Ook goed!quote:
Maar daar houdt het dan ook wel op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Retuobak het volgende:
Als de speler 2x is, no way dat er volwaardige games op BD-ROM verschijnen. Of het moeten uberlelijke RPG's zijn met zieke cutscenes. Mmmh maybe heb je toch gelijk, Japanners houden wel van lelijke RPG's met mooie FMV's.
Verschil tussen jou en een flink deel van de PS2 en ws. PS3 kopersquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik koop m'n consoles voor GAMEN, niet om films te kijken..
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Verschil tussen jou en een flink deel van de PS2 en ws. PS3 kopers
Die zien de console als een goede combo tussen films kijken en gamen.
Wist jij dit ook eigenlijk, of is dit voor jou net zulk nieuws als voor mij?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Retuobak, zo maak je natuurlijk geen vrienden, popijopie!
PS3 + blu-ray = win voor blu-ray.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...
Of als ze uiteindelijk toch voor die holo-discs kiezen.
HD-DVD is een stuk goedkoper... Als medium en qua hardware..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PS3 + blu-ray = win voor blu-ray.
Maar daarmee is nog niet een beslissende keuze gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
In Europa zal het langzamer gaan ja, maar de HDTV penetratie in de US en zeker in Japan is vrij hoog hoor.
zullen we eerst ff wachten hoeveel speed die BR-ding wordt in de PS3quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar wat een MEGA MISSER dit van Sony zeg. Ik dacht dat het voor games ook een onwijs technologische voorsprong was, maar wsl komen alle games dus gewoon op DVD-9. Meerdere zelfs, mocht 2x BR te traag zijn..
En al die PS3 fanboys maar lachen over het eventueel DVDtje wisselen in de toekomst.
Ben benieuwd op hoeveel discs FF komt..
Nou ja, ga maar uit van 2x.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]
zullen we eerst ff wachten hoeveel speed die BR-ding wordt in de PS3
De kans dat HD-DVD de "oorlog" wint is ongeveer net zo groot als een succesvolle invasie van de VS door Luxemburg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als HD-DVD nou de "oorlog" wint, heb je nagenoeg niets aan je BR speler...
Of als ze uiteindelijk toch voor die holo-discs kiezen.
Ik ben het gewoon met je eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De kans dat HD-DVD de "oorlog" wint is ongeveer net zo groot als een succesvolle invasie van de VS door Luxemburg.
En holo-discs? Ik denk dat het nu nog te vroeg is voor de consumenten om direct door te skippen naar holodiscs.
Hij is al heel duur, dus die paar tientjes kunnen er nog wel bijquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, ga maar uit van 2x.
Of ze moeten de ps3 heel duur maken...
No way!quote:
Prototype holodiscs met een capaciteit van 300GB moeten voor het einde van het jaar klaar zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De kans dat HD-DVD de "oorlog" wint is ongeveer net zo groot als een succesvolle invasie van de VS door Luxemburg.
En holo-discs? Ik denk dat het nu nog te vroeg is voor de consumenten om direct door te skippen naar holodiscs.
maar wat extra ram is ook maar een paar tientjes, en wat extra memory-bandwith kost ook maar 20 dollar extra. Iets meer videogeheugen kost ook maar een paar tientjes... Ik denk dat Sony ergens een grens moet trekken en de PS3 gewoon moet uitbrengen, want op deze manier kan je blijven wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij is al heel duur, dus die paar tientjes kunnen er nog wel bij
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weet je... eigenlijk moéten ze er wel minstens een 4x BD-ROM erin gooien!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Retuobak het volgende:
Als de speler 2x is, no way dat er volwaardige games op BD-ROM verschijnen. Of het moeten uberlelijke RPG's zijn met zieke cutscenes. Mmmh maybe heb je toch gelijk, Japanners houden wel van lelijke RPG's met mooie FMV's.
En je hebt nog wel een 1080i tv aangeschaft!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik koop m'n consoles voor GAMEN, niet om films te kijken..
Het is laatst nog ter sprake gekomen in de PS3-Topics.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wist jij dit ook eigenlijk, of is dit voor jou net zulk nieuws als voor mij?.
Ik ook niet, maar dat is normaal bij de introductie van een nieuw formaat. In 1997 zag ik mensen ook niet massaal overstappen op DVD en in 1981 zag ik mensen ook niet massaal overstappen naar CD. De grote golf komt altijd later, nadat de early adopters al zijn overgestapt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sowieso zie ik mensen niet massaal BR schijfjjes kopen, DVD is nog zo levend als wat..
Ik denk dat het wel meer dan een paar tientjes is dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij is al heel duur, dus die paar tientjes kunnen er nog wel bij
Maar dan nog is het trager.. Maar iig snel genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je... eigenlijk moéten ze er wel minstens een 4x BD-ROM erin gooien!Ik ben nou toch wel benieuwd. Panasonic heeft in ieder geval al een chipset die 4x BD-ROM mogelijk maakt.
Voor gamen. DVD's kijk ik ook nauwelijks, ik download m'n films altijdquote:En je hebt nog wel een 1080i tv aangeschaft!
Niet gezienquote:Het is laasts nog ter sprake gekomen in de PS3-Topics.
Ja, inderdaad.quote:Ik ook niet, maar dat is normaal bij de introductie van een nieuw formaat. In 1997 zag ik mensen ook niet massaal overstappen op DVD en in 1981 zag ik mensen ook niet massaal overstappen naar CD. De grote golf komt altijd later, nadat de early adopters al zijn overgestapt.
Op de PC gaat het wat anders. Laten we videokaarten als voorbeeld nemen:quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meer dan een paar tientjes is dan.
Het snelste is altijd wel duurder dan het eerstvolgende wat daaronder zit, ook al is het verschil marginaal. Dat moet jij als PC-addict toch wel weten..
Eigenwijs!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef kepler het volgende:
@P-style
maar het is dus nog niet officieel bevestigd door SonyDat was meer mijn vraag. Zolang dit niet het geval is moet ik nog maar zien of ze echt met een interne adapter komen. Ik zie persoonlijk namelijk niet het voordeel van een interne adapter? Een externe adapter flikker je ergens onder/achter/tussen een kast en je hebt er geen last van. En ook heeft de console dan minder last van hitte door de voeding.
Een externe voeding zal mensen er echt niet van weerhouden om een console te verkopen en het biedt alleen maar voordelen voor het interne gedeelte van de PS3.
Het zou me niks verbazen als ze met een externe adapter komen
En waarom zou die vlieger nu dan ook niet opgaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
Maar men weet gewoon dat fanaten extra betalen voor het nieuwste van het nieuwste, dus gaan er enorme marges op.
Zoals ik al zei, IK koop um om te gamen. Mij maakt het dus niet echt uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
Oh en die Java zooi zit niet in de eerste golf blu-ray spelers en ws. ook niet in de PS3. Wachten met kopen van nieuwe tech is okay.
je bent zelf eigenwijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenwijs!Het is in principe al bevestigd. Sony zet niet in z'n persberichten of z'n apparaten een interne of externe voeding krijgen, maar voor mij is het al lang duidelijk!
Als ie wel extern is, mogen we je dan heel hard uitlachen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenwijs!Het is in principe al bevestigd. Sony zet niet in z'n persberichten of z'n apparaten een interne of externe voeding krijgen, maar voor mij is het al lang duidelijk!
Ik heb een LAN HD-DivX speler besteld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef Retuobak het volgende:
Ja jij, maar anderen kijken er misschien films op. Kijk, blu-ray kan mij ook geen fuck schelen. Want tegen de tijd dat ik een HDTV heb dan zit iedereen aan de holodiscs of nog beter. Ik houd het nog wel een jaartje of 6-7 bij DVD
BD-J (Blu-Ray Java) is onderdeel van de BD-video standaard en zal dus ook aanwezig zijn in de PS3. Het maakt interactieve menu'tjes (uitgebreider dan de DVD-menu'tjes) mogelijk en andere rotzooi...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar hoe zat het nou met dat Java gebeuren. Ik meen mij te herinneren dat ik ooit eens iets had gelezen over BR spelers en Java en extra opties die daardoor beschikbaar zouden zijn.
Zit dat wel in de PS3 of is dat gewoon standaard voor alle BR spelers?.
Ik verwacht die Java troep eigenlijk wèl in de eerste BD-ROM spelers komt. Een tijdje terug (in december ofzo) was er inderdaad een bericht dat die Java zooi nog niet helemaal rond is. Maar als de eerste generatie BD-ROM spelers het niet ondersteunt dan kan dat later compatibiliteitsproblemen geven. En dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
Oh en die Java zooi zit niet in de eerste golf blu-ray spelers en ws. ook niet in de PS3. Wachten met kopen van nieuwe tech is okay.
Nee, jij zult zien. Ik weet het toch al!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef kepler het volgende:
Je bent zelf eigenwijsVoor mij is het namelijk helemaal niet duidelijk
We zullen wel zien
Van mij mag je!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie wel extern is, mogen we je dan heel hard uitlachen?.
hij is dus niet groter dan de 360, vandaar dat ik het knap zou vinden als er een interne voeding in zal zitten (er moeten ook tig kaartlezers in, plek voor een optionele HDD, 20 netwerkpporten en 80 usb-poorten en 12 video-uitgangen)quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie wel extern is, mogen we je dan heel hard uitlachen?.
Maar gezien de grote kan je er van uitgaan dat ie intern is ja, anders wordt ie wel heel groot..
Firmware upgrades?quote:Ik verwacht die Java troep eigenlijk wèl in de eerste BD-ROM spelers komt. Een tijdje terug (in december ofzo) was er inderdaad een bericht dat die Java zooi nog niet helemaal rond is. Maar als de eerste generatie BD-ROM spelers het niet ondersteunt dan kan dat later compatibiliteitsproblemen geven. En dat kan natuurlijk niet!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
Dat verwacht je dus, of heb je ook een bron waarin het bevestigd wordt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
BD-J (Blu-Ray Java) is onderdeel van de BD-video standaard en zal dus ook aanwezig zijn in de PS3. Het maakt interactieve menu'tjes (uitgebreider dan de DVD-menu'tjes) mogelijk en andere rotzooi...
Te moeilijk voor de gemiddelde pc/console gebruikerquote:
Tik eens Blue Ray Java in in Google, en je hebt 20.000 bronnen waarin de standaard omschreven staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat verwacht je dus, of heb je ook een bron waarin het bevestigd wordt?
Alleen weer anonieme bronnenquote:Volgens anonieme bronnen van de website is BD-J echter nog lang niet geschikt om in spelers verwerkt te worden en zou in eerste instantie zelfs Blu-ray-apparatuur worden uitgebracht die helemaal niet interactief is. In afwachting van de Java-code zouden voorlopig alleen zogenaamde 'player-only'-spelers op de markt worden gebracht, en pas bij het verschijnen van 'full profile'-spelers zouden consumenten de beschikking krijgen over het volledige interactieve potentieel van de Blu-ray-standaard.
Knap is het niet hoor. Sony weet heus wel hoe ze apparaten moeten maken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
hij is dus niet groter dan de 360, vandaar dat ik het knap zou vinden als er een interne voeding in zal zitten (er moeten ook tig kaartlezers in, plek voor een optionele HDD, 20 netwerkpporten en 80 usb-poorten en 12 video-uitgangen)
lichtelijk overdreven
Nee, dat verwacht ik niet alleen, dat is al héél lang bekend. Hier, een directere bron bestaat niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat verwacht je dus, of heb je ook een bron waarin het bevestigd wordt?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
Nee, dat verwacht ik niet alleen, dat is al héél lang bekend. Hier, een directere bron bestaat niet.
Meer staat er niet.quote:"BD-J" mode
Offers unparalleled flexibility and features, because it is based on Java runtime environment. It allows for extensive interactive applications, and offers Internet connectivity.
Ik bedoel een bron waarin bevestigd staat dat het in ALLE BR drives zit, dus ook die van de ps3.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tik eens Blue Ray Java in in Google, en je hebt 20.000 bronnen waarin de standaard omschreven staat.
Tnx, dat artikel was het iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/40632
[..]
Alleen weer anonieme bronnen
uit de bron van P-style:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoel een bron waarin bevestigd staat dat het in ALLE BR drives zit, dus ook die van de ps3.
quote:Every Blu-ray Disc player will be equipped with a Java interpreter, so that it is capable of running discs authored in BD-J mode.
Dat absoluut.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony zit achter BD, het zal ze er dus alles aan gelegen zijn om het product zo goed mogelijk te tonen.
Moet je natuurlijk wel de moeite nemen om nog wat verder naar beneden te scrollen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer staat er niet.
Dat het kan wil niet zeggen dat het er ook sowieso in zit.
quote:"BD-J" mode
Introduction
"BD-J" mode was designed to offer the content provider almost unlimited functionality when creating interactive titles. It is based on Java 2 Micro Edition, so programmers will quickly be familiar with the programming environment for BD-J. Every Blu-ray Disc player will be equipped with a Java interpreter, so that it is capable of running discs authored in BD-J mode.
redenatie +10quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Knap is het niet hoor. Sony weet heus wel hoe ze apparaten moeten maken.
[..]
Precies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anders had je helemaal niets aan die drive...
humor hè?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
lol, grappig hoe 1 opmerking in het vorige topic over de BR snelheid tot waarheid wordt verheven...
Wat was er niet waar aan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
lol, grappig hoe 1 opmerking in het vorige topic over de BR snelheid tot waarheid wordt verheven...
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, wat is er dan precies niet waar aan?.
Enlighten me..
Gelezen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Retuobak het volgende:
http://www.ps3week.com/blogs/ps3week.php?title=title_6&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Interviewtje met Mr. Idiot
Dat niks in ontwikkeling voor de PS3 er next-gen uit ziet. En dat de 360 overall krachtiger is. Kortom, precies wat je moet zeggen als je ontslag wil.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelezen...
Hij komt redelijk oprecht en betrouwbaar over..
Wat had hij ook alweer precies allemaal beweerd?.
net zo min als het feit dat er een 4X in komtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.
wacht maar tot PS-Conferencequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Retuobak het volgende:
Boeit het wat? Het PS3 topic is nog nooit zo snel gegaan
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wacht maar tot PS-Conference
Hmm, eens.. En 16x DVD is nog altijd beter dan de 12x van de X360. Dus dan hebben ze alsnog sneller met hun game-medium.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Dat het niet zeker is welke snelheid lezer er in de PS3 komt. Tis afwachten of het 2x of 4x wordt. 8x zal het ongetwijfeld niet worden. En tja, 4x is erg duur. Tis maar net of Sony het waard is om het ding ook te gebruiken voor games of dat ze enkel voor de films gaan. Ik zou als Sony zijnde gaan voor een 2x blu-ray lezer met 16x DVD iig. 16x DVD is sneller dan 4x blu-ray en de capaciteit is meer dan voldoende voor de meeste games.
Dat eerste had ik sowieso al verwacht..quote:Dat niks in ontwikkeling voor de PS3 er next-gen uit ziet. En dat de 360 overall krachtiger is. Kortom, precies wat je moet zeggen als je ontslag wil.
je hoeft niet meteen zie zeik-smiley te gebruiken, ik doe alleen een constatering..quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat was er niet waar aan dan?
Het is trager dan 12x DVD en zelfs dat was voor sommige devers blijkbaar te weinig.. Dan is 2x BR dat zeker..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?
Dit is niet zoals het Revolution topic waar 10 hyperactieve 15-jarige kindjes met 700 aanslagen per minuut een conference zitten hypen he.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen zie zeik-smiley te gebruiken, ik doe alleen een constatering..
Er is toch nog geen statement over de snelheid van de speler die in de PS3 zit?
Vind ik wel een logische opmerking, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?
Roy is geen 15... toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?
Dit is niet zoals het Revolution topic waar 10 hyperactieve 15-jarige kindjes met 700 aanslagen per minuut een conference zitten hypen he.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
Het aantal FLOPS zegt idd niks, maar als vele developers zeggen dat het close is maar dat de PS3 net IETSJE sneller is (minder dan gamecube - Xbox versschil) dan ben ik eerder geneigd dat te geloven dan 1! artist bij Sony.
Dat is het zeker weten en de games op BD-ROM zullen ook komen. Een 2x speed drive heeft zeker wel consequenties voor games. Het is nu dus nog te vroeg om nu al te concluderen wat voor BD-ROM drive erin komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Tis maar net of Sony het waard is om het ding ook te gebruiken voor games of dat ze enkel voor de films gaan.
Maar gelukkig ben jij Sony niet!quote:Ik zou als Sony zijnde gaan voor een 2x blu-ray lezer met 16x DVD iig. 16x DVD is sneller dan 4x blu-ray en de capaciteit is meer dan voldoende voor de meeste games.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:45 schreef kepler het volgende:
net zo min als het feit dat er een 4X in komt
Over een uitspraak die tot waarheid verheven wordt!quote:...dus waar hebben we het eigenlijk over
Lijkt me niet onmogelijk. Het gaat hier immers om branders. Het is vaker voorgekomen dat branders een read-speed hebben die lager ligt dan readers die op hetzelfde moment op de markt zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Tain het volgende:
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?
Opzìch is het geen ramp. Maar de gedachte alleen al vind ik wel vrij belachelijk als je beseft dat het apparaat ook BR-ROM ondersteunt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hoe erg is het nou eigenlijk om een schijfje te wisselen..
Audiomeubel zou je niet meer nodig hebben met de PS3quote:Maar gelukkig ben jij Sony niet! Anders zou m'n PS3 niet eens in een audiomeubel passen.
hmmm, dat verklaart een hoop. M'n PS2 is een stuk dikker geworden, en m'n buurjongen is z'n Xbox kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef peristilius het volgende:
PS3 gaat de 360 opeten, stiekem eet de PS2 de Xbox ook op.
ist een kannibaal die PS2 of zo. Ziekquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hmmm, dat verklaart een hoop. M'n PS2 is een stuk dikker geworden, en m'n buurjongen is z'n Xbox kwijt.
nee hoor, gewoon een kwestie van Law of the Jungle. Strong ones eat the weak ones.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
ist een kannibaal die PS2 of zo. Ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |