Daar houden we je aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vreet me DS op als de Revo niet beter gaat verkopen dan de 360.
Van dat stoppen met gamen? Dat zijn ook fraaie uitspraken inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:01 schreef peristilius het volgende:
Oh wacht, Gamedemon heeft die quote van BMH vast nog wel.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:58 schreef mordradead het volgende:
Als Miyamato voor Microsoft gaat werken dan stop ik met gamen.
Nee, het was "Als mario 128 niet op de Gamecube komt delete ik mijn FOK! account", maar ik kan de oorspronkelijke post niet meer vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Van dat stoppen met gamen? Dat zijn ook fraaie uitspraken inderdaad.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, het was "Als mario 128 niet op de Gamecube komt delete ik mijn FOK! account", maar ik kan de oorspronkelijke post niet meer vinden.
Die bedoel je?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
quote:
Nee, dat is deze van gamedemon:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog steeds de mooiste quote ooit.
quote:nintendo heeft de shoulderbuttons gejat van playstation
Maar Retuobak durfde niet.quote:Op 30-12-2005 @ 20:37 schreef P-Style:
Maar goed, laten we het volgende afspreken... Als de PS3 pas in 2007 in Europa verschijnt, dan krijg jij een PS3 van mij. Als 'ie vóór 2007 in Europa verschijn, krijg ik een PS3 van jou. Deal?
PS3 voor 2007 in Europa? Ain't gonna happen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef P-Style het volgende:
Van Fok!games...
[..]
Maar Retuobak durfde niet.
Durf ik ook wel om te wedden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
PS3 voor 2007 in Europa? Ain't gonna happen!
Dan kan jij aftrappen door iets met je PSP te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef P-Style het volgende:
Zo te zien gaan er in de toekomst veel Nintendo-apparaten verdwijnen in lichaamsopeningen.
Ok, dat was niet echt een serieuze weddenschap eigelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef P-Style het volgende:
Zo te zien gaan er in de toekomst veel Nintendo-apparaten verdwijnen in lichaamsopeningen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:36 schreef P-Style het volgende:
Handhelds zijn ook consolesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef piet_pelle het volgende:
Als Nintendo na de revo met nog een console komt dan....
Geloof nooit Miyamoto!quote:
Dus zo komen ze aan die verkoopcijfers!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:59 schreef 2Dcube het volgende:
Als Nintendo na de revo NIET met nog een console komt dan.... vreet ik nog 2 DS'en op!
I would, maar ja, geen PCquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ok, dat was niet echt een serieuze weddenschap eigelijk.
We moeten allemaal gewoon een weddenschap doen dat niet te extreem is en dat het wel redelijk is zodat we ons er aan kunnen houden.
Als de Revolution de best verkopende console allertijden wereldwijd wordt, moet iemand mij een game voor me kopen voor een bepaald game machine (behalve de PC en behalve een game machine die zo oud is dat ik/jij wanhopig moet gaan zoeken voor die oude game ofzo) Als de Revolution niet de best verkopende console allertijden wereldwijd wordt, koop ik een game voor een bepaald game machine (behalve de PC en behalve een game machine die zo oud is dat ik/jij wanhopig moet gaan zoeken voor die oude game ofzo). Zoiets ben ik wel bereid om te doen. Maar nu moet ik weten met wie.
P-Style?![]()
Het was leuk met je gegamed te hebben BMHquote:«13:20:35» {BMH} als de revolution niets echt nieuws brengt kap ik met gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |