Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggenquote:
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat andersom de kans groter is.
X360 heeft op het moment van uitkomen zeker nog een voorsprong.
En MS heeft VEEL meer geld.
Leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggen
Ah, jij bent er zo een. Triest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat GTA eerst voor Ps3 kom. Dan kan ik alle xbox360 fanboys hard in hun gezicht uitleggen
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.
Wat wil je ze uitleggen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Right............quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dat was toen, overigens was er ten tijde van San Andreas nog steeds dat contract, geloof ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft ook al HEEL VEEL geld geboden om San Andreas simultaan op PS2 en Xbox uit te laten komen. Rockstar zei neen.
Yep.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?
elk contract is uit te kopen, en Rockstar zei nee. In diverse interviews heeft Rockstar z'n dank betuigd aan Sony. Sony was nl. de eerste die geloofde in het concept van GTA, in tegenstelling tot Nintendo. Zonder Sony was er nu geen GTA geweest. Rockstar is ze daar dankbaar voor, en zal Sony, volgens de interviews, altijd dankbaar voor blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog het exclusiviteitscontract met Sony toch?
betekent dat dat Table Tennis ook op de PS3 uit zou kunnen komen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was toen, overigens was er ten tijde van San Andreas nog steeds dat contract, geloof ik.
Maar nu is er nog net iets meer bij gemoeid..
En Rockstar gaat financieel ook behoorlijk slecht. Dat zal vooral de kans op een exclusive heel klein maken.
Sony heeft het project deels gefinancierd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef Retuobak het volgende:
Zonder Sony geen GTA? Ik meen dat de game gewoon ook op de PC verscheen direct?
Als het een succes op de X360 is ongetwijfeldquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
betekent dat dat Table Tennis ook op de PS3 uit zou kunnen komen?![]()
quote:10:18 It's all about the PS3 this morning and, following confirmation of a worldwide release date for the console this November, Sony President Ken Kutaragi has also provided first details of the console's online offering.
Referring to the "PlayStation Network Platform" during the Tokyo announcement this morning, Kutaragi explained that the service would be ready for the console's launch in November.
While it doesn't seem like we're in for a direct all-encompassing competitor to Microsoft's Live (at least initially), the PNP is set to feature all kinds of multiplayer game match-making services including voice chat. It will also apparently include some kind of marketplace and commercial aspects, including a software download facility.
You'll be able to connect to PS3 online via high capacity broadband networks through Gigabit Ethernet and the PlayStation Network Platform has apparently been created with the help of Sony Online Entertainment. Potential PS3 owners will be relieved to hear that the PNP will be free in its standard form, although presumably that doesn't rule out some paid components in the future.
We'll keep tracking developments and bring you more comment and analysis shortly, while we mull this one over.
Raar dat ze het dan ook tegelijkertijd uitbrengen op de PCquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sony heeft het project deels gefinancierd.
Volgens mij had dat te maken met de mate waarin Sony geholpen heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Raar dat ze het dan ook tegelijkertijd uitbrengen op de PC
Alleen dan hadden ze geen geld om de developers te betalen en waren de verkopen vies tegen gevallen en was rockstar nu fallietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Retuobak het volgende:
Kortom ze hadden het wel zonder Sony afgekund, dan was het alleen een PC-exclusive geweest SD?
Ja, want op de PC was het een flopquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen dan hadden ze geen geld om de developers te betalen en waren de verkopen vies tegen gevallen en was rockstar nu falliet
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef Retuobak het volgende:
Kortom ze hadden het wel zonder Sony afgekund, dan was het alleen een PC-exclusive geweest SD?
Och, investeerders hadden ze ws. ook wel kunnen vinden in andere partijen. Er zijn meer partijen dan alleen Nintendo en Sony. Een publisher had de game ook gewoon op kunnen pikken en deze kunnen financieren en uitgeven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.
Ja, en de game zwaar buggy op de markt brengen is natuurlijk beter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zonder Sony had het een faillisement betekend, Rockstar was maar een klein sterretje toen GTA uitkwam. En ze leden aan het 3DRealms syndroom; pas uitbrengen als het naar de zin is.
Een spel waarin je persoonlijk de hele stad in as legt? Denk je dat er uitgevers stonden te wachten op een nieuwe controverse als Postal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och, investeerders hadden ze ws. ook wel kunnen vinden in andere partijen. Er zijn meer partijen dan alleen Nintendo en Sony. Een publisher had de game ook gewoon op kunnen pikken en deze kunnen financieren en uitgeven.
Er zit een verschil tussen debuggen, en features blijven toevoegen tot in het einde der tijden, Daggla.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de game zwaar buggy op de markt brengen is natuurlijk beter..
Gezien de trend die toen al bestond met games die steeds geweldadiger werden, ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een spel waarin je persoonlijk de hele stad in as legt? Denk je dat er uitgevers stonden te wachten op een nieuwe controverse als Postal?
Liever dat dan een game die gewoon kut speelbaar is door alle bugs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen debuggen, en features blijven toevoegen tot in het einde der tijden, Daggla.
GTA was toch wel een grensgeval. Carmageddon was nog absurdistisch te noemen. Postal was al te ver, en dit spel leek te veel daar op, volgens menigeen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gezien de trend die toen al bestond met games die steeds geweldadiger werden, ja.
Precies, controverse is des te beter, gratis reclame.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:21 schreef disjfa het volgende:
En bood waarschijnlijk ook wel het meeste. En ja publishers willen zulke spellen wel uitgeven. Dan verdienen ze namelijk ook bakken met geld. En dat vinden ze leuk.
een game waar eindeloos features aan toegevoegd wordt, is ook niet speelbaar, of heb jij stiekem al een kopie van Duke Nukem Forever?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Liever dat dan een game die gewoon kut speelbaar is door alle bugs.
Heb je het nieuwsbericht al gelezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
Is dr ook wat bekend van de prijs?
Laat maar zitten, ik stap weer uit de PS3 hype train!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
Untold Legends: Dark Kingdom officieel aangekondigd
Untold Legends officieel aangekondigd, incl. nieuwe screenshots (en high-res versies van oude).
Return of Boxguy
WTF? Wat moet dit voorstellen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Retuobak het volgende:
Untold Legends: Dark Kingdom officieel aangekondigd
Untold Legends officieel aangekondigd, incl. nieuwe screenshots (en high-res versies van oude).
Return of Boxguy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |