Sorry hoor, maar alleen omdat MS de lat laag heeft gelegd voor next-gen, betekent het niet dat Sony en Nintendo dat ook zullen doen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoop doet leven zullen we maar zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik probeer toch over het algemeen realistischer te blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jos Verstappen's Race-Simulatorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef jimjim1983 het volgende:
zo! mooi gifjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dat een soort nieuwe smuggler's run?
Hehehe,quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hopelijk is dit niet representatief voor de framerate op de PS3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bill Gates en J Allard gaan mee in de zak naar SpanjeJapan en krijgen daar slagen met de roeRevo controller van zwarte pietKen Kutaragi?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:04 schreef PandorasBox het volgende:
Sony en Nintendo zijn met smerige plannen bezig.
Ik denk niet dat MS er goed vanaf komt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony mag, net als Nintendo, wel eens met wat meer info komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom wordt deze topic vervuild met die walgelijk grote .gif bestandjes?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef InsertCredit het volgende:
Waarom ondersteund dit baggerforum enkel .gifom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ps3 he. enkel voor de grote jongens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom wordt deze topic vervuild met die walgelijk grote .gif bestandjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef peristilius het volgende:
Het is niet erg modem vriendelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Doe er wat aan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop