abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:49:16 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31329006
Hier verder

Nog ff dat bericht uit het vorige topic quoten :
quote:
Wellicht kunnen we over twee weken wat PlayStation 3 games in actie zien. In de aankondiging voor het Akihabara Entertainment Festival, dat 22 oktober begint en een week duurt, wordt vaag gerept over mogelijke demonstraties van games voor de opvolger van de PlayStation 2. (Akihabara is het winkelgebied in Tokyo waar het nieuwste van het nieuwste te vinden is op het gebied van electronica.) Sony beloofde eerder op de Tokyo Game Show enkele speelbare versies van PS3 games, maar toen puntje bij paaltje kwam, kregen we nul op het rekest. Goed, het is allemaal uiterst vaag en onzeker, maar intussen zijn we wel razend benieuwd naar wat de PS3 qua games op de tv kan toveren. Het wordt dus wel eens tijd Sony.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31329079
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ff van Gamert.nl gejat . Was dit al bekend hier?
nee was nog niet bekend. Ik ken het hele festival ook niet. Zou wel dik wezen als we daar de eerste echte games te zien krijgen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31329207
Ben benieuwd, het zou inderdaad wel oke zijn als we onderhand eens echt iets te zien kregen, dat maakt 't wachten iets draaglijker...
Uhm...
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:04:36 #4
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329312
ik had begrepen dat ze pas in januari met meer beelden zouden komen
The line is a dot to you!
pi_31329346
Eind 2006?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:06:40 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329358
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6603
quote:
Saeki beweerde ook dat Sony al speelbare demo's kon laten zien tijdens de TGS, maar, omdat het pas de eerste keer was dat de console officieel in het thuisland werd geshowed, dit niet gepast vond. Sony is nu van plan speelbare demo's pas in februari te laten zien op een speciaal evenement hiervoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:21:45 #7
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31329724
Hopelijk ook eind 2006... dan geven ze zichzelf genoeg tijd en ook Nintendo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31329826
ik ben benieuwd of ze Killzone gaan laten zien, en in hoeverre ze het filmpje van de E3 waar kunnen maken
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:26:44 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31329835
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hopelijk ook eind 2006... dan geven ze zichzelf genoeg tijd en ook Nintendo.
tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.

Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:21 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31330074
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:

[..]

tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.

Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:51 #11
65330 Ruzbeh
pi_31330087
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou, bekend, echt bekend is het niet hoor. Gewoon zo'n gozer zei het maar dat was niet echt officieel van Sony ofzo.
pi_31330716
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben benieuwd of ze Killzone gaan laten zien, en in hoeverre ze het filmpje van de E3 waar kunnen maken
Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.
Uhm...
pi_31330748
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of niet
Omdat?
pi_31330890
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef Markster het volgende:

[..]

Omdat?
is ze nog nooit eerder gelukt en releases in andere continenten levert bijna altijd vertragingen op
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:14:19 #15
65330 Ruzbeh
pi_31330892
edit: Verkeerd begrepen.
pi_31332147
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Fool het volgende:

[..]

Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.
Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan beleven
pi_31332283
De kans dat Sony een wereldwijde release doet in "lente 2006" lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Een wereldwijde release is Sony nog nooit gelukt! En ze zullen nooit genoeg PS3's kunnen produceren om tegen de lente een wereldwijde release te doen. Verder gebruikt Sony Japanners meestal als "proefkonijn". Deden ze ook met de PS2 en PSP. Dan worden er daar eerst nog wat kinderziektes uitgehaald, voegen ze nog iets toe, of halen nog iets weg, voordat het apparaat in de andere continenten verschijnt.

Dus òf ze releasen hem wereldwijd... maar dan wel pas eind 2006 of ze releasen 'm eerst in Japan en later in de rest van de wereld. Dat eerste zal niet gebeuren, want ten eerste is al lang en breed aangekondigd (èn in officiële persberichten verklaard) dat 'ie sowieso in de lente verkrijgbaar zal zijn en ten tweede zouden ze dan echt te laat zijn.
pi_31332352
Sony heeft dit keer de hulp van Nvidia, IBM en Toshiba bij de productie.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:26:50 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31332427
P-Style heeft gelijk. Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31332575
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony heeft dit keer de hulp van Nvidia, IBM en Toshiba bij de productie.
Fout. Ze hebben hulp gekregen bij de ontwikkeling van de CPU en GPU. De "Cell"-chip en "RSX" die in de PS3 gebruikt gaan worden worden beide echter gewoon in fabrieken van Sony zelf geproduceerd.
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style heeft gelijk.
Vanzelfsprekend!
quote:
Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
Ik denk echter dat Europa en de VS dichter bij elkaar zitten, wat launchdate betreft.
pi_31332707
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan beleven
Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.
'T was me trouwens echt ontschoten dat er in December al weer een nieuwe uitkomt, daar ga ik eens voor kijken...
Uhm...
pi_31333017
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef Fool het volgende:

[..]

Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.
'T was me trouwens echt ontschoten dat er in December al weer een nieuwe uitkomt, daar ga ik eens voor kijken...
ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"
Guerilla: "What Killzone 2 video?"
"The one running in the E3."
"That's not Killzone 2."

pi_31333310
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"
Guerilla: "What Killzone 2 video?"
"The one running in the E3."
"That's not Killzone 2."

Dus was me niks ontschoten. Nou ja, heb ik meer tijd voor bf en Quake, wordt ´t voor KZ toch nog even wachten, t lijkt me sterk dat ze er nog één uit gaan brengen op de ps2.
Uhm...
pi_31334355
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:06 schreef Markster het volgende:
Eind 2006?
Dat denk ik wel ja, voor de US iig.
Ik gok maart/april '07 hier.

Ik geloof er geen fluit van dat de yields voldoende gaan zijn voor een werelwijde release, of zelfs maar releases die elkaar kort opvolgen.
pi_31334598
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, voor de US iig.
Ik gok maart/april '07 hier.

Ik geloof er geen fluit van dat de yields voldoende gaan zijn voor een werelwijde release, of zelfs maar releases die elkaar kort opvolgen.
Tja, jammer dan.

Importeren die handel
I'm a BouJou! Boi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')