Ook goed!quote:
Maar daar houdt het dan ook wel op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Retuobak het volgende:
Als de speler 2x is, no way dat er volwaardige games op BD-ROM verschijnen. Of het moeten uberlelijke RPG's zijn met zieke cutscenes. Mmmh maybe heb je toch gelijk, Japanners houden wel van lelijke RPG's met mooie FMV's.
Verschil tussen jou en een flink deel van de PS2 en ws. PS3 kopersquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik koop m'n consoles voor GAMEN, niet om films te kijken..
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Verschil tussen jou en een flink deel van de PS2 en ws. PS3 kopers
Die zien de console als een goede combo tussen films kijken en gamen.
Wist jij dit ook eigenlijk, of is dit voor jou net zulk nieuws als voor mij?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Retuobak, zo maak je natuurlijk geen vrienden, popijopie!
PS3 + blu-ray = win voor blu-ray.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...
Of als ze uiteindelijk toch voor die holo-discs kiezen.
HD-DVD is een stuk goedkoper... Als medium en qua hardware..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PS3 + blu-ray = win voor blu-ray.
Maar daarmee is nog niet een beslissende keuze gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
In Europa zal het langzamer gaan ja, maar de HDTV penetratie in de US en zeker in Japan is vrij hoog hoor.
zullen we eerst ff wachten hoeveel speed die BR-ding wordt in de PS3quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar wat een MEGA MISSER dit van Sony zeg. Ik dacht dat het voor games ook een onwijs technologische voorsprong was, maar wsl komen alle games dus gewoon op DVD-9. Meerdere zelfs, mocht 2x BR te traag zijn..
En al die PS3 fanboys maar lachen over het eventueel DVDtje wisselen in de toekomst.
Ben benieuwd op hoeveel discs FF komt..
Nou ja, ga maar uit van 2x.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
zullen we eerst ff wachten hoeveel speed die BR-ding wordt in de PS3
De kans dat HD-DVD de "oorlog" wint is ongeveer net zo groot als een succesvolle invasie van de VS door Luxemburg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...
Of als ze uiteindelijk toch voor die holo-discs kiezen.
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De kans dat HD-DVD de "oorlog" wint is ongeveer net zo groot als een succesvolle invasie van de VS door Luxemburg.
En holo-discs? Ik denk dat het nu nog te vroeg is voor de consumenten om direct door te skippen naar holodiscs.
Hij is al heel duur, dus die paar tientjes kunnen er nog wel bijquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, ga maar uit van 2x.
Of ze moeten de ps3 heel duur maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |