwd hoeveel consoles er in Nederland beschibaar zullen zijn voor Kerstmis. Ik zie het in ieder geval niet hoopvol in dat ik er 1 onder de kerstboom kan leggenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Het gaat niet gebeuren maar het kan zeker wel ja. Maargoed alles kan als je dat wilt
Ja, maar een SDTV doet wat? 720x480?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Gamen lukt ook prima op een normale tv hoor ( ik met reso 1024x768 ofzo ). Heb wel een paar games op mn tv uitgespeeld
756x576quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar een SDTV doet wat? 720x480?
Dan speel ik toch liever in 1280x1024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |