quote:Next Ratchet & Clank Game Titled
Insomniac's next Ratchet game goes to the 'Future.'
By Luke Smith, 02/21/2007
Insomniac's next Ratchet & Clank game appears on the cover of the April issue of Electronic Gaming Monthly. Its title? Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Note the expected double entendre, Insomniac did:
"The name Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction works on many levels. It signals a new era for the franchise, ties into the game's story, and includes one of our signature subtitle double entendres." -- Brian Allgeier, design director, Insomniac Games
For mountains of information on Tools of Destruction peep the April issue of Electronic Gaming Monthly. It will be on newsstands March 13 and in subscribers hands at the beginning of next month.
Ja sorry hoor, ik kan in het vervolg dit maar beter aan iemand anders overlatenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef SocialDisorder het volgende:
schaamteloze TVP
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm: Behind The Scenes Part 3
Warhawk niet langer een retail game meer
Jammer dat van Warhawk, de game had zeker wat potentie. Maar het aanbod downloadable games op het PS Network wordt er nu alleen maar beter op denk ik
Ik neem aan dat dit waar is, maar morgen zul je er exact achter komen als hij een speelsessie heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)
knapquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef RAM_ het volgende:
K heb heb niks Pre-ordered hopen dat ze nog hebben:) ook gelukt met de psx en ps3
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Backwards Compatibility in Europa minder goed
Europa is echt de schijtbak van Sony.
Moron.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gut![]()
Alsof je Saviour ooit op iets positiefs hebt kunnen betrappen als het gaat om de PS3. Maar goed, het nieuws is duidelijk.quote:
Ik spreek een Flipendo fanboy aan en wie staat er als eerste klaar om in de verdediging te springen? Tomasso, duhquote:
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gut![]()
Ja maar moet jij dat constant benadrukken? Het enige waar jij op uit bent is het bashen van Sony, dit zien we 9 van de 10 keer terug in jouw posts. Dus mijn tip: pleur aub op en ga naar je hokje toe waar je hoortquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.
hij lijkt het niet zó erg te vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:28 schreef rakotto het volgende:
[afbeelding]
HahahahaCheck de broek van die groene kerel.
Zat net hetzelfde te denken. dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Eerst geen 20 gig versie uitbrengen en dan de BC weghalen. Degenen die nu nog kiezen voor een europees model zijn echt idioot en worden graag drie slagen in de rondte van achter genomen door Sony.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kies ervoor om je tip te negeren. Ik kom nooit in deze PS3 topics, maar vond alleen het deze keer het vermelden wel waard.
En voor de duidelijk: ik heb niks tegen de PS3 op zich. Ik heb wel iets tegen de houding en het gedrag van Sony.
Ook bij dit weer. Eerst met een grote bek afgeven op Microsoft en ze afkraken vanwege de beperkte backwards compatibiliteit, en dan gaan ze nu doodleuk hetzelfde doen.
Jij kan niet lezen? Het is simpelweg minder goed dan wat er al beschikbaar is. Bewijst maar weer hoe erg Sony Europa minacht. En dan ook de bullshit smoes dat ze het doen zodat ze meer aandacht aan ps3-games kunnen besteden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:59 schreef rakotto het volgende:
Men kan niet lezen? BC is niet weggehaald? De emulatie gebeurd nu alleen dmv software en niet de hardware, je zult er geen verschil mee merken? De hardware emuleerde ook niet alles tot een paar maanden geleden dmv een update. Dus hier zal alles in orde komen.
Sony's oorspronkelijke plan voor emulatie was al via software. Vanwege tijdgebrek is er toch een chip in geplaatst. Deze is te duur dus wordt ie er weer uitgehaald. Ik verwacht dat US en JPN units in de toekomst op dezelfde manier gaan werken als 'onze' PS3.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen? Het is simpelweg minder goed dan wat er al beschikbaar is. Bewijst maar weer hoe erg Sony Europa minacht. En dan ook de bullshit smoes dat ze het doen zodat ze meer aandacht aan ps3-games kunnen besteden.![]()
BC is sterk gereduceerd en ze zullen er zich in de toekomst ook niet veel op richten, dat staat gewoon in het bericht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:59 schreef rakotto het volgende:
Men kan niet lezen? BC is niet weggehaald? De emulatie gebeurd nu alleen dmv software en niet de hardware, je zult er geen verschil mee merken? De hardware emuleerde ook niet alles tot een paar maanden geleden dmv een update. Dus hier zal alles in orde komen.
"Maar dat komt omdat het een GameCube Turbo is"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo kon wel volledige backwards compatible zijn in de Wii met álle gamecube titels. En dat in zo'n spotgoedkope console.
PS3 kun je ook zien als een opgevoerde PS2 hoor. Net zoals dat een XBOX360 een opgevoerde XBOX is. Alleen de Wii voegt daadwerkelijk iets nieuws toe deze generatie. Iets wat trouwens onmiddellijk door Sony gejat werd en in een minder geavanceerde versie werd geimplementeerd in de sixaxis controller.quote:Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3.
Daar vandaan.quote:Sony has said that 'a new combination of hardware and software emulation will enable the PS3 to be compatible with a broad range of original PlayStation titles, and a limited range of PS2 titles'.
Jammer dat Sony het al een poosje van tevoren al had gepatenteerd, voordat Nintendo het bekend maakte.quote:Iets wat trouwens onmiddellijk door Sony gejat werd en in een minder geavanceerde versie werd geimplementeerd in de sixaxis controller.
Nergens zeggen ze dat ze het zullen opvoeren tot volledige ondersteuning.quote:broad range of original PlayStation titles, and a limited range of PS2 titles.
Grapjas. Je hebt zeker de laatste maanden niet de verkoopcijfers gezien van de Nintendo en Sony consoles?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef rakotto het volgende:
De PS3 zal gewoon uiteindelijk 100% compatible zijn met de PS2 games. De PSX games ondersteunt ie helemaal zoals je het kan lezen. PS2 gedoe zal geupdate worden. Als Sony er niet geintresseerd zou zijn dan zou dit mogelijkheid niet aanwezig zijn in de aankomende console van Sony en zou het alleen maar geldverspilling zijn.
De wii is gewoon een scam geval dat na een jaartje weer gaat vervelen. Nintendo's tijdperk was afgelopen tijdens de SNES periode. De Wii is indd helaas een opgevoerde Cube. Van 400 mhz naar 700 mhz~ Ps2 is 700 en de ps3 is 3.X * 7.
A broad range is niet 100%.quote:
quote:Although Sony has yet to offer clarification, it's thought software will now handle much of the PS2 emulation rather than the dedicated chip seen in US and Japanese consoles.
Daar heb je het.quote:Similar to Microsoft's Xbox 360 backward-compatibility strategy, Sony plans to release a series of firmware updates, via the PlayStation Network, that will increase the backwards compatibility of European consoles. Currently, Japanese and American PS3s can handle around 98 per cent of the PS2s catalogue but it's not known what per cent we can expect to see in Europe.
Ja, de chip kan 98%. Ze zeggen zelf dat de software veel minder aankan qua compabiliteit. Kon de software ook 98%+ hadden ze daarmee wel lopen pochen ondertussen, want zo arrogant is Sony wel.quote:
die quotes steunen je punt juist niet hoor.quote:
Slecht behandelt, kom op zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Slecht behandelt, kom op zeg
Ik denk dat we de laatste maanden toch niks gemist hebben kwa games en tegen de tijd dat ie hier uitkomt komt er ook nogeens een grote firmware update. Daarboven krijgen de Europeanen ook nogeens een gratis Blu-Ray film die de moeite waard is.
Dus zo slecht worden we niet behandelt hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |