quote:Wellicht kunnen we over twee weken wat PlayStation 3 games in actie zien. In de aankondiging voor het Akihabara Entertainment Festival, dat 22 oktober begint en een week duurt, wordt vaag gerept over mogelijke demonstraties van games voor de opvolger van de PlayStation 2. (Akihabara is het winkelgebied in Tokyo waar het nieuwste van het nieuwste te vinden is op het gebied van electronica.) Sony beloofde eerder op de Tokyo Game Show enkele speelbare versies van PS3 games, maar toen puntje bij paaltje kwam, kregen we nul op het rekest. Goed, het is allemaal uiterst vaag en onzeker, maar intussen zijn we wel razend benieuwd naar wat de PS3 qua games op de tv kan toveren. Het wordt dus wel eens tijd Sony.
nee was nog niet bekend. Ik ken het hele festival ook niet. Zou wel dik wezen als we daar de eerste echte games te zien krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ff van Gamert.nl gejat. Was dit al bekend hier?
quote:Saeki beweerde ook dat Sony al speelbare demo's kon laten zien tijdens de TGS, maar, omdat het pas de eerste keer was dat de console officieel in het thuisland werd geshowed, dit niet gepast vond. Sony is nu van plan speelbare demo's pas in februari te laten zien op een speciaal evenement hiervoor
tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hopelijk ook eind 2006... dan geven ze zichzelf genoeg tijd en ook Nintendo.
Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.
Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
Nou, bekend, echt bekend is het niet hoor. Gewoon zo'n gozer zei het maar dat was niet echt officieel van Sony ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
tis al bekend dat hij in Japan al in de lente van volgend jaar uitkomt. Als microsoft het gaat lukken om wereldwijd te lanceren, waarom zou Sony dat dan niet lukken.
Als Microsoft geen problemen ondervind tijdens die wereldwijde launch dan zal Sony wel moeten. Als de consument hoort dat de PS3 al wel uit is Japan, maar we hier in Europa nog moeten wachten tot eind 2006/begin 2007... Dan denk ik dat een hoop mensen alsnog voor de Xbox 360 gaan. Maar eerst afwachten of Microsoft goed door December heen komt
Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben benieuwd of ze Killzone gaan laten zien, en in hoeverre ze het filmpje van de E3 waar kunnen maken
Omdat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony kan niet tegelijk launchen, of ze nou willen of niet
is ze nog nooit eerder gelukt en releases in andere continenten levert bijna altijd vertragingen opquote:
Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan belevenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik hoop ver, ben KZ redelijk beu gespeeld maar 't was een leuk spelletje. t zou leuk zijn als we na bf en op de ps2 het vervolg op KZ op de ps3 kunnen gaan spelen.
Fout. Ze hebben hulp gekregen bij de ontwikkeling van de CPU en GPU. De "Cell"-chip en "RSX" die in de PS3 gebruikt gaan worden worden beide echter gewoon in fabrieken van Sony zelf geproduceerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony heeft dit keer de hulp van Nvidia, IBM en Toshiba bij de productie.
Vanzelfsprekend!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style heeft gelijk.
Ik denk echter dat Europa en de VS dichter bij elkaar zitten, wat launchdate betreft.quote:Er KOMT geen wereldwijde launch aan. Gewoon eerst Japan, 3 maanden later de USA en weer 3 maanden later Europa. Europa krijgt m gewoon 1 september.
Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het vervolg op KZ kunnen we deze Decembermaand al gaan beleven
ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:39 schreef Fool het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ie mijn tijd moeten delen met bf2 op de ps2 en Quake 4 op m'n PC.
'T was me trouwens echt ontschoten dat er in December al weer een nieuwe uitkomt, daar ga ik eens voor kijken...
Dus was me niks ontschoten. Nou ja, heb ik meer tijd voor bf en Quake, wordt ´t voor KZ toch nog even wachten, t lijkt me sterk dat ze er nog één uit gaan brengen op de ps2.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik las in een interview ergens tijdens E3: "So the Killzone 2 video looks pretty hot, when will you be releasing it?"
Guerilla: "What Killzone 2 video?"
"The one running in the E3."
"That's not Killzone 2."
Dat denk ik wel ja, voor de US iig.quote:
Tja, jammer dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, voor de US iig.
Ik gok maart/april '07 hier.
Ik geloof er geen fluit van dat de yields voldoende gaan zijn voor een werelwijde release, of zelfs maar releases die elkaar kort opvolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |