Dat apparaat staat op de gang en de computer in het kantoor, is dus minimaal 10 meter lopen tussen die 2quote:Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef poepeneesje het volgende:
Pwnd.
Of je controleert even of het goed gaat bij de eerste paar documenten.
Oja en prutsers die werken bij pruts-bedrijven![]()
.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
dan open je de gemailde bestanden gewoon in photoshop en flip je ze
Dat is de oplossingquote:Op woensdag 9 april 2008 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
dan open je de gemailde bestanden gewoon in photoshop en flip je ze
1 voor 1 jaquote:Op woensdag 9 april 2008 13:59 schreef Repeat het volgende:
Draai je ze toch om en doe je het opnieuw. Lijkt me niet zo'n moeite...
Of moet je ze nog 1 voor 1 invoeren ?
dat dus!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:56 schreef Karina het volgende:
Sukkel, waarom heb je er niet eerst 1 uitgeprobeerd!
Daar konden we op wachtenquote:
Ik Fok! sowieso wel tijdens m'n werk hoor... En ik heb het al weer opgelostquote:Op woensdag 9 april 2008 16:23 schreef Nemain het volgende:
Dus eerst doe je je werk niet goed.. en in plaats van het op te lossen ga je Fok!ken?!
Aan het werk!
Mag ook wel na 3 uur....quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik Fok! sowieso wel tijdens m'n werk hoor... En ik heb het al weer opgelost
Goed zo!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik Fok! sowieso wel tijdens m'n werk hoor... En ik heb het al weer opgelost
Als hij ze 1 voor 1 moet scannen lijkt me niet dat ie dubbelzijdig kan scannen. Of dat ding kan wel bulk scannen, alleen weet TS niet hoe dat moet.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:15 schreef DroogDok het volgende:
Voortaan de scanner altijd op dubbelzijdig scannen instellen, dan maakt het niet uit hoe je ze erin stopt, alleen de lege pagina's verwijderen dan, of niet.
Ik weet wel hoe bulk scannen moet, dat kan ook, alleen dan worden de gescande documenten als 1 bestand gemaild, terwijl alle documenten een apart bestand moeten zijn (ivm het digitaal archiveren).quote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij ze 1 voor 1 moet scannen lijkt me niet dat ie dubbelzijdig kan scannen. Of dat ding kan wel bulk scannen, alleen weet TS niet hoe dat moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |