abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57915504
Iedereen bedankt voor de hulpvaardige replys, maar nogmaals: ik heb het niet over sleur. Ik heb het niet over herhalende patronen.

Ik heb het erover dat alles minder intens wordt. Dus ook nieuwe dingen/ervaringen/activiteiten/etc etc.
pi_57915656
Gebruik je xtc, coke of andere harddrugs die je serotonine-niveau om zeep helpt?
pi_57915839
Nope
pi_57927072
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef HunterPrior het volgende:
Iedereen bedankt voor de hulpvaardige replys, maar nogmaals: ik heb het niet over sleur. Ik heb het niet over herhalende patronen.

Ik heb het erover dat alles minder intens wordt. Dus ook nieuwe dingen/ervaringen/activiteiten/etc etc.
Dat bedoelde ik met sleur. Dus mag je het woord sleur in mijn vorige bericht vervangen door het bovenstaande.
En goede nachtrust helpt ook.
http://www.lifebuilding.nl - over gelukkiger worden e.d. (werk, geld, leven)
pi_57929001
Het kan heel goed een beginnende depressie zijn, en dat kun je niet verhelpen met een schop onder je kont.
Vooral als iemand al nieuwe dingen doet en dan merkt dat het plezier weg is.
Je hoeft niet meteen naar de HA te rennen voor AD, maar je kunt wel besluiten om op een andere manier naar de dingen te kijken.
Wat hier gezegd wordt:
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hum, om Joep van't H te citeren, hier een slappe lul daar een slappe lul.
Reizen alleen is niet bepaald een wondermedicijn als je niet uit je doppen kijkt. Als je naar je werk gaat, hoeveel zie je eigenlijk onderweg? Zie je het als de eerste kersenbloemsems beginnen te komen bijvoorbeeld? Als je langs een jasmijn komt, merk je het? Neem je even 10 seconden om er aan te ruiken zodat je de volgende paar 100 meter met die geur in je neus loopt? Als je nu steeds meer 'vervlakt' zul je dat hier moeten oplossen.
Zo waar!
Kijk eens echt naar de lucht, proef eens echt wat je eet, luister eens echt naar die muziek.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57929779
Een beginnende depressie?

Zou best kunnen, want ik zit de laatste tijd niet meer lekker in m'n vel. Heb allerlei zorgen aan m'n hoofd, enz.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:04:14 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57929895
wat nou beginnende depressie ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_57930257
Tegenwoordig worden alle negatieve gevoelens toegeschreven aan een depressie, lekker makkelijk.
pi_57930727
Ja, omdat een depressie je gevoelens en emoties heel erg af kan vlakken. Zoals TS het beleeft.
En het is helemaal niet lekker makkelijk om het daar aan toe te schrijven, want TS zal er zelf mee aan de slag moeten, antidepressiva zijn geen oplossing, maar hij zal zelf een manier moeten vinden om hier uit te komen.
En dat kan beter op dit punt, want anders kun je in een negatieve spiraal komen, waardoor het een échte depressie kan worden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_57932078
TS heeft toch gewoon het ´is dit het nou?´-syndroom?

TS verwacht een zekere intensiteit van zijn levenswandel, een intensiteit die hij als kind ook wel beleefde maar een intensiteit die langzaam maar zeker wegebt naarmate TS ouder wordt en het leven haar geheimen prijsgeeft.

Misschien heeft TS sowieso wel meer prikkels nodig dan een ander om een gevoel als ´intens´ te beschrijven. Dat in combinatie met het gegeven dat TS kennelijk ook niet actief op zoek gaat naar intense ervaringen betekent dat het niet meer dan logisch is dat de verwachtingen die TS heeft ten aanzien van zijn levenservaring niet worden ingelost.

Kun je denk ik twee dingen doen: proberen de intensiteit uit de ´kleine alledaagse´ dingen te halen of op zoek gaan naar de grote, intense ervaringen.

Persoonlijk ben ik niet zo van het intense. Ik hou het bij voldoening. Dat is voor mij genoeg.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_57933466
Je denkt teveel na en ook dat probeer je op te lossen met meer denken/piekeren, daardoor zit je steeds meer in je hoofd en voel en beleef je steeds minder, je raakt door het vele denken steeds verder van je gevoel verwijdert en daarom raken dingen je minder.

Leven is niet denken, leven is voelen.
pi_57934424
Je wilt je je familie, vrienden en omgeving intenser beleven. Maar misschien is je familie gewoon een saaie hap en zijn je vrienden ook niet spectaculair genoeg voor jou.

Nieuwe vrienden hoeft dan niet gelijk het advies te zijn, maar saaie vrienden gaan gewoon vervelen ja.

Wat altijd maximaal uit je leven halen is, zijn je wereldvreemde ideeën die zo af en toe in je opkomen gewoon uitvoeren. Je vondt het in eerste instantie een tof idee, maar het lijkt niet haalbaar. Doe het nu gewoon een keer wel en zie eens wat voor intensiteit dat gevoel geeft.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:58:36 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57935178
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:12 schreef HunterPrior het volgende:
Het leven.. liefde.. je familie, met je beste maten op een verjaardagsfeestje met al die bier en lallen, de stress, je studentenleven, de kleine dingen in het leven, je hond, mensen en hun emoties. Dat allemaal raakt mij steeds minder. Alsof het leven 'vlakker' lijkt te worden. Het 'nieuwe' is er vanaf. Het intense is er wel uit.

Gewoon, het leven is voor mij 'vlakker' geworden ..

Herkent iemand dit? Is dit tijdelijk? Of hoort dit bij het ouder worden? Kan iemand mij begrijpen?
Ik herken het wel, hoort denk ik bij ouder worden...

Ik blijf er moeite mee houden. Saaie sufkutterij, en dat moet ik dan belangrijk gaan vinden zeker? Lekker ploeteren met je kutkind en je lelijke vadsige stinkwijf met d'r afgeknipte haar, op kantoor een beetje de bink spelen omdat je een audi mocht uitkiezen van de zaak, maar eigenlijk weet iedereen dat je een loser eersteklas bent...

Mij voorlopig nog niet gezien

Ik ben rond m'n 25e ernstig depressief geweest gedurende +- een jaar. En dat kwam voort uit een gemis aan diezelfde intensiteit waar je het over hebt. Die heb ik een jaartje gezocht in drank, drugs en sex... Maar het hielp geen reet.

Moet zeggen dat ik nu al snel tevreden ben als mensen me gewoon met rust laten. En ik begin nu een beetje te kijken naar nieuwe mogelijkheden qua werk enzo.

Wel verdienen, niet te hard werken... Moet mogelijk zijn. Zit de komende maanden al goed in ieder geval.

[ Bericht 16% gewijzigd door Pappie_Culo op 09-04-2008 15:05:17 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57941838
ik begrijp je!!
ga lekker gek doen
dingen die je anders nooit had gedaan!!
GEWOON DOEN
pi_57941972
waarom moet het allemaal zo intens, doe gewoon wat je kan op het moment en loop niet zo te navelstaren hoe je het allemaal ervaart

je hebt liefdesverdriet dat is ook naar maar je moet er even doorheen en je zal je toch op andere bezigheden moeten richten. over een half jaartje weer eens gaan nadenken
Jusqu'ici tout va bien...
pi_57941997
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik herken het wel, hoort denk ik bij ouder worden...

echnie
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 9 april 2008 @ 20:26:34 #67
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57942092
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 9 april 2008 @ 20:30:01 #68
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57942179
Wend je tot Ad Verbrugge's Tijd van Onbehagen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  woensdag 9 april 2008 @ 20:52:32 #69
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57942758
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
en je lelijke vadsige stinkwijf met d'r afgeknipte haar,
Vooral dit gaat veel mensen parten spelen.
De oplossing ligt gelukkig voor de hand.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 9 april 2008 @ 21:10:04 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_57943135
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:07 schreef Re het volgende:
ik heb het idee dat je gewoon een schop onder je hol moet hebben en je je niet zo moet aanstellen...
Kan deze reactie niet als standaard worden ingesteld voor het meerendeel van de R&P-topics?
KuikenGuppy
  woensdag 9 april 2008 @ 21:17:37 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57943320
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef Nee het volgende:
Tegenwoordig worden alle negatieve gevoelens toegeschreven aan een depressie, lekker makkelijk.
Er komt snot uit mn neus, ik hoest en nies en wil eigenlijk de hele dag in bed liggen. Ik ben dus duidelijk depressief.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57945485
Zijn ook allemaal oppervlakkige dingen die je opnoemt. Logisch.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_57945517
gelukkig is er jezus of allah
underground forever baby
pi_57945613
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef Laton het volgende:
gelukkig is er jezus of allah
Ga lekker bier aanbidden
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_57947282
@ TS

DOE EENS IETS ANDERS >.<

denk eens na wat is er wat ik wil veranderen?
Waardoor is mn leven zo vlak ?
als ik hier moet kijken is dit topic een verbastering van ik heb mn vriendin niet meer, dus ik weet het ff niet.
het mag mss niet zo zijn maar alles wat je doet is een herhaling van handelingen.

er tussenuitgaan is een goeie stap zoek nieuwe hobby's interessante dingen? bezoek eens een concert? van een band die je leuk vind ontmoet nieuwe mensen. Ga met ANDERE dingen bezig dan je VOORHEEN bezig was.

probeer een andere kledingstyle? probeer iets fris iets vernieuwends ander voedsel? een nieuw receptenboekje?

het punt is de herhaling de sleur van je leven maakt je down.
als je zelf niks aan doet om je dag in te vullen door te kijken en rond te kijken wat er gaande in de stad of bioscoop /theater gebeurt er ook niks.

zoek een vriendin! , iemand die je leuk vind iemand die dezelfde interesse's heeft.

waar? Uitgaansgelegenheden,

ga op bezoek bij familie? mensen die je een tijdje niet meer hebt gezien
bezoek je vrienden? vraag hun om advies om leuke nieuwe dingen

het komt eropneer dat je toe bent aan iets nieuws en de herhaling je in een neerwaartse spiraal brengt.
Redacted
  donderdag 10 april 2008 @ 00:20:54 #76
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57948062
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:10 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

Ach, ik mag toch best het maximale van m'n eigen eenmalige leven eisen, niet?
Wees blij met wat je hebt, beter hebben, dan moeten missen.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57948553
Dat advies van: wees blij met wat je hebt is ook zo standaard burgerlul antwoord man, kom op je mag best wat eisen van je leven vind ik. Het optimale eruit halen is het mooiste natuurlijk.
pi_57948592
Als je ergens de emotionele connectie met je omgeving aan het kwijtraken bent moet je die weer opnieuw aanmaken. praten is dus belangrijk. En niet alleen de oppervlakkige praatjes, maar ook persoonlijkere zaken, zoals dit probleem dus.
pi_57948638
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
@ TS

DOE EENS IETS ANDERS >.<

denk eens na wat is er wat ik wil veranderen?
Waardoor is mn leven zo vlak ?
als ik hier moet kijken is dit topic een verbastering van ik heb mn vriendin niet meer, dus ik weet het ff niet.
het mag mss niet zo zijn maar alles wat je doet is een herhaling van handelingen.

er tussenuitgaan is een goeie stap zoek nieuwe hobby's interessante dingen? bezoek eens een concert? van een band die je leuk vind ontmoet nieuwe mensen. Ga met ANDERE dingen bezig dan je VOORHEEN bezig was.

probeer een andere kledingstyle? probeer iets fris iets vernieuwends ander voedsel? een nieuw receptenboekje?

het punt is de herhaling de sleur van je leven maakt je down.
als je zelf niks aan doet om je dag in te vullen door te kijken en rond te kijken wat er gaande in de stad of bioscoop /theater gebeurt er ook niks.

zoek een vriendin! , iemand die je leuk vind iemand die dezelfde interesse's heeft.

waar? Uitgaansgelegenheden,

ga op bezoek bij familie? mensen die je een tijdje niet meer hebt gezien
bezoek je vrienden? vraag hun om advies om leuke nieuwe dingen

het komt eropneer dat je toe bent aan iets nieuws en de herhaling je in een neerwaartse spiraal brengt.
Het gaat niet over dezelfde dingen. Nogmaals: zelfs van totaal nieuwe dingen weten mij niet echt te raken qua intensiteit.
pi_57948642
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:40 schreef Burakius het volgende:
Zijn ook allemaal oppervlakkige dingen die je opnoemt. Logisch.
Ik ben zelfs religieus. En zelfs dat weet mij steeds minder te raken.
  donderdag 10 april 2008 @ 00:56:56 #81
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_57948646
Het lot van de burgerman. Koop een huis, neem een wijf, hang je op.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_57948650
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:50 schreef frenkck het volgende:
Dat advies van: wees blij met wat je hebt is ook zo standaard burgerlul antwoord man, kom op je mag best wat eisen van je leven vind ik. Het optimale eruit halen is het mooiste natuurlijk.
pi_57948659
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef Brizo het volgende:
Als je ergens de emotionele connectie met je omgeving aan het kwijtraken bent moet je die weer opnieuw aanmaken. praten is dus belangrijk. En niet alleen de oppervlakkige praatjes, maar ook persoonlijkere zaken, zoals dit probleem dus.
Hmmz, daar zit wel wat in. Thnx.
pi_57948757
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

Het gaat niet over dezelfde dingen. Nogmaals: zelfs van totaal nieuwe dingen weten mij niet echt te raken qua intensiteit.

ik zou zeggen kijk eens naar de niagra waterfalls? iets indrukwekkends?

wat zoek je eigenlijk ? Vraag me af, wat is eigenlijk je doel? van optimaal leven?
Redacted
pi_57948861
Ik denk dat het vrij zinloos is om met een ongelukkig/afgezwakt gevoel iets indrukwekkends te gaan doen, want ook dat is dan een slap aftreksel, en dan voelt hij zich achteraf alleen maar nog afgevlakter, omdat zelfs dat hem niet raakt.

Sport je trouwes, ts? bij mij helpt het om me af en toe helemaal kapot te trainen. Je hoofd word er leeg van, en je zoekt de grens op van je lichaam.
pi_57951580
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:13 schreef Brizo het volgende:
Ik denk dat het vrij zinloos is om met een ongelukkig/afgezwakt gevoel iets indrukwekkends te gaan doen, want ook dat is dan een slap aftreksel, en dan voelt hij zich achteraf alleen maar nog afgevlakter, omdat zelfs dat hem niet raakt.

Sport je trouwes, ts? bij mij helpt het om me af en toe helemaal kapot te trainen. Je hoofd word er leeg van, en je zoekt de grens op van je lichaam.
Ik doe aan fitness en hardlopen (10 km iedere week). Ja, ik ben er daarna kapot van.
pi_57953381
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef Ringo het volgende:
Het lot van de burgerman. Koop een huis, neem een wijf, hang je op.

Maar goed even serieus: er zijn genoeg deuren die je kunt openen die je iets nieuws zullen brengen. Je moet alleen wel de moeite willen nemen die deuren te willen tegenkomen en daarna kijkhard in te willen trappen! Met andere woorden, ga dingen doen, onderneem nieuwe dingen en je zult vanzelf merken dat er nieuwe mogelijkheden komen. Dit zal echter niet lukken wanneer je ergens vastgeroest blijft zitten en niets nieuws wil gaan doen. En daar komt ook nog bij: het leven is niet altijd één grote piekervaring; er zijn ook wel eens dalen.
pi_57953419
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:28 schreef Tristessa het volgende:
Maar goed even serieus: er zijn genoeg deuren die je kunt openen die je iets nieuws zullen brengen. Je moet alleen wel de moeite willen nemen die deuren te willen tegenkomen en daarna kijkhard in te willen trappen! Met andere woorden, ga dingen doen, onderneem nieuwe dingen en je zult vanzelf merken dat er nieuwe mogelijkheden komen. Dit zal echter niet lukken wanneer je ergens vastgeroest blijft zitten en niets nieuws wil gaan doen. En daar komt ook nog bij: het leven is niet altijd één grote piekervaring; er zijn ook wel eens dalen.
Dank je, maar het gaat niet om nieuwe dingen. Die onderneem ik genoeg. Daar ging het mij niet om. Het gaat om de intensiteit ervan...
pi_57953559
Koop een sportauto!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_57954285
Mensen, TS is niet opzoek naar nieuwe dingen, alleen opzoek naar een antwoord op de vraag waarom hij niet meer geniet van zijn leventje nu. Dat betekend dattie inderdaad weet dat hij blij moet zijn met wat hij heeft.

Vraag eens aan een paar goede vrienden/familie wanneer die je voor het laatst echt gelukkig hebben gezien, en of ze uberhaupt iets door hebben van hoe jij je voelt?

En er zijn natuurlijk ook gewoon downs nodig om de ups in je leven te kunnen voelen... misschien is dit zo'n down moment
pi_57958235
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:28 schreef deirdrephaedra het volgende:
Depressie?
dacht ik ook aan.

Ik heb hetzelfde ook een tijdje gehad namelijk ( en bleek idd ook depressief te zijn ) het kan erin sluipen. Eerst zijn dingen die je eerst leuk vond niet meer bijzonder, en daarna stop je er maar gewoon helemaal mee omdat je er geen plezier meer aan beleeft.

het hoeft geen depressie te zijn hoor maar blijf er wel alert op
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 10 april 2008 @ 15:55:39 #92
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57959333
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:36 schreef Arclight-S het volgende:
Koop een sportauto!
Nog beter; Zin in wat spanning en sensatie in je leven? koop aluminium folie, wikkel daarin allerlei spulletjes zodat het net staven lijken,koop wat losse contactdraad,pak je verloren afstandsbediening die ergens weg ligt te rotten en totslot bevestig je alles met elkaar. Trek nu een lang wit kleed aan,laat je baard staan en smeer je gezicht in met wat donkere makeup zodat je er niet-Nederlands uitziet. Loop nu naar het centrum van je stad/dorp en schreeuw hard: " Allah is groot " en houd die afstandbediening waar alle draden aanvastzitten te samen met die in aluminium folie verpakte bananen die om je middel zitten omhoog. Succes en aandacht verzekert. Sterker nog, je bent op het 8 uur Journaal!
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  donderdag 10 april 2008 @ 15:57:17 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57959373
hoe lollig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 april 2008 @ 19:45:01 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57964013
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef Re het volgende:
hoe lollig
Toch is dat een minder slecht idee dan het op het eerste gezicht lijkt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_57966035
Ga eens na in hoeverre je geestelijk onderdrukt wordt? Bijvoorbeeld door stress, of teveel computeren. Mediteren kan een optie zijn, wellicht dat je dan het leven wat intenser gaat ervaren?
pi_57967367
Ik denk dat ik hetzelfde gevoel heb gehad. Heb jij ook dat als je 's avonds naar bed gaat denkt: "goh weer een dag voorbij, was ik er nu bij of heb ik er doorheen geslapen? Wat was nu míjn invloed? Maak ik wel een verschil?"

Ik heb afgelopen zomer een 3,5 daagse cursus gedaan waar in feite 100x herhaald wordt:
- Je kan/mag gewoon jezelf zijn, wie je ook bent
- Alles wat je wil bereiken kan je bereiken
- Het verleden is het verleden, het is in weze niets en zit alleen maar in onze hoofden, geef het een plaats en laat het daar (maar vergeet het niet!)
- Wees trouw aan jezelf, maak je een belofte (aan jezelf) --> kom 'm na
- Het leven is nu, niet straks. Je wordt niet gelukkig maar je bent gelukkig of je bent het niet

Pas na 2,5 dag drong het tot mij door. Ik ben eindelijk de dingen gaan zeggen tegen mensen die ik nooit had durven zeggen, hierdoor zijn de relaties versterkt en meer vertrouwd geworden. Ik ben meer zeker van mezelf geworden en niet meer bang om gezien te worden.

Om terug te komen op jouw probleem. Ik ben nu actief bezig met de toekomst en vooral met het heden. Ik heb nu een agenda waar ik elke dag nieuwe dingen inzet, ik sta zo veel mogelijk open voor nieuwe dingen. 's Avonds als ik naar bed ga bedenk ik me, wat zou ik vandaag anders hebben willen doen? Is er iets wat ik wil veranderen aan mijn leven, iets dat nog niet goed werkt? Vervolgens ga ik constructief denken hoe ik dat kan oplossen en hoe ik het kan veranderen.

Oftewel, mijn tip is: Creeer dingen voor jezelf. Maak gedachten/ideeen concreet door ze op papier te zetten (TIP)!!!

(Het is absoluut niet erg om dit te bespreken met je vrienden en familie, je merkt dan namelijk dat je helemaal niet alleen staat hierin en dat bv. je ouders dit ook gewoon hebben doorgemaakt. Laat weten dat je aan jezelf durft te werken, het is een positief iets. Mensen die hier negatief over zijn, zijn mensen die blijkbaar tevreden zijn met een 'aardig leven' ipv een 'geweldig leven')

[ Bericht 2% gewijzigd door fjboere op 10-04-2008 22:05:02 ]
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:31:28 #97
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57972328
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:50 schreef frenkck het volgende:
Krijg zelf een dikke lul en maak eens echt iets mee loezer
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57972452
Dat gevoel had ik ook in mindere mate, ik heb er alleen iets drastisch aan gedaan
pi_57972827
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:56 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

Ik ben zelfs religieus. En zelfs dat weet mij steeds minder te raken.
Ga boeken lezen, er is nog zooooooooooveel wijsheid te ontdekken!
Wetenschappelijke, filosofische, spirituele of gewoon mooie romans. Iets moet je weer raken en inspireren lijkt me.
Misschien verandert dat dan ook je blik op de wereld.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:06 schreef Brizo het volgende:
Mensen, TS is niet opzoek naar nieuwe dingen, alleen opzoek naar een antwoord op de vraag waarom hij niet meer geniet van zijn leventje nu. Dat betekend dattie inderdaad weet dat hij blij moet zijn met wat hij heeft.

Vraag eens aan een paar goede vrienden/familie wanneer die je voor het laatst echt gelukkig hebben gezien, en of ze uberhaupt iets door hebben van hoe jij je voelt?

En er zijn natuurlijk ook gewoon downs nodig om de ups in je leven te kunnen voelen... misschien is dit zo'n down moment
Ja. Ik vind het ook een beetje down klinken, beetje levenslusteloos.
pi_57972833
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:41 schreef Knoekie het volgende:
Dat gevoel had ik ook in mindere mate, ik heb er alleen iets drastisch aan gedaan
Wat had je gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')