ah, dit moet ik dus even niet aan mijnquote:Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef octopussy het volgende:
Hij zit erg goed, en ik kan nog meer bezoek kwijt op de 2 knalrode voetenbankjes die ik erbij heb.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo'n fijne bank is om op te hangen/liggen en slapen lukt me niet op de Klippan. met wat kussens in de rug lukt het nog een beetje om tegen de zijleuning aan te zitten. Maar ja wat verwacht je voor dat geld. Slapen moet je natuurlijk eigenlijk in je bed doen![]()
Binnenwerk is bij ons nog goed, na drie jaar... ook liggen gaat prima, kussens in je rug, voeten op de rand, is prima uit te houden... en neuken... tjaquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb er nu een paar jaar een en opzich is er prima op te zitten en hij ziet er mooi strak uit, liggen/neuken/slapen kan echt niet. Wel ïs hij na een jaar of drie al aardig doorgezakt dus het binnenwerk zal van vrij lage kwaliteit zijn, maar wat wil je ook voor zo weinig geld.
Zeg er dan wel even bij dat jullie kabouters zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:02 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Binnenwerk is bij ons nog goed, na drie jaar... ook liggen gaat prima, kussens in je rug, voeten op de rand, is prima uit te houden... en neuken... tja![]()
180 cm! maar liefstquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zeg er dan wel even bij dat jullie kabouters zijn![]()
my god. retroquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Adelante het volgende:
Als je langer bent dan 1.90 m is de KLIPPAN geen aanrader: te laag bij de grond en te ondiep. Hij is er trouwens sinds kort in een nieuw (afzichtelijk) kleurtje:
[afbeelding]
dat probeer ik inderdaad maar hier in de buurt van amsterdam zit een of andere bernard die biedt op elke klippan die er maar te koop is. doodmoe word ik ervan. als hij elke bank waar hij op biedt zou kopen, hadtie er toch wel een stuk of 15 staan schat ik zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:26 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb er hier ook twee staan. Bij de Ikea vond ik ze altijd al erg leuk, maar daar vond ik ze te duur. Uiteindelijk hebben we puur om financiële redenen twee Klippan-banken via marktplaats aangeschaft (bij verschillende verkopers; eentje voor ¤30 & eentje voor ¤50). Daar zaten ook hoezen bij. We hebben nu een beige, limegroene, oranje en twee creme/mosgroene hoezen. Die laatste twee waren maar 5 euro bij de Ikea in de koopjeshoek. Bovendien was er laatst zo'n dop onder een poot stuk gegaan en kon ik die gratis ophalen bij de klantenservice.
Annyhoe, om even op je vraag in te gaan...ik vind ze wel fijn zitten eigenlijk. Niet te hard en niet te zacht. Ik kan ook lekker met m'n benen bij de grond (tja; 1.65). Toch is het wel zo (wat ik al eerder las) dat het hangen op de bank een beetje tegenvalt, maar wij hebben gewoon een heleboel kussentjes gekocht en die prop je dan gewoon naar believen in de 'hoeken' van de bank.
![]()
Als je toch nog twijfelt kun je nog altijd zo'n bankje kopen via MP voor een paar tientjes en hem uitproberen. Toch? Want vind je hem niets dan verpats je hem weer aan één of andere student voor een paar tientjes meer.![]()
Same story here... Powernappen gaat prima op dit bankje...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:02 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Binnenwerk is bij ons nog goed, na drie jaar... ook liggen gaat prima, kussens in je rug, voeten op de rand, is prima uit te houden... en neuken... tja![]()
op welke tweezitsbank kun je dan wel liggen als je wat langer bent? Beetje een non-argument imo. Koop dan een driezitsbank. Vind trouwens dat je op de klippan juist nog wel redelijk kunt liggen, omdat de armleuningen heel laag zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef eos het volgende:
Het is een bank waar je niet op kan liggen als je wat langer bent,
dat is zo, maar volgens mij zijn daar niet zo veel kleuren van overtrekken voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:46 schreef Adelante het volgende:
Hij is er trouwens ook als 4-zits tegenwoordigZag die laatst al in de wachtruimte van m'n taandarts staan.
Het is nogal een verschil of je 1.60 mtr. bent of 1.80 mtr. zoals ik. Iemand van 1.60 mtr. kan prima op de klippan of een andere tweezitsbank liggen, dus wat nou non-argument?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:31 schreef Palomar het volgende:
[..]
op welke tweezitsbank kun je dan wel liggen als je wat langer bent? Beetje een non-argument imo. Koop dan een driezitsbank. Vind trouwens dat je op de klippan juist nog wel redelijk kunt liggen, omdat de armleuningen heel laag zijn.
vergeet dat maar! ruilen en retourneren van ONGEBRUIKTE artikelen IN ORIGINELE VERPAKKING, die KLIPPAN kan echt niet meer retour als je er twee maanden op hebt gezetenquote:Op zondag 1 april 2007 13:04 schreef realbase het volgende:
Gewoon neerzetten.. bevalt het niet mag je hem binnen 60 dagen terugbrengen bij de ikea
Haha, dat zou wat zijn zeg. Dan kan je gewoon om de 2 maanden je Klippan terugbrengen en weer een nieuwe aanschaffenquote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Adelante het volgende:
vergeet dat maar! ruilen en retourneren van ONGEBRUIKTE artikelen IN ORIGINELE VERPAKKING, die KLIPPAN kan echt niet meer retour als je er twee maanden op hebt gezeten
Die bank is wel leuk! past leuk bij een artdeco inrichting, maar niet mijn stijl idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Adelante het volgende:
Als je langer bent dan 1.90 m is de KLIPPAN geen aanrader: te laag bij de grond en te ondiep. Hij is er trouwens sinds kort in een nieuw (afzichtelijk) kleurtje:
[afbeelding]
Ik ook, ziet er nog best leuk uit maar zit inderdaad waardeloosquote:Op zondag 1 april 2007 19:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn zeg. Dan kan je gewoon om de 2 maanden je Klippan terugbrengen en weer een nieuwe aanschaffen
Ik heb er overigens ook 1, maar vind hem voor geen meter zitten.
ik vind m echt prachtigquote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Die bank is wel leuk! past leuk bij een artdeco inrichting, maar niet mijn stijl idd.
Ik zelf krijg een mysinge
[afbeelding]
ook niet duur en een heerlijke ligbank ook!
Het is een wasbare hoes, hijs 280 euro. Er zijn wel rode hoezen ooit gemaakt, maar ik kan die niet vinden op de site van Ikea. Waarschijnlijk kun je die wel op marktplaats krijgen. Ik krijg hem overigens in het bruin... Maar wil ook een grijze hoes erbij.(die is ook zo mooi!!')quote:Op maandag 2 april 2007 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind m echt prachtigen ook zo mooi wit. maar ik vrees dat als wij m in gebruik zouden hebben, hij niet lang wit zou blijven.
istie er toevallig ook in rood?
Tafeltje eraf, het ppotje anders bevestigen en je bent klaar. Ik laat overigens het tafeltje erop, is altijd makkelijk voor je drankje en de laptop. Zeker aangezien ik geen salontafel wil!quote:Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag het al janou vind ik dat tafeltje erbij nou ook niet geweldig, maar goed, dat is een kwestie van weglaten.
nou ja, toch nog maar even uitgaan van een klippan dus.
vandaag gaan we officieel tekenen voor het huis waar de bankjes moeten komen te staan
Idd. Prijs/kwaliteit van de klippan is zeer oke... Ik koop nog liever een klippan als die zooi van de seats en sofa's, dan heb je gegarandeerd rommel wat binnen 2 maanden stuk gaat.quote:Op maandag 2 april 2007 11:48 schreef 911GT2 het volgende:
Voor dat geld koop je geen bank die ook maar in de buurt komt van een klippan...
Een paar jaar geleden nog wel, heb m in t rood gehad. Wel iets lichter rood dan die klippan. Hij ligt en zit lekker (is ook een slaapbank), stuk beter dan de klippan.quote:Op maandag 2 april 2007 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind m echt prachtigen ook zo mooi wit. maar ik vrees dat als wij m in gebruik zouden hebben, hij niet lang wit zou blijven.
istie er toevallig ook in rood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |