Zelenksy also said that he has asked parliamentarians to prepare proposals for legislative changes in order to hold elections during a state of war.quote:“Since the US President is raising this issue today, I will answer briefly - I am ready for elections. Moreover, I am now asking the US to help me, possibly together with European colleagues, to ensure security for the elections, and then in the next 60-90 days, Ukraine will be ready to hold elections,” the president said.
mooiquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:51 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-bemanning-omgekomen
![]()
Werd nodig tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zelenksy also said that he has asked parliamentarians to prepare proposals for legislative changes in order to hold elections during a state of war.
Denk je dat er een significant andere verkiezingsuitslag zal komen?quote:
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als poppetje Zelensky weg is.quote:
Nee, zeker niet. Kan best hoor dat ie weer zou winnen, maar hij is echt niet overal populair dat ie met 80-90% zou winnen. Ook corruptie blijft een grote smet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Denk je dat er een significant andere verkiezingsuitslag zal komen?
Dunkt me dat Ruslands SMO Zelensky en co alleen maar populairder heeft gemaakt
Wie heeft het daar over dan? Alleen mensen zoals Willem Engel en Ab Gietelink.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als poppetje Zelensky weg is.
Dan kunnen ze het niet meer over piemelpiano's, gouden toiletten en God mag weten wat voor onzinnige bagger nog meer hebben
Denk niet dat hij nog een keer meedoet tbhquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Misschien, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarom ook stemmen gaat halen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Onzinnige bagger zoals hardnekkige corruptie?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als poppetje Zelensky weg is.
Dan kunnen ze het niet meer over piemelpiano's, gouden toiletten en God mag weten wat voor onzinnige bagger nog meer hebben
Hier gaat alles op zijn langzaamst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
Wel knap binnen 60/90 dagen verkiezingen. Terwijl er oorlog is.
Hier duurt het normaal in vredestijd meer dan 4 maanden.
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier gaat alles op zijn langzaamst.
Het is pas de hoogste tijd voor verkiezingen in Rusland.quote:
Zou natuurlijk makkelijker zijn als er een Trump/Putin puppet zit die zijn eigen land even in de uitverkoop gaat doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:21 schreef Haags het volgende:
Hebben de Russen twee maanden de tijd om alles naar hun hand te zetten. Zal vast eerlijk verlopen allemaal. Uhu
Waarom denk je dat Poetin en Trump zo graag verkiezingen willen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk makkelijker zijn als er een Trump/Putin puppet zit die zijn eigen land even in de uitverkoop gaat doen.
Kun je uitleggen waarom precies? Zelensky heeft het heel goed gedaan als je ziet met wat voor een riemen hij moet roeien. Of denk je dat de Oekrainse bevolking compleet iets anders wilt en graag met de billetjes breed gaat liggen voor meer terreur?quote:
Vertel? Beide kerels zijn door verkiezingen aan de macht gekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Poetin en Trump zo graag verkiezingen willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |