Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
als het enige hikpunt de BR-standaard is betekent dat....dat.....dat..............................................de E3 overspoeld zal worden met PS3-pracht
IN-GAME!
Zo'n persconferentie is daar niet geschikt voor. E3 here we come!
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef kepler het volgende:
Linux besturings-systeem is leuk en aardig, maar wat wordt de interface en wat kan je er allemaal meedoen?
Waarschijnlijk is de Sony-linux nogal crippled. 't Is gewoon even wachten op de eerste fatsoenlijke 'fan-release'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.
BR is in handen van Sony, dus die beveiliging ook. Een player ervoor maken zal dan ook niet zo'n opgaaf zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Interface is volledig aan te passen naar eigen wens dan mits je verstand van linux hebt. Ik vraag me alleen af hoe het met blu-ray ondersteuning gaat zitten onder linux. Ten tijde van de introductie van de DVD was het namelijk onmogelijk om een DVD af te spelen onder linux doordat ze de beveiliging niet vrij wouden geven (logisch ook, want dat heeft het kopieren van DVD's mogelijk gemaakt) en dan heeft BR nog meer beveiligingen.
verschil met de huidige dev-kits is de blu-ray speler, dus het wordt dan de eerste generatie spellen optimaliseren om te spelen vanaf een BR-schijfje ipv de interne HDDquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef HassieBassie het volgende:
In juni worden de definitieve dev-kits pas verstuurd? Ook vaag. Dat is 5 maanden voor een wereldwijde launch![]()
kan je dan gewoon zelf dingen installeren enzo??? Lijkt me niet erg handig voor op een console...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan heb je wel een complete multimedia device in je kamer staan waar je alles op kan instaleren wat je maar wilt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dan gewoon zelf dingen installeren enzo??? Lijkt me niet erg handig voor op een console...
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
10 miljoen consoles in 5 maanden tijd![]()
it has a nice ring to it
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan heb je wel een complete multimedia device in je kamer staan waar je alles op kan instaleren wat je maar wilt.
En linux instaleren op je ps dan kan al sinds nummer 1 dus dat is ook niet echt nieuw meer.
ik had het anders gelezen; 6 miljoen bij launch, en vervolgens elke maand een miljoen erbij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)
1 million Units in production per month
ik kom niet op de 10 miljoen in 5 maanden hoorEn alleen in Japan kunnen er makkelijk 6 miljoen PS3's verkocht worden in 5 maanden tijd...
Verschil moet er zijn, vind je niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.
Nee, gekquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
6 million PS3s for FY2006 (by the end of March 07)
1 million Units in production per month
ik kom niet op de 10 miljoen in 5 maanden hoorEn alleen in Japan kunnen er makkelijk 6 miljoen PS3's verkocht worden in 5 maanden tijd...
So?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ja maar 80% van de mensen die een console kopen hebben nul verstand van PC's. Daarom kopen ze juist een console. Voor ons is het wel heel handig, maar ik denk niet dat handig voor alle andere mensen.
zie je nu hoe weinig dat isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had het anders gelezen; 6 miljoen bij launch, en vervolgens elke maand een miljoen erbij.
Ja maar het handige met linux is dat je het zelf kan maken en programeren. Dus als sony een linux variant maakt waarin je in een scherm kan kiezen tussen een paar knopjes om oa een browser te instaleren dan is dat niet al te moeilijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus 2 miljoen consoles per regio, en dat voor 5 maanden. Wil jij zeggen dat dit veel isquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gekDas wel erg veel hoor
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consolequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar het handige met linux is dat je het zelf kan maken en programeren. Dus als sony een linux variant maakt waarin je in een scherm kan kiezen tussen een paar knopjes om oa een browser te instaleren dan is dat niet al te moeilijk
Het ligt er gewoon aan hoe sony het inelkaar zet. Als dat goed gaat dan zal er geen probleem komen als je pc`s niet kentHet gaat er niet om dat je het os kan verbouwen als je er geen verstand van hebt.
Pas als je wel verstand hebt van linux kan je dan veel meer verbouwenMaargoed dit is weer alleen maar speculaas dus we zien wel als het er komt.
Daar ben ik het compleet mee eens. Maar sony gaat voor een multimedia defice dus kan het voor de mensen die het wel handig vindeneen leuke uitkomst zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consoleDaar heb ik toch een PC voor
maar goed, het zal vast handig zijn
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is dus 2 miljoen consoles per regio, en dat voor 5 maanden. Wil jij zeggen dat dit veel is![]()
Och, als die functionaliteit veel toevoegt zie ik het bezwaar niet. Installaties zijn sowieso uber (automatische game installaties op een snelle 3,5" schijf zouquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
mij lijkt het niks om allerlei dingen te installeren op mijn consoleDaar heb ik toch een PC voor
De vraag zal een veelvoud van die van de Xbox 360 zijn mag ik toch aannemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.
Ohw nee hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het is volgens mij meer dan MS eruit poepte. Daarnaast, de vraag zal iets lager zijn, door de hoge prijs.
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekortenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekorten
Sla je er toch 5 in en ga je richting ebay?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
het is idd meer dan MS, maar de vraag zal echt veel hoger zijn. Tenzij de prijs iets van 800 dollar wordt, maar dan nog. Ik voorzie echt gigantische tekorten
Alleen voor het installeren van nieuwe film en muziek codecs is het al handig. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om zelf je media-player uit te zoeken. Standaard zal hij vast voldoen, maar er zijn bepaalde mensen die graag alles uit een machine halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergeet de snes-emu nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen voor het installeren van nieuwe film en muziek codecs is het al handig. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om zelf je media-player uit te zoeken. Standaard zal hij vast voldoen, maar er zijn bepaalde mensen die graag alles uit een machine halen
Succesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga maar vast sparen denk ik...
Dank jequote:
SNES FTW!quote:
Die zit al in de revo dus daar gaan we niet zo moeilijk over doen hé!quote:
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank jeEnige dat ik nu nog wil weten zijn de launchgames. Ik moet overigens wel in november richting de USA, want no way dat ik een EU console ga kopen
Ja, doe er maar twee, ik betaal je als je ze afgeleverd hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?
Klinkt wel lekker, maar ik denk dat ik gek word als ik em op de launchdag niet hebquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga in 2007 richting USA, moet ik er een voor je meenemen?
Same Here!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, maar ik denk dat ik gek word als ik em op de launchdag niet heb.
zie ik er uit als gekke henkie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, doe er maar twee, ik betaal je als je ze afgeleverd hebt
Och, ik wil gewoon mgs4 spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Zeiksnor het volgende:
Het is wel grappig om te lezen hoe iedereen hier weer als een mak schaap achter Sony aanloopt.
Het lijkt mij eerder een zoethoudertje voor de aandeelhouders en de beurzen.
Ken gilt altijd maar wat en de marketing doet de rest.
Vooralsnog lijkt het mij beter om te wachten tot de E3 en te kijken of het allemaal wel zo geweldig is.
Het ziet er op papier erg goed uit, maar dat was de emotionchip ook![]()
Diverse developers hebben aangegeven dat het systeem niet veel sterker is dan een 360 en dan blijven er wel heel veel technische snufjes over voor de jan met de pet
Deze snufjes interesseren de meeste mensen niet, maar die willen hier dan ook geen ¤ 600 betalen en dat zal ie toch wel kosten ivm btw etc.
360 zal dan wel kelderen in prijs.
Voor mij hetzelfde, alleen dan voor de nieuwe Final Fantasy en andere RPG'squote:Op woensdag 15 maart 2006 10:53 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Och, ik wil gewoon mgs4 spelen.
Beetje meegaan in de hype is wel leuk.
Zeiken kan achteraf nog wel.
Mercury systems is inmiddels begonnen met het implementeren van de Cell in militaire en medische apparaten. Daar is dus niets mis mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Zeiksnor het volgende:
Het is wel grappig om te lezen hoe iedereen hier weer als een mak schaap achter Sony aanloopt.
Het lijkt mij eerder een zoethoudertje voor de aandeelhouders en de beurzen.
Ken gilt altijd maar wat en de marketing doet de rest.
Vooralsnog lijkt het mij beter om te wachten tot de E3 en te kijken of het allemaal wel zo geweldig is.
Het ziet er op papier erg goed uit, maar dat was de emotionchip ook![]()
Diverse developers hebben aangegeven dat het systeem niet veel sterker is dan een 360 en dan blijven er wel heel veel technische snufjes over voor de jan met de pet
Deze snufjes interesseren de meeste mensen niet, maar die willen hier dan ook geen ¤ 600 betalen en dat zal ie toch wel kosten ivm btw etc.
360 zal dan wel kelderen in prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |