abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45780477
Hoi mensen,

Er werkt een meisje bij de C1000 hier in de buurt, waar ik altijd een beetje mee loop te auwehoeren (suffe one-liners enzo, je kent het wel) als ik mijn sigaretten haal. Lacht altijd op zo'n manier naar je dat je het idee hebt dat het niet de standaard vriendelijke supermarktmedewerkster lach is.

Ik vind haar leuk genoeg om een keer mee uit te vragen, en dat komt bij mij praktisch nooit voor. Rare occasion dus. Nou komt er bij dat ik nog nooit iemand mee uit heb gevraagd (heb wel paar relaties gehad, maar dat waren altijd mensen die je een keer tegen kwam op een feest, of een vriendin van een vriendin, altijd wat makkelijker om mee te praten).

Wat is een goede manier om haar een keer mee uit te vragen (bijv. een keer in de stad wat te gaan drinken ofzo)? Ik vind het namelijk redelijk out of the blue om ineens te vragen "Hey zullen we een keer de kroeg in duiken?". Heb het idee dat het beter aan te pakken is... Haar e-mail adres ofzo zou ook al mooi zijn, kan ik eerst wat met haar chatten ofzo. Maar hoe pak je dat aan? Of een telefoonnummer...?
  maandag 29 januari 2007 @ 03:26:01 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45780523
Gewoon out of the blue inderdaad. Er wordt al gelachen, je hebt het al een paar weken gezellig... Vraag maar mee naar de kroeg (ergens iets in de buurt wat ze vast ook kent?). Ik zou niet eerst voor email/MSN gaan, dat is alleen weer een extra hobbel die je daarna weer moet overwinnen. Moet je weer 'iets leuks verzinnen' om een stap verder te komen.

Ik had ook een keer een leuk kassameisje, op een gegeven moment begonnen we gewoon te babbelen alsof we elkaar kenden, 'hoe gaat het, nog wat leuks gedaan' etc. Ik was niet op zoek op dat moment, maar de moraal is dat kassameisjes in principe gewone meisjes zijn, als je ze uit hun kassa-rol haalt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45780529
als zij vraagt:

"Wilt u het bonnetje"..

zeg jij:

"Ja en je nummer"..

heel afgezaagd, maar als het een meisje is waar je af en toe mee auwehoert en ze wel van een grapje houd, zal ze daar zeker op ingaan! succes!
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_45780536
Vraag wat voor scooter ze heeft.
pi_45780537
Ik zou het gewoon op de vrouw af vragen Eerst een beetje ouwehoeren (zoals je het zelf noemt) en dan vragen of ze zin heeft om vrijdag of zaterdag iets met je te gaan drinken (niet "een keer" zeggen: dan heb je geen afspraakje gemaakt maar een vage wens geuit, dus iets concreter zijn in je voorstel).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45780541
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef soylent het volgende:
.. maar de moraal is dat kassameisjes in principe gewone meisjes zijn...
WTF?!? ECHT?

goed.. sorry..

Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_45780550
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:26 schreef Djarum het volgende:
als zij vraagt:

"Wilt u het bonnetje"..

zeg jij:

"Ja en je nummer"..

heel afgezaagd, maar als het een meisje is waar je af en toe mee auwehoert en ze wel van een grapje houd, zal ze daar zeker op ingaan! succes!
Hahaha wel respect voor het idee, vindt hem erg mooi
Helaas ben ik not that kind of guy. Toch blijft hij mooi
quote:
Gewoon out of the blue inderdaad. Er wordt al gelachen, je hebt het al een paar weken gezellig... Vraag maar mee naar de kroeg (ergens iets in de buurt wat ze vast ook kent?). Ik zou niet eerst voor email/MSN gaan, dat is alleen weer een extra hobbel die je daarna weer moet overwinnen. Moet je weer 'iets leuks verzinnen' om een stap verder te komen.
Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
quote:
Ik zou het gewoon op de vrouw af vragen Eerst een beetje ouwehoeren (zoals je het zelf noemt) en dan vragen of ze zin heeft om vrijdag of zaterdag iets met je te gaan drinken (niet "een keer" zeggen: dan heb je geen afspraakje gemaakt maar een vage wens geuit, dus iets concreter zijn in je voorstel).
Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebt
pi_45780973
Tsja, het aloude "Hoe laat ben je klaar met werken?" is hier zonder meer van toepassing.... gevolgd door "Da's goed, pik ik je dan op, gaan we wat eten/drinken/stappen/weetikveel"....
  maandag 29 januari 2007 @ 07:14:39 #9
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_45781069
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:

[..]

[..]

Ik ben dan wel weer 'that kind of guy' die via internet en sms wel heel makkelijk van dat soort dingen kan regelen, maar recht voor haar gezicht vindt ik toch eng op de een of andere manier.
[..]

Was al bang dat het daar op aan zou komen. Hoopte eigenlijk op andere suggesties, maar ik denk dat je wel gelijk hebt
Je bent ook "that kind of guy" die eens moet ophouden onnodig engels in zijn zinnen te gooien om interessant over te komen, dat vinden die kassameisjes helemaal niks
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_45781229
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Ginji het volgende:

[..]

[..]

"Hoi, heb je zin om iets te gaan drinken" komt nu eenmaal een stuk spontaner over dan "Hoi, mag ik je nummer of msn-adres, zodat ik nog 3 dagen de tijd heb om te treuzelen of ik je wel of niet moet vragen, en we misschien over 2 weken een drankje kunnen halen?".

Het klinkt heel afgezaagd, maar niet geschoten is nu eenmaal altijd mis. In het ergste geval lijdt je wat gezichtsverlies, en moet jij je peuken in een automaat halen, in het beste geval houd je er een toffe avond aan over.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 29 januari 2007 @ 08:13:09 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45781330
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45781427
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even uitzoeken (voorzichtig) of ze misschien per ongeluk al iemand heeft... 't Is maar een idee, hoor.
Mwa.. ik heb in de kantine van een vorige werkgever ook lopen ouwehoeren met een leuke meid daar. En op een gegeven moment ook gevraagd of ze zin had iets te gaan drinken. Doet ze haar hygienische handschoentjes uit en showt de ring om haar vinger. Oeps... maar toch verder leuk contact gehad en gehouden hoor
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_45781637
quote:
Wat is een goede manier om haar een keer mee uit te vragen
Kort maar krachtig:
"Neuken?"
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 29 januari 2007 @ 08:55:20 #14
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45781681
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:51 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Kort maar krachtig:
"Neuken?"
echte manne praat.
Thinking about thinking of you.
pi_45781711
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:55 schreef shifto het volgende:

[..]

echte manne praat.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 29 januari 2007 @ 08:58:36 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45781741
Als je je 5 euro geeft een briefje er bij doen ofzo
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45782903
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:58 schreef -skippybal- het volgende:
Als je je 5 euro geeft een briefje er bij doen ofzo
Of je telefoonnummer op het emballagebriefje schrijven
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 29 januari 2007 @ 10:26:18 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45783048
Op de meeste plaatsen moeten kassameisjes een kruisje oid op het bonnetje zetten als je bijpint. Dus: bijpinnen, bonnetje in ontvangst nemen, zeggen dat haar telefoonnummer er écht te onduidelijk opstaat om te kunnen lezen, en het bonnetje weer voor haar neus neerleggen. Dan zie je wel wat gebeurt.

Met dit soort dingen moet je gewoon wat doen en niet teveel ingewikkelde dingen bedenken, hoe mooi die ook mogen lijken.. want hoe ingewikkelder hoe meer er mis kan gaan.
Vampire Romance O+
  maandag 29 januari 2007 @ 10:29:52 #19
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_45783110
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.

Okee, tis wel een beetje digitaal begluren, maar ja..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_45783392
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef doppelgänger het volgende:
Lees haar naambordje en zoek op hyves, misschien zit ze net als jij op tennis of speelt ze ook gitaar of zie je een ander aanknopingspunt.

Okee, tis wel een beetje digitaal begluren, maar ja..
En dan bij de kassa zeggen: "Hee, ik zag dat je op tennis zit.."
Nee, DAT maakt een goede indruk
  maandag 29 januari 2007 @ 10:56:32 #21
46080 rew-
Ondertitel
pi_45783621
Denk dat het gewoon op rechtstreeks vragen, en idd zonder planning vantevoren (als 1 iets niet volgens je 'planning' loopt, sta je met je mond vol tanden).
pi_45783900
Gewoon vragen of ze iets leuks wil gaan doen met je . Ik denk dat je dan de beste indruk achterlaat.

Oja . Misschien knapt ze wel af op je sigaretten of is ze er al op afgeknapt .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45785091
altyd by de c1000 he hier werke ook van die leuke meiden by c1000
  maandag 29 januari 2007 @ 11:54:34 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45785146
Een ex van mij wekr tbij de abbiehein, die is mooi uitgegroeid zeg!
Thinking about thinking of you.
pi_45785216
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef Quester18 het volgende:
altyd by de c1000 he hier werke ook van die leuke meiden by c1000
ij
pi_45785260
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Mastertje het volgende:

[..]

ij
wat ij?
pi_45785282
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef poepeneesje het volgende:
Oja . Misschien knapt ze wel af op je sigaretten of is ze er al op afgeknapt .
dat was idd mijn eerste gedachte toen ik dit las
pi_45785294
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef Quester18 het volgende:

[..]

wat ij?
je schrijft y in plaats van ij
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 12:05:56 #29
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45785485
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

je schrijft y in plaats van ij
Wat een ei is het ook he!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 12:08:07 #30
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45785540
En een tel-nummer/MSN vragen is wel degelijk handig, want de rest van de klanten moeten ook verder dus je kan niet een heel lang gesprek gaan houden.
Na even een beetje hoi, hoe gaat het en ze klaar is met je boodschappen:
Zou ik dan toevallig je MSN of telefoonnummer mogen, kan ik je wat vaker spreken. .

Als ze nee zegt betekent dat dus al dat ze niks wilt lijkt me, geeft ze hem wel kan je op MSN heel makkelijk praten(zoals je zelf al zei).
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_45786097
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef pc-fr34k het volgende:
En een tel-nummer/MSN vragen is wel degelijk handig, want de rest van de klanten moeten ook verder dus je kan niet een heel lang gesprek gaan houden.
Na even een beetje hoi, hoe gaat het en ze klaar is met je boodschappen:
Zou ik dan toevallig je MSN of telefoonnummer mogen, kan ik je wat vaker spreken. .

Als ze nee zegt betekent dat dus al dat ze niks wilt lijkt me, geeft ze hem wel kan je op MSN heel makkelijk praten(zoals je zelf al zei).
Dacht ik ook... Maar dan haal je idd wel weer een heleboel rompslomp erbij dat je haar dan eigenlijk eerst moet leren kennen en blabla. Haalt de spontaniteit ook wel weer een beetje weg...

Damn waarom vind ik die dingen zo ingewikkeld
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 12:31:41 #32
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45786166
Op MSN leer je iemand heel makkelijk heel snel kennen, omdat iedereen op MSN gewoon meer open durft te zijn.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:38:51 #33
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45786371
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Ginji het volgende:

[..]

Dacht ik ook... Maar dan haal je idd wel weer een heleboel rompslomp erbij dat je haar dan eigenlijk eerst moet leren kennen en blabla. Haalt de spontaniteit ook wel weer een beetje weg...

Mijn manier: "Hier heb je mn telefoonnummer, misschien heb je zin om een keer wat met me te drinken."

Dan laat je het aan haar, zonder dat ze druk voelt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 12:41:09 #34
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45786436
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mijn manier: "Hier heb je mn telefoonnummer, misschien heb je zin om een keer wat met me te drinken."

Dan laat je het aan haar, zonder dat ze druk voelt.
Ja, dan zit je te wachten op een telefoontje, dat is goed voor je hart. . En net als je na 3 dagen de moed opgeeft en een andere chick gaat versieren belt ze. .
  maandag 29 januari 2007 @ 12:44:29 #35
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45786528
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:41 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja, dan zit je te wachten op een telefoontje, dat is goed voor je hart. . En net als je na 3 dagen de moed opgeeft en een andere chick gaat versieren belt ze. .
Als ze je leuk vindt belt ze gewoon dezelfde dag of de dag erna. Of sms... Ik vind het charmanter als je dat doet dan wanneer je haar voor het blok zet. Zeker als ze achter de kassa zit en haar telefoonnummer gaat geven waar andere klanten bij staan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 29 januari 2007 @ 14:17:25 #36
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_45789273
quote:
als zij vraagt:

"Wilt u het bonnetje"..

zeg jij:

"Ja en je nummer"..

Zo heb ik het ooit eens gevraagd bij de ah, maar dan d'r msn adres

Ik kreeg hem lekker wel ja!
pi_45789760
quote:
als zij vraagt:

"Wilt u het bonnetje"..

zeg jij:

"Ja en je nummer"..

Variant daarop:
> "Wilt u het bonnetje"..
< "Ja eventjes"
*krabbel je eigen tel. nr erop*
< "Wil je hem terug?" -- waarbij je laat zien dat je nr er op staat.
Don't hurry, be crappy!
pi_45789874
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:28 schreef tho_Omas het volgende:
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45792410
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

Zo heb ik het ooit eens gevraagd bij de ah, maar dan d'r msn adres

Ik kreeg hem lekker wel ja!
en is daar nog wat uitgekomen?
pi_45794319
hmmmmm lijkt verdacht veel op topic die ik al eens eerder gezien heb...
  maandag 29 januari 2007 @ 16:49:01 #41
159909 -Peach
Prunus persica
pi_45794398
Haha ik zou me kapot schrikken als iemand dat zou vragen....maar als jullie al langer wat aan het ouwehoeren zijn zal het vast niet heel onverwacht komen, en misschien hoopt ze elke keer dat je komt dat je haar uitvraagt En ja, als je het niet vraagt, zul je het ook niet weten...doen dus! Succes
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_45794472
Doe net alsof het voortkomt uit een opwelling, een impulsieve reactie dus.
Bijvoorbeeld als jullie allebei lachen om een grapje, dan is ze toch al in de stemming en het komt niet zo 'gemaakt' over.
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_45794755
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Aneurism het volgende:
hmmmmm lijkt verdacht veel op topic die ik al eens eerder gezien heb...
Deja Vu!
pi_45796980
Vraag aan dr collega hoe dat zit met dr.

En als ze niemand heeft, gewoon brutaal zijn en dr nummer vragen. Als je msn vraagt ben je een homo. Want een echte kerel belt haar op, praat 10 min met haar en vraagt dr mee uit, easy.
^_
pi_45804144
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:29 schreef Ginji het volgende:

[..]

Nee, in een topic op Fok! aan wildvreemden advies vragen over hoe je het meidje waar je hoi tegen zegt moet versieren, das spontaan.

Jij wil niet dat het spontaan is, maar dat het spontaan lijkt?

Schrijf het gesprek uit zoals jij wil dat het verloopt.
Schrijf voor haar en voor jezelf een blad.
Geef haar het blad en begin met je eerste zin.
Speelt ze mee dan zit je gebeiteld.
Echter, zodra ze van haar tekst afwijkt ga je stampvoeten en gilt:
"JE HAALT HET SPONTANE ERAF , DA MAG NI !!!!!!!!!!!!!!"

pi_45813824
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Nee, in een topic op Fok! aan wildvreemden advies vragen over hoe je het meidje waar je hoi tegen zegt moet versieren, das spontaan.

Jij wil niet dat het spontaan is, maar dat het spontaan lijkt?

Schrijf het gesprek uit zoals jij wil dat het verloopt.
Schrijf voor haar en voor jezelf een blad.
Geef haar het blad en begin met je eerste zin.
Speelt ze mee dan zit je gebeiteld.

Wat is dat nou voor een lomp idee. Vraag dan meteen of ze interesse heeft mee te gaan naar de toneelvereniging.
^_
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:36:18 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45813907
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Ik moest lollen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 01:42:30 #48
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45814018
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:31 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een lomp idee. Vraag dan meteen of ze interesse heeft mee te gaan naar de toneelvereniging.
Dude, hij neemt jouw voorstel in de zeik, dit moet de TS juist nietdoen volgens hem.
pi_45814043
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik moest lollen
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 01:47:47 #50
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_45814108
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik moest lollen
Nu ik erover nadenk is het best wel een toffe manier om haar aan het lachen te krijgen.
pi_45814172
Ik zou het gewoonweg een keer recht op de vrouw af vragen. "Hoi, heb je vrijdag- of zaterdagavond wat te doen?" Ik ga geen moeilijke, originele openingen verzinnen, daarmee draai je alleen maar om je punt heen van wat je wilt.

Nog nooit geprobeerd trouwens, ik heb het lef niet.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:01:41 #52
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45816826
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:52 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou het gewoonweg een keer recht op de vrouw af vragen. "Hoi, heb je vrijdag- of zaterdagavond wat te doen?" Ik ga geen moeilijke, originele openingen verzinnen, daarmee draai je alleen maar om je punt heen van wat je wilt.

Nog nooit geprobeerd trouwens, ik heb het lef niet.
Zou ik bij zo'n supermarkt ook niet doen.

Wacht haar gewoon op na haar werk, kleed je een beetje onopvallend, fiets dan achter haar aan. Op 't moment dat je op een rustig stukje belandt beuk je haar van d'r fiets af! Sleep haar de bosjes in en dan heb je eindelijk wat privacy om het op een rustige, lieve manier te vragen of ze misschien zin heeft eens wat met je te gaan drinken. Succes gegarandeerd!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:03:05 #53
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_45816851
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:28 schreef tho_Omas het volgende:
en je achterop mag om je boodschapjes thuis (het cafe) te brengen..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_45822020
quote:
Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Lacht altijd op zo'n manier naar je dat je het idee hebt dat het niet de standaard vriendelijke supermarktmedewerkster lach is.
pi_45822195
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:01 schreef Bolter het volgende:

[..]

Zou ik bij zo'n supermarkt ook niet doen.

Wacht haar gewoon op na haar werk, kleed je een beetje onopvallend, fiets dan achter haar aan. Op 't moment dat je op een rustig stukje belandt beuk je haar van d'r fiets af! Sleep haar de bosjes in en dan heb je eindelijk wat privacy om het op een rustige, lieve manier te vragen of ze misschien zin heeft eens wat met je te gaan drinken. Succes gegarandeerd!
Gast echt, ik ga vanavond aan de slag! Heb je ervaring met deze aanpak? Hij klinkt echt goed!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:39 #56
9902 Lestat
the vampire...
pi_45825061
Caissieres zijn het domein van de supermarktmedewerkers, niet voor buiitenstaanders. Punt.
Memento Mori
pi_45825294
Idd, deja vu, die gast met die liefdesbrief toen.

Heeft uiteindelijk wel een relatie weten te krijgen met dat kassameisje.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:32:35 #58
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_45825314
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Idd, deja vu, die gast met die liefdesbrief toen.

Heeft uiteindelijk wel een relatie weten te krijgen met dat kassameisje.
En elk weekend gratis boodschappen
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:05 #59
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_45825456
Maar heeft TS al eens actie ondernomen?
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:38:41 #60
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_45825509
Koop een doos bonbons en laat die liggen...
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')