SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet dodelijk Pc-Fr34k
Lang leve mij! *O*
Doe eens je best met grammatica en gebruik het goede woord.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef roflmao het volgende:
doe is de topictitel goed typen, dus dood met een d....
Jij met je larissaquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin eens een huwelijk met larissa..
geef eens een foto van larissa, dan kan ik dat evt. overwegen als zelfmoordquote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Die heeft ze verwijderd toen danny haar op haar uiterlijk afbekte nadat ze typisch' dom ging doen in het betreffende topicquote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
geef eens een foto van larissa, dan kan ik dat evt. overwegen als zelfmoord
Volgens mij ben jij verliefd op Larissa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij verliefd op Larissa.
Ik ben heel lief hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef murp het volgende:
ik wens je een leven met types zoals BaajGuardian
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |