????quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat snap ik, maar ik ben het truukje van Sony een beetje zat.
Het kostte mij een Saturn en een Dreamcast en daar kwam een niet veel betere vervanger voor.
Hopelijk kan Nintendo de marketingtrein een beetje stoppen.
Nog niets over gehoord zover ik weet. Ik denk e3quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is de controller nou al definitief eigenlijk? Ik hoop het wel, ronde vormen van Dual Shock 3 >> RSI hoeken van DS2
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Daarnaast heeft de PS3 iets wat de X360 niet heeft; Devil May Cry, Metal Gear Solid, Tekken etc etc.
Mja, 't punt is dat je ze gewoon allemaal moet hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat snap ik, maar ik ben het truukje van Sony een beetje zat.
Het kostte mij een Saturn en een Dreamcast en daar kwam een niet veel betere vervanger voor.
Hopelijk kan Nintendo de marketingtrein een beetje stoppen.
360 en PS3quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.
Daarentegen zal ik wel een beetje huilen als RE5 alleen op de PS3 komt.
En hopelijk een nieuwe gtaquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Daarnaast heeft de PS3 iets wat de X360 niet heeft; Devil May Cry, Metal Gear Solid, Tekken etc etc.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
wel jammer dat Rockstar's Table Tennis alleen op de X360 komt
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dogquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Nu noem je mij net titels op die mij niets interesseren.
Daarentegen zal ik wel een beetje huilen als RE5 alleen op de PS3 komt.
En de te verwachten Square-titels.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dog
Die kan je ook op de ps2 spelen dus om daarvoor nu een ps3 te gaan halenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die kan je ook op de ps2 spelen dus om daarvoor nu een ps3 te gaan halen
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9583quote:
Zit ik ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm, Silent Hill, Forbidden Siren, Killzone, nieuwe platformer van Naughty Dog
Nope, PS2. Kosten van deel 1 zijn dusdanig hoog dat deel 2 snel eruit gepoept moest worden. Met de vertraging van de PS3 werd besloten om GoW2 een PS2 titel te maken, en wellicht een PS3-port te maken. Maar met de launch op november, verwacht ik eerder GoW3 pas op de PS3.quote:
Ah, ook goed. iig in hd-res danquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerste beelden God of War II: Divine Retribution
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
waar dan wel op? Behalve RE5?quote:
Marioooooooooooquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.
Waarom komt dat enthousiasme wat betreft Killzone toch ineens vandaan? De ontvangst van het origineel was toch alles behalve denderend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteitquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja en de 360 heeft Halo, SW:KotOR, Gears of War, Dead or Alive etc. etc. zo kun je aan de gang blijven. Elk platform biedt wel kwaliteitsexclusives.
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteit
SHAKE THEM TITTIES!
En KoF scoort maar mager;quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?
Een cijfer dat maar nauwelijks verschilt met dat van Tekken 5?
Ik ben Tekken fan, begrijp me niet verkeerd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
DOA & kwaliteit
SHAKE THEM TITTIES!
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
DoA4 krijgt een 8,7 gemiddeld op gamerankings?
Een cijfer dat maar nauwelijks verschilt met dat van Tekken 5?
Revolution, RE5, Gears of War etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waar dan wel op? Behalve RE5?
En nog maar te zwijgen over MotorStorm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom komt dat enthousiasme wat betreft Killzone toch ineens vandaan? De ontvangst van het origineel was toch alles behalve denderend.
Dus omdat jij tekken een leukere game vind is DOA een mindere gamequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.
Vond ik al bij DOA2 op de PS2 trouwens, voor ik beschuldigd wordt van PS-fanboyisme.
Dat is smaak, maar de objectieve kwaliteit van DoA valt met dergelijke cijfers niet bepaald te betwisten lijkt me. En met een 7,3 gemiddeld zou ik Killzone dan juist weer niet bestempelen als een toptitel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
verschil is dat ik Tekken beter vind dan DOA. Vloeiender. De verschillende vechtstijlen zijn ook interessanter.
Vond ik al bij DOA2 op de PS2 trouwens, voor ik beschuldigd wordt van PS-fanboyisme.
Ja, en de X360 heeft niets?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
En PCquote:
dat zeg ik niet, maar de X360 heeft geen van die titels, en laat ik nou net met titels meer hebben dan een Gears of War.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de X360 heeft niets?.
Welcome Fanboy.
DOA 2 is wel essentieel anders dan deel 4 hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tabel Tennis is geen GTAquote:
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DOA 2 is wel essentieel anders dan deel 4 hoor.
De hele gameplay is flink aangepakt. Het is dat ik Tekken fan ben, maar de gameplay in DOA is sneller en flitsender.
Echter ben ik zo Tekken verslaafd dat ik die moves inmiddels blind doe. Wat ook wel weer wat zegt, Hwoarang heeft al 4 delen lang nagenoeg dezelfde moves. Daar waar bij DOA echt heel veel bij is gekomen en veranderd.
neem eens niet alles zo serieus FFS. zeker niet als er eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hello Sherlock.
Jij denkt echt dat GTA een exclusive wordt?.
Logicaquote:
Iemand van Rockstar vrij lang geleden al.quote:
Jawel, Darkstalkers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Logica
No way dat Rockstar de PC en 360 markten gaat negeren, de voorgangers verkochten top op de PC en Xbox.
Samurai Showdown 5 komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor snel en flitsend pak ik Guilty Gear wel, geen spel die daar aan kan tippen IMHO.
Ik denk eerder een half jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360
Ik denk serieus dat andersom de kans groter is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat dezelfde marketingstrategy aangehouden zal worden, nl. een jaar na launch op PS3 komt GTA naar PC en X360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |