Die hele post is erg, en ook de OP van dat topic, maar op hangende pootjes terugkomen lijkt me best lastig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:57 schreef siekman het volgende:
[..]
en dat het toch enigsinds beschamend is dat ze eert groot een huis gaan kopen en dan op hangende pootjes weer terug komen om te huren en dat terijl ze zo groot deden
Straks komt siekman met hoge poten klagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die hele post is erg, en ook de OP van dat topic, maar op hangende pootjes terugkomen lijkt me best lastig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef Revenge2005 het volgende:
hij is te bijdehand soms lol
inmiddles zijn ze een week verder en vele kwade uren ( door de oogzalf ) verder
en hij is alweer beter - het oog ziet er weer normaal uit en hij is al weer zo wierig als eerst
1 plupsuntje - hij is aanhaliger geworden in de laatste week
uhmmm ja.. domme vraag.. (moeilijke vraag)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef furian het volgende:
-knip-
Sex gebeurt zobiezo niet heel erg vaak.. ze voelt hier niets voor.. (ze kan dus ook niet klaarkomen van de act zelf..) dus meestal blijft het bij vingeren/beffen (wat ik best wel vaak dan doe) en soms dat ze mij aftrekt.. en nog minder vaak dat er echt sex bij komt kijken...
-knip-
Furian
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:06 schreef boekenworm het volgende:
Herkenbaar probleem...
Het is een probleem dat zij met zichzelf moet oplossen, waarbij je enkel steun kan bieden. Seks is heel eng als je misbruikt bent (en vaak link je dat weer terug naar de misbruik). Dus het is logies dat ze er niks voor voelt. Maar door het voorzichtig en rustig aan te doen, dan kun je waarschijnlijk de grootste problemen mee overbruggen.
Misschien kun je een keer profecionele hulp aankaarten? Dit is niet iets wat een mens alleen kan, en wat jij als vriend ook niet kan oplossen. En op dit moment lijkt het me niet erg een gelijkwaardige relaties... Het is logies dat zij het moeilijk heeft, maar ze moet wel leren dat een vriendje geen zondebok is.
Ik wens jullie beide veel geduld en succes.
Neen, in het vocabulaire wordt er gerept van een zekere hoeveelheid omdat de exacte hoeveelheid niet bekend is. Het kan om 25 euro gaan, of 6000 yen, of drie miljoen Kamaui-schelpen, dat doet er kennelijk op het moment niet zoveel toe omdat het te afleidend of niet relevant is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:36 schreef Stark het volgende:
[..]
Dat is dus fout.
[..]
jij zegt dat het derde begrip wordt bedoeld:
[..]
Maar er wordt geen zekere hoeveelheid geld genoemd, maar Europees geld.
Als het een zekere hoeveelheid geld bedoeld zou worden, dan zou het bijvoorbeeld 50 euro zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Flaccid het volgende:
er staat idd iets in van oproepen, maar ik zit nog op school en ik denk dat ik best wat vakantie heb, dus vind ik 4 weken wat weinig. Ik hoop niet in de klit te raken met mn baas.
Belans, ballans, het is maar lastig hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef hierissiedan het volgende:
klinkt mij als een persoonlijkheids stoornis....
Maar misschien hard, als het zo niet gaat, moeten jullie wegen maar schijden.... In een relatie moet je een evenwichtige belans hebben van vertrouwen en steun. Die ballans is er niet, zij gebruikt jou en jij kunt niets van haar terug verwachten. Nu zal je waarschijnlijk zeggen dat dat niet uitmaakt, doet het nu ook niet, maar over een paar maanden/jaar wel en dan word het een drama. Zet er nu een punt achter. Of las een stop in waarin zij in de tussen periode hulp gaat zoeken...
Overigens, kunnen ondanks alle omstandigheden, mensen ook in een slachtofferrol gaan zitten. Bijv. als iemand tegen mij zegt dat ik een lul ben, kan ik mij dat heel erg aantrekken en mij zo voelen dat er mij heel veel onrecht is aangedaan is. Ik kan ook zeggen: zak in de strond en verder gaan met mijn leven.
Uit dat topic:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Hadden we deze al?
[..]
uhmmm ja.. domme vraag.. (moeilijke vraag)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef furian het volgende:
mjah... ze wil dus geen hulp.. heb het al over gehad.. heb zelfs een keer toen ik boos was een vriendin van mij gevraagd om sown nummer van een hulp instancie.. waar zij zelf heen ging.. maar die heeft ze toen gewist... : ze wil het gewoon echt niet..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
PS2 chip niet in de Europese versie van de PS3,
dus het aantal PS2 games dat compatible zal zijn zit zo en zo onder 50% van de games.
HDMI aansluiting zelf bijkopen
Hij is zo en zo duurder.
Conclusie: Inferieure hardware tegen een duurdere prijs en minder support.
Tip: Koop een Xbox360 en wacht op de PS4.
Sony e3 2006 Press Conference in 1 minute
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 @ 17:10 schreef Tha_Super_Devil het volgende:
Dan stel ik me echt van die stereotyperende voorbeelden voor. Ik bedoel, waarom ziet een terrorist er anders uit dan de rest van de mensen die daar loopt? Hadden ze zeker 8 mensen met een tulband en een baard lopen en dan hebben ze er 1 gemist omdat ze dachten dat ze die al hadden
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 @ 17:11 schreef mahlah het volgende:
Hoe doe je je voor als terrorist? Vals baartje en kufi en dan heel gemeen kijken?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn kat Mr. Oscar (2) heeft sinds 1 maand de brokjes van de C1000 (topkat) Nu loopt hij 1 a 2 keer per dag te kuggen: Tongetje uit zijn bek, kuggen, maar er komt niets uit, hij gaat dan laag naar de grond, knijpt zijn oogjes dicht,
Direkt haal ik dan zijn water, maar daar heeft hij niet direkt behoofte aan. Vooral het geluid wat hij maakt vind ik best wel eng. In Januari is hij nog bij de dierenarts geweest niks aan de hand. Kan door het kattenvoer de maagwand van een kat irriteren? Heeft iemand hier ervaring mee??
Stereotyperen is een werkwoord. Dus dit lijkt me niet fout.quote:
Het is wél fout. Zoals het er nu staat zouden de voorbeelden zelf actief stereotyperen, maar wat bedoeld wordt is dat de voorbeelden stereotype zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stereotyperen is een werkwoord. Dus dit lijkt me niet fout.
Dat kun je best zo zeggen. Een verduidelijkend voorbeeld of een illustrerend voorbeeld zou anders ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef gday het volgende:
[..]
Het is wél fout. Zoals het er nu staat zouden de voorbeelden zelf actief stereotyperen, maar wat bedoeld wordt is dat de voorbeelden stereotype zijn.Of zit ik er nou naast?
Wat een viespeuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef ruudbackus het volgende:
Dit zou wel betekenen dat Inge met opzet de gebarentaal doet om ons in het ooitje te nemen.
Ja, maar dat zijn nou eenmaal de vormen van het attribute adjectief voor verduidelijken en illustreren. Hoe wil je dat anders omschrijven? Een verduidelijkig voorbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kun je best zo zeggen. Een verdhttp://forum.fok.nl/rde/edit_message/46856460/5/50
Wijzig bericht in: TTK / Originele taal- en spelfouten #10uidelijkend voorbeeld of een illustrerend voorbeeld zou anders ook niet kunnen.
Dan kent hij het uurtarief van die advocaat nog niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef TomatensapBiertje het volgende:
(...) Advocaat is nu niet meer berijkbaar, (...)
Meningen verschillen natuurlijk, maar ik heb wel leukere/mooiere tabellen gezien...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad de enigste tabel, de rest van de pagina bestaat uit div's. En tja, ik vind tabellen wel makkelijk (al zijn ze er inderdaad niet voor). Tabellen kun je lekker makkelijk centreren en indelen, bij layers is dat een rotwerk. En heb het wel eens met layers geprobeerd hoor, maar om even snel een pagina in elkaar te knutselen wil ik me met het gekloot eromheen niet eens bezig houden.
Als het zo zijn dan zou al het geld een ''(concreet) zekere hoeveelheid geld'' zijn. Al het geld is op den duur van de hele wereld. En dat kan naderhand als je het heel goed onderzoekt nog op een zekere hoeveelheid uitkomen. En dan zou de woorden '' concreet, zekere hoeveelheid'' geen waarde hebben. En dus is het bij de zin niet zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef Lyr het volgende:
[..]
Neen, in het vocabulaire wordt er gerept van een zekere hoeveelheid omdat de exacte hoeveelheid niet bekend is. Het kan om 25 euro gaan, of 6000 yen, of drie miljoen Kamaui-schelpen, dat doet er kennelijk op het moment niet zoveel toe omdat het te afleidend of niet relevant is.
Bij uitgave van geld dat door een organisatie als de EU wordt verzameld, is er over het algemeen sprake van meerdere uitgavenposten met ieder een zekere hoeveelheid. Het is op dat moment onbelangrijk hoeveel geld welke post nu exact krijgt, dus wordt er gesproken van 'Europese gelden'.
Uit het bericht dat je quotete:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Stark het volgende:
[..]
Als het zo zijn dan zou al het geld een ''(concreet) zekere hoeveelheid geld'' zijn. Al het geld is op den duur van de hele wereld. En dat kan naderhand als je het heel goed onderzoekt nog op een zekere hoeveelheid uitkomen. En dan zou de woorden '' concreet, zekere hoeveelheid'' geen waarde hebben. En dus is het bij de zin niet zo.
Ook blijkt het uit de context dat het niet het geld van EU is, maar het geld dat in de Europese landen in omloop is. Dus ook het geld dat jij en ik in onze zakken hebben.
Kan iemand dit bevestigen?
De Turkse ogen zijn volgens de schrijver dus gericht (tenminste, dat begrijp ik zo) op Europese geldpotjes (gelden).quote:Hun ogen zijn ALLEEN gericht op Europese gelden en niet op culturele en sociale integratie binnen europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |