Zouden we eigenlijk hier ook moeten doen, geld van de allerrijksten halen.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:13 schreef michaelmoore het volgende:
Het is me er eentje die poetin
https://www.telegraaf.nl/(...)ullen/156141483.html
[..]
Voor een oorlog tegen Vlaanderen?quote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk hier ook moeten doen, geld van de allerrijksten halen.
witte rook = nieuwe paus.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja gezien de overwegend witte rook zat ik ook te denken aan munitie of een air defence systeem.
nou , als we maandelijkse pensioenafdracht maar eens bij het bruto zouden doen , en de arbeidskorting op 12.000 euro per jaar , dat zou alvast een stap zijnquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk hier ook moeten doen, geld van de allerrijksten halen.
nee tegen de friet etersquote:
quote:The President of Finland believes that Ukraine currently has the advantage on the battlefield.
During World War II, it took Moscow four years to reach Berlin — a distance of 1,600 kilometers — whereas in the current war, Russian forces have advanced only about 60 kilometers into Ukraine.
According to him, Ukraine is now in a stronger battlefield position than at any point since the beginning of the full-scale invasion.
The politician noted that the first year of the full-scale war was about Ukraine’s survival, the next three years were about endurance, and now it has become “a matter of mathematics on the battlefield.
Oekraïne is al 4 jaar aan het winnen als ik de liberalen zou moeten geloven. En het zijn ook alleen de Russen die sterven.quote:
Wat alles zegt over jouw bronnenquote:Op maandag 8 juni 2026 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraïne is al 4 jaar aan het winnen als ik de liberalen zou moeten geloven. En het zijn ook alleen de Russen die sterven.
Alleen jij zegt datquote:Op maandag 8 juni 2026 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraïne is al 4 jaar aan het winnen als ik de liberalen zou moeten geloven. En het zijn ook alleen de Russen die sterven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |