Ach, ik mag toch best het maximale van m'n eigen eenmalige leven eisen, niet?quote:Op maandag 7 april 2008 00:07 schreef Re het volgende:
ik heb het idee dat je gewoon een schop onder je hol moet hebben en je je niet zo moet aanstellen...
maar natuurlijk, maar kijk eens om je heen en waardeer de omgeving waar jij deel van bent. Misschien dat referentie kader ietsje aanpassen.quote:Op maandag 7 april 2008 00:10 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Ach, ik mag toch best het maximale van m'n eigen eenmalige leven eisen, niet?
Ik zie niet echt een verband met wat ik in m'n OP stelde. Wellicht dat je kunt uiteenzetten wat je reply met m'n OP te maken heeft?quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef Re het volgende:
maar natuurlijk, maar kijk eens om je heen en waardeer de omgeving waar jij deel van bent. Misschien dat referentie kader ietsje aanpassen.
misschien is je verwachtingspatroon wat te hoog gegrepen...quote:Op maandag 7 april 2008 00:16 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een verband met wat ik in m'n OP stelde. Wellicht dat je kunt uiteenzetten wat je reply met m'n OP te maken heeft?
Dus het leven stelt in feite niet zoveel voor, wil je zeggen? Als ik me bedenk hoe ik m'n leven beleefde als 8-jarige. Ja, toen was alles nieuw. Het was lekker.quote:Op maandag 7 april 2008 00:18 schreef Re het volgende:
[..]
misschien is je verwachtingspatroon wat te hoog gegrepen...
dat lijkt er wel op ja... maar het is jouw definitie over dat het leven blijkbaar weinig voorstelt...quote:Op maandag 7 april 2008 00:21 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Dus het leven stelt in feite niet zoveel voor, wil je zeggen? Als ik me bedenk hoe ik m'n leven beleefde als 8-jarige. Ja, toen was alles nieuw. Het was lekker.
Heeft het wat ik in m'n OP stelde, te maken met oud worden?
Zie hier het probleem.quote:Op zondag 6 april 2008 23:26 schreef HunterPrior het volgende:
en hou sowieso niet van reizen. Heb liever een eigen stek waar ik kan settelen.
Euuh, dat ik graag een eigen plekje wil hebben, heeft niks met de intensiteit van het leven te maken. Of wou je iets anders duidelijk makenquote:Op maandag 7 april 2008 00:26 schreef SeLang het volgende:
Zie hier het probleem.
Je wilt een vlak leven hebben.
Als je leven vlak wordt dan moet je jezelf een schop onder je kont geven en iets heel nieuws gaan doen.quote:Op maandag 7 april 2008 00:29 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Euuh, dat ik graag een eigen plekje wil hebben, heeft niks met de intensiteit van het leven te maken. Of wou je iets anders duidelijk maken
Eigenlijk wel. Een jaar afrika kan je totaal opschudden, maar je ook laten waarderen wat je wel hebt.quote:Op zondag 6 april 2008 23:33 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Alsof rondreizen gelijk staat aan een intensere beleving van je familie, alledaagse dingen, vrienden, werk school, etc.
Het is nog niet echt een bekend fenomeen, maar mensen tussen de 20-25 jaar komen zichzelf bijna altijd wel tegen. Heb ik de goede voorbereidingen op mijn echte leven genomen? Vind ik de weg die ik gekozen heb wel prettig? Is dit het allemaal? Ga ik hier nou 40 jaar mee door. Afstand nemen van je kindertijd. Er gebeurt een hoop in die tijd, en emotioneel verander je ook enorm.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 01:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Een jaar afrika kan je totaal opschudden, maar je ook laten waarderen wat je wel hebt.
Gaat het niet om. Puur egoistisch gesproken: het geeft je een flexibiliteit en een relativiteringsvermogen waar je u tegen zegt.quote:Op maandag 7 april 2008 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en je komt thuis en je kunt er niets aan veranderen. zzolang ze in die landen corrurt zijn en blijven schiet niemand er iets mee op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |