abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 23:05:43 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47693665
kan je daar nou en beetje fatsoenlijk op zitten?
ik heb het altijd een onooglijk goedkoop ding gevonden en nooit eens de moeite genomen om het zitcomfort uit te testen.
maar nu ineens, na jaren kom ik hem op zoek naar een strak recht en vooral knalrood bankje iedere keer weer tegen..
zo'n model wil ik en in die kleur en het liefst een rode en zo'n gruwelijk rood gebloemd exemplaar.
dus roept u maar: is het zo'n ding waarbij je verzekerd bent dat bezoek niet langer dan een uur op de bank blijft hangen, of is het een bank met de spreekwoordelijke degelijkheid en comfort, waar ikea ons allen van verzekert?
  maandag 26 maart 2007 @ 23:17:53 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_47694303
zitten ja, neuken nee
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_47695351
Hij zit erg goed, en ik kan nog meer bezoek kwijt op de 2 knalrode voetenbankjes die ik erbij heb.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo'n fijne bank is om op te hangen/liggen en slapen lukt me niet op de Klippan. met wat kussens in de rug lukt het nog een beetje om tegen de zijleuning aan te zitten. Maar ja wat verwacht je voor dat geld. Slapen moet je natuurlijk eigenlijk in je bed doen
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 08:46:04 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47700975
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:38 schreef octopussy het volgende:
Hij zit erg goed, en ik kan nog meer bezoek kwijt op de 2 knalrode voetenbankjes die ik erbij heb.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo'n fijne bank is om op te hangen/liggen en slapen lukt me niet op de Klippan. met wat kussens in de rug lukt het nog een beetje om tegen de zijleuning aan te zitten. Maar ja wat verwacht je voor dat geld. Slapen moet je natuurlijk eigenlijk in je bed doen
ah, dit moet ik dus even niet aan mijn laten lezen, want die wil op een bank kunnen pitten.
ik vind dat je dat gewoon in je bed moet doen, dus nu weet ik bijna zeker dat ik deze bankjes er door ga drukken
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:06:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47701261
Idd wat Octopussy zegt, zitten is prima, liggen niet want daar zijn de leuningen te hoog voor. Maar goed, niets dat je niet op kan lossen met een paar kussens.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:15:21 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_47707042
Als je langer bent dan 1.90 m is de KLIPPAN geen aanrader: te laag bij de grond en te ondiep. Hij is er trouwens sinds kort in een nieuw (afzichtelijk ) kleurtje:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47707288
retro

wat ik me net wel zat te bedenken is dat mijn rode hoes op bepaalde slijtplekken een beetje verschiet. En ik heb hem nog maar een halfjaar. Al 1 keer gewassen overigens, dat ging prima.

Misschien dat ik toch nog wel een andere kleur hoes koop voor erbij.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 12:25:45 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47707412
past die hoes in de wasmachine of moet je m in het bad gooien?
ik vind die met die rode bloemen zo lelijk dat ik m weer mooi vind.
die hierboven vind ik overigens ook wel wat hebben
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:09:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47708969
Iew! Die hoes Adelante!

Lady-wrb, Bij die van ons was de hoes uit verschillende delen, weet eig. niet of dat nog zo is, maar in delen ging het iig in de wasmachine uiteraard.
pi_47711090
Mijn hoes is wel 1 geheel maar past prima in de wasmachine
pi_47713083
Ik vind het niet zo'n fijn bankje. Mijn broer heeft er eentje en da's altijd weer lol
Waarschijnlijk ben ik er ook wat te groot voor. Als ik gewoon m'n voeten op de grond zet en ga zitten, dan komt er een vage knik in m'n knieeen
Zelf heb ik liever een wat hogere bank met een wat langer zitvlak, maar ik denk dat als je niet al te groot bent, het best een leuk ding is!
pi_47743031
Prima din g voor dat geld, en het voordeel is dat je voor 5 tientjes zo weer een ander kleurtje hebt!
Wij hebben zwart en wit, en afhankelijk van de stemming wisselen we die. We zitten/ liggen er regelmatig met twee op, das wat krap maar gaat wel. Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat hij nu naar de studeerkamer gaat omdat er een andere banke gekomen is.
pi_47743478
Ik heb er nu een paar jaar een en opzich is er prima op te zitten en hij ziet er mooi strak uit, liggen/neuken/slapen kan echt niet. Wel ïs hij na een jaar of drie al aardig doorgezakt dus het binnenwerk zal van vrij lage kwaliteit zijn, maar wat wil je ook voor zo weinig geld.
pi_47743540
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb er nu een paar jaar een en opzich is er prima op te zitten en hij ziet er mooi strak uit, liggen/neuken/slapen kan echt niet. Wel ïs hij na een jaar of drie al aardig doorgezakt dus het binnenwerk zal van vrij lage kwaliteit zijn, maar wat wil je ook voor zo weinig geld.
Binnenwerk is bij ons nog goed, na drie jaar... ook liggen gaat prima, kussens in je rug, voeten op de rand, is prima uit te houden... en neuken... tja
pi_47743588
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:02 schreef 911GT2 het volgende:

[..]

Binnenwerk is bij ons nog goed, na drie jaar... ook liggen gaat prima, kussens in je rug, voeten op de rand, is prima uit te houden... en neuken... tja
Zeg er dan wel even bij dat jullie kabouters zijn
pi_47743637
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:04 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Zeg er dan wel even bij dat jullie kabouters zijn
180 cm! maar liefst
pi_47772007
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Adelante het volgende:
Als je langer bent dan 1.90 m is de KLIPPAN geen aanrader: te laag bij de grond en te ondiep. Hij is er trouwens sinds kort in een nieuw (afzichtelijk ) kleurtje:

[afbeelding]
my god. retro

haal de boerinnen-hoofddoekjes en overgrote zonnebrillen en gogo-laarsjes maar uit de kast van
grootmoeder
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:26:23 #18
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_47775435
Ik heb er hier ook twee staan. Bij de Ikea vond ik ze altijd al erg leuk, maar daar vond ik ze te duur. Uiteindelijk hebben we puur om financiële redenen twee Klippan-banken via marktplaats aangeschaft (bij verschillende verkopers; eentje voor ¤30 & eentje voor ¤50). Daar zaten ook hoezen bij. We hebben nu een beige, limegroene, oranje en twee creme/mosgroene hoezen. Die laatste twee waren maar 5 euro bij de Ikea in de koopjeshoek. Bovendien was er laatst zo'n dop onder een poot stuk gegaan en kon ik die gratis ophalen bij de klantenservice .

Annyhoe, om even op je vraag in te gaan...ik vind ze wel fijn zitten eigenlijk. Niet te hard en niet te zacht. Ik kan ook lekker met m'n benen bij de grond (tja; 1.65 ). Toch is het wel zo (wat ik al eerder las) dat het hangen op de bank een beetje tegenvalt, maar wij hebben gewoon een heleboel kussentjes gekocht en die prop je dan gewoon naar believen in de 'hoeken' van de bank.

Als je toch nog twijfelt kun je nog altijd zo'n bankje kopen via MP voor een paar tientjes en hem uitproberen. Toch? Want vind je hem niets dan verpats je hem weer aan één of andere student voor een paar tientjes meer.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 06:49:44 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47778908
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:26 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb er hier ook twee staan. Bij de Ikea vond ik ze altijd al erg leuk, maar daar vond ik ze te duur. Uiteindelijk hebben we puur om financiële redenen twee Klippan-banken via marktplaats aangeschaft (bij verschillende verkopers; eentje voor ¤30 & eentje voor ¤50). Daar zaten ook hoezen bij. We hebben nu een beige, limegroene, oranje en twee creme/mosgroene hoezen. Die laatste twee waren maar 5 euro bij de Ikea in de koopjeshoek. Bovendien was er laatst zo'n dop onder een poot stuk gegaan en kon ik die gratis ophalen bij de klantenservice .

Annyhoe, om even op je vraag in te gaan...ik vind ze wel fijn zitten eigenlijk. Niet te hard en niet te zacht. Ik kan ook lekker met m'n benen bij de grond (tja; 1.65 ). Toch is het wel zo (wat ik al eerder las) dat het hangen op de bank een beetje tegenvalt, maar wij hebben gewoon een heleboel kussentjes gekocht en die prop je dan gewoon naar believen in de 'hoeken' van de bank.

Als je toch nog twijfelt kun je nog altijd zo'n bankje kopen via MP voor een paar tientjes en hem uitproberen. Toch? Want vind je hem niets dan verpats je hem weer aan één of andere student voor een paar tientjes meer.
dat probeer ik inderdaad maar hier in de buurt van amsterdam zit een of andere bernard die biedt op elke klippan die er maar te koop is. doodmoe word ik ervan. als hij elke bank waar hij op biedt zou kopen, hadtie er toch wel een stuk of 15 staan schat ik zo.
ik wil ook niet zo heel veel aan een bankje uitgeven omdat hier een jongetje van 7 met een rits vriendjes regelmatig mijn huiskamer komt terroriseren. dan wil ik niet constant op moeten letten of er geen chips in de bank wordt getrapt of dat er weer eens fristi opgedweild moet worden.
(dat heb ik wel afgeleerd bij een van mijn vorige banken toen het jongetje van 7 een jaar of 2 was. de bank stond nog geen week toen hij een bak voegmiddel over de bank smeerde )
pi_47782226
ik heb mijn klippan al 6 jaar en hij doet het nog steeds Nee, echt, prima bank. Hij is ook nauwelijks doorgezakt ondanks dat ik er behoorlijk op neer plof. Goede koop geweest dus...
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:57:23 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47785132
Ik zat zelf ook te denken om zo'n klippanbank aan te schaffen. Wat ik me afvroeg is of ze de losse hoezen alleen hebben in de kleuren waarmee de bankjes op de site staan en of het alleen maar van die gladde stofjes zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47800302
Ik heb er ook een in mn studentenkamer. Belangrijkste redenen waren prijs, niet te groot en te verslepen naar mn kamer via een steile trap (het is een bouwpakket) Overigens zit ie ook prima Voor gewoon zitten is de rugleuning voor sommige mensen misschien wat laag, maar daar heb ik geen last van. Ik hang er ook meestal meer op dan er rechtop op zitten.. Denk dat je voor die prijs niet veel beters/mooiers kunt krijgen.
pi_47851428
Ik heb er 18 jaar op gezeten. Hij is in de loop der jaren in zijn geheel 'gezakt' dus hij is wel altijd netjes in model gebleven. Het is een bank waar je niet op kan liggen als je wat langer bent, en ook de zithoogte is niet zo hoog. Hou er ook rekening mee dat de rugleuning ook niet hoog is. De hoezen zijn gemakkelijk in de wasmachine te wassen en zitten er in een paar minuten weer makkelijk om heen. Kortom...een leuke bank voor weinig geld als je niet al te groot bent.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:20:55 #24
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_47851509
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik die bank ooit weggedaan heb ( had er 2)
Geweldige bank.. en als mijn bank nu versleten is en ik zie niets anders leuks.. dan wordt het weer een klippan!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:30:20 #25
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_47851675
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:02 schreef 911GT2 het volgende:

[..]

Same story here... Powernappen gaat prima op dit bankje...
Bij mij word hij al 3 jaar intensief gebruikt en doet het nog prima, maar is nu uitendelijk wel een keer aan een nieuwe hoes toe.. Kussens in de hoeken zijn trouwens wle echt een must..
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_47854935
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef eos het volgende:
Het is een bank waar je niet op kan liggen als je wat langer bent,
op welke tweezitsbank kun je dan wel liggen als je wat langer bent? Beetje een non-argument imo. Koop dan een driezitsbank. Vind trouwens dat je op de klippan juist nog wel redelijk kunt liggen, omdat de armleuningen heel laag zijn.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:42:51 #27
81237 releaze
best of both worlds
pi_47855116
mwah, we hebben ze op het werk en ze zitten vrij aardig, maar niets vergeleken met een echte bank natuurlijk. overigens gaan ze wel redelijk goed mee, bij ons zitten er af en aan kinderen op, worden erg intensief gebruikt. De hoezen gaan de was in, en tadaa.. klaar.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:46:15 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_47855162
Hij is er trouwens ook als 4-zits tegenwoordig Zag die laatst al in de wachtruimte van m'n taandarts staan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 13:22:12 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47858429
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:46 schreef Adelante het volgende:
Hij is er trouwens ook als 4-zits tegenwoordig Zag die laatst al in de wachtruimte van m'n taandarts staan.
dat is zo, maar volgens mij zijn daar niet zo veel kleuren van overtrekken voor.
en 4 zits lijkt me overigens ook wel erg huge voor in de huiskamer
pi_47878811
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:31 schreef Palomar het volgende:

[..]

op welke tweezitsbank kun je dan wel liggen als je wat langer bent? Beetje een non-argument imo. Koop dan een driezitsbank. Vind trouwens dat je op de klippan juist nog wel redelijk kunt liggen, omdat de armleuningen heel laag zijn.
Het is nogal een verschil of je 1.60 mtr. bent of 1.80 mtr. zoals ik. Iemand van 1.60 mtr. kan prima op de klippan of een andere tweezitsbank liggen, dus wat nou non-argument?
Armleuningen heel laag van de klippan? Ben je niet in de war met een andere bank?
pi_47889068
Gewoon neerzetten.. bevalt het niet mag je hem binnen 60 dagen terugbrengen bij de ikea
  zondag 1 april 2007 @ 16:32:09 #32
3185 Adelante
To let it go now
pi_47895725
quote:
Op zondag 1 april 2007 13:04 schreef realbase het volgende:
Gewoon neerzetten.. bevalt het niet mag je hem binnen 60 dagen terugbrengen bij de ikea
vergeet dat maar! ruilen en retourneren van ONGEBRUIKTE artikelen IN ORIGINELE VERPAKKING, die KLIPPAN kan echt niet meer retour als je er twee maanden op hebt gezeten
pi_47901138
quote:
Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Adelante het volgende:
vergeet dat maar! ruilen en retourneren van ONGEBRUIKTE artikelen IN ORIGINELE VERPAKKING, die KLIPPAN kan echt niet meer retour als je er twee maanden op hebt gezeten
Haha, dat zou wat zijn zeg. Dan kan je gewoon om de 2 maanden je Klippan terugbrengen en weer een nieuwe aanschaffen

Ik heb er overigens ook 1, maar vind hem voor geen meter zitten.
amokaapjeeh O+
  zondag 1 april 2007 @ 21:00:56 #34
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47903957
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Adelante het volgende:

[afbeelding]
Die bank is wel leuk! past leuk bij een artdeco inrichting, maar niet mijn stijl idd.

Ik zelf krijg een mysinge

ook niet duur en een heerlijke ligbank ook!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  zondag 1 april 2007 @ 21:03:27 #35
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47904033
quote:
Op zondag 1 april 2007 19:42 schreef Coconut het volgende:

[..]

Haha, dat zou wat zijn zeg. Dan kan je gewoon om de 2 maanden je Klippan terugbrengen en weer een nieuwe aanschaffen

Ik heb er overigens ook 1, maar vind hem voor geen meter zitten.
Ik ook, ziet er nog best leuk uit maar zit inderdaad waardeloos
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 06:50:23 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47914771
quote:
Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Die bank is wel leuk! past leuk bij een artdeco inrichting, maar niet mijn stijl idd.

Ik zelf krijg een mysinge
[afbeelding]

ook niet duur en een heerlijke ligbank ook!
ik vind m echt prachtig en ook zo mooi wit. maar ik vrees dat als wij m in gebruik zouden hebben, hij niet lang wit zou blijven.
istie er toevallig ook in rood ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 07:22:26 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47914835
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 09:10:42 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47915867
ik zag het al ja nou vind ik dat tafeltje erbij nou ook niet geweldig, maar goed, dat is een kwestie van weglaten.
nou ja, toch nog maar even uitgaan van een klippan dus.
vandaag gaan we officieel tekenen voor het huis waar de bankjes moeten komen te staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 09:12:03 #39
13151 crew  Rewimo
pi_47915887
Gaaf! Komt er dan ook een K&W-topic?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 2 april 2007 @ 09:14:49 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47915939
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Gaaf! Komt er dan ook een K&W-topic?
dat is toch een grapje he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 09:29:51 #41
13151 crew  Rewimo
pi_47916238
Niet gelijk boos worden
  maandag 2 april 2007 @ 11:15:01 #42
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47918898
quote:
Op maandag 2 april 2007 06:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind m echt prachtig en ook zo mooi wit. maar ik vrees dat als wij m in gebruik zouden hebben, hij niet lang wit zou blijven.
Het is een wasbare hoes, hijs 280 euro. Er zijn wel rode hoezen ooit gemaakt, maar ik kan die niet vinden op de site van Ikea. Waarschijnlijk kun je die wel op marktplaats krijgen. Ik krijg hem overigens in het bruin... Maar wil ook een grijze hoes erbij.(die is ook zo mooi!!')

En deze is ook in zijn geheel uit elkaar te slopen waardoor hij door klijne kieren en gate kan, wat dus ook het geval bij mij thuis is, hij moet door het gat van de vlizo-trap.
  maandag 2 april 2007 @ 11:16:29 #43
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47918945
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag het al ja nou vind ik dat tafeltje erbij nou ook niet geweldig, maar goed, dat is een kwestie van weglaten.
nou ja, toch nog maar even uitgaan van een klippan dus.
vandaag gaan we officieel tekenen voor het huis waar de bankjes moeten komen te staan
Tafeltje eraf, het ppotje anders bevestigen en je bent klaar. Ik laat overigens het tafeltje erop, is altijd makkelijk voor je drankje en de laptop. Zeker aangezien ik geen salontafel wil!

Overigens, zeer veel sucses met je huisje!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 11:43:10 #44
13151 crew  Rewimo
pi_47919838
Je zou misschien nog kunnen overwegen om de hoes te verven?
pi_47920031
Voor dat geld koop je geen bank die ook maar in de buurt komt van een klippan...
  maandag 2 april 2007 @ 12:04:12 #46
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47920634
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:48 schreef 911GT2 het volgende:
Voor dat geld koop je geen bank die ook maar in de buurt komt van een klippan...
Idd. Prijs/kwaliteit van de klippan is zeer oke... Ik koop nog liever een klippan als die zooi van de seats en sofa's, dan heb je gegarandeerd rommel wat binnen 2 maanden stuk gaat.
  maandag 2 april 2007 @ 12:15:20 #47
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_47921057
quote:
Op maandag 2 april 2007 06:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden nog wel, heb m in t rood gehad. Wel iets lichter rood dan die klippan. Hij ligt en zit lekker (is ook een slaapbank), stuk beter dan de klippan.

(o ja, de tafeltjes hoef je er natuurlijk niet op te doen...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 07:06:18 #48
13151 crew  Rewimo
pi_48030779
Er staat momenteel (gisteravond) een Klippan zonder hoes in de koopjeshoek, lady-wrb. 85 euro.
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 07:27:32 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48030858
we hebben geen tijd om m te halen, vrees ik.
ik durf het niet eens voor te stellen thuis
pi_48049955
Ik heb hem nu 1 week via een collega (2e hands, nauwelijsk beruikt). Een zwarte. staat super, zit lekker!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')