Het was carnaval en er was gezegt dat je carnavals spullen mee mocht nemen!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Goh, wat vreemd dat je op school geen teringherrie mag maken met zo´n irritante gastoeter. Dat kan je toch nooit van tevoren weten!
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:32 schreef longinus het volgende:
mja, verkeerde forum voor dit
Het zal het enige systeem zijn wat helpt tegen kutkinderen die vinden dat ze een telefoon nodig hebben in de klas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat mobieltjes systeem gaat wel wat ver trouwens. Voor de rest van het jaar een mobiele telefoon afpakken is wel erg extreem voor een school.
Nou, van de sommige kinderen uit mijn klas is hun mobiel wel eens voor een maand afgepakt maar dat zijn geen kutkinderen hoor!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het zal het enige systeem zijn wat helpt tegen kutkinderen die vinden dat ze een telefoon nodig hebben in de klas.
Yes they are.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:48 schreef natte-tostie het volgende:
[..]
Nou, van de sommige kinderen uit mijn klas is hun mobiel wel eens voor een maand afgepakt maar dat zijn geen kutkinderen hoor!
Wel, je meot gewoon je mobiel niet uit je broekzak halen en al helemaal niet het geluid aan laten staan, dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:48 schreef natte-tostie het volgende:
[..]
Nou, van de sommige kinderen uit mijn klas is hun mobiel wel eens voor een maand afgepakt maar dat zijn geen kutkinderen hoor!
Kinderen die in de klas niet opletten omdat ze met een telefoon zitten te spelen zijn per defenitie kutkinderen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:48 schreef natte-tostie het volgende:
[..]
een rectrixquote:
Gelul. Je weet van tevoren dat je geen mobiele telefoon mee de klas in mag nemen. Laat staan gebruiken. Als je schijt hebt aan de regels moet je ook de consequenties maar aanvaarden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef sweetysven het volgende:
Wat een ongelooflijke huilie's hier ongelooflijk. BOEDIEBOEDIEBOEDIE!
En misschien is het wel interessant om dit eens te checken. Ik kan echt niet geloven dat een school legaal spullen mag pakken of voor je mag bewaren. Lijkt mij toch een vorm van diefstal.
Dat dus! In ben voor de herinvoering van het spaans rietje!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:19 schreef Seneca het volgende:
Kutkinderen tegenwoordig die alleen verwijzen naar de wet als het ze uitkomt maar zelf schijt hebben aan alle regels
Sukkel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Goh, wat vreemd dat je op school geen teringherrie mag maken met zo´n irritante gastoeter. Dat kan je toch nooit van tevoren weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |