Of al lopendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
achteruit de mcdrive inrijden. Totale verwarring aan de kassa en ook lekker voor de gasten die achter je komen, die zitten gewoon 10 min in die koplampen te staren.
!_quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Thetallguy het volgende:
Een McBier en een Cheeseburger zonder kaas
Tip overigens!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef juiced het volgende:
"Mag ik wat extra servetjes? M'n WC papier is op."
die wou ik ook al postenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-kY46zm98Ng
Die blijft ook leuk
Wtf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
Die blijft ook leuk
Met de fiets ga ik regelmatig door de mac drive. Lopend 1 keer gedaan, vonden ze niet leuk. Ze waren aan het zeuren dat dat gevaarlijk was ofzoietsquote:
Een Macgyver bestellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef juiced het volgende:
"Hallo, mag ik een Fleetwood Mac."
"Hallo, mag ik een Macintosh."
"Hallo, mag ik een Double Whopper."___!
________!
of een: maddie mccainquote:
*grap niet snapt*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens een McFlurry besteld bij de McD. Dat gezicht van die kneus achter de balie was echt priceless. (Was wel per ongeluk trouwens.)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
Die blijft ook leuk
Was bij de Burger King dus.quote:
En jij in die van hunquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
achteruit de mcdrive inrijden. Totale verwarring aan de kassa en ook lekker voor de gasten die achter je komen, die zitten gewoon 10 min in die koplampen te staren.
ja want je hoeft heel niet achterom te kijken om goed te kunnen sturen danquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Kan ik augurken en pepers op mijn mcflurry krijgen?''
En jij weet die?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:01 schreef lipboutje het volgende:
De leden van Mac donalds, die bij de Drive werken , hebben een zender, die in contact staat met de paal, en met de service.
Als je die frequentie weet , kan je veel lol hebben.
Pervertquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
Hoeveel kost het om die clown eens flink uit te wonen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef sc00p het volgende:
En ben een keer naar binnen gelopen van: HEBBUH JULLIEH NOG SLOAVINK????
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:14 schreef GasTurbine het volgende:
Of je gaat zo rennen 409837 keer doorheen en dan zeggen ze : EE DOE NORMAAL! En jij zovan ok sorry en je geeft ze 50 cent. Dan ga je zo weer rennen en dan willen ze net wat zeggen maar dan pak jij een ijzer tikhamertje die stratenlui hebben en dan tik je alle stenen in de macdrive kapot en GOOI JE ZO ALLEMAAL IN DE SLOOT!
En dan die man: ludo mén. Dat hoefde toch niet?? En jij zo van HOUJEBEK VUILE TERING-ILLUMINATI IK HOOP DAT JE BRANDT! IK HEB DIE MACDRIVE TOCH VAN JE GEKOCHT@!@!!
gta2quote:Op zondag 24 februari 2008 02:18 schreef GasTurbine het volgende:
Of dan ga je zo alles bestellen en dan zeggen ze ok hier en jij ok bedankt.
Maar dan sneak je de hoek om en gooi je allemaal olie op het wegdek zoals GTA2!~344ra
Of die kogels die uit je auto konden komen maar die bij het passeren van de volgende straat alweer op warenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gta2![]()
met die drive-through waar je bommen in je auto kon leggen..
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:20 schreef blonchi het volgende:
Al verscheidene malen gedaan:
Doen alsof de microfoon een los contact heeft.
"M...k...drie...B..C...en een Mc....urry...graag....en drie k..r menu...f..."
Of gewoon heel netjes in je auto bestellen, met op het eind de uitdrukkelijke wens:
"Om mee te nemen alstublieft".
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef waslap het volgende:
gasturbine = held vd dag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
blijft goedquote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Totdat jij hem quotequote:
Lachen.quote:
of of je vraagt om een mcdeepartquote:
whoa, zoveel plotwendingen in 1 grapquote:Op maandag 25 februari 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
-heul lang verhaal-
Ik denk dat je ze al laat schrikken als jij met je bus koers zet richting het drive gedeelte, omdat dat niet past. Te smal en te laag.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
Als je buschauffeur bent door de mcrive rijden. Neem wel een controleur mee.
De deuren zitten aan de andere kant, dus je gebaart dat hij naar de deur moet komen. Dan loopt die knaap naar binnen omdat je onduidelijk praat en doe je hem dicht en zegt de controleur JIJ TERINGLIJERTJE GEEF EENSCH GAUW JE STRIPPUHKOART!
Huh? JA JE SNAPT ME WEL! IDIOOT! WHEHEHEHEWHWHEH EN DAN RIJD JE ZO MET DE BUS ZO DOOR DE PUI HEEN AL DIE MENSEN DOOD ALLEMAAL IN DE BURGERMACHINE HWHEHWHEHWEH
je beseft wel dat hij daarna in je hamburger heeft gespuugdquote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze al laat schrikken als jij met je bus koers zet richting het drive gedeelte, omdat dat niet past. Te smal en te laag.
Wat ik een keer gedaan heb, gewoon in het restaurant:
Medewerker:"Goeiemiddag."
Ik:"Dat maak ik zelf wel uit!!"
Medewerker.
Ik:"Dat heb je niet gehad met je cursus, hè?"
Medewerker![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:47 schreef Lexjuuuh het volgende:
Een Big mac bestellen en dan naar de wc gaan, op die big mac schijten en dan verhaal gaan halen bij de puisterige puber cassiere !
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
of je bestelt zo'n happymeal met zo'n plastic poppetje erin
en dan zet je dat popje tegenover je aan tafel en begin je er tegenaan te praten
en na een halfuur schreeuw je huilend:
VUILE SLET !!! MET MIJN EIGEN BROER NOG WEL, HOE KON JE !!1![]()
en dan gooi je je small cola over dat poppetje heen en ren je snikkend de zaak uit![]()
Hmm... gedaan... leverde een hoop gezeik van het aanwezige puberpersoneel op dat het gevaarlijk is enzo. Ik vroeg me af hoe ze dat konden weten... ze had nog de leeftijd, nog het IQ om een rijbewijs te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
quote:Vorige week dinsdag toen we in Hengelo waren, waar toen ook de 'foute' brommobiel gefotografeerd is, gingen we even naar de Mac om fastfood naar binnen te werken. Fastfood, het vreten is snel op, maar de bediening duurt eeeeeeuuween............ Maar wist je dat de Mc Drive op de één of andere manier sneller is dan binnen? Dus toen de rij ons te lang duurde zijn we in de auto gestapt en langs de Mc Drive gereden. Ze stonden verbaasd te kijken. Een van de Maccies zei: "Jullie stonden toch net in de rij??". Ik: "Ja, maar dat duurde te lang, dus daarom hier ". En jawel, binnen de kortste keren hadden we onze voedsel om deze vervolgens op de parkeerplaats naar binnen te werken.
Toen we eenmaal alles opgepeuzeld hadden leek het ons wel leuk om nog eens langs de Mc Drive te rijden om het telefoonnummer van de Mc Drive dame te vragen. Maar met welk excuus? Honger hadden we niet meer. Nog zin in een Mc Flurry? Nee. We gaan gewoon om een crap reden door de Mc Drive om haar nummer te vragen! Dus ik sjeez weer naar de intercom. Terwijl ik wacht op haar reactie zit ik al heftig te zwaaien richting de camera, zo van: "Hier zijn we weer! ".
Mc Woman: Goedemiddag, welkom bij de Mc Donalds. Mag ik uw bestelling a.u.b.
ACT-F: Mag ik jouw nummer?
Mc Woman: Euh......wat?
ACT-F: Jouw telefoonnummer.
Mc Woman: Waarom wil je mijn telefoonnummer??
ACT-F: Nou, mijn geld is op, en alles wat op de menukaart staat kost geld. Maar jouw telefoonnummer is gratis, dus daarom wil ik jouw telefoonnummer.
Mc Woman: Waaaaaat???
ACT-F: We komen NU jouw kant op!
Mc Woman: Whaaaaaaaaa!!!
Wij scheuren richting de kassa (1e raampje) waar zij staat. Voor ons is er nog een auto die aan het afrekenen is, daarna zijn wij aan de beurt. Eenmaal gearriveerd treffen wij dit aan:
Jaaa, wat is dat nou? We vragen alleen je nummer maar hoor!
Ok ok, ze was eerst wat huiverig, maar ze gaf har nummer toch. En haar e-mailadres om de gemaakte fotos' te mailen. Nog een kiekje?
Nee?? Nou jaaa. Hier heb je de rommel die wij geproduceerd hebben. We waren te lui om uit te stappen en naar de afvalbak te lopen. Maar zij had alleen een oudpapierbak bij haar.
Dus moesten we alsnog langs de afvalbak.....Niet uitstappen natuurlijk, maar gewoon je auto over de stoep naast de afvalbak parkeren en dan je rotzooi erin mieteren. Hoezo lui?
We hebben haar nog uitgenodigd om dit weekend uit te gaan, maar geen reactie......Op naar het volgende slachtoffer.
Die is zeker wel nice!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een slecht topic zeg
Of je gaat op je fiets door de McDrive en je bestelt voor 100 euro aan eten, daarna fiets je snel voorbij degene die voor je staat (die alleen een hamburger heeft) en dan moet diegene 100 euro betalen![]()
![]()
![]()
Die zie ik dus helemaal voor mequote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
of je bestelt zo'n happymeal met zo'n plastic poppetje erin
en dan zet je dat popje tegenover je aan tafel en begin je er tegenaan te praten
en na een halfuur schreeuw je huilend:
VUILE SLET !!! MET MIJN EIGEN BROER NOG WEL, HOE KON JE !!1![]()
en dan gooi je je small cola over dat poppetje heen en ren je snikkend de zaak uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |