abonnement Unibet Coolblue
pi_43434603


Sony's Playstation®3

Sony's volgende console/media-apparaat. Voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Geschikt voor High-Definition weergave en met meer uitgebreide online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar vanaf maart 2007 in twee verschillende uitvoeringen voor de prijs van ¤499,- of ¤599,-

Specs

Het duurste en meest complete pakket bevat de volgende uiteindelijke specificaties.
CPU
  • Cell
    GPU
  • RSX
    Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)
    Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
    HDD
  • 60GB
    I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g)
  • Bluetooth 2.0 (EDR)
    AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x
    BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM)
  • DVD 8x (DVD-ROM)
  • CD 24x (CD-ROM)
  • SACD 2x
    Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

    De goedkopere versie heeft de volgende restricties ten opzichte van de dure versie.
  • Een harde schijf van 20GB in plaats van 60GB.
  • Geen WiFi.
  • Geen Memory Stick / SD / Compact Flash ondersteuning.

    Controller

    Sony heeft uiteindelijk toch niet gekozen voor het "boemererang" ontwerp, maar heeft "Sixaxis" de volgende eigenschappen gegeven.
  • Het ontwerp is wederom gebaseerd op de "Dual Shock" en "Dual Shock 2" controllers, die we kennen van de PS3 z'n voorgangers.
  • De analoge L2 en R2 schouderknoppen zijn een stuk dieper geworden ten opzichte van de "Dual Shock 2" om het bereik te vergroten en daarmee de nauwkeurigheid te verhogen.
  • Ook de analoge sticks hebben ook een iets groter bereik gekregen.
  • De nauwkeurigheid van de knoppen/sticks registratie is vergroot van 8 bit naar 10 bit.
  • De controller zelf registreert 3D bewegingen in zes assen door de controller te kantelen.
  • Er is geen trilfunctie meer.
  • Hij maakt verbinding met de Playstation 3 via Blue Tooth of via een standaard USB kabel. Via de USB kabel kun je spelen en tegelijk de controller accu opladen.
  • De Playstation 3 kan met maximaal 4 controllers overweg.


    Games

    Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

    Links

  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Playstation 3 Only
  • PS3 nieuws op Fok!games

    High Definition & Multichannel Audio

    Welke tv\'s zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV\'s en multichannel audio icm de Playstation 3.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06

    Voorgaande Topics

    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47

    (OP)
  • pi_43434642
    Er was volgens mij nog geen nieuw, dus ik heb m maar aangemaakt
    pi_43434855
    En het is toch weer maart
    Klik hier
    pi_43437505
    Het omwisselen van de PS3 HDD naar een 120GB versie gaat zo te zien nog vrij simpel

    Klik
    PSN id: NL_SToRM
    pi_43438167
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef SToRM81 het volgende:
    Het omwisselen van de PS3 HDD naar een 120GB versie gaat zo te zien nog vrij simpel

    Klik
    Adapter er in, 750GB 3,5" HDD er aan
    pi_43438361
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Retuobak het volgende:
    3,5" HDD...
    Hehe...

    Overigens goed om te zien dat de HDD zo makkelijk te vervangen is en dat je daadwerkelijk iedere 2,5" HDD erin kan gooien. Dat maakt de 20GB versie toch weer wat interessanter.
    pi_43439426
    Is dat de versie die je voor Thomper gaat kopen P-Style?
    Of ontwijk je dat nog steeds?
    pi_43439516
    De PS3 wordt zo'n toffe console. 0 euro en toch zoveel toffe games. Als dat niet waar voor je geld is.
      vrijdag 10 november 2006 @ 22:10:32 #9
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_43440504
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 20:57 schreef P-Style het volgende:

    [..]

    Hehe...

    Overigens goed om te zien dat de HDD zo makkelijk te vervangen is en dat je daadwerkelijk iedere 2,5" HDD erin kan gooien. Dat maakt de 20GB versie toch weer wat interessanter.
    20 GB versie is zeker wel interessant, mits die met een losse wifi-adapter kan werken.

    Uit de online PS3-manual haal ik namelijk de volgende info:
    quote:

    Using Remote Play


    This feature is available only on PS3 systems that are equipped with the wireless LAN feature.

    You can display a PS3 system screen on a PSP system and operate remotely over a wireless LAN. You must first adjust the necessary settings on the PSP system and the PS3 system.
    bron: online manual

    Ik heb zelf nog niet gekeken of er al 3rd party wifi-adapters zijn voor de PS3, maar als die er niet zijn en ook niet komen (niet officieel ondersteund), kan dat best wel een duur grapje worden. Ik kan me zo voorstellen dat Sony die wel wil leveren, maar dan wel voor een Sony Playstation Prijs...

    Zo niet, dan heb je dus niks aan het 20GB model, indien je gebruik wilt maken van Remote Play.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_43441613
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 21:32 schreef Retuobak het volgende:
    Of ontwijk je dat nog steeds?
    Dat is hier toch al besproken...
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef Fallen het volgende:
    bron: online manual

    Ik heb zelf nog niet gekeken of er al 3rd party wifi-adapters zijn voor de PS3, maar als die er niet zijn en ook niet komen (niet officieel ondersteund), kan dat best wel een duur grapje worden. Ik kan me zo voorstellen dat Sony die wel wil leveren, maar dan wel voor een Sony Playstation Prijs...

    Zo niet, dan heb je dus niks aan het 20GB model, indien je gebruik wilt maken van Remote Play.
    Dat... en het gebrek aan chromen randje is ook jammer.
      vrijdag 10 november 2006 @ 23:36:02 #11
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_43442721
    Owja, chromen randje!
    Dat maakt die PS3 wel heel mooi. Die volledig zwarte vind ik een stuk minder...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_43446491
    En memorycard slots.
    pi_43448239
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 23:36 schreef Fallen het volgende:
    Owja, chromen randje!
    Dat maakt die PS3 wel heel mooi. Die volledig zwarte vind ik een stuk minder...
    Ik vind die volledig zwarte wel mooi, maar toch ga ik voor de 60GB versie.
    Ik ben trouwens wel benieuwd of er de komende maanden al leuke homebrew gaat komen voor de PS3
    PSN id: NL_SToRM
    pi_43451633
    Resistance wordt rijkelijk beloond door IGN
    quote:
    9.0 Presentation
    Insomniac has created a compelling mythos and the unique blend of World War II-level battles with alien technology is a great mix. Expect load times only at the beginning of stages.

    8.5 Graphics
    A mix of 20th century war machines and intergalactic alien hordes makes for quite the interesting art style. A solid 30fps framerate and plenty of bells and whistles easily impress.

    8.5 Sound

    When connected to a capable speaker, Resistance will blow your speakers to kingdom come with great audio effects and stellar voice acting. Don't expect to hear much musically, though.

    9.0 Gameplay
    Experience the best weapons to come along in a shooter for quite some time united with challenging enemies, tight control, smooth online play, and insane boss battles. Seriously fun.

    9.5 Lasting Appeal
    Between 12-15 hours of single-player action, multiple (and very challenging) difficulty levels, four hidden weapons, unlockable secrets and skill points, and a ton of multiplayer options. Hot!

    9.1
    Outstanding OVERALL
    En dan waren er nog van die retards die Resistance geen killer-app durfden te noemen

    Oh ja de video review

    http://media.ps3.ign.com/media/748/748483/vids_1.html

    [ Bericht 4% gewijzigd door Cyberia18 op 11-11-2006 13:54:37 ]
    pi_43452195
    Een 9.1 maakt iets meteen een killer ap? .
    quote:
    It is too soon to evaluate any technical issues the PS3 is facing as users are exploring their new acquisitions. SCEJ has already posted an online database with the details on each game. Most of the PS2 online games seem not to work properly on the machine: FFXI, Front Mission Online or Nobunaga Online. Even GT4 is experiencing troubles. SCEJ indicates that those issues should be fixed with patches soon. Some users are already reporting PS3 games freezing during play and some other technical issues.
    Uit dit linkje.
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69868
    En dan hebben de Europeanen wel weer een klein meevallertje .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_43452352
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:08 schreef Panick het volgende:
    Een 9.1 maakt iets meteen een killer ap? .
    Bekijk de review eens zou ik zeggen De game werd dan misschien erg gehyped, maar Insomniac heeft met Resistance een toppertje uitgebracht. Deze game gaat scoren in Amerika vooral dankzij de MP met 40 man online
    pi_43452476


    "Heavy huh, let me help you"

    Kan niet wachten om het over 2 weken te spelen
    pi_43452558
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [afbeelding]

    "Heavy huh, let me help you"

    Kan niet wachten om het over 2 weken te spelen
    Die gast is wel dik de bom in z'n omgeving nu. Alle buurtjongetjes komen langs om een glimp op te mogen vangen.

    Ben eigenlijk wel blij dat 'ie eerst in Japan komt. Zo zijn wij mooi van de fouten af. Ik denk dat ik sowieso nog wacht in Maart. Tweede versies zijn altijd stabieler.
    Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
    pi_43452639
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [afbeelding]

    "Heavy huh, let me help you"

    Kan niet wachten om het over 2 weken te spelen
    Op de Gameplay 2006
    pi_43452662
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Op de Gameplay 2006
    Yep, wij gaan naar de beurs ernaast maar hier mag je ook wel naartoe (Met school)
    pi_43453172
    PS3 Launch Special Japan

    Enkele recente foto's van de PS3 en de marketplace:











    pi_43454130
    Netjes
    pi_43454476
    tvp
    pi_43454820


    Dames en helen, bij deze is de Playstation dlie totaal uitvelkocht, we hebben nog wel vouchels! Het was al een hele uitdaging om 1 console plobleemloos te fablicelen!!
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
    pi_43454968
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 16:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
    [afbeelding]

    Dames en helen, bij deze is de Playstation dlie totaal uitvelkocht, we hebben nog wel vouchels! Het was al een hele uitdaging om 1 console plobleemloos te fablicelen!!
    Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')