Te moeilijk voor de gemiddelde pc/console gebruikerquote:
Tik eens Blue Ray Java in in Google, en je hebt 20.000 bronnen waarin de standaard omschreven staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat verwacht je dus, of heb je ook een bron waarin het bevestigd wordt?
Alleen weer anonieme bronnenquote:Volgens anonieme bronnen van de website is BD-J echter nog lang niet geschikt om in spelers verwerkt te worden en zou in eerste instantie zelfs Blu-ray-apparatuur worden uitgebracht die helemaal niet interactief is. In afwachting van de Java-code zouden voorlopig alleen zogenaamde 'player-only'-spelers op de markt worden gebracht, en pas bij het verschijnen van 'full profile'-spelers zouden consumenten de beschikking krijgen over het volledige interactieve potentieel van de Blu-ray-standaard.
Knap is het niet hoor. Sony weet heus wel hoe ze apparaten moeten maken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
hij is dus niet groter dan de 360, vandaar dat ik het knap zou vinden als er een interne voeding in zal zitten (er moeten ook tig kaartlezers in, plek voor een optionele HDD, 20 netwerkpporten en 80 usb-poorten en 12 video-uitgangen)
lichtelijk overdreven
Nee, dat verwacht ik niet alleen, dat is al héél lang bekend. Hier, een directere bron bestaat niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat verwacht je dus, of heb je ook een bron waarin het bevestigd wordt?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
Nee, dat verwacht ik niet alleen, dat is al héél lang bekend. Hier, een directere bron bestaat niet.
Meer staat er niet.quote:"BD-J" mode
Offers unparalleled flexibility and features, because it is based on Java runtime environment. It allows for extensive interactive applications, and offers Internet connectivity.
Ik bedoel een bron waarin bevestigd staat dat het in ALLE BR drives zit, dus ook die van de ps3.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tik eens Blue Ray Java in in Google, en je hebt 20.000 bronnen waarin de standaard omschreven staat.
Tnx, dat artikel was het iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/40632
[..]
Alleen weer anonieme bronnen
uit de bron van P-style:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoel een bron waarin bevestigd staat dat het in ALLE BR drives zit, dus ook die van de ps3.
quote:Every Blu-ray Disc player will be equipped with a Java interpreter, so that it is capable of running discs authored in BD-J mode.
Dat absoluut.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Sony zit achter BD, het zal ze er dus alles aan gelegen zijn om het product zo goed mogelijk te tonen.
Moet je natuurlijk wel de moeite nemen om nog wat verder naar beneden te scrollen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meer staat er niet.
Dat het kan wil niet zeggen dat het er ook sowieso in zit.
quote:"BD-J" mode
Introduction
"BD-J" mode was designed to offer the content provider almost unlimited functionality when creating interactive titles. It is based on Java 2 Micro Edition, so programmers will quickly be familiar with the programming environment for BD-J. Every Blu-ray Disc player will be equipped with a Java interpreter, so that it is capable of running discs authored in BD-J mode.
redenatie +10quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Knap is het niet hoor. Sony weet heus wel hoe ze apparaten moeten maken.
[..]
Precies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Anders had je helemaal niets aan die drive...
humor hè?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
lol, grappig hoe 1 opmerking in het vorige topic over de BR snelheid tot waarheid wordt verheven...
Wat was er niet waar aan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
lol, grappig hoe 1 opmerking in het vorige topic over de BR snelheid tot waarheid wordt verheven...
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, wat is er dan precies niet waar aan?.
Enlighten me..
Gelezen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Retuobak het volgende:
http://www.ps3week.com/blogs/ps3week.php?title=title_6&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Interviewtje met Mr. Idiot
Dat niks in ontwikkeling voor de PS3 er next-gen uit ziet. En dat de 360 overall krachtiger is. Kortom, precies wat je moet zeggen als je ontslag wil.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelezen...
Hij komt redelijk oprecht en betrouwbaar over..
Wat had hij ook alweer precies allemaal beweerd?.
net zo min als het feit dat er een 4X in komtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is nog geen feit dat er een 2x BD-ROM speler in komt.
wacht maar tot PS-Conferencequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Retuobak het volgende:
Boeit het wat? Het PS3 topic is nog nooit zo snel gegaan
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wacht maar tot PS-Conference
Hmm, eens.. En 16x DVD is nog altijd beter dan de 12x van de X360. Dus dan hebben ze alsnog sneller met hun game-medium.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Dat het niet zeker is welke snelheid lezer er in de PS3 komt. Tis afwachten of het 2x of 4x wordt. 8x zal het ongetwijfeld niet worden. En tja, 4x is erg duur. Tis maar net of Sony het waard is om het ding ook te gebruiken voor games of dat ze enkel voor de films gaan. Ik zou als Sony zijnde gaan voor een 2x blu-ray lezer met 16x DVD iig. 16x DVD is sneller dan 4x blu-ray en de capaciteit is meer dan voldoende voor de meeste games.
Dat eerste had ik sowieso al verwacht..quote:Dat niks in ontwikkeling voor de PS3 er next-gen uit ziet. En dat de 360 overall krachtiger is. Kortom, precies wat je moet zeggen als je ontslag wil.
je hoeft niet meteen zie zeik-smiley te gebruiken, ik doe alleen een constatering..quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat was er niet waar aan dan?
Het is trager dan 12x DVD en zelfs dat was voor sommige devers blijkbaar te weinig.. Dan is 2x BR dat zeker..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?
Dit is niet zoals het Revolution topic waar 10 hyperactieve 15-jarige kindjes met 700 aanslagen per minuut een conference zitten hypen he.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
je hoeft niet meteen zie zeik-smiley te gebruiken, ik doe alleen een constatering..
Er is toch nog geen statement over de snelheid van de speler die in de PS3 zit?
Vind ik wel een logische opmerking, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?
Roy is geen 15... toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat we hier met z'n 5en ofzo regelmatig posten he?
Dit is niet zoals het Revolution topic waar 10 hyperactieve 15-jarige kindjes met 700 aanslagen per minuut een conference zitten hypen he.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
Het aantal FLOPS zegt idd niks, maar als vele developers zeggen dat het close is maar dat de PS3 net IETSJE sneller is (minder dan gamecube - Xbox versschil) dan ben ik eerder geneigd dat te geloven dan 1! artist bij Sony.
Dat is het zeker weten en de games op BD-ROM zullen ook komen. Een 2x speed drive heeft zeker wel consequenties voor games. Het is nu dus nog te vroeg om nu al te concluderen wat voor BD-ROM drive erin komt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef Retuobak het volgende:
Tis maar net of Sony het waard is om het ding ook te gebruiken voor games of dat ze enkel voor de films gaan.
Maar gelukkig ben jij Sony niet!quote:Ik zou als Sony zijnde gaan voor een 2x blu-ray lezer met 16x DVD iig. 16x DVD is sneller dan 4x blu-ray en de capaciteit is meer dan voldoende voor de meeste games.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:45 schreef kepler het volgende:
net zo min als het feit dat er een 4X in komt
Over een uitspraak die tot waarheid verheven wordt!quote:...dus waar hebben we het eigenlijk over
Lijkt me niet onmogelijk. Het gaat hier immers om branders. Het is vaker voorgekomen dat branders een read-speed hebben die lager ligt dan readers die op hetzelfde moment op de markt zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Tain het volgende:
De meeste spelers die gepland staan voor een zomer release zijn 2x speed en dan zou de PS3 die in de lente uit moet komen een 4x speed bevatten?
Opzìch is het geen ramp. Maar de gedachte alleen al vind ik wel vrij belachelijk als je beseft dat het apparaat ook BR-ROM ondersteunt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hoe erg is het nou eigenlijk om een schijfje te wisselen..
Audiomeubel zou je niet meer nodig hebben met de PS3quote:Maar gelukkig ben jij Sony niet! Anders zou m'n PS3 niet eens in een audiomeubel passen.
hmmm, dat verklaart een hoop. M'n PS2 is een stuk dikker geworden, en m'n buurjongen is z'n Xbox kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef peristilius het volgende:
PS3 gaat de 360 opeten, stiekem eet de PS2 de Xbox ook op.
ist een kannibaal die PS2 of zo. Ziekquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hmmm, dat verklaart een hoop. M'n PS2 is een stuk dikker geworden, en m'n buurjongen is z'n Xbox kwijt.
nee hoor, gewoon een kwestie van Law of the Jungle. Strong ones eat the weak ones.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
ist een kannibaal die PS2 of zo. Ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |