quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Devious69 het volgende:
TS kan niet met allerdaagse apparatuur omgaan
Of de machinist heeft een verkeerde wissel getrokkenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan zou er niemand meer in de trein zitten.
Engelse ziekte schijnt voor te komen. Of schijnt te voor komen? Kom te voor, schijn!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef pokki het volgende:
[..]
Haha, ik doe niet in uit in en uit. Maar de 'lenzenman' moest dus uitleggen hoe ik me lenzen in moest zetten. Ik deed het dus in en uit.. En toen ik daarnet even me lenzen wou proberen zag ik dat me ogen een beetje rood waren. Rood van dat je je bloedvaatjes te voor schijn zie komen in je oogwit.
Met zo'n gemiste spatie kun je de ontvoerde kop koffie niet vrijkopenquote:Op donderdag 10 april 2008 08:34 schreef wannabeme het volgende:
Mee eens!
Ik kom hetzelfde probleem tegen bij de Kiosk op stations. Wil je 's morgens een kop koffie halen, heb je geen losgeld bij je en hebben ze niet eens een pinautomaat..!![]()
Armoedig zooitje...
Er zijn echt véél mensen die het woord 'losgeld' gebruiken i.p.v. 'kleingeld'.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zo'n gemiste spatie kun je de ontvoerde kop koffie niet vrijkopen.
'Los geld' kan volgens mij wel gewoon gebruikt worden, al is 'kleingeld' natuurlijk wel wat mooierquote:Op donderdag 10 april 2008 09:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn echt véél mensen die het woord 'losgeld' gebruiken i.p.v. 'kleingeld'.'Los geld' lijkt me ook niet juist trouwens.
Okee, da's waar.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Los geld' kan volgens mij wel gewoon gebruikt worden, al is 'kleingeld' natuurlijk wel wat mooier.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Tristessa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed even serieus: er zijn genoeg deuren die je kunt openen die je iets nieuws zullen brengen. Je moet alleen wel de moeite willen nemen die deuren te willen tegenkomen en daarna kijkhard in te willen trappen!
Rijgerquote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef Qwea het volgende:
Doet dat er toe? Daar kan ik niet over uitwijden.
Maar het komt niet ten gunste van mij. Maar ten gunste van dieren.
Jeuk.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
Wat een nachtkrabbers hier. Ik lig doordeweeks gewoon vaste tijden in bed. Anders red ik het niet met werk en andere zaken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Onjuist, er zijn 1 miljoen autochtone anaflabeten en een half miljoen allochtone anaflabeten.
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef T42 het volgende:
dus geen scheer apparaat(aka ladyshave) mag wel scheerfunkie als optie hebben
.quote:In beide landen wordt je onthoofdt als je je kop boven het maisveld uitsteekt.
Je citaat is leeg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor iemand die met twee vingers typt een begrijpelijke typfout.
Directief.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft nog geluk gehad, als een paar van die lui in India het zouden hebben gezien kon ie linea directa de gevangenis in. En da's gezellig daar!
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Loontjah het volgende:
Gegrilde roodbaardfilet met verschillende groente, met tagliatelle
2 keer geprobeerd, maar helaas...quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:34 schreef Stitch30 het volgende:
Spagetti met zure room, ham en kaas.
kaas koud door de warme spagettie roeren
Mjam
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef hamkaastosti het volgende:
badpakken zijn voor dikke vastsige zeekoeien.
quote:Jongeren moeten vaak ten onrechte de sieraden of assecoires die zij dragen op de werkvloer afdoen...
Ow.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De uitdrukking is ergens horendol van worden, niet hondsdol.
Da's anatomisch nog behoorlijk moeilijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:54 schreef Dirkh het volgende:
Het ging vandaag zo lekker met je citroenvlinder, maar nu heb ik de indruk dat je weer boos wordt en niet al te handige dingen van plan bent.
Bijvoorbeeld het juridisch loket die gaat bellen naar de deurwaarder dat zij fouten maken. Dat wordt een partij jij-bakken en de deurwaarder zet zijn enkels in het zand.
Ach, als het los zand is...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's anatomisch nog behoorlijk moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |