abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48076367
Beste mensen,
Ik heb de afgelopen paar jaar in bepaalde mate last gekregen van kleine bultjes cq uitslag op mijn onderarmen. Dit is de enige plek waar de uitslag zit. Het zijn geen puistjes, het kan beter omschreven worden als een soort van onregelmatige huid met piepkleine bultjes. Het kriebelt en jeukt ook verder niet, maar op esthetisch gebied ziet het gewoon niet zo mooi uit.
Dus mijn vraag:
Herkent iemand dit? En weet iemand wat hier aan te doen valt?
Ik was verder niet overmatig met zeep op mijn onderarmen, heb ook al geprobeerd om het met zo'n scrub spons op te lossen maar dit hielp ook niet.

Iemand enig idee wat dit is? En wat er aan te doen is?

Maart
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:58:46 #2
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48076848
Maar even zonder grappen en grollen; naar de dokter gaan.
A.F.C. Ajax
pi_48076862
Eczeem?

[ Bericht 14% gewijzigd door skiczukie op 06-04-2007 13:18:41 ]
pi_48076892
Sinds die paar jaar toevallig overgestapt op een ander wasmiddel?
Mijn vriendin heeft hier ook last van en dat schijnt te komen door bepaalde wasmiddelen/wasverzachters en sommige parfums in bv. douchegel.
pi_48077030
Mmmm, ja ik zou er eventueel een keer mee naar de dokjter kunnen gaan, maar ja zoveel last heb ik er verder niet van. Dus is er eigelijk nooit echt van gekomen.

Verder denk ik niet dat het exceem is. De bultjes gaan ook niet gepaard met een rode huid en jeuk. Het zijn gewoon kleine onregelmatigheden en lijk op mini puistjes.

Verder woon ik in een studentenhuis en wordt er iedere week/maand een ander wasmiddel gebruikt. Toen ik nog thuis woonde bij mijn ouders had ik er ook al last van. Het is eigelijk gewoon opeens gekomen en nooit meer weg gegaan.
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:10:41 #6
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_48077229
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 16:52:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_48077624
Ik heb dat ook gehad, alleen was het soms toch wel heel erg aan het jeuken. Bij mij bleek het van een aspartaam allergie te komen, en dat kreeg ik redelijk veel door het drinken van Cola Light. Misschien dat het iets in die richting is?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_48080566
He tis het beste om even bij de doc langs te gaan. Misschien is het iets waar je mee doucht of vaak eet. Je kan van alles uitslag krijgen en volgens mij is jeuk een kenmerk van eczeem.
Maar goed De doc weet het beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')