Cloud cuckoo land ging over spring 2006 schat, niet over 2006 in generalquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef P-Style het volgende:
Klinkt goed allemaal!En ik ben blij dat ik in Cloud Cuckoo Land ben gebleven.
Hier is het persbericht overigens.
Daar valt op dit moment nog niks over te zeggen. Het is wel zo dat HDMI een universele standaard is en dat je een import PS3 via HDMI op elke HD-Ready tv kunt aansluiten. De PS3 heeft ook nog een analoge uitgang (zelfde als op PS1 & PS2), maar hoe dat straks zal gaan met Blu-Ray films of dvd-films op een import-PS3 durf ik nog niks over te zeggen. Verder hou je natuurlijk ook het "gedoe" met de BD-video en dvd-video regio's die overigens ook weer niet met elkaar corresponderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand toevallig al toelichten hoe 'veilig' het is om een Ps3 te importeren? Ik maak me vooral zorgen om de weergave van HDMI en Blue Ray/Dvd films. Ps2 ging vrij makkelijk: RGB kabel aansluiten. Alleen R1 dvd's bleven dan nog 'groen' (heb ook nooit geweten hoe je dit kan oplossen). Maar de Ps3 wordt weer een stuk ingewikkelder dus ik ben een beetje huiverig.
Nee, het ging juist over de Europese release.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Cloud cuckoo land ging over spring 2006 schat, niet over 2006 in general.
Maar goed, gefeliciteerd met je gratis PS3
Ik kijk persoonlijk uit naar Thomper's reactie
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het ging juist over de Europese release.
Wat had je dan verwacht? De kogel is door de kerk en iedereen komt uit zijn Playstation 3 winterslaap. Het zal tijd worden ook want ik vrees dat als Sony echt had moeten wachten tot 2007 er wel eens problemen hadden kunnen komen, met betrekking tot de achterstand op xbox360. Alles valt en staat nu met de lanch games. Als die net zo gaar zijn als ze waren voor de Playstation 2 lanch ( alleen SSX was goed in mijn ogen) dan zou Nintendo of Microsoft alsnog de feestdagen verkopen naar zich toe kunnen trekken. Wat heb je immers aan een beest van een console als er niks goeds op te gamen is. En om hem nou te kopen als Blue Ray spelerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
loopt druk zeg dit topic
Hehe... eerst maar even kijken of de "gelukkige" die mij een PS3 gaat schenken niet is ondergedoken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat je verrassend koeltjes blijft onder het feit dat je een gratis PS3 te wachten staat P-Style.
Ik weet ook haast zeker dat ik mijn PS3 uit de VS ga halen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op papier ga je er met een USA PS3 dik op vooruit: sneller en goedkoper je games en sneller en goedkoper je films. Bovendien zijn Japan en de USA wat betreft BR films dezelfde regio en dat is helemaal interessant
We hebben Thomper's adres.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... eerst maar even kijken of de "gelukkige" die mij een PS3 gaat schenken niet is ondergedoken.
Uhhuh. Onthoud ook dat sommige vragen nooit duidelijk worden. Ik zit bij de Cube ook nog met vragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit nu alweer met een hele rits vragen
Ik had het een paar dagen terug al gepost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WTF? Wat moet dit voorstellen?
Dat waren low-res shots en dat was geen officiële aankondigingquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen terug al gepost..
Op die van mij was het ook vrij duidelijk te zien dat het een crapgame was hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat waren low-res shots en dat was geen officiële aankondiging
Nu meer shots + officieel.
Dan geen vragen meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor vragen zit je bij de Cube mee dan? (behalve WHY?!)
ik had toen nog stille hoop dat het Work in Progress beelden waren. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Toen leek het shite, nu is het shite.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op die van mij was het ook vrij duidelijk te zien dat het een crapgame was hoor.
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had toen nog stille hoop dat het Work in Progress beelden waren. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Toen leek het shite, nu is het shite.
maar hey, de launch is al een keer uitgesteld. Het zou zomaar nog een keer kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het ging juist over de Europese release.
PS2.2 FTW!!!111eins!@111quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen terug al gepost..
nu is het wachten op de EA-ports van PS2-sport titels. Dan is het feest helemaal compleetquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet is
Zal ook wel niet zo zijn
denk het niet, kijk eens hoeveel bagger er op de PS2 uit is gekomen, en hoeveel pareltjes daar rondwandelen. Als je de grootste console bent, krijg je automatisch veel ontwikkelaars die denken een enorm fantastisch concept te hebben wat nog nooit gezien is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat de toon hier niet mee gezet is
Zal ook wel niet zo zijn
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
Ik ben een vieze baggeraar!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Retuobak het volgende:
Thomas [ Steun mij, zodat ik de Vergulde Fietspomp kan winnen! Vraag snel hoe! ] zegt:
Ik heb het geld apart gezet.
Thomas [ Steun mij, zodat ik de Vergulde Fietspomp kan winnen! Vraag snel hoe! ] zegt:
Laat november maar komen.
Nou P-Style, done deal
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:00 schreef Retuobak het volgende:
Wat zal P-Style blij zijn, niet alleen krijgt ie de PS3 dit jaar, hij zal nog gratis zijn ook
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kostenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze toch besluiten om Europa ff te laten wachten
Dan flopt ie harder dan de Xbox in Japanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kosten
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik lach harder als het ding 1200 euro blijkt te kosten
Bij een volk dat bereid is desnoods een tweede hypotheek te nemen voor everything Sony?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan flopt ie harder dan de Xbox in Japan
of een originele PS3-casing met PS2-interiorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!
Discriminatie! Of alle dieven een spraakgebrek hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een geheelde PS3, daar heeft P-Style toch weinig problemen mee? Isj bijna nieuw! Van vrachtwagun gevallin!
Waarde heer, zou u eventeel interesse hebben in het aanschaffen van dit speelstation? Deze derde versie is van een auto met grote wielen gevallen, maar heeft amper een krasje. De prijs is echter zeer gereduceerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Discriminatie! Of alle dieven een spraakgebrek hebben!
jaai hebt gevangt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Waarde heer, zou u eventeel interesse hebben in het aanschaffen van dit speelstation? Deze derde versie is van een auto met grote wielen gevallen, maar heeft amper een krasje. De prijs is echter zeer gereduceerd.
Ik hoop dat ze die beveiliging met de HDD's beter hebben gemaakt dan voor de PS2quote:
Yeah btje wel iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie shop, jammer van de kinderachtige tekst alleen
grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
http://img9.picsplace.to/img9/7/ps46pb.jpg
Ah vandaar dat je het vroeg op msnquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Retuobak het volgende:
about:config
zoeken naar referer
2 veranderen in 1
Iig voor FF, dan heb je geen last meer van kikkers
nog een keer, maar nu Nederlands. En houd er rekening mee dat ik een échte browser gebruik, geen explorer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Retuobak het volgende:
about:config
zoeken naar referer
2 veranderen in 1
Iig voor FF, dan heb je geen last meer van kikkers
In firefox tik je in de urlbalk: about:config en dan ram je op enterquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog een keer, maar nu Nederlands. En houd er rekening mee dat ik een échte browser gebruik, geen explorer.
CTRL+F5 gedaan? browser afgesloten? cache gewist? kan namelijk nog zijn dat de kikkertjes in je cache staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:34 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zie nog steeds enkele kikkers btw![]()
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
^^
IK zweer het je als dat ding van Sony was gingen Sony fanboys kwijlen.
Maar dat plaatje postte ik meer met betrekking tot het downloadable games ding
Dat beweer ik al maanden, maar ja, probeer daar maar eens fanboys van te overtuigenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?
Neen. Op de achterkant zitten overigens nog 2 knoppen hequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die afstandsbediening heeft toch veel te weinig knopjes om goed te functioneren?
Nog steeds veeeeeel te weinig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neen. Op de achterkant zitten overigens nog 2 knoppen he.
Lol maak het vooral nog ingewikkelder ja, bereik je veel mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nog steeds veeeeeel te weinig.
100+ is the way to go
Ik weet niet hoeveel xboxen er nu in de winkel hebben gelegen. Vermenig vuldig dat even met 3 voor de playstation factor en dan kom je nog niet op 6 mil uit. En die liggen nog gewoon in de winkels..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef HassieBassie het volgende:
Zes miljoen units wereldwijd tot maart 2007 is toch veeeeeeeeel te weinig?
En die muis moet dan zeker op lucht reageren als je hem beweegtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:39 schreef Retuobak het volgende:
Gewoon een wireless toetsenbord en muis
Toetsenborden zijn toch niet realistisch voor bij een console, dan kun je de meeste fighters ook op je buik schrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef Retuobak het volgende:
* Retuobak kijkt naar aantallen toetsenborden momenteel in gebruik
Ja, idd een kleine populatie MMaRsu
Toetsenbord en muis voor meeste dingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toetsenborden zijn toch niet realistisch voor bij een console, dan kun je de meeste fighters ook op je buik schrijven
Alleen al in Japan kunnen er op de launchdag 6 miljoen PS3's worden verkocht..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef disjfa het volgende:
Jij wilt met een wireless toetsenbord met gyro en sensors door je huis een gaan rennenEn als je het er niet mee eens bent en je slaat hem kapot win je alsnog van je vijanden
[..]
Ik weet niet hoeveel xboxen er nu in de winkel hebben gelegen. Vermenig vuldig dat even met 3 voor de playstation factor en dan kom je nog niet op 6 mil uit. En die liggen nog gewoon in de winkels..
Tuurlijk kan dat. Het gaat niet gebeuren maar het kan zeker wel ja. Maargoed alles kan als je dat wiltquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen al in Japan kunnen er op de launchdag 6 miljoen PS3's worden verkocht..
Kan wel, maar ik heb geen HDTV, dus is dat een kutplanquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
kabouter weet gewoon nog niet dat hij zijn pc op zijn tv kan aansluitenDan houd hj tenminste zijn mond
Ik ben bijzonder benieuwd hoeveel consoles er in Nederland beschibaar zullen zijn voor Kerstmis. Ik zie het in ieder geval niet hoopvol in dat ik er 1 onder de kerstboom kan leggenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Het gaat niet gebeuren maar het kan zeker wel ja. Maargoed alles kan als je dat wilt
Ja, maar een SDTV doet wat? 720x480?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Gamen lukt ook prima op een normale tv hoor ( ik met reso 1024x768 ofzo ). Heb wel een paar games op mn tv uitgespeeld
756x576quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar een SDTV doet wat? 720x480?
Dan speel ik toch liever in 1280x1024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |