SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere dode paarden na een mislukte aanval van Russen.
Bullshit, voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Nederlandse piloten huidige F16's daar besturen.
https://militarywatchmaga(...)f16s-ukraine-complex
Niet weer dit gesprekje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe wilde jij anders de Russen tegenhouden dan? Alleen met meetings houden en sancties?
Bullshit?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bullshit, voor de zoveelste keer
[..]
Niet weer dit gesprekje.
Oekraiense bronnen weerlegden dat later. Of dat deels opsec is weet ik niet. Maar er waren na dit nieuws uitkwam iig heel veel bronnen die dit ontkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bullshit?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-oekraiense-dienst
let op ze vechten onder oekraiense vlag zoals er ook eenheden zijn met buitenlandse vechters op de grond!
Wel en niet dat is ook waarom ik het op geruchten gooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oekraiense bronnen weerlegden dat later. Of dat deels opsec is weet ik niet. Maar er waren na dit nieuws uitkwam iig heel veel bronnen die dit ontkennen.
Zijn terechte vragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bullshit, voor de zoveelste keer
[..]
Niet weer dit gesprekje.
Don't care.quote:
Instructeur is aannemelijker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel en niet dat is ook waarom ik het op geruchten gooi.
Zouden ook voormalige piloten zijn!
En dat kan ook gewoon!
Maar ze vliegen dan niet onder een nederlandse vlag!
Niet aanemelijk, veel van de Oekraiense piloten zijn ook gewoon boven Nederland en in Roemenie getraind!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Don't care.
[..]
Instructeur is aannemelijker.
Territorial gains is relatief hé. Het is nog steeds net niks voor beide partijen. Maar dat wisten we ook al.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nog even en Poetin heeft de kaarten niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |