Zelenksy also said that he has asked parliamentarians to prepare proposals for legislative changes in order to hold elections during a state of war.quote:“Since the US President is raising this issue today, I will answer briefly - I am ready for elections. Moreover, I am now asking the US to help me, possibly together with European colleagues, to ensure security for the elections, and then in the next 60-90 days, Ukraine will be ready to hold elections,” the president said.
mooiquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:51 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-bemanning-omgekomen
![]()
Werd nodig tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zelenksy also said that he has asked parliamentarians to prepare proposals for legislative changes in order to hold elections during a state of war.
Denk je dat er een significant andere verkiezingsuitslag zal komen?quote:
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als poppetje Zelensky weg is.quote:
Nee, zeker niet. Kan best hoor dat ie weer zou winnen, maar hij is echt niet overal populair dat ie met 80-90% zou winnen. Ook corruptie blijft een grote smet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Denk je dat er een significant andere verkiezingsuitslag zal komen?
Dunkt me dat Ruslands SMO Zelensky en co alleen maar populairder heeft gemaakt
Wie heeft het daar over dan? Alleen mensen zoals Willem Engel en Ab Gietelink.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als poppetje Zelensky weg is.
Dan kunnen ze het niet meer over piemelpiano's, gouden toiletten en God mag weten wat voor onzinnige bagger nog meer hebben
Denk niet dat hij nog een keer meedoet tbhquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Misschien, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarom ook stemmen gaat halen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Onzinnige bagger zoals hardnekkige corruptie?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het niet meer over piemelpiano's, gouden toiletten en God mag weten wat voor onzinnige bagger nog meer hebben
Hier gaat alles op zijn langzaamst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:16 schreef capricia het volgende:
Wel knap binnen 60/90 dagen verkiezingen. Terwijl er oorlog is.
Hier duurt het normaal in vredestijd meer dan 4 maanden.
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier gaat alles op zijn langzaamst.
Het is pas de hoogste tijd voor verkiezingen in Rusland.quote:
Zou natuurlijk makkelijker zijn als er een Trump/Putin puppet zit die zijn eigen land even in de uitverkoop gaat doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:21 schreef Haags het volgende:
Hebben de Russen twee maanden de tijd om alles naar hun hand te zetten. Zal vast eerlijk verlopen allemaal. Uhu
Waarom denk je dat Poetin en Trump zo graag verkiezingen willen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou natuurlijk makkelijker zijn als er een Trump/Putin puppet zit die zijn eigen land even in de uitverkoop gaat doen.
Kun je uitleggen waarom precies? Zelensky heeft het heel goed gedaan als je ziet met wat voor een riemen hij moet roeien. Of denk je dat de Oekrainse bevolking compleet iets anders wilt en graag met de billetjes breed gaat liggen voor meer terreur?quote:
Vertel? Beide kerels zijn door verkiezingen aan de macht gekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Poetin en Trump zo graag verkiezingen willen?
Voor iedereen die geïnteresseerd is:quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:22 schreef Idisrom het volgende:
Hoe kun je de film '2000 Meters to Andriivka' zien? Youtube heeft de video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. Dat is in dit geval Nederland.
Zelensky ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel? Beide kerels zijn door verkiezingen aan de macht gekomen.
Wie de schoen past…quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie heeft het daar over dan? Alleen mensen zoals Willem Engel en Ab Gietelink.
Je probeert nu te doen alsof de mensen die niet meegaan in de eu retoriek zich bedienen van flauwekul zoals kul over Zelensky als acteur, miljonair, of corrupte man. Ik heb in elk geval dat nog nooit aangehaald.
En jij denkt niet dat het kremlin binnen een paar uur wagonladingen aan nieuwe fabels de wereld in brengt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:25 schreef xpompompomx het volgende:
En nog fraaier is het dat de oude grijze mannetjes die verkiezingen willen in Oekraïne willen zelf het liefst geen verkiezingen in eigen land (meer) hebben.
Natuurlijk wel, maar dat zou voor veel van die mensen te opzichtig zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat het kremlin binnen een paar uur wagonladingen aan nieuwe fabels de wereld in brengt?
Het is absoluut waar dat Zelensky het heel goed gedaan heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Oekraïne bevolking nog oorlog wil. Sowieso zal dat het belangrijkste thema zijn in de verkiezingen. Misschien moet Zelensky wel beloven om een vredesakkoord te tekenen om genoeg stenen te krijgen. Anderzijds is een overwinning van Zelensky natuurlijk een geweldig mandaat om dit te gaan op de huidige wegquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom precies? Zelensky heeft het heel goed gedaan als je ziet met wat voor een riemen hij moet roeien. Of denk je dat de Oekrainse bevolking compleet iets anders wilt en graag met de billetjes breed gaat liggen voor meer terreur?
De wil van de bevolking is niet relevant. En er zijn nog steeds mensen bereid om te gaan vechten voor het geld aangezien Rusland nog steeds in staat is om de verliezen aan te vullen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:45 schreef xpompompomx het volgende:
Maar wil de Russische bevolking nog wel oorlog?
"Maar dat wil nog niet zeggen dat de Oekraïne bevolking nog oorlog wil." Is natuurlijk een achterlijke zin, niemand wil dat er doden vallen, maar om daarom nou maar zo maar alles waar je in geloofd op te geven. Als een overvaller je huis binnenvalt met wapens, ben jij dan het probleem als jij je kluis niet voor hem openmaakt?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat Zelensky het heel goed gedaan heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Oekraïne bevolking nog oorlog wil. Sowieso zal dat het belangrijkste thema zijn in de verkiezingen. Misschien moet Zelensky wel beloven om een vredesakkoord te tekenen om genoeg stenen te krijgen. Anderzijds is een overwinning van Zelensky natuurlijk een geweldig mandaat om dit te gaan op de huidige weg
Tijd voor verkiezingen ja. Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:45 schreef xpompompomx het volgende:
Het probleem is dat de bevolking wil dat de oorlog stopt, alleen is niemand het eens over de voorwaarden waarop dat moet worden bereikt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is absoluut waar dat Zelensky het heel goed gedaan heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat de Oekraïne bevolking nog oorlog wil. Sowieso zal dat het belangrijkste thema zijn in de verkiezingen. Misschien moet Zelensky wel beloven om een vredesakkoord te tekenen om genoeg stenen te krijgen. Anderzijds is een overwinning van Zelensky natuurlijk een geweldig mandaat om dit te gaan op de huidige weg
Wil Oekraine nog wel oorlogquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:45 schreef xpompompomx het volgende:
Rusland wil die verkiezingen omdat het in het vacuüm dat ontstaat makkelijk is om de verkiezing te kapen en een puppet te installeren.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
Anyway, ik snap ook niet wat Trump wil met die verkiezingen voor Oekraïne. Maakt het alleen maar complexer.
https://euromaidanpress.c(...)ncessions-to-russia/quote:When asked about officially recognizing certain territories as part of Russia and relinquishing claims forever, 67% of respondents opposed the option while 24% found it acceptable.
BNW & twitter say: hold my beer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dat zou voor veel van die mensen te opzichtig zijn.
Zo’n uitslag kan heel verrassend zijn, denk maar aan de Britse parlementsverkiezingen van 1945.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
"Maar dat wil nog niet zeggen dat de Oekraïne bevolking nog oorlog wil." Is natuurlijk een achterlijke zin, niemand wil dat er doden vallen, maar om daarom nou maar zo maar alles waar je in geloofd op te geven. Als een overvaller je huis binnenvalt met wapens, ben jij dan het probleem als jij je kluis niet voor hem openmaakt?
En dit is ook niet iets dat uberhaupt speelt onder de bevolking daar. Alle onderzoeken laten zien dat de meerderheid van de Oekrainse bevolking geen land wil afstaan aan Rusland.
Kan vast heel verrassend zijn als Kremlin en MAGA lukt de verkiezing te manipuleren.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo’n uitslag kan heel verrassend zijn, denk maar aan de Britse parlementsverkiezingen van 1945.
Ja, die wilde niet meer aan de oorlog herinnert worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo’n uitslag kan heel verrassend zijn, denk maar aan de Britse parlementsverkiezingen van 1945.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
https://euromaidanpress.c(...)ncessions-to-russia/
Hier hebben ze het over het hele huidige gebied dat Rusland in handen heeft. Niet enkel specifieke delenquote:While nearly three-quarters of Ukrainians reject transferring currently controlled territory to Russia, one-third prove willing to accept a de facto freeze of the front line—provided security guarantees and European integration accompany such an arrangement.
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met mij ja, alleen hadden we de weddenschap zoals ik het zag nog niet bezegeldquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar weken geleden dit voorspeld, werd tegengesproken, en er een kratje bier op gewed.
Weet niet meer met wie @:LXIV Ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |