Vroeger kon je bellen, ook als je niet lid was, maar je moest dan bij de monteur een abbo aflsuiten, natuurlijk voor een veel hogere prijs, dan normaal ... (90 euro ofzo?)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:01 schreef SuperShark het volgende:
Stel, je hebt de service van de wegenwacht nodig.
Moet je dan per sé eerst lid zijn, of kunnen ze je automatisch lid maken als je de eerste keer belt voor hun service?
Heb ze namelijk vandaag nog nodig, zou jammer zijn als ik eerst op abbonementbevestiging enzo moet wachten.
Weet iemand dit ?
Ik moest ter plekke lid worden..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef SuperShark het volgende:
Ik heb geen pech onderweg of zo, een deel van m'n wiel is afgebroken, en m'n wagen staat 30 km van huis.
Ik moet dus een auto-ambulance hebben die m'n auto ff bij mij thuis neerzet, dit doet ANWB toch ook ?
En jongerenabbo is volgens mij ¤25 per jaar, dus als ik dat meteen af kan sluiten, zou perfect zijn
205 euro nu dus pff gelukkig geen lid en word dat ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moest ter plekke lid worden..
grapje kostte 160 euro.. ik heb toen wel even in een hoekje zitten huilen
Dat is bekend, is om fraude tegen te gaan enzo. Anders schaft heel NL één pasje aan en hebben ze 'm allemaal toevallig net niet bij zichquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik stond een keer met pech langs de snelweg stil en ik ben ANWB lid.
Dus vol vertrouwen belde ik de ANWB op, in de veronderstelling dat ze me wel zouden komen helpen.
Maar ze wilden niet komen omdat ik toevallig niet met mijn eigen auto stil stond langs de weg en al mijn pasjes etc nog in mijn eigen auto lagen waardoor ik mij niet kon legitimeren.![]()
Moest ik alsnog moeilijk doen om een familielid langs te laten komen van 30 km verderop.
Dat kunnen ze heus wel nagaan in de computer van de ledenadministratie hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is bekend, is om fraude tegen te gaan enzo. Anders schaft heel NL één pasje aan en hebben ze 'm allemaal toevallig net niet bij zich.
Ja, ik ben Jansen uit Amsterdam en heb toevallig vandaag de auto van een kennis bij me!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heus wel nagaan in de computer van de ledenadministratie hoor.
Logisch. Leden betalen al jarenlang voor ze een keer pech hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef SuperShark het volgende:
Woojjooooooooooo.... net even gebeld: Aan de weg lid worden kost fucking ¤ 205,00 !!!
Weten we dat ook weer
Het is natuurlijk ook wel logisch, ik vind 205 ¤ alleen aan de onbeschofte kant. Ik bedoel, een jongeren abbo kost ¤25 per jaar.. reken dan voor het direct lid worden 80, 90, 100, of desnoods nog iets meer. Maar ¤205... kom op zeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Logisch. Leden betalen al jarenlang voor ze een keer pech hebben.
En dan zou jij de gok nemen en pas lid worden als het nodig is, want het kost toch niets extra's?
De kosten van het spruitstuk was je dan sowieso kwijt geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:17 schreef Dingest het volgende:
205 euro ook![]()
Een jaar geleden stond ik langs de kant van de weg bij Haarlem met een heel eng geluid, en ik was geen lid. Bleek dat het spruitstuk was losgeraakt. Heeft die gast toen met een stukje ijzerdraad vastgemaakt, en ik kon meteen lid worden. Als ik het mij goed herinner was het later bij de garage 250 euro voor het vervangen van het spruitstuk, en 150 van de ANWB; lidmaatschap en voorrijkosten. Als ik al lid was geweest had het mij waarschijnlijk niets gekost.
Dus ja, je kan langs de weg lid worden als je pech hebt. Het is dus idd verplicht om lid te worden als je ze oproept. Het is het verstandigst om al lid te zijn voordat je vertrekt![]()
Doen ze niet. Ze zetten er een ander reservewiel op en je kunt verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:09 schreef SuperShark het volgende:
Ik heb geen pech onderweg of zo, een deel van m'n wiel is afgebroken, en m'n wagen staat 30 km van huis.
Ik moet dus een auto-ambulance hebben die m'n auto ff bij mij thuis neerzet, dit doet ANWB toch ook ?
En jongerenabbo is volgens mij ¤25 per jaar, dus als ik dat meteen af kan sluiten, zou perfect zijn
Over het algemeen repareren ze inderdaad je auto zodat je er mee verder kan tot de garage; zodanig dus dat je het kortstondig kunt uitzingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doen ze niet. Ze zetten er een ander reservewiel op en je kunt verder.
Dát is de wegenwacht. Als je auto echt stuk is brengen ze hem naar een garage, waarna je na overleg van de reparatiebon de vervoerkosten terug krijgt.
Als je auto total is dan vervoeren ze hem gratis voor je geloof ik.
Die waren ook niet van de ANWB, maar een garage in Haarlemquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De kosten van het spruitstuk was je dan sowieso kwijt geweest.
sure als je niet kunt ligimenteren ben ik ook tomatenboerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heus wel nagaan in de computer van de ledenadministratie hoor.
afgebroken is wa anders dan band verwisselen. volgens mij rijd die auto zoiezo niequote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doen ze niet. Ze zetten er een ander reservewiel op en je kunt verder.
Dát is de wegenwacht. Als je auto echt stuk is brengen ze hem naar een garage, waarna je na overleg van de reparatiebon de vervoerkosten terug krijgt.
Als je auto total is dan vervoeren ze hem gratis voor je geloof ik.
Woh s'ochtends al dronken Fokken!quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:52 schreef T42 het volgende:
[..]
sure als je niet kunt ligimenteren ben ik ook tomatenboer
[..]
afgebroken is wa anders dan band verwisselen. volgens mij rijd die auto zoiezo nie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |