maar met een gewone inbussleutel kun je nog altijd de meeste kracht zettenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef dingdang het volgende:
Ah Geweldig!
Straks gelijk even langs de ijzerwarenhandel!
Thnx
Als ze te diep zitten om met de korte kant bij te kunnen wil het wel eens lastig zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
maar met een gewone inbussleutel kun je nog altijd de meeste kracht zetten
en als hij schuin draait dan heb je of de verkeerde maat of je steekt hem er niet ver genoeg in
Daarom heb ik ook ff plaatjes voor je gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:14 schreef dingdang het volgende:
Sow, je hebt wel een uitgebreide set!
...
die setjes hebben ze recentelijk gehad bij de Aldiquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook ff plaatjes voor je gemaakt.![]()
Echt prima setje. 8,95 guldentjes ofzo voor betaald ooit. Heb je voor de rest van je leven alle leipe bitjes op voorraad. Tot er weer een nieuwe beveiligde torx komt natuurlijk.![]()
![]()
Super! Bij Geerdink heb ik inderdaad een setje weten te scoren waar ook de 1/8 bit in zat. T kost wat (20 eur) maar ben er wel super mee geholpen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Weet niet hoe belangrijk het is dat deze inbus los moet. :p
Deze heeft Teng Tools:
http://catalogue.tengtools.com/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=T20&kat_bid=T20&dokid=5177817&katnr=2&katsektnr=43
Dit is de importeur:
http://www.vynckier-tools.com/
Volgens de importeur is Geerdink in Doetinchem dealer(als je profiel klopt)
Dan mol je zowel je torx schroevendraaier als het boutje. Je moet gereedschap niet gebruiken voor dingen waarvoor het niet bedoeld is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:01 schreef Hyperdude het volgende:
Kan je niet een torx bitje er in "slaan"? Die bijten goed, en dan krijg je vaak nog wel iets los.
Anders even proberen op 1 van de inbus boutjes die je wel los hebt gekregen
Heet stoken/paar dagen in de kruipolie al gedaan neem ik aan?
WD40/Ballistol vind ik minder geschikt dan echte kruipolie; van die vieze dunne zwarte meuk moet je hebben.
Da's een tap met een linksdraaiende schroefdraad, in plaats van rechtsdraaiend zoals standaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef dingdang het volgende:
Linkse tap?? Wat is dat precies?
Nood breekt wetten...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan mol je zowel je torx schroevendraaier als het boutje. Je moet gereedschap niet gebruiken voor dingen waarvoor het niet bedoeld is.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |