quote:Next Ratchet & Clank Game Titled
Insomniac's next Ratchet game goes to the 'Future.'
By Luke Smith, 02/21/2007
Insomniac's next Ratchet & Clank game appears on the cover of the April issue of Electronic Gaming Monthly. Its title? Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Note the expected double entendre, Insomniac did:
"The name Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction works on many levels. It signals a new era for the franchise, ties into the game's story, and includes one of our signature subtitle double entendres." -- Brian Allgeier, design director, Insomniac Games
For mountains of information on Tools of Destruction peep the April issue of Electronic Gaming Monthly. It will be on newsstands March 13 and in subscribers hands at the beginning of next month.
Ja sorry hoor, ik kan in het vervolg dit maar beter aan iemand anders overlatenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:13 schreef SocialDisorder het volgende:
schaamteloze TVP
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Motorstorm: Behind The Scenes Part 3
Warhawk niet langer een retail game meer
Jammer dat van Warhawk, de game had zeker wat potentie. Maar het aanbod downloadable games op het PS Network wordt er nu alleen maar beter op denk ik
Ik neem aan dat dit waar is, maar morgen zul je er exact achter komen als hij een speelsessie heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is Warhawk nou echt een PSN-game geworden, of is dit nog steeds op basis van die knakker van RumorReporter? Ik kan nou niet echt op maken uit de tekst van 1up dat het bevestigd is dat het een PSN-game wordt... (of lees ik te snel?)
knapquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef RAM_ het volgende:
K heb heb niks Pre-ordered hopen dat ze nog hebben:) ook gelukt met de psx en ps3
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gutquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Backwards Compatibility in Europa minder goed
Europa is echt de schijtbak van Sony.
Moron.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gut![]()
Alsof je Saviour ooit op iets positiefs hebt kunnen betrappen als het gaat om de PS3. Maar goed, het nieuws is duidelijk.quote:
Ik spreek een Flipendo fanboy aan en wie staat er als eerste klaar om in de verdediging te springen? Tomasso, duhquote:
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aaah onze grote Flipendo fanboy komt eens een bezoekje nemen hoor, gut o gut![]()
Ja maar moet jij dat constant benadrukken? Het enige waar jij op uit bent is het bashen van Sony, dit zien we 9 van de 10 keer terug in jouw posts. Dus mijn tip: pleur aub op en ga naar je hokje toe waar je hoortquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.
hij lijkt het niet zó erg te vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:28 schreef rakotto het volgende:
[afbeelding]
HahahahaCheck de broek van die groene kerel.
Zat net hetzelfde te denken. dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Eerst geen 20 gig versie uitbrengen en dan de BC weghalen. Degenen die nu nog kiezen voor een europees model zijn echt idioot en worden graag drie slagen in de rondte van achter genomen door Sony.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kies ervoor om je tip te negeren. Ik kom nooit in deze PS3 topics, maar vond alleen het deze keer het vermelden wel waard.
En voor de duidelijk: ik heb niks tegen de PS3 op zich. Ik heb wel iets tegen de houding en het gedrag van Sony.
Ook bij dit weer. Eerst met een grote bek afgeven op Microsoft en ze afkraken vanwege de beperkte backwards compatibiliteit, en dan gaan ze nu doodleuk hetzelfde doen.
Jij kan niet lezen? Het is simpelweg minder goed dan wat er al beschikbaar is. Bewijst maar weer hoe erg Sony Europa minacht. En dan ook de bullshit smoes dat ze het doen zodat ze meer aandacht aan ps3-games kunnen besteden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:59 schreef rakotto het volgende:
Men kan niet lezen? BC is niet weggehaald? De emulatie gebeurd nu alleen dmv software en niet de hardware, je zult er geen verschil mee merken? De hardware emuleerde ook niet alles tot een paar maanden geleden dmv een update. Dus hier zal alles in orde komen.
Sony's oorspronkelijke plan voor emulatie was al via software. Vanwege tijdgebrek is er toch een chip in geplaatst. Deze is te duur dus wordt ie er weer uitgehaald. Ik verwacht dat US en JPN units in de toekomst op dezelfde manier gaan werken als 'onze' PS3.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen? Het is simpelweg minder goed dan wat er al beschikbaar is. Bewijst maar weer hoe erg Sony Europa minacht. En dan ook de bullshit smoes dat ze het doen zodat ze meer aandacht aan ps3-games kunnen besteden.![]()
BC is sterk gereduceerd en ze zullen er zich in de toekomst ook niet veel op richten, dat staat gewoon in het bericht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:59 schreef rakotto het volgende:
Men kan niet lezen? BC is niet weggehaald? De emulatie gebeurd nu alleen dmv software en niet de hardware, je zult er geen verschil mee merken? De hardware emuleerde ook niet alles tot een paar maanden geleden dmv een update. Dus hier zal alles in orde komen.
"Maar dat komt omdat het een GameCube Turbo is"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo kon wel volledige backwards compatible zijn in de Wii met álle gamecube titels. En dat in zo'n spotgoedkope console.
PS3 kun je ook zien als een opgevoerde PS2 hoor. Net zoals dat een XBOX360 een opgevoerde XBOX is. Alleen de Wii voegt daadwerkelijk iets nieuws toe deze generatie. Iets wat trouwens onmiddellijk door Sony gejat werd en in een minder geavanceerde versie werd geimplementeerd in de sixaxis controller.quote:Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3.
Daar vandaan.quote:Sony has said that 'a new combination of hardware and software emulation will enable the PS3 to be compatible with a broad range of original PlayStation titles, and a limited range of PS2 titles'.
Jammer dat Sony het al een poosje van tevoren al had gepatenteerd, voordat Nintendo het bekend maakte.quote:Iets wat trouwens onmiddellijk door Sony gejat werd en in een minder geavanceerde versie werd geimplementeerd in de sixaxis controller.
Nergens zeggen ze dat ze het zullen opvoeren tot volledige ondersteuning.quote:broad range of original PlayStation titles, and a limited range of PS2 titles.
Grapjas. Je hebt zeker de laatste maanden niet de verkoopcijfers gezien van de Nintendo en Sony consoles?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef rakotto het volgende:
De PS3 zal gewoon uiteindelijk 100% compatible zijn met de PS2 games. De PSX games ondersteunt ie helemaal zoals je het kan lezen. PS2 gedoe zal geupdate worden. Als Sony er niet geintresseerd zou zijn dan zou dit mogelijkheid niet aanwezig zijn in de aankomende console van Sony en zou het alleen maar geldverspilling zijn.
De wii is gewoon een scam geval dat na een jaartje weer gaat vervelen. Nintendo's tijdperk was afgelopen tijdens de SNES periode. De Wii is indd helaas een opgevoerde Cube. Van 400 mhz naar 700 mhz~ Ps2 is 700 en de ps3 is 3.X * 7.
A broad range is niet 100%.quote:
quote:Although Sony has yet to offer clarification, it's thought software will now handle much of the PS2 emulation rather than the dedicated chip seen in US and Japanese consoles.
Daar heb je het.quote:Similar to Microsoft's Xbox 360 backward-compatibility strategy, Sony plans to release a series of firmware updates, via the PlayStation Network, that will increase the backwards compatibility of European consoles. Currently, Japanese and American PS3s can handle around 98 per cent of the PS2s catalogue but it's not known what per cent we can expect to see in Europe.
Ja, de chip kan 98%. Ze zeggen zelf dat de software veel minder aankan qua compabiliteit. Kon de software ook 98%+ hadden ze daarmee wel lopen pochen ondertussen, want zo arrogant is Sony wel.quote:
die quotes steunen je punt juist niet hoor.quote:
Slecht behandelt, kom op zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alle posts hier hoeven zonneschijn en blijdschap te bevatten. Zelfs als meest toegewijde playstationfan moet je toch toegeven dat sony europa enorm slecht behandelt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Slecht behandelt, kom op zeg
Ik denk dat we de laatste maanden toch niks gemist hebben kwa games en tegen de tijd dat ie hier uitkomt komt er ook nogeens een grote firmware update. Daarboven krijgen de Europeanen ook nogeens een gratis Blu-Ray film die de moeite waard is.
Dus zo slecht worden we niet behandelt hoor![]()
Is dit bij de Wii en 360 anders dan? Dat ligt niet aan Sony alleen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bijna alle games krijgen we 4-12 maanden later dan Amerika en een hele hoop games komen hier niet eens uit. Krijgen we een PS3 met een prijs die zo 30% hoger ligt, die een half jaar later komt en dan óók nog eens mindere BC krijgt. Nee, we worden goed behandeld hoor.
![]()
De film die wij krijgen is toch wel stukken beter dan degene die de Amerikanen kregen dacht ik zo.quote:En je voorbeelden waarom we goed behandeld worden zijn helemaal om te huilen. Een gratis blu-ray film? Kreeg Amerika ook.
Ik bedoelde te zeggen dat wij nu uiteindelijk een PS3 krijgen waar de kinderziektes al een beetje uit zijn. En de games die wij in Europa niet krijgen zijn niet eens noemenswaardig. De enige topgame die de PS3 tot nu toe had is Resistance en nu dan ook VF5, dus veel hebben we in die maanden niet gemist.quote:Een nieuwe firmware update? Nou nou, die krijgt Amerika en Japan ook, ongeacht de EU launch van de PS3.
Bij de Xbox 360 zit er ongeveer 2 weken verschil tussen Amerikaanse & Pal releasesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is dit bij de Wii en 360 anders dan? Dat ligt niet aan Sony alleen hoor
[..]
De film die wij krijgen is toch wel stukken beter dan degene die de Amerikanen kregen dacht ik zo.
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat wij nu uiteindelijk een PS3 krijgen waar de kinderziektes al een beetje uit zijn. En de games die wij in Europa niet krijgen zijn niet eens noemenswaardig. De enige topgame die de PS3 tot nu toe had is Resistance en nu dan ook VF5, dus veel hebben we in die maanden niet gemist.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef Opie het volgende:
Nee, Nintendo heeft Europa altijd zo geweldig behandeld wil je zeggen.. Nog steeds worden alle NDS toppers maanden later in Europa uitgebracht terwijl dat kreng gewoon regiovrij is!
Het verschil tussen de release van Animal Crossing op de Gamecube in Amerika en in Europa was 2 JAAR.
Daarnaast snap ik niet hoe mensen met een Gamecube nog steeds vertrouwen in dat bedrijf kunnen houden. Wat is er allemaal wel niet beloofd? "Mario 128" is nooit verschenen. Mario Sunshine was ondergeschikt aan welke Jak & Daxter game dan ook en Twilight Princess werd uiteindelijk een maand eerder op de Wii uitgebracht. Een klap in het gezicht van de fans die hun Cube trouw bleven.
En nu is inmiddels Metroid voor de Wii uitgesteld van "early 2007" naar "ach we zien wel, misschien zelfs wel 2008". Als je denkt dat het eindelijk afgelopen is, krijgen de Europeanen ook nog eens de trage 50hz PAL conversies bij het kopen van de klassiekers op de Virtual Console.
Nou poehoe, er zijn iets minder PS2 titels op de PS3 compatible. Hoeveel van jullie hebben ooit PSX titels op de PS2 gespeeld?
Maar oh oh oh, wat een gebash weer van de Nintendo fans.
"Jullie wonen in Europa, het is inmiddels 2007 en iedere tv ondersteunt 60hz, maar de klassiekers die jullie kopen voor 10 Euro mag je spelen met zwarte balken en een 17,5% slomere gameplay"
Dat klinkt een stuk achterlijker dan wat PS3 backwards compatibility issues, maar hoor je er ooit iets over?
Dat zeg ik niet. Maar wees niet zo hypocriet (en dan bedoel ik niet jij persoonlijk) om te zeggen dat Europa de schijtbak van Sony is, terwijl het oh zo heilige Nintendo exact hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:19 schreef BMH het volgende:
Omdat de andere bedrijven het ook fout doen accepteren we Sony's keuzes dus gewoon?
Amen, en nu zijn niet meer in onze vertrouwde topic.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef Opie het volgende:
Nee, Nintendo heeft Europa altijd zo geweldig behandeld wil je zeggen.. Nog steeds worden alle NDS toppers maanden later in Europa uitgebracht terwijl dat kreng gewoon regiovrij is!
Het verschil tussen de release van Animal Crossing op de Gamecube in Amerika en in Europa was 2 JAAR.
Daarnaast snap ik niet hoe mensen met een Gamecube nog steeds vertrouwen in dat bedrijf kunnen houden. Wat is er allemaal wel niet beloofd? "Mario 128" is nooit verschenen. Mario Sunshine was ondergeschikt aan welke Jak & Daxter game dan ook en Twilight Princess werd uiteindelijk een maand eerder op de Wii uitgebracht. Een klap in het gezicht van de fans die hun Cube trouw bleven.
En nu is inmiddels Metroid voor de Wii uitgesteld van "early 2007" naar "ach we zien wel, misschien zelfs wel 2008". Als je denkt dat het eindelijk afgelopen is, krijgen de Europeanen ook nog eens de trage 50hz PAL conversies bij het kopen van de klassiekers op de Virtual Console.
Nou poehoe, er zijn iets minder PS2 titels op de PS3 compatible. Hoeveel van jullie hebben ooit PSX titels op de PS2 gespeeld?
Maar oh oh oh, wat een gebash weer van de Nintendo fans.
"Jullie wonen in Europa, het is inmiddels 2007 en iedere tv ondersteunt 60hz, maar de klassiekers die jullie kopen voor 10 Euro mag je spelen met zwarte balken en een 17,5% slomere gameplay"
Dat klinkt een stuk achterlijker dan wat PS3 backwards compatibility issues, maar hoor je er ooit iets over?
Ikzelf klaag al jaren over Nintendo's Europa gedrag. Maar hardware downgraden & meer betalen vind ik wel heel erg kloten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:36 schreef Opie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wees niet zo hypocriet (en dan bedoel ik niet jij persoonlijk) om te zeggen dat Europa de schijtbak van Sony is, terwijl het oh zo heilige Nintendo exact hetzelfde doet.
Dat de launch tot maart is uitgesteld was een stomme fout van ze, maar ik heb liever dat dan zo'n half-assed launch als de Wii. Het kost geen drol om te produceren en nog steeds kan niemand aan een Wii komen!
De enige systemseller op dat ding is een veredelde Gamecube game.
Misschien dat iedereen nog vastgrijpt aan Nintendo uit loyaliteit.. ik heb ook nog altijd een warm gevoel voor Mario en Zelda dankzij mijn NES en SNES tijd.
Heeft Sony wat domme fouten gemaakt? Sure. Maar daarnaast hebben ze mij in de afgelopen tien jaar met hun PSX en PS2 eindeloos veel meer geboden dan de N64 en de Gamecube.
Ik kan nu nog steeds talloze toppers aanwijzen in de winkel voor de PS2 die ik ooit nog eens graag zou willen spelen maar nooit de tijd voor heb gehad. Daarnaast heb je ook nog God of War II en Final Fantasy XII in het vooruitzicht. De laatste Gamecube topper was Metroid Prime 2 en die kwam uit in... oh ja... 2004.
Hetzelfde geldt voor de XBox. Halo 2 kwam uit in 2004 en sindsdien is er niks noemenswaardigs meer voor uitgekomen.
De hardware word niet gedowngrade.. De BC word anders gedaan dat heeft verder niks te maken met de PS3 mogelijkheden. Dus er is geen downgrade van de hardware. En dat meer betalen geld voor alle consoles, in Azië is zowel de xbox360 als de Wii stukken goedkoper dan hier. Dat is nu eenmaal het nadeel van leven in Europa.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ikzelf klaag al jaren over Nintendo's Europa gedrag. Maar hardware downgraden & meer betalen vind ik wel heel erg kloten.
Chips weghalen = downgrade.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:28 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De hardware word niet gedowngrade.. De BC word anders gedaan dat heeft verder niks te maken met de PS3 mogelijkheden. Dus er is geen downgrade van de hardware. En dat meer betalen geld voor alle consoles, in Azië is zowel de xbox360 als de Wii stukken goedkoper dan hier. Dat is nu eenmaal het nadeel van leven in Europa.
Neej, zolang dezelfde functies blijven is het geen downgrade. Dus de PsTwo is een downgrade van Ps2?quote:
Bij de PS Two werden er geen chips weggehaald, maar verkleint, dacht ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:30 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, zolang dezelfde functies blijven is het geen downgrade. Dus de PsTwo is een downgrade van Ps2?
dat later weer geupdate wordt dmv nieuwe firmware.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij de PS Two werden er geen chips weggehaald, maar verkleint, dacht ik.
En de functies blijven zo te zien NIET hetzelfde, aangezien je nu minder PS2 games kunt afspelen... ?
Helemaal niet, kleuter. Wat ik zeg is dat het hypocriet is om Sony dingen te verwijten maar met oogkleppen op de concurrentie de hemel in te prijzen. Iets waar veel mensen, voornamelijk Nintendo fans, zich schuldig aan maken. Nu zal je vast wel met iets komen als "maar ikke doe dat nie", het zal wel, ik heb alleen geen zin om je postgeschiedenis door te bladeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef ethiraseth het volgende:
hunnie doen het ook, dus is het niet erg dat zullie het ook doen. Dat idee krijg ik van die ps3-fans hier.
![]()
Je doet precies wat ik zeg, iets wat je nu weer bewijst. je vindt het niet erg wat Sony doet, WANT microsoft en nintendo doen het ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef Opie het volgende:
[..]
Helemaal niet, kleuter. Wat ik zeg is dat het hypocriet is om Sony dingen te verwijten maar met oogkleppen op de concurrentie de hemel in te prijzen. Iets waar veel mensen, voornamelijk Nintendo fans, zich schuldig aan maken. Nu zal je vast wel met iets komen als "maar ikke doe dat nie", het zal wel, ik heb alleen geen zin om je postgeschiedenis door te bladeren.
Idd want dan kun je tenminste alleen US PS2-games spelen (wat voor 99% van de PS2 bezitters dus 0% BC betekent), alleen Amerikaanse DVDs bekijken, en met bepaalde spellen alleen tegen US players spelen. Ja fantastisch plan. Heb je nog argumenten om je statement te ondersteunen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je doet precies wat ik zeg, iets wat je nu weer bewijst. je vindt het niet erg wat Sony doet, WANT microsoft en nintendo doen het ook.Maarja, ik kom aan je dierbare ps3 hè, dus dan moet je wel furieus reageren met je eigen set oogkleppen op.
Sterkte met vinden trouwens waar ik de concurrentie de hemel in prijs, enige waarbij ik dat doe is de DS, en die heeft zich al lang en breed bewezen.
![]()
Blijf erbij, een beetje gamer haalt een US ps3, en niet die afzetterij van een EU ps3.![]()
In tegenstelling tot de liefdadigheidsinstelling die Sony heetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef CecilBDemented het volgende:
microsoft daarintegen heeft nooit de intentie gehad gehad om er voor de gamers te zijn.
alleen voor de cash.
Precies wat je zegt? Je kan Amerikaanse games spelen die maanden tot jaren eerder uitkomen, en vele games komen niet eens in Europa uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Idd want dan kun je tenminste alleen US PS2-games spelen (wat voor 99% van de PS2 bezitters dus 0% BC betekent), alleen Amerikaanse DVDs bekijken, en met bepaalde spellen alleen tegen US players spelen. Ja fantastisch plan. Heb je nog argumenten om je statement te ondersteunen?
Ja Nintendoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de liefdadigheidsinstelling die Sony heet.
Kom op, je hebt toch niet de illusie dat ook maar één groot bedrijf in de gamesindustrie er is voor de gamers?
ja idd, nintendo zet een veredelde gamecube op de markt en durft er nog 250 euro voor te vragen, en die gasten maar cashenquote:
gezien de regiovrije PS3 games is dat niet echt een argument te noemen. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Je kan Amerikaanse games spelen die maanden tot jaren eerder uitkomen, en vele games komen niet eens in Europa uit.
zoals SocialDisorder zegt, het enige wat niet regiovrij is de blu-ray, daarom is het voor mensen als ik niet verstandig om de ps3 te importeren ^^ maar de games welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies wat je zegt? Je kan Amerikaanse games spelen die maanden tot jaren eerder uitkomen, en vele games komen niet eens in Europa uit.
Volgens mij moet je beter letten op post-iconsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja idd, nintendo zet een veredelde gamecube op de markt en durft er nog 250 euro voor te vragen, en die gasten maar cashen![]()
maar wel alles voor de gamers!![]()
1. ik ben noob dus ik snap het nietquote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Volgens mij moet je beter letten op post-icons
Bronquote:Bioshock/Splinter Cell 5 toch niet zo exclusief?
In een recent interview waar Gameinformer Peter Moore interviewde, heeft deze misschien gezegd dat Bioshock en Splinter Cell 5 enkel tijdelijke exclusives zijn. Of Peter Moore hier mee bedoeld dat ze tot 2007 exclusief zijn of dat de spellen in 2007 uit komen is nog niet helemaal duidelijk, dat word afwachten.
GI: That's exciting. You have Halo in the stable. What's the next big thing from Microsoft Game Studios?
Peter Moore: Well, Crackdown just shipped—and by the way is doing phenomenally well. We're getting calldowns—well, we're 48 hours into it, but the numbers look very, very strong. Then we're of course you've got Forza 2, you've got Mass Effect, you've got Too Human, Halo you mentioned. You've got Project Gotham Racing 4—there a tremendous slate of titles from MGS in there. And also exclusive to the platform this year will be Bioshock and the next Splinter Cell from Ubisoft. And of course, old news now, but GTA4 day and date was very important to us for this calendar year. All signs are Rockstar will be able to deliver in October, as per their commitment last year. So, I add it all up together, and I'm able to bring the thread that is Xbox Live across all these experiences and then add Shadowrun into the mix, which will be the first cross-platform game for us, that will also come from MGS—I'm feeling pretty good about the content lineup. I probably missed a title or two there, but those are the titles that spring to mind now that I think are going to continue to move the needle forward in calendar year '07.
quote:-Native full HD 1080p graphics and 7.1 uncompressed audio
-Progressive Mesh is a technique rendered by the Cell microprocessor, which allows for an intensive amount of detail to be placed upon vast amount of objects, both up-close and far away.
-High-Dynamic Range Lighting: All of the lights, shadows, reflections, and highlights in Lair are in HDR, and are rendered in real-time by the Cell and RSX, thus allowing the lighting scheme to completely change, just like the time of day does in-game, however, due to the advanced programming of the lighting system, it will be ever-changing, and rarely, if ever the same twice.
-Real-time Dynamic Physics: Every second of gameplay, Lair renders hundreds of physics effects on everything from your dragon, down to the cloak on an enemy soldier. All enemies and allies have their own physics-driven animations, and have individually programmed ragdolls.
-Real-time Fluid Dynamics: All of the water effects in Lair, such as waves, are run by real-time fluid dynamics on the Cell.
-Parallax Shaders: Parallax shaders are used on almost every object in Lair, including fire and clouds.
-Real-Time Renderings/Volumetric Effects: The fire in Lair is rendered in real-time, and has its own physics. All of the clouds, smoke, and fog effects are volumetric. Lava, rain, wind, fur, and more are also rendered in real-time.
Microsoft Game Studiosquote:Op zondag 25 februari 2007 13:13 schreef rakotto het volgende:
wat bedoelt ie met MGS?
K, hart is opgelucht.quote:
je dacht zeker aan Metal Gear Solidquote:
Ze zijn inderdaad wel goedkoop zeg! Maar ik vraag me af of je met een NTSC versie ook gewoon in Europa online kan...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef RedemptioN het volgende:
ps3 spellen beginnen op ebay trouwens steeds weer wat goedkoper te worden =] (behalve de nieuwste uiteraard) dus sla je slag voor de launch ^^
Bronquote:Sony leert van launch bugs, PS3 bug vrij
Cijfertjes zeggen: PlayStation 3 kent geen kinderziektes.
We kennen het allemaal wel, je koopt een nieuw apparaat waar je zo lang op heb gewacht die wat mankementen met zich meebrengt. En uiteraard kennen consoles ditzelfde probleem. Microsoft had met haar launch van de Xbox 360 niet echt een vlekkeloze launch. Zo kampte de console van Microsoft met tekorten en de nodige kinderziektes zoals oververhitting en beschadigde discs maar ook de PlayStation Portable had wat problemen bij launch met dode pixels en knoppen die niet 100% werkten. Nintendo met haar Wii en Sony met haar PlayStation 3 hadden ook flinke tekorten. Maar..
Over de laatste console hebben we wat nieuws. De Sony PlayStation 3 kent echter geen kinderziektes. Nadat de PlayStation 3 uit is in Japan op 17 november 2006 en Amerika sinds 19 november 2006 is er slechts 1% van alle PlayStation 3 units naar Sony terug gegaan. Dit weten we dankzij de RMA (Return to Manufacturer) cijfers.
Normaal ligt het gemiddelde van elektronisch apparatuur namelijk op 2,5% en voor nieuw apparatuur ligt dat gemiddelde op 5%.
lijkt het me geen probleemquote:Havoc : Nouja, omdat terwijl we bij SPAC3 waren, zoals het Sony eventje betiteld was, wel online konden spelen heb ik dat natuurlijk gedaan.
Oke, de europese servers waren nog niet online, dus speelde ik nog via de amerikaanse
En dat ging echt super goed.. binnen 30 seconden had ik een game gevonden, joinde ik, en zat ik in de game zelf!
Lag kende de game niet, het was alsof ik offline zat te knallen. Geen beeldhaperingen, geen 1 keer!
Ja ik dacht aan Metal Gear Solid.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je dacht zeker aan Metal Gear Solid
ps3 spellen beginnen op ebay trouwens steeds weer wat goedkoper te worden =] (behalve de nieuwste uiteraard) dus sla je slag voor de launch ^^
rainbow six vegas lijkt me ook nog steeds mooi om bij de launch te halen ^^, maar dan zit ik al op 8 spellen bij launch, denk dat me vriendin dat niet zo leuk gaat vinden
, iemand al ervaring met vegas?
Snap niet precies wat je bedoeld eigenlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 07:57 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Sony barebackt Europa weer flink....
Eerst tegen MS aanschoppen over hun inferieure software emulatie, en dan dezelfde crap aan Europa geven.
"This is Anal rape".
Sony vond het nodig om tegen MS aan te schoppen omdat zij emulatie van oude XBOX games softwarematig deden.. De PS3 deed dat immers probleemloos, maar dan hardwarematig...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:23 schreef bigore het volgende:
[..]
Snap niet precies wat je bedoeld eigenlijk.
Ik twijfel er overigens niet aan dat de PS3 minstens zo goed is als de 360 en waarschijnlijk beter, maar ik vraag me af of er nu al spellen zijn die er beter uit zien als de gemiddelde 360 game? Ziet motorstorm er bijvoorbeeld mooier uit als welk racespel dan ook op de 360? Want ik vind geeneen racespel echt spectaculair op de 360.
En hoelang zal het duren voordat er een spel uitkomt met de grafische kracht als Gears of War? Zijn er al spellen aangekondigd die dit beweren bijvoorbeeld?
Flow, Alone in the Dark, Singstar, Super Rub-a-Dub, Eyedentify, Eye of Judgement, FF XIII, FF vs XIII, Whiite Knight Story, de nieuwe van Team ICO, Forbidden Siren 3, er komt voldoende non-geweldadige games naar de PS3.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik wou dat er eens aankondigingen kwamen van games die geen sport/race/shooter waren. Bijna alles wat ik tot nu toe aan ps3 games heb gezien is gewoon same old, same boring spul voor mij. White knight story ziet er gaaf uit, maar daar blijft het ongeveer wel bij zo uit mijn hoofd. Sony, waar blijf je met games zoals bijvoorbeeld Viva Pinata, er zijn ook gamers die niet van schieten en bloed houden verdorie.![]()
Als jij ervan uitgaat dat de emulatie op de PS3 slecht gaat dan neem ik ook aan dat jij het gespeeld hebt. Maar omdat bijna onmogelijk is zou ik dit tegen je zeggen: Probeer het eerst uit, en zeg dan wat je ervan vind. In de PSTWO was er toch ook geen PS1 chipset, maar software? ^^quote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Sony vond het nodig om tegen MS aan te schoppen omdat zij emulatie van oude XBOX games softwarematig deden.. De PS3 deed dat immers probleemloos, maar dan hardwarematig...
Nu wordt vanwege kostenbesparing die hardwarematige oplossing eruit gehaald, en krijgt Europa een PS3 die softwarematig games gaat emuleren.
Maar je raadt het al, dat zal net zo brak zijn als op de X360. Ergo in Europa zal maar een selectie van het PS2 aanbod speelbaar zijn.
Dus Sony liegt weer eens tegen z'n consumenten in Europa.. Overigens komt de lijst met games die ondersteund worden pas op de launchdag uit. Wsl zijn ze bang dat mensen hun pre-order cancellen.
Bah, wat een smerige kkstreek weer.
Grappig, het belangrijkste argument om PSN van te voren al af te schrijven is het gebrekkige PS2-netwerk, maar de BC van PS1 games op de PSTwo (ook softwarematig) neem je dan weer niet mee in je oordeel. Wel consistent blijven alsjeblieft.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Sony vond het nodig om tegen MS aan te schoppen omdat zij emulatie van oude XBOX games softwarematig deden.. De PS3 deed dat immers probleemloos, maar dan hardwarematig...
Nu wordt vanwege kostenbesparing die hardwarematige oplossing eruit gehaald, en krijgt Europa een PS3 die softwarematig games gaat emuleren.
Maar je raadt het al, dat zal net zo brak zijn als op de X360. Ergo in Europa zal maar een selectie van het PS2 aanbod speelbaar zijn.
Dus Sony liegt weer eens tegen z'n consumenten in Europa.. Overigens komt de lijst met games die ondersteund worden pas op de launchdag uit. Wsl zijn ze bang dat mensen hun pre-order cancellen.
Bah, wat een smerige kkstreek weer.
Ehm, Sony geeft zelf toe dat de ondersteuning minder zal zijn in Europa.....quote:Op maandag 26 februari 2007 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Grappig, het belangrijkste argument om PSN van te voren al af te schrijven is het gebrekkige PS2-netwerk, maar de BC van PS1 games op de PSTwo (ook softwarematig) neem je dan weer niet mee in je oordeel. Wel consistent blijven alsjeblieft.
In de PSTwo zit softwarematige BC, in de PS3 zitt softwarematige BC.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ehm, Sony geeft zelf toe dat de ondersteuning minder zal zijn in Europa......
Dus wat lul je nou man..
http://en.wikipedia.org/wiki/Backwards_compatibility#Examplesquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef bigore het volgende:
Wat is BC?
Backwards Compatibility. Erg belangrijk voor het kleine selecte groepje mensen die geen PS2 hebben, maar wel PS2 games op hun PS3 willen kunnen spelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef bigore het volgende:
Wat is BC?
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In de PSTwo zit softwarematige BC, in de PS3 zitt softwarematige BC.
Verschil? De PSTwo was niet te updaten, de PS3 wel. Als de PS3 niet te updaten was, hadden we wél een chip gekregen. Europa is het gebied met de hoogste aantal breedbandgebruikers, dus ook het hoogste aantal connected PS3-consoles.
Op dag 1 zal de BC lager zijn, via updates zullen er meer titels bij komen. Aangezien de meeste AAA-titels volgens de PS2-specs geprogrammeerd zijn, zullen de grote titels wel ondersteund worden. Voordeel wat de Cell heeft is dat deze probleemloos de EE softwarematig kan emuleren, alleen games die heel veel kunstgrepen hebben gebruikt om tot een resultaat te komen zullen problemen opleveren op de PS3. En dat zijn meestal titels die van 3e rangs studio's af komen, en sorry als ik niet kan huilen dat een Barbie's Prinsessen Avontuur deel 3 niet ondersteund wordt door BC.
Buiten dat, als de PS3 ook maar 70% van de titels ondersteund via BC, heb je alsnog meer games die ondersteund worden dan bij de X360 (waarvan de BC nu helemaal uit het raam gesmeten is door MS, ondanks enkele AAA-titels die nog steeds niet ondersteund worden). Sony heeft speciale capaciteit ingeruimd om de PS2 games op de PS3 werkend te krijgen die op het moment van launch nog niet werken.
Bovendien, als BC zo verschrikkelijk belangrijk is voor je, laat je je PS2 gewoon staan. Heb je 100% BC zonder problemen.
En wat als je een US ps3 wilt voor BC met amerikaanse games om zo eens de lading hier nooit uitgebrachte games te kunnen spelen? Dan ben je de lul en moet je maar én een ps3 én een ps2 kopen? Ik zie een complot van Sony.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
Bovendien, als BC zo verschrikkelijk belangrijk is voor je, laat je je PS2 gewoon staan. Heb je 100% BC zonder problemen.
Als je een US ps3 wilt voor BC met US spellen zul je toch een PS2 erbij moeten kopen wanneer je Pal spellen wilt spelen.. En de meeste mensen die op de hoogte zijn van welke spellen er waar uitkomen hebben toch al lang een PS2 thuis staan die alle regio's kan spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En wat als je een US ps3 wilt voor BC met amerikaanse games om zo eens de lading hier nooit uitgebrachte games te kunnen spelen? Dan ben je de lul en moet je maar én een ps3 én een ps2 kopen? Ik zie een complot van Sony.![]()
Noem eens wat titels van games die wel in de US zijn uitgebracht maar in EU nooit het daglicht hebben gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En wat als je een US ps3 wilt voor BC met amerikaanse games om zo eens de lading hier nooit uitgebrachte games te kunnen spelen? Dan ben je de lul en moet je maar én een ps3 én een ps2 kopen? Ik zie een complot van Sony.![]()
Xenosaga, Katamari Damancy, Xenogears, Shadow Hearts 3.. hier dat zijn er al 4 die ik zo uit het hoofd weet.. Er zijn wel wat spellen die wij hier nooit zien maar dat zijn voornamelijk Japanse games(in engelse versies). Maar het is eerder dat ze in de US veel games nooit zullen zien die wij wel hebben. Aangezien er 1,319 in North America, en 2,308 in Europe zijn uitgekomenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Noem eens wat titels van games die wel in de US zijn uitgebracht maar in EU nooit het daglicht hebben gezien.
dat zijn toch voornamelijk het soort spellen waarvan mensen die als ze ze willen spelen al lang en breed een Amerikaanse PS2 hebben staan. De aanschaf van een PS3 houdt volgens mij niet in dat de PS2 de deur uit moet. Of ik moet iets gemist hebben in de EULA.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Xenosaga, Katamari Damancy, Xenogears, Shadow Hearts 3.. hier dat zijn er al 4 die ik zo uit het hoofd weet.. Er zijn wel wat spellen die wij hier nooit zien maar dat zijn voornamelijk Japanse games(in engelse versies). Maar het is eerder dat ze in de US veel games nooit zullen zien die wij wel hebben. Aangezien er 1,319 in North America, en 2,308 in Europe zijn uitgekomen
Precies, mensen die echt bijhouden welke spellen waar uitkomen hebben echt wel een PS2 thuis staan die alle regio's kan spelen. En het gaat om japanse games die hier niet uitkomen, maar wel een US versie krijgen. Er zijn volgens mij geen spellen die in de US ontwikkeld zijn en hier niet uitkomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat zijn toch voornamelijk het soort spellen waarvan mensen die als ze ze willen spelen al lang en breed een Amerikaanse PS2 hebben staan. De aanschaf van een PS3 houdt volgens mij niet in dat de PS2 de deur uit moet. Of ik moet iets gemist hebben in de EULA.
Deel 2 jaquote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef rakotto het volgende:
Katamari is hier wel uit. O_O
truequote:
De PS3 kan 7.1 aan, staat in de officiele specsquote:Op maandag 26 februari 2007 18:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
true=]
nog een edit voor Lair, officiele release date: 7mei 2007 http://ps3.ign.com/index/release.html
wat heb je trouwens aan 7.1 uncompressed sound, wanneer de ps3 maar 5.1 aan kan? (ben noob hierin ja)
hmmzquote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De PS3 kan 7.1 aan, staat in de officiele specs
Hehe... dat waren nog eens tijden inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit net 1 van de eerste ps3 topics door te bladeren![]()
Altijd leuk dat gespeculeer...
Waar kan je die eigenlijk reserveren?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef SnakeNL het volgende:
Heb een vraag
ben vergeten me wachtwoord op te schrijven toen ik me nickname had gereserveerd voor de ps3.
Is er een manier om je wachtwoord terug te halen.
maakt verder ook niet uit dat er veel meer ps3's bij de Euro launch zijn dan bij bv. de 360 en wiiquote:
En de 360 was er dan ook nogeens in 2 versies, waarvan enkel de Premium echt snel uitverkocht was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:14 schreef RedemptioN het volgende:
maakt verder ook niet uit dat er veel meer ps3's bij de Euro launch zijn dan bij bv. de 360 en wii
Sony doet anders wel voorkomen alsof de ps3 overal uitverkocht moet zijn. Laatst in Amerika nog zo'n Sony knurft die riep 1200 dollar te geven voor elke ps3 die gevonden kon worden die langer dan 5 minuten op de plank stond. Niet dat hij dat echt betaalde want dan was Sony (of hij) nu failliet geweest, maar toch roepen ze zulke onzin.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit dat er veel meer ps3's bij de Euro launch zijn dan bij bv. de 360 en wii![]()
bv. wii had er minder dan !! 10.000 !! in de benelux bij de launch, ps3 heeft er al 25.000 in pre-order/verkocht staan (en nog 25.000 voor de overige weken), maar vermeld dat vooral niet he![]()
dat ie niet in 2sec is uitverkocht...tja dat was te verwachten, als er zo weinig waren als bij de wii was die ook al uitverkocht geweest
ik ben het er zeker mee eens dat sony veels te arrogant bezig is met de ps3, doen alsof ze het walhalla van consoles hebben gemaakt en dat is dus gewoon bs uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Sony doet anders wel voorkomen alsof de ps3 overal uitverkocht moet zijn. Laatst in Amerika nog zo'n Sony knurft die riep 1200 dollar te geven voor elke ps3 die gevonden kon worden die langer dan 5 minuten op de plank stond. Niet dat hij dat echt betaalde want dan was Sony (of hij) nu failliet geweest, maar toch roepen ze zulke onzin.![]()
Face it, Sony is gewoon een veels te arrogant bedrijf geworden en het zal ze goed doen om even hard op hun bek te gaan deze generatie. Bij Nintendo heeft het ook gewerkt met prima resultaten.![]()
nou ik kon nergens een 360 vinden na de launch hoor, geen core en geen premiumquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
En de 360 was er dan ook nogeens in 2 versies, waarvan enkel de Premium echt snel uitverkocht was.
Rumble is een last-gen iets volgens sony.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef Fallen het volgende:
Er is weer een petitie online, dit keer voor het terug-brengen van rumble in de PS3-controller.
Voor de mensen die hem willen tekenen:
http://www.petitiononline.com/PS3RUMB/petition.html
Juist daarom. Blijkbaar vinden sommigen dit niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Rumble is een last-gen iets volgens sony.![]()
Sony: Rumble is een last-gen feature
en al die mensen die al een controller zonder rumble hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef Fallen het volgende:
Er is weer een petitie online, dit keer voor het terug-brengen van rumble in de PS3-controller.
Voor de mensen die hem willen tekenen:
http://www.petitiononline.com/PS3RUMB/petition.html
Weet ik veel...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
en al die mensen die al een controller zonder rumble hebben?
ik denk niet dat Sony dit zo snel zal doen, zeker niet nu ze het een last-gen feature hebben genoemdquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Ik heb die petitie niet gemaakt, en ik wil hoe dan ook wel rumble. Desnoods koop ik daar een extra controller voor.
Dat vind ik overigens zeer kwalijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk niet dat Sony dit zo snel zal doen, zeker niet nu ze het een last-gen feature hebben genoemd
Sorry, maar die BC-problemen zijn gewoon overdreven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zegt niks. Sony gaat net zo lekker keihard tegen eigen uitspraken in hoor. Zie dat BC gedoe maar.
Om het een last-gen iets te noemen was natuurlijk geen slimme opmerking, maar of het merendeel rumble wilt dat is natuurlijk wel een vraag. Zou me zelf niks verbazen als het groten deel van de casual gamers niet eens in de gaten heeft of er rumble word gebruikt of niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens zeer kwalijk.
Je kan niet iets een last-gen feature noemen terwijl het merendeel van je publiek/klanten dit graag ziet in de controller.
Nee, het blijft gewoon een hypocriete zaak van Sony. Want het bericht van sony zegt het zelf: een gelimiteerde steun voor PS2 en in de toekomst zal BC niet belangrijk voor ze ziin.quote:Sorry, maar die BC-problemen zijn gewoon overdreven.
Ja men heeft een stuk hardware eruit gehaald, maar daarvan wisten de meesten onder ons al lang dat dit van tijdelijke aard was en dat er overgeschakeld zou worden naar een software oplossing.
De kritiek die Sony had op MS was vanwege de gebrekkige BC, niet of het nou hardwarematig of softwarematig tot stand werd gebracht. En die kritiek lijkt me overigens terecht.
Het lijkt mij verstandig om even te wachten tot de BC-lijst online gaat. Als dan blijkt dat Sony veel dingen heeft laten liggen, dan lijkt het mij terecht dat men gaat afgeven op Sony en haar BC-beloftes.
Ja en nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, het blijft gewoon een hypocriete zaak van Sony. Want het bericht van sony zegt het zelf: een gelimiteerde steun voor PS2 en in de toekomst zal BC niet belangrijk voor ze ziin.
Dat wil dus natuurlijk niet zeggen dat er niet meer naar gekeken wordt.quote:Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3.
De techniek die gebruikt wordt is eigenlijk niet al te nieuw meer en wordt volgens mij al gebruikt sinds de PS1.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef Diablos79 het volgende:
Om het een last-gen iets te noemen was natuurlijk geen slimme opmerking, maar of het merendeel rumble wilt dat is natuurlijk wel een vraag. Zou me zelf niks verbazen als het groten deel van de casual gamers niet eens in de gaten heeft of er rumble word gebruikt of niet.
Bronquote:"This low power consumption force feedback technology called 'Sensor Effects - SensorFX' uses no moving parts to produce meaningful sensory feedback. A broad range of intensity and sensation compliment the ability to derive feedback sensations from isolated areas on the controller, to isolate one side or the other, movement from front to back or all areas at the same time. As an example, a gamer playing a race game can feel variations in pulse, strength and collision location and to feel intensity differences between a smooth guardrail swipe and a full frontal slam into a wall."
verschil tussen MS en Sony is dat MS nooit heeft beloofd dat de 360 100% BC zou zijn, terwijl Sony dat meerdere malen heeft gedaan zover ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, maar die BC-problemen zijn gewoon overdreven.
Ja men heeft een stuk hardware eruit gehaald, maar daarvan wisten de meesten onder ons al lang dat dit van tijdelijke aard was en dat er overgeschakeld zou worden naar een software oplossing.
De kritiek die Sony had op MS was vanwege de gebrekkige BC, niet of het nou hardwarematig of softwarematig tot stand werd gebracht. En die kritiek lijkt me overigens terecht.
Het lijkt mij verstandig om even te wachten tot de BC-lijst online gaat. Als dan blijkt dat Sony veel dingen heeft laten liggen, dan lijkt het mij terecht dat men gaat afgeven op Sony en haar BC-beloftes.
Terwijl ze nagenoeg 100% BC ondersteuning garandeerden..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, het blijft gewoon een hypocriete zaak van Sony. Want het bericht van sony zegt het zelf: een gelimiteerde steun voor PS2 en in de toekomst zal BC niet belangrijk voor ze ziin.
het gaat gewoon om het feit dat Sony eerst iets beloofd, maar het daarna niet nakomt (wereldwijde launch, 100% BC)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb het idee dat degenen die zich er het meeste druk over maken niet eens (direct) een PS3 gaan halen, dus wat is het probleem nou eigenlijk
Op de 360 werkt het ook niet goed, maar daar heb ik persoonlijk ook bijna nooit gebruik gemaakt van de BC.
ik was wellicht van plan een ps3 te halen. ooit, na een paar prijsverlagingen. een van de redenen daarvoor was het enorme aanbod aan afgeprijsde ps2 spellen. maar veel daarvan zijn 2e rangstitels, die absoluut niet vallen onder de zogenaamde toptitels die ps3-geschikt worden gemaakt via updates.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb het idee dat degenen die zich er het meeste druk over maken niet eens (direct) een PS3 gaan halen, dus wat is het probleem nou eigenlijk
Op de 360 werkt het ook niet goed, maar daar heb ik persoonlijk ook bijna nooit gebruik gemaakt van de BC.
in de US/Japan halen ze die chip er dus niet uitquote:How will consumers be able to tell the difference between the fully compatible launch model available in America and Japan and the new degraded model?
On the external packaging of the PS3 there will be a small ‘PAL’ logo to denote that the PS3 is built for the European market (North American and Japanese models have a ‘NTSC’ logo). The model number will also appear on the label stuck to the top flap of the PS3 packaging (beginning CECHC followed by two digits – see below).
Bronquote:Drie 360 ''exclusives'' naar de PlayStation 3?
De Xbox 360 verliest op deze manier zeker zijn aanzien en exclusiviteit..
EB Games en GameStop hebben een nieuwe releaselijst voor Noord-Amerika gepubliceerd op hun website voor de PlayStation 3. Opvallend, aan dit lijstje, is dat er drie Xbox 360 games op staan die naar menig gamers hun verstand gewoon Xbox 360 exclusives zijn. Het gaat hier om de spellen Two Worlds, Kane & Lynch en TimeShift. Een beetje raar dus aangezien het gewoon écht 360 exclusives zijn. Of worden de 360 gamers maar gewoon in het ooitje gehouden? Wie weet. We houden jullie op de hoogte!
keynote van Phil Harrisonquote:PS3-owners will be very happy on the 7th of March
En Killzone noem je geen klapper dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef kepler het volgende:
Kane & Lynch iig niet: Kane & Lynch: Dead Men niet naar PlayStation 3
TimeShift, en Two Worlds, tja waarom niet
wat me meer zorgen maakt is de releaselijst voor het einde van dit jaar... Geen echte console-exclusive klapper(waar de 360 Halo 3 heeft en de Wii ws Mario Galaxy)
ja maar die staat niet op de lijstquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
En Killzone noem je geen klapper dan?
Die staat gepland voor ongeveer dezelfde periode als Halo3 volgens mij.
Die hoorde je ook niet klagen ten tijde van de PS1quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
en al die mensen die al een controller zonder rumble hebben?
maar toen was het internet nog niet zo grootquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die hoorde je ook niet klagen ten tijde van de PS1
wat heeft rumble met internet te maken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
maar toen was het internet nog niet zo groot![]()
het lijkt me nu geen slimme actie, vooral om de redenen die ze gegeven hebben (technisch niet mogelijk icm motion-sensor, en last-gen feature)
ik bedoel dat nu zo'n actie dus veel meer commentaar krijgt op het internet, zeker gezien de redenen waarom er nu geen rumble zit in de PS3 (althans die Sony zelf gegeven heeft). Als er nu opeens standaard een controller met rumble meegegeven wordt bij de PS3 dan worden de early-adaptors gewoon genaaid, want die moeten weer een nieuwe controller kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat heeft rumble met internet te maken?
mensen kochten een game, zagen dat die Dual Shock ondersteunde, zagen dat de meegeleverde controller geen Dual Shock maar een gewone pad was, en kochten een Dual Shock controller er bij.
ach ik stond Motorstorm te spelen, en ik miste de rumble niet eens. Enige games waarbij ik de rumble echt iets vond toevoegen waren Forbidden Siren, Resident Evil en Obscure.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel dat nu zo'n actie dus veel meer commentaar krijgt op het internet, zeker gezien de redenen waarom er nu geen rumble zit in de PS3 (althans die Sony zelf gegeven heeft). Als er nu opeens standaard een controller met rumble meegegeven wordt bij de PS3 dan worden de early-adaptors gewoon genaaid, want die moeten weer een nieuwe controller kopen.
Ze hebben besloten om zonder rumble de PS3 uit te geven, en ik denk dat ze dit ook zelf niet meer zullen veranderen
Bron http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=846685quote:Details from Phil Harrison- Sony Computer Worldwide Studios
Keynote at GDC March 7th 2007:
Anouncements:
Firmware update available on the 8th for North America/Japan and Asia. European PS3's will be preloaded with this latest update.
Features of this latest firmware include:
More refined PS Store frontend
Playstation Network integrity enhanced
Wallpapers from pictures
Ability to change background colours
Sony Connect Store for music and movies added to the PS Store. Hundreds of trailers/full films/song videos and mps3's available for download.
Playstation Card option in PS Store enabled.
Playstation Lifestyle- Similar to my space/youtube. User generated content and experiences are the key.
+ more.
Removal of Emotion Engine chips in PS3's in NA and Japan to follow in April. Reason for this is to reduce costs and focus on enhanced opportunities via software. Benefits include the ability to upscale selected PSone/PS2 games to 1080i/720p.
Lots of development talk.
Release dates for key games. Warhawk in June/July 2007. Heavenly Sword delayed. Killzone and MGS4 in late 2007.
New content on PS Store available on the 8th:
Tekken 6 trailer
Lair demo & trailer
Rainbow Six Vegas demo
EA: Skate trailer
Battlefield Bad Company trailer
Warhawk demo
Virtua Fighter 5 demo
Virtua Tennis 3 demo & trailer
GRAW 2: trailer
Mortal Kombat 2 game
Killzone trailer
Killzone demo for May.
More details. Stay tuned on the 7th.
Bron: Yahooquote:Immersion and Sony Computer Entertainment Conclude Litigation and Enter Into Business Agreement
SAN JOSE, Calif. and FOSTER CITY, Calif., March 1 /PRNewswire-FirstCall/ -- Immersion Corporation, (Nasdaq: IMMR - News), a leading developer and licensor of touch feedback technology, and Sony Computer Entertainment (SCE) today announced the companies have agreed to conclude their patent litigation at the U.S. Court of Appeals for the Federal Circuit and have entered into a new business agreement to explore the inclusion of Immersion technology in PlayStation® format products.
"We are pleased to have put this litigation behind us," said Immersion CEO Victor Viegas. "Our new business agreement with Sony Computer Entertainment is specifically intended to enable advanced vibration capability for the benefit of the PlayStation gaming community. We are happy to provide our technology in this regard and hope to make technical proposals very soon with respect to use of our technology in the PlayStation products."
Immersion will receive the amount of the judgment entered by the District Court, which includes damages, pre-judgment interest, costs, and interest, in addition to retaining compulsory license fees ordered by the District Court which were already paid. Terms of the business agreement between the parties provide SCE with certain new rights with respect to Immersion's patent portfolio. Additional financial terms are not being disclosed. The conclusion of this litigation and the agreement will have no material impact on Sony's consolidated earnings forecast announced on January 30, 2007.
"We look forward to exploring with Immersion exciting new ways to bring the largest and best range of gameplay experiences to our customers," said Kazuo Hirai, President and Group Chief Operating Officer, Sony Computer Entertainment Inc. "We are very excited about our new partnership with Immersion and the potential for new and innovative products incorporating their technologies."
Bronquote:Playstation Home sounds like it could be an interesting, lo-fi, killer app, as described by our source.
Basically, you get to make an avatar for your console (like a Mii) and this avatar has a room. As you play games and accomplish certain tasks, you will receive items with which to adorn the room that are specific to the game (achievements). The kicker is that this is going to be a new requirement for every PS3 game...
Rumble is last next gen - sonyquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:59 schreef Gravybrain het volgende:
Als dit allemaal waar is, dan is Sony serieus zijn misstappen aan het goedmaken. De PS2 BC lijst is ook groter dan ik had gedacht (1000+ titels yay). Als bepaalde topgames zoals Uncharted of MGS4 een onverwacht vroege release krijgen, dan haal ik misschien vroeger een PS3 dan verwacht.
Ik vraag me echter wel af vanaf wanneer rumble weer in de Sixaxis gaat...
Dat van Warhawk is een gerucht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:01 schreef RedemptioN het volgende:
boehooeeeee, had ik die extra controller nog maar niet gekocht:(:(:(:(, need rumble
wehe, het zal me weinig schelen nu, koop wel 2x rumble controller zodat ik er 4 heb uiteindelijk (voor fifa/pro evo etc)
veel uber demo's btw...zou wel nice zijn =]
ik had trouwens begrepen dat Warhawk al PSN only zou zijn?
dus beetje vage keynotes dan
Bronquote:FIRMWARE v2 - Downloaded PS1 games will play on the PS3
A 'friend' close to Sony has sent me a couple of titbits of info.
The next major update to the Playstation 3 firmware will not be v1.55. The changes to the Playstation firmware are deemed to be so significant that it will in fact be v2.0, and will bring 'big changes.' It will be available to the European market at the time of the PS3 launch (23rd March). It may be available to the Japanese and North American PS3 owners a week or two earlier. Apparantly Sony regard the PS3 launch to date as being a 'soft' launch- ie, creaating brand awareness, and fixing manufacturing and distribution issues. The launch of firmware 2.0 and assoicated updates of services is being described by Sony as 'mindblowing' and is the start of the 'real launch' - and a massive push by Sony.
Confirmed: Playstation 1 games downloaded over the Playstation Network will now play directly on the PS3, as well as on the PSP console.
Unconfirmed: +my source has heard 2nd-hand, but cant confirm the usual whispers about the relaunch of the Sony Connect service for music and music videos, and video on demand on Sony programmes.
Personally, I cant bloody wait.
Daarom zuigt het eigenlijk ook om early adaptor te zijn. Ik wacht wel totdat er een slimline PS3 komt die flink goedkoper is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef kepler het volgende:
En dit is allemaal wel leuk, maar het komt dus een beetje te laat. Die achievements die vanaf nu standaard in games komen, rumble wat nu standaard in elke game komt, friends-lists die unified is... Als ze dit nu gewoon vanaf het begin in de PS3 gestopt hadden... Maar goed, allemaal geruchten. Eerst rustig 7 maart afwachten
Please als je niks te melden hebt zeg dan aub niks. Dit ziet er onwijs goed uit en de kwaliteiten staan gelijk aan de teaser.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:25 schreef ethiraseth het volgende:
Ziet er niet uit. Die glimmende look van al die next-gen games.Waar blijven de high-res 2d games, of de cell-shaded games.
![]()
quote:More impressions from the pics: The lighting, shadows, texture work are
absolutely insane. It seriously looks so smooth and CG-ish like from
the old trailer. Also, the foliage is reminiscent of Uncharted's (of
course there's a less since it doesn't take place in the jungle, I
believe). There's one big screen with a big rainbow at the top that
seriously made me a nut twice. It's one of the best next-gen screens
I've ever seen. I cannot believe this is coming out this year. And yes,
not a jaggie in sight. It looks so smooth and cg cartoon-like. Also,
it's not just ratchet that looks this level.. all of the enemies look
equally as insane, as well as the structures and buildings. This game
looks a step above everything I've seen.
gtfoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:25 schreef ethiraseth het volgende:
Ziet er niet uit. Die glimmende look van al die next-gen games.Waar blijven de high-res 2d games, of de cell-shaded games.
![]()
He ik heb sterk het gevoel dat ik deze reactie zojuist op Insidegamer lasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Gravybrain het volgende:
[..]
gtfo
dit ziet er ongelooflijk badass uit. Ik ga tegen de verwachtingen in waarschijnlijk nog dit jaar adopten, als je ziet wat voor AAA goodness er gaat uitkomen. Damn you Sony and your rebound
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Gravybrain het volgende:
In de nieuwe EGM staan Ratchet scans. Hier is er al één
[afbeelding]
ja sorry me and my crosspostsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
He ik heb sterk het gevoel dat ik deze reactie zojuist op Insidegamer las![]()
Als die gaat komen, voorlopig zijn ze bezig met Uncharted: Drake's Fortunequote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:41 schreef rakotto het volgende:
Ratchet and Clank![]()
Ik vraag mij trouwens ook af hoe de nieuwe Jak and Daxter eruit gaat zien.
Naar mijn weten zal er straks een patch verschijnen die dit mogelijk maakt, maar misshien dat onze grote vriend Storm hier iets meer over kan vertellen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:40 schreef Gstyles het volgende:
Misschien een TVP maar ik kan het antwoord niet snel terugvinden.. in het AD stond vanmorgen dat de PSP via de PS3 beeld naar je tv kan zenden.. kortom de spellen op de PSP worden dan op groot scherm weergegeven! Kan iemand de juistheid hiervan bevestigen?! Het zou wel super tof zijn!![]()
Oh sorry dat ik niet Sony begin te aanbidden bij het zien van wat plaatjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Please als je niks te melden hebt zeg dan aub niks. Dit ziet er onwijs goed uit en de kwaliteiten staan gelijk aan de teaser.
Overigens loop je hier alleen maar Sony te bashen terwijl je rondloopt met een avatar van een spel dat afkomstig is van Sony![]()
![]()
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat je hier nog te zoeken hebt, want van de laatste 2 pagina's heb jij de meeste posts op je rekening genomenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet Sony begin te aanbidden bij het zien van wat plaatjes.Zolang PS3 games met zulke imo totaal niet indrukwekkende, sfeerloze graphics komt blijf ik er op zeuren, net zoals jij erop blijft kwijlen. Ik vind dit niet mooi of bijzonder, deal with it.
Dat is sowieso mijn probleem met veel next-gen games. Al dat realistisch pogen eruit te zien mist imo sfeer. Het is zo steriel, zo kil allemaal. Dan mag het er wel realistisch uitzien, daar blijft het ook wel bij voor mij. En het laat niks meer over aan de fantasie. Daarom zijn bijvoorbeeld de gba final fantasies ook qua overbrengen van het verhaal beter dan de psx en latere versies voor mij. Het is zo archaisch dat je bijna alles zelf moet invullen in je hoofd, het doet meer denken aan een boek lezen. Moderne games zijn meer interactieve films. Genoeg mensen die dat leuk vinden, prima, maar ik niet. En dus zal ik bij zulke graphics dat ook zeggen, net zoals mensen die het wél mooi vinden dat ook zeggen. Dat sommige mensen dat niet kunnen hebben en hier alleen maar een ps3-geil topic wil hebben is niet mijn probleem.![]()
je comment op mn avatar is natuurlijk onzin. Omdat ik de ps3 bash vanwege de idioterie die Sony toont in hun strategie ermee mag ik een volledig losstaande game niet leuk vinden. Tuurlijk.![]()
Storm waar blijft je reactie?! ik ben nu wel erg benieuwd!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als die gaat komen, voorlopig zijn ze bezig met Uncharted: Drake's Fortune
Maar Jak and Daxter mag er ook zeker wezen![]()
[..]
Naar mijn weten zal er straks een patch verschijnen die dit mogelijk maakt, maar misshien dat onze grote vriend Storm hier iets meer over kan vertellen?
klikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk.![]()
sony-says-f-u-to-japan-ps3-hdmi-style
Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Naar mijn weten zal er straks een patch verschijnen die dit mogelijk maakt, maar misshien dat onze grote vriend Storm hier iets meer over kan vertellen?
Bronquote:Xbox Live Vision camera werkt ook op de PS3
Eerder kreeg Maxconsole een tip dat de Xbox Live Vision camera ook op de laatste firmwire van de PS3 werkte, enkele forum leden besloten het uit te proberen en het is inderdaad waar, het werkt zelfs op de v1.51 firmwire en dus niet alleen op v1.54. Dat noem ik nou nog eens compatibiliteit.
Beetje vreemd, deze game zag er namelijk erg goed uit en leek een van de grote titels te worden. En nu wordt een simpel XBLA achtige downloadbare game?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef rakotto het volgende:
Warhawk is nu officieel alleen een PSN game. bron = http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3166
Owkequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef Gravybrain het volgende:
Downloadbare games mag je niet meer associëren met 'simpel'. Als het aan Sony ligt, dan worden het volledige game-ervaringen, waarvan het enige verschil is dat ze niet meer in discvorm te krijgen zijn. Luister maar eens naar de laatste 1UP yours podcast, daar hinten Luke & co zelfs dat er nog meer grote (lees: zeer grote) franchises naar het PSN komen. De nieuwe team ICO game voor PSN? Alles is een mogelijkheid nu, Sony is verliefd op downloadable stuff. Calling All Cars en Fl0w is nog maar het begin.
Anders moet je eens naar de nieuwste IGN Weekly kijken. Daarin wordt een heel uitgebreide preview gedaan van Warhawk: klikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:00 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Beetje vreemd, deze game zag er namelijk erg goed uit en leek een van de grote titels te worden. En nu wordt een simpel XBLA achtige downloadbare game?!
iemand anders die hier iets over weet? en anders ga ik er maar vanuit dat het nieuws in het AD juist is!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:40 schreef Gstyles het volgende:
Misschien een TVP maar ik kan het antwoord niet snel terugvinden.. in het AD stond vanmorgen dat de PSP via de PS3 beeld naar je tv kan zenden.. kortom de spellen op de PSP worden dan op groot scherm weergegeven! Kan iemand de juistheid hiervan bevestigen?! Het zou wel super tof zijn!![]()
PSN is dus wereldwijd!quote:In de PlayStation Store vallen niet alleen trailers en demo's te downloaden, ook kan je er content voor je games downloaden. Tot op heden was er nog maar weinig content te downloaden, maar deze maand moet er eindelijk content komen voor Resistance: Fall of Man.
IGN sprak daarom met Eric Ellis, Ted Price en Peter Kao van Insomniac over de downloadable content voor Resistance en zij vertelden het volgende:
De downloadpack die in maart beschikbaar is, zit het volgende:
# Twee nieuwe spelmodi voor online, te weten 'Team Conversion' en 'Assault'. Team Conversion is hetzelfde als Conversion, maar dan in teamverband. Assault is een modus waarbij de twee teams hun eigen basis moeten verdedigen en gelijktijdig de andere basis moeten aanvallen en vernietigen.
# Het zal mogelijk worden om als Spectator een game in te gaan en mee te kijken met een speler. De camera zal dan volledig draaibaar zijn.
# In de maart-update zitten ook wat kleine veranderingen, zo zijn enkele foutjes weggewerkt, de wapens aangepast en er is een Matchmaking toegevoegd.
In mei moet er nog een update verschijnen. Deze update bevat het volgende:
# Het zal mogelijk zijn om wereldwijd te spelen en je kunt downloads en nieuwe maps direct in de game downloaden.
# Twee nieuwe maps worden toegevoegd. Westmorland speelt zich af in het noorden van Groot-brittannië, met besneeuwde heuvels. Dit gebied is erg open en de gebouwen die er staan, zijn van de Chimera. De andere map is Camborn, een map waarin het Britse verzet tegen de Chimera vecht. In deze map zitten ook veel tunnels. Beide nieuwe levels zijn speelbaar in meerdere multiplayer modi.
Naast deze info over de updates vertelde de heren van Insomniac ook nog dat Insomniac Resistance lang zal ondersteunen. Over Resistance 2 zeiden ze dat het nog veel te vroeg is om daarover te spreken. Insomniac is zelfs nog niet eens bezig met Resistance 2.
was zeker een goed verhaal!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ga er maar vanuit dat het niet waar is![]()
Overigens vondt ik het nu eens een goed verhaal over gamen en de ps3![]()
Nou, daarmee gaan ze mensen voor de ps3 interesseren ja. Tenzij ze over willen brengen dat een ps3 kopen hetzelfde effect met zich meebrengt als een koffer vol geld laten exploderen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef Xrenity het volgende:
www.thisisliving.tv
de marketing campagne in europaaa
koffer met 600 euro aan geld, BOEM en weg is het =]quote:Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou, daarmee gaan ze mensen voor de ps3 interesseren ja. Tenzij ze over willen brengen dat een ps3 kopen hetzelfde effect met zich meebrengt als een koffer vol geld laten exploderen.![]()
OMG @ WarHawk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
koffer met 600 euro aan geld, BOEM en weg is het =]
warhawk in ign episode 38:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
ziet er nice uit =] (net als de chick die het presenteerd)
1150 gulden, ps2 @ launch.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef mini-lellan het volgende:
Warhawk!![]()
Lair!![]()
Final Fantasy XIII!![]()
Resident Evil 5?![]()
Tekken 5!![]()
Devil May Cry 4!![]()
Onimusha 5?![]()
Gran Turismo HD!![]()
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Grand Theft Auto IV!![]()
Resistance: Fall of Man!![]()
600 EURO?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wacht ook, op het verkleinde model dat ongetwijfeld over een jaar of 2 op de markt komt.quote:
Nou ja dat is dus niet zo makkelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef RedemptioN het volgende:
het is makkelijk bij de ps3 en xbox360 Cid...
voor eenmix van japanse en westerse games: PS3
teven een blu-ray speler
gratis online gamen
wifi
60gig
voor vooral westerse games: xbox360
geweldig goed online systeem
goede games
mogelijkheid tot hd dvd addon
beide kunnen import dus dat is wel relaxed =], maar ik zou zeggen kijk op 23maart bij een vriend oid en enjoy =]
tja tja...na GDC hopelijk meer info over mayb PSN: Home, dat zal het zeer zeker veel beter maken =]...en het beleid van Sony...tja, ik ben er ook niet super blij mee, maar uiteindelijk gaat het mij alleen om de gamesquote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus niet zo makkelijkTen eerste ben ik eerlijk gezegt "not amused" van het beleid van Sony nu aan het voeren is, plus ik denk niet dat ze ooit in de buurt komen van de online functionaliteit die de xbox bied. Maar ja, Final Fantasy op de XBOX zal ook wel niet gebeuren
![]()
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef -Menn0- het volgende:
Wat zijn de launch titels die een beetje de moeite waard zijn? Ik wil een spel voor mn broertje kopen, hij heeft namelijk 2 jaar lopen sparen voor dat apparaat en net genoeg voor alleen de ps3. Nice as I am, wil ik dus een spel dr bij kopen voor em.. Maja welke zijn er?
Hij houd van RPG's zoals Final Fantasy enzo dus ik had al Enchanted Arms gevonden. Ook vind hij adventure spellen leuk en hersenloos schieten verdoet ie ook zn tijd mee (geintje jeweettog) dus Resistance maybe..
Maar wat is er nog meer de moeite waard?!
(Op 23 Maart that is)
Wow cool kun je die ook Fok!formaat voor mij maken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellen
En please haal aub geen Enchanted Arms, want dat is echt een hele matige RPG. Laat ik het niet over de voice acting hebben van het spel, want die is zó gay![]()
Links laten liggen dus
![]()
Maar zoals gezegt maak je met Motorstorm en Resistance de beste keuze
Anyway een gif van Heavenly Sword:
[afbeelding]
Enjoy!
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dusquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellen
En please haal aub geen Enchanted Arms, want dat is echt een hele matige RPG. Laat ik het niet over de voice acting hebben van het spel, want die is zó gay![]()
Links laten liggen dus
![]()
Lieve lellan ik zou dat erg graag voor je willen doen, maar helaas heb ik geen flauw idee hoe je gifs kunt resizen. Misschien dat iemand hier ons (ja ook ik) mee kan helpen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wow cool kun je die ook Fok!formaat voor mij maken?![]()
No problemquote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dus
Thnx scheelt toch weer 70 euro
Hier de oplossing!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lieve lellan ik zou dat erg graag voor je willen doen, maar helaas heb ik geen flauw idee hoe je gifs kunt resizen. Misschien dat iemand hier ons (ja ook ik) mee kan helpen?![]()
![]()
Game kost volgens mij toch echt 60 Euro.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dus
Thnx scheelt toch weer 70 euro
wel lache! je kan en vliegen en lopen en rondrijdenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
koffer met 600 euro aan geld, BOEM en weg is het =]
warhawk in ign episode 38:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
ziet er nice uit =] (net als de chick die het presenteerd)
Ja dat is wel zo, dat je weer een tijdje vooruit kunt met die 600 euro. Maar toch, het blijft een hoop geld voor een game console. Ik denk dat ik even wacht tot de prijs een beetje gezakt is, of dat ik hem importeer...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
en daarbij is de aanschaf maar 1x, kan je er weer minimaal 5 jaar tegen aan
![]()
Persoonlijk denk ik dat als BLU-Ray doorbreekt en de standaard wordt de PS3 als warme broodjes verkocht worden door de mensen die enigszins nog twijfelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, dat je weer een tijdje vooruit kunt met die 600 euro. Maar toch, het blijft een hoop geld voor een game console. Ik denk dat ik even wacht tot de prijs een beetje gezakt is, of dat ik hem importeer...
ik denk dat als BluRay door breekt dat spelers dan veel goedkoper zullen zijn dan de PS3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als BLU-Ray doorbreekt en de standaard wordt de PS3 als warme broodjes verkocht worden door de mensen die enigszins nog twijfelen.
Toppie!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hier de oplossing!Althans ze reageren.
![]()
![]()
Wooow! Hopelijk word GTA IV ook zo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info omtrent 2 Days 2 Vegas en PS3 exclusive?
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach blijkbaar is 60 euro ook te veel voor een spel als Enchanted Armsquote:Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Game kost volgens mij toch echt 60 Euro.![]()
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef ethiraseth het volgende:
vroegah speelde je zo'n spel ook 4 maanden nonstop en had je het soms nog niet uitgespeeld, ipv 10 uur en dan ben je er doorheen.![]()
Officieel: eind 2007quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsWerd een spel niet zwaar gehyped op internet want dat had je niet
Voel me een oude lul![]()
Waneer komt MGS4 ook al weer![]()
![]()
Ik reken op begin 2008 Konami kennendequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Officieel: eind 2007
Hideo Kojima kennende: when it's done.
Haha ja en via wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik reken op begin 2008 Konami kennende![]()
Maat vette icon hé jongens van MGS 4![]()
![]()
Snes games waren ook nog 200 gulden!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsWerd een spel niet zwaar gehyped op internet want dat had je niet
Voel me een oude lul![]()
Waneer komt MGS4 ook al weer![]()
![]()
huhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info omtrent 2 Days 2 Vegas en PS3 exclusive?
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
behalve als je online wil met je Nederlandse vriendenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk ook volgend jaar ergens ja..![]()
Maja nu is er geen gezeik meer met Amerikaanse versie niet kunnen spelen in dit kikkerlandje![]()
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
huhWas toch allang bekend dat die PS3-exclusive zou zijn?
Ziet er wel goed uit trouwens, zou mij wel eens kunnen overhalen om in 2008 een PS3 te halen (samen met een prijsdaling)
Rocky voor de gamecubequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.
D'ohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
behalve als je online wil met je Nederlandse vrienden![]()
PSN is worldwide.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
behalve als je online wil met je Nederlandse vrienden![]()
jah maar volgens mij kunnen Japanners alleen met mede-Japanners spelen (JAP-PS3) en Amerikanen alleen met Amerikanen (NTSC-PS3). Op deze manier zorgen ze voor zo min mogelijk lagquote:
Nice GIFje uit Heroesquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyway een gif van Heavenly Sword:
Linkje naar gif van Heavenly Sword
Enjoy!
hey je moet ergens de switch maken naar goede gamesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
huhWas toch allang bekend dat die PS3-exclusive zou zijn?
aha, als de ontwikkelaar het over BluRay heeft zal het wel alleen op de PS3 verschijnen lijkt me zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnen
Eventueelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnen
Ja zoals gezegt is het wat onduidelijk voor welke platformen het spel nou exact gaat verschijnen. Maar zeggen dat het spel voorheen PC exclusive was, is natuurlijk ook de boel verdraaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eventueel
Hoezo verdraaien
Het verschijnt gewoon op PC en PS3.
En in eerste instantie zou het spel PC-exclusive zijn zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |