ja maar als je dan je portomonnee kwijt bent is dat vet kut.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die alles pinnenHoe dom kun je zijn.
Geen wonder dat de kranten regelmatig vol staan met verhalen over skimmers en pinfasfraude.
Komt door naïeve gasten zoals TS
Als je bij de bank geld pint en alles contant betaalt heb je daar geen last van.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:37 schreef ryangozer het volgende:
kan ik daarna weer naar de bank terug om de overige 1,50 te gaan storten maarja die is natuurlijk net dicht, tjeering he!
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja maar als je dan je portomonnee kwijt bent is dat vet kut.
Welkom in de 21ste eeuw.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen die alles pinnenHoe dom kun je zijn.
Geen wonder dat de kranten regelmatig vol staan met verhalen over skimmers en pinfasfraude.
Komt door naïeve gasten zoals TS
Als je bij de bank geld pint en alles contant betaalt heb je daar geen last van.
Losgeld?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:34 schreef wannabeme het volgende:
Mee eens!
Ik kom hetzelfde probleem tegen bij de Kiosk op stations. Wil je 's morgens een kop koffie halen, heb je geen losgeld bij je en hebben ze niet eens een pinautomaat..!![]()
Armoedig zooitje...
Je vergat er één, hihi.quote:
Je stort 1,50 euro kleingeld bij de bank omdat je bang bent dat je je portemonee kwijraakt?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja maar als je dan je portomonnee kwijt bent is dat vet kut.
8,50? Die friet daar bij jullie is nogal aan de prijs.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:37 schreef ryangozer het volgende:
moet ik weer speciaal naar de pinautomaat om een 10tje te pinnen want 5jes heb je natuurlijk niet in dit kutdorp, kan ik daarna weer naar de bank terug om de overige 1,50 te gaan storten
Jij eet alleen patat? D'r moet minstens een broodje pikanto en een taugéloempia bij.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
8,50? Die friet daar bij jullie is nogal aan de prijs.
Neequote:Op donderdag 10 april 2008 10:39 schreef dubidub het volgende:
D'r moet minstens een broodje pikanto en een taugéloempia bij.
nee 3,50 ik was 5 euro vergeten door dat hele verhaal. ik haal altijd waterfietsquote:Op donderdag 10 april 2008 10:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
8,50? Die friet daar bij jullie is nogal aan de prijs.
In de coffeeshop pin ik wel altijdquote:Op donderdag 10 april 2008 08:55 schreef De_Dorstige het volgende:In smartshops kan dat ook zelden...
Je moet ook geen waterfiets in je patat gooien gekquote:Op donderdag 10 april 2008 12:06 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee 3,50 ik was 5 euro vergeten door dat hele verhaal. ik haal altijd waterfietsen doe er thuis nog ff een kwak curry overheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |