abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221177337
quote:
5s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wie doen het uit de lucht halen en modereren?

Want als dat het kremlin is, is telegram gewoon niet "safe".
Nouja, de moderators zelf zijn ook doodsbang dat een user een video of informatie plaatst van drone strikes en dat diegene dan de lul is en een boete/opgepakt wordt door de FSB. Dus meestal sluiten ze gewoon de mogelijkheid om te reageren in chatrooms. Zeker de openbare chatrooms. Je hebt prive chatrooms waar je wel wat informatie kan krijgen, maar dat is zoveel werk en gedoe om daar in te komen.
pi_221177370
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nouja, de moderators zelf zijn ook doodsbang dat een user een video of informatie plaatst van drone strikes en dat diegene dan de lul is en een boete/opgepakt wordt door de FSB. Dus meestal sluiten ze gewoon de mogelijkheid om te reageren in chatrooms. Zeker de openbare chatrooms. Je hebt prive chatrooms waar je wel wat informatie kan krijgen, maar dat is zoveel werk en gedoe om daar in te komen.
Het is dus niet een veilig platform.....?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221177415
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is dus niet een veilig platform.....?
Als je in Rusland leeft niet. Zeker als je die MAX app hebt die verplicht is daar is je telefoon natuurlijk helemaal niet prive meer ook niet op telegram.

Voor ons is het veilig.
pi_221177456
Overigens is Putin momenteel de ene debiele uitspraak na de andere aan het maken, dat zelfs de oren klapperen van russische milbloggers:



(over het feit dat na dobropilia er geen Oekraiense verdedigingslinies meer liggen...)
pi_221178258
quote:
:{

Begrijp me niet verkeerd; ik neem dit bericht wel aan.

Maar het voordeel van drones is dat je er VEEL hebt vanwege lage kosten, die je snel op hoog volume kunt produceren.

Drones met straal aandrijving zijn niet goedkoop, en het productie volume is beduidend lager dan spul wat electro/benzine motor heeft.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221178398
Geen jet-powered drones of kruisraketten vermeld, maar desalniettemin hoop ik weer op mooie kinetische sancties vannacht

pi_221178549
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:44 schreef capricia het volgende:
Is telegram veilig om te installeren en een beetje bij te lezen?

Ben vooral benieuwd naar de verhalen van de mensen die op de Krim wonen. Nu vraag ik het aan AI. En het schijnt dat je in Rusland of op de Krim maar gewoon je lokale gouverneur moet volgen op Telegram om te zien of er luchtalarm is.

Dat doet Oekraïne dan toch weer beter. Die hebben daar een centrale website voor.
Misschien een beetje overdreven om een mod hier voor te waarschuwen maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Pas wel op voor fake news en botjes.
pi_221178815
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Kino is zeker een fantastische muziekgroep! _O_ _O_ _O_

Mensen die vol passie en afschuw zingen over de val van het mooiste rijk ooit, de Sovjet Unie. Het lied raakt me echt diep.

Haha, je weet dus geen fuck van die groep en Viktor Tsoi af als je denkt dat ze daarover zingen :')
Цой жив
pi_221178865
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:35 schreef MaxMark het volgende:
Geen jet-powered drones of kruisraketten vermeld, maar desalniettemin hoop ik weer op mooie kinetische sancties vannacht

[ afbeelding ]


Reactive drones = Jet powered drones.
pi_221178880
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:00 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Haha, je weet dus geen fuck van die groep en Viktor Tsoi af als je denkt dat ze daarover zingen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')