WTF?!? ECHT?quote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef soylent het volgende:
.. maar de moraal is dat kassameisjes in principe gewone meisjes zijn...
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooiquote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef Djarum het volgende:
als zij vraagt:
"Wilt u het bonnetje"..
zeg jij:
"Ja en je nummer"..
heel afgezaagd, maar als het een meisje is waar je af en toe mee auwehoert en ze wel van een grapje houd, zal ze daar zeker op ingaan!succes!
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.quote:Gewoon out of the blue inderdaad. Er wordt al gelachen, je hebt het al een paar weken gezellig... Vraag maar mee naar de kroeg (ergens iets in de buurt wat ze vast ook kent?). Ik zou niet eerst voor email/MSN gaan, dat is alleen weer een extra hobbel die je daarna weer moet overwinnen. Moet je weer 'iets leuks verzinnen' om een stap verder te komen.
Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Ik zou het gewoon op de vrouw af vragen Eerst een beetje ouwehoeren (zoals je het zelf noemt) en dan vragen of ze zin heeft om vrijdag of zaterdag iets met je te gaan drinken (niet "een keer" zeggen: dan heb je geen afspraakje gemaakt maar een vage wens geuit, dus iets concreter zijn in je voorstel).
Je bent ook "that kind of guy" die eens moet ophouden onnodig engels in zijn zinnen te gooien om interessant over te komen, dat vinden die kassameisjes helemaal niksquote:Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:
[..]
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooi
Helaas ben ik not that kind of guy. Toch blijft hij mooi
[..]
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
[..]
Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebt
"Hoi, heb je zin om iets te gaan drinken" komt nu eenmaal een stuk spontaner over dan "Hoi, mag ik je nummer of msn-adres, zodat ik nog 3 dagen de tijd heb om te treuzelen of ik je wel of niet moet vragen, en we misschien over 2 weken een drankje kunnen halen?".quote:Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:
[..]
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooi
Helaas ben ik not that kind of guy. Toch blijft hij mooi
[..]
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
Mwa.. ik heb in de kantine van een vorige werkgever ook lopen ouwehoeren met een leuke meid daar. En op een gegeven moment ook gevraagd of ze zin had iets te gaan drinken. Doet ze haar hygienische handschoentjes uit en showt de ring om haar vinger. Oeps... maar toch verder leuk contact gehad en gehouden hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
Kort maar krachtig:quote:Wat is een goede manier om haar een keer mee uit te vragen
echte manne praat.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Kort maar krachtig:
"Neuken?"
quote:
Of je telefoonnummer op het emballagebriefje schrijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:58 schreef -skippybal- het volgende:
Als je je 5 euro geeft een briefje er bij doen ofzo![]()
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
En dan bij de kassa zeggen: "Hee, ik zag dat je op tennis zit.."quote:Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef doppelgänger het volgende:
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.
Okee, tis wel een beetje digitaal begluren, maar ja..
ijquote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef Quester18 het volgende:
altyd by de c1000 he hier werke ook van die leuke meiden by c1000
dat was idd mijn eerste gedachte toen ik dit lasquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef poepeneesje het volgende:
Oja. Misschien knapt ze wel af op je sigaretten of is ze er al op afgeknapt
.
Wat een ei is het ook he!quote:
Dacht ik ook... Maar dan haal je idd wel weer een heleboel rompslomp erbij dat je haar dan eigenlijk eerst moet leren kennen en blabla. Haalt de spontaniteit ook wel weer een beetje weg...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef pc-fr34k het volgende:
En een tel-nummer/MSN vragen is wel degelijk handig, want de rest van de klanten moeten ook verder dus je kan niet een heel lang gesprek gaan houden.
Na even een beetje hoi, hoe gaat het en ze klaar is met je boodschappen:
Zou ik dan toevallig je MSN of telefoonnummer mogen, kan ik je wat vaker spreken..
Als ze nee zegt betekent dat dus al dat ze niks wilt lijkt me, geeft ze hem wel kan je op MSN heel makkelijk praten(zoals je zelf al zei).
Mijn manier: "Hier heb je mn telefoonnummer, misschien heb je zin om een keer wat met me te drinken."quote:Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Ginji het volgende:
[..]
Dacht ik ook... Maar dan haal je idd wel weer een heleboel rompslomp erbij dat je haar dan eigenlijk eerst moet leren kennen en blabla. Haalt de spontaniteit ook wel weer een beetje weg...
Damn waarom vind ik die dingen zo ingewikkeld![]()
Ja, dan zit je te wachten op een telefoontje, dat is goed voor je hart.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn manier: "Hier heb je mn telefoonnummer, misschien heb je zin om een keer wat met me te drinken."
Dan laat je het aan haar, zonder dat ze druk voelt.
Als ze je leuk vindt belt ze gewoon dezelfde dag of de dag erna. Of sms... Ik vind het charmanter als je dat doet dan wanneer je haar voor het blok zet. Zeker als ze achter de kassa zit en haar telefoonnummer gaat geven waar andere klanten bij staan.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dan zit je te wachten op een telefoontje, dat is goed voor je hart.. En net als je na 3 dagen de moed opgeeft en een andere chick gaat versieren belt ze.
.
Zo heb ik het ooit eens gevraagd bij de ah, maar dan d'r msn adresquote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef Djarum het volgende:
als zij vraagt:
"Wilt u het bonnetje"..
zeg jij:
"Ja en je nummer"..
heel afgezaagd, maar als het een meisje is waar je af en toe mee auwehoert en ze wel van een grapje houd, zal ze daar zeker op ingaan!succes!
Variant daarop:quote:Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef Djarum het volgende:
als zij vraagt:
"Wilt u het bonnetje"..
zeg jij:
"Ja en je nummer"..
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:28 schreef tho_Omas het volgende:
Vraag wat voor scooter ze heeft.
en is daar nog wat uitgekomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ooit eens gevraagd bij de ah, maar dan d'r msn adres
Ik kreeg hem lekker wel ja!![]()
Deja Vu!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Aneurism het volgende:
hmmmmm lijkt verdacht veel op topic die ik al eens eerder gezien heb...
Nee, in een topic op Fok! aan wildvreemden advies vragen over hoe je het meidje waar je hoi tegen zegt moet versieren, das spontaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Ginji het volgende:
[..]
Dacht ik ook... Maar dan haal je idd wel weer een heleboel rompslomp erbij dat je haar dan eigenlijk eerst moet leren kennen en blabla. Haalt de spontaniteit ook wel weer een beetje weg...
Damn waarom vind ik die dingen zo ingewikkeld![]()
Wat is dat nou voor een lomp idee. Vraag dan meteen of ze interesse heeft mee te gaan naar de toneelvereniging.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Nee, in een topic op Fok! aan wildvreemden advies vragen over hoe je het meidje waar je hoi tegen zegt moet versieren, das spontaan.
Jij wil niet dat het spontaan is, maar dat het spontaan lijkt?
Schrijf het gesprek uit zoals jij wil dat het verloopt.
Schrijf voor haar en voor jezelf een blad.
Geef haar het blad en begin met je eerste zin.
Speelt ze mee dan zit je gebeiteld.
Echter, zodra ze van haar tekst afwijkt ga je stampvoeten en gilt:
"JE HAALT HET SPONTANE ERAF , DA MAG NI !!!!!!!!!!!!!!"
Ik moest lollenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Echter, zodra ze van haar tekst afwijkt ga je stampvoeten en gilt:
"JE HAALT HET SPONTANE ERAF , DA MAG NI !!!!!!!!!!!!!!"
Dude, hij neemt jouw voorstel in de zeik, dit moet de TS juist nietdoen volgens hem.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een lomp idee. Vraag dan meteen of ze interesse heeft mee te gaan naar de toneelvereniging.
Nu ik erover nadenk is het best wel een toffe manier om haar aan het lachen te krijgen.quote:
Zou ik bij zo'n supermarkt ook niet doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:52 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou het gewoonweg een keer recht op de vrouw af vragen. "Hoi, heb je vrijdag- of zaterdagavond wat te doen?" Ik ga geen moeilijke, originele openingen verzinnen, daarmee draai je alleen maar om je punt heen van wat je wilt.
Nog nooit geprobeerd trouwens, ik heb het lef niet.
en je achterop mag om je boodschapjes thuis (het cafe) te brengen..quote:Op maandag 29 januari 2007 03:28 schreef tho_Omas het volgende:
Vraag wat voor scooter ze heeft.
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Lacht altijd op zo'n manier naar je dat je het idee hebt dat het niet de standaard vriendelijke supermarktmedewerkster lach is.
Gast echt, ik ga vanavond aan de slag! Heb je ervaring met deze aanpak? Hij klinkt echt goed!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zou ik bij zo'n supermarkt ook niet doen.
Wacht haar gewoon op na haar werk, kleed je een beetje onopvallend, fiets dan achter haar aan. Op 't moment dat je op een rustig stukje belandt beuk je haar van d'r fiets af! Sleep haar de bosjes in en dan heb je eindelijk wat privacy om het op een rustige, lieve manier te vragen of ze misschien zin heeft eens wat met je te gaan drinken. Succes gegarandeerd!
En elk weekend gratis boodschappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Idd, deja vu, die gast met die liefdesbrief toen.![]()
![]()
![]()
Heeft uiteindelijk wel een relatie weten te krijgen met dat kassameisje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |