ik wacht ook, op het verkleinde model dat ongetwijfeld over een jaar of 2 op de markt komt.quote:
Nou ja dat is dus niet zo makkelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef RedemptioN het volgende:
het is makkelijk bij de ps3 en xbox360 Cid...
voor eenmix van japanse en westerse games: PS3
teven een blu-ray speler
gratis online gamen
wifi
60gig
voor vooral westerse games: xbox360
geweldig goed online systeem
goede games
mogelijkheid tot hd dvd addon
beide kunnen import dus dat is wel relaxed =], maar ik zou zeggen kijk op 23maart bij een vriend oid en enjoy =]
tja tja...na GDC hopelijk meer info over mayb PSN: Home, dat zal het zeer zeker veel beter maken =]...en het beleid van Sony...tja, ik ben er ook niet super blij mee, maar uiteindelijk gaat het mij alleen om de gamesquote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus niet zo makkelijkTen eerste ben ik eerlijk gezegt "not amused" van het beleid van Sony nu aan het voeren is, plus ik denk niet dat ze ooit in de buurt komen van de online functionaliteit die de xbox bied. Maar ja, Final Fantasy op de XBOX zal ook wel niet gebeuren
![]()
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef -Menn0- het volgende:
Wat zijn de launch titels die een beetje de moeite waard zijn? Ik wil een spel voor mn broertje kopen, hij heeft namelijk 2 jaar lopen sparen voor dat apparaat en net genoeg voor alleen de ps3. Nice as I am, wil ik dus een spel dr bij kopen voor em.. Maja welke zijn er?
Hij houd van RPG's zoals Final Fantasy enzo dus ik had al Enchanted Arms gevonden. Ook vind hij adventure spellen leuk en hersenloos schieten verdoet ie ook zn tijd mee (geintje jeweettog) dus Resistance maybe..
Maar wat is er nog meer de moeite waard?!
(Op 23 Maart that is)
Wow cool kun je die ook Fok!formaat voor mij maken?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellen
En please haal aub geen Enchanted Arms, want dat is echt een hele matige RPG. Laat ik het niet over de voice acting hebben van het spel, want die is zó gay![]()
Links laten liggen dus
![]()
Maar zoals gezegt maak je met Motorstorm en Resistance de beste keuze
Anyway een gif van Heavenly Sword:
[afbeelding]
Enjoy!
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dusquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar een simpel antwoord op geven, Motorstorm en Resistance. Met deze games zul je je enorm vermaken gezien de enorme replay van beide spellen
En please haal aub geen Enchanted Arms, want dat is echt een hele matige RPG. Laat ik het niet over de voice acting hebben van het spel, want die is zó gay![]()
Links laten liggen dus
![]()
Lieve lellan ik zou dat erg graag voor je willen doen, maar helaas heb ik geen flauw idee hoe je gifs kunt resizen. Misschien dat iemand hier ons (ja ook ik) mee kan helpen?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wow cool kun je die ook Fok!formaat voor mij maken?![]()
No problemquote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dus
Thnx scheelt toch weer 70 euro
Hier de oplossing!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lieve lellan ik zou dat erg graag voor je willen doen, maar helaas heb ik geen flauw idee hoe je gifs kunt resizen. Misschien dat iemand hier ons (ja ook ik) mee kan helpen?![]()
![]()
Game kost volgens mij toch echt 60 Euro.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag staan RPG dus dacht "Okay dat moet goed zijn" niet dus
Thnx scheelt toch weer 70 euro
wel lache! je kan en vliegen en lopen en rondrijdenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
koffer met 600 euro aan geld, BOEM en weg is het =]
warhawk in ign episode 38:
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
ziet er nice uit =] (net als de chick die het presenteerd)
Ja dat is wel zo, dat je weer een tijdje vooruit kunt met die 600 euro. Maar toch, het blijft een hoop geld voor een game console. Ik denk dat ik even wacht tot de prijs een beetje gezakt is, of dat ik hem importeer...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
en daarbij is de aanschaf maar 1x, kan je er weer minimaal 5 jaar tegen aan
![]()
Persoonlijk denk ik dat als BLU-Ray doorbreekt en de standaard wordt de PS3 als warme broodjes verkocht worden door de mensen die enigszins nog twijfelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, dat je weer een tijdje vooruit kunt met die 600 euro. Maar toch, het blijft een hoop geld voor een game console. Ik denk dat ik even wacht tot de prijs een beetje gezakt is, of dat ik hem importeer...
ik denk dat als BluRay door breekt dat spelers dan veel goedkoper zullen zijn dan de PS3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als BLU-Ray doorbreekt en de standaard wordt de PS3 als warme broodjes verkocht worden door de mensen die enigszins nog twijfelen.
Toppie!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hier de oplossing!Althans ze reageren.
![]()
![]()
Wooow! Hopelijk word GTA IV ook zo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info omtrent 2 Days 2 Vegas en PS3 exclusive?
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach blijkbaar is 60 euro ook te veel voor een spel als Enchanted Armsquote:Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Game kost volgens mij toch echt 60 Euro.![]()
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef ethiraseth het volgende:
vroegah speelde je zo'n spel ook 4 maanden nonstop en had je het soms nog niet uitgespeeld, ipv 10 uur en dan ben je er doorheen.![]()
Officieel: eind 2007quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsWerd een spel niet zwaar gehyped op internet want dat had je niet
Voel me een oude lul![]()
Waneer komt MGS4 ook al weer![]()
![]()
Ik reken op begin 2008 Konami kennendequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Officieel: eind 2007
Hideo Kojima kennende: when it's done.
Haha ja en via wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik reken op begin 2008 Konami kennende![]()
Maat vette icon hé jongens van MGS 4![]()
![]()
Snes games waren ook nog 200 gulden!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad vroegah speelde je een spel omdat het goed/leuk was en niet alleen voor de coole moves/graphicsWerd een spel niet zwaar gehyped op internet want dat had je niet
Voel me een oude lul![]()
Waneer komt MGS4 ook al weer![]()
![]()
huhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info omtrent 2 Days 2 Vegas en PS3 exclusive?
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
behalve als je online wil met je Nederlandse vriendenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef -Menn0- het volgende:
Ik denk ook volgend jaar ergens ja..![]()
Maja nu is er geen gezeik meer met Amerikaanse versie niet kunnen spelen in dit kikkerlandje![]()
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
huhWas toch allang bekend dat die PS3-exclusive zou zijn?
Ziet er wel goed uit trouwens, zou mij wel eens kunnen overhalen om in 2008 een PS3 te halen (samen met een prijsdaling)
Rocky voor de gamecubequote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.
D'ohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
behalve als je online wil met je Nederlandse vrienden![]()
PSN is worldwide.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
behalve als je online wil met je Nederlandse vrienden![]()
jah maar volgens mij kunnen Japanners alleen met mede-Japanners spelen (JAP-PS3) en Amerikanen alleen met Amerikanen (NTSC-PS3). Op deze manier zorgen ze voor zo min mogelijk lagquote:
Nice GIFje uit Heroesquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyway een gif van Heavenly Sword:
Linkje naar gif van Heavenly Sword
Enjoy!
hey je moet ergens de switch maken naar goede gamesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een systemseller wordt zou ik ff rondneuzelen tussen de vorige games die deze developer heeft gemaakt.
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
huhWas toch allang bekend dat die PS3-exclusive zou zijn?
aha, als de ontwikkelaar het over BluRay heeft zal het wel alleen op de PS3 verschijnen lijkt me zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnen
Eventueelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, het spel werd in 2005 voor de PC, Xbox 360 en PS3 aangekondigt. Maar nu gaan er de geruchten dat het spel alleen op de PS3 en eventueel op de PC zal verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |