Sorry hoor, maar alleen omdat MS de lat laag heeft gelegd voor next-gen, betekent het niet dat Sony en Nintendo dat ook zullen doen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoop doet leven zullen we maar zeggen
Ik probeer toch over het algemeen realistischer te blijven
Jos Verstappen's Race-Simulatorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef jimjim1983 het volgende:
zo! mooi gifje
is dat een soort nieuwe smuggler's run?
Hehehe,quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
hopelijk is dit niet representatief voor de framerate op de PS3
Bill Gates en J Allard gaan mee in de zak naar SpanjeJapan en krijgen daar slagen met de roeRevo controller van zwarte pietKen Kutaragi?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:04 schreef PandorasBox het volgende:
Sony en Nintendo zijn met smerige plannen bezig.
Ik denk niet dat MS er goed vanaf komt.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony mag, net als Nintendo, wel eens met wat meer info komen
Waarom wordt deze topic vervuild met die walgelijk grote .gif bestandjes?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef InsertCredit het volgende:
Waarom ondersteund dit baggerforum enkel .gif
Ps3 he. enkel voor de grote jongens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom wordt deze topic vervuild met die walgelijk grote .gif bestandjes?
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef peristilius het volgende:
Het is niet erg modem vriendelijk.
Ach... zijn wel leuke plaatjes hoor en opzich is m'n verbinding ook wel snel genoeg, maar ik vind het niet echt normaal dat er bij het bekijken van deze topic ruim 10MB aan plaatjes wordt geladen.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef InsertCredit het volgende:
En een avatar voor Even:
[afbeelding]
knothnx.
Sure, kan alleen niet garanderen dat ie tot het einden der tijden erop staat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:08 schreef Even het volgende:
[..]
Thnx![]()
Mag ik em van jou site gebruiken als icon?![]()
Thnxquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Sure, kan alleen niet garanderen dat ie tot het einden der tijden erop staat.
Bavkup em dus maar vast
We houden toch ook geen rekening meer met mensen die Windows 3.1 draaien?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef peristilius het volgende:
Het is niet erg modem vriendelijk.
Mja, een beetje gelijk hadden ze wel; 't wa meer dan 10mb.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
We houden toch ook geen rekening meer met mensen die Windows 3.1 draaien?
Ja, 7 maanden geleden al...quote:Op woensdag 7 december 2005 01:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Hebben jullie de ps3 techdemo al gezien.
Ik hoop voor je dat je een dikke bak hebt staan;quote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nee echt niet.. volgens mij besef je niet wet er gebeurt op die videos
vooral op die ene waar je ziet dat hij die bekers in het water doet en het water er instroom en er weer uit stroomt.. realtime...
realtime collision en alles wat er bij hoort... nee hoor dat trekt geen enkele andere cpu /gpu op dit moment...
als jij denkt van wel.. bewijs het maar zou ik zegge
hele mooie demo thxquote:Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een dikke bak hebt staan;
rechts-klikken-save-target-as
Niet zo snel oordelen over wat er al niet kan tegenwoordig![]()
EDIT: ow wacht, je hebt een mac
Ah, een demo uit de demoscene die geen fuck met de ps3 te maken heeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een dikke bak hebt staan;
rechts-klikken-save-target-as
Niet zo snel oordelen over wat er al niet kan tegenwoordig![]()
EDIT: ow wacht, je hebt een mac
dit water met die eendjes wordt niet realtime gerenderd als echt water zo te zien. Je ziet namelijk nergens het water echt opspatten, ook niet als die boten/eendjes erin vallen. Begrijp me niet verkeerd, de PS3 zal een hele mooie machine worden. Maar deze demo stelt niet heel erg veel voor, het zijn gewoon de golven op het water die gerenderd worden. (wel een coole demoquote:Op woensdag 7 december 2005 03:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hele mooie demo thx
hij draait redelijk om mijn 7800 gt
maar hoe indrukwekkend zo'n hdr demo ook mag zijn
qua complexiteit haalt hij het niet bij de ps3 demo
om water realtime te renderen ( en dan bedoel ik echt renderen en niet van de shader effecten)
heb je heel wat meer power nodig
ik heb zelf een top systeem en die demo van jou (die qua complexiteit minder is dan die ps3 demo) draait matig soepel
kun je nagaan als je een vergelijkebare ps3 demo op een pc zou willen draaien
ach toe, laat hem nog even in de waanquote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef Retuobak het volgende:
Dat van Killzone was net zo echt als de CoD2 reclame die nu altijd op TV is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |