abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219123734
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:47 schreef AchJa het volgende:

[..]
Mjah, Eimert Middelkoop was nou niet direct de meest in het oog springende mindef natuurlijk. Daarbij heeft de CU sinds 1993 (Prioriteitennota) drie keer meegeregeerd... Ik heb daar nou niet direct hele warme gevoelens bij.
Itt de rest roepen die het al wel zeker 20 jaar. Ik vind het al decennia belangrijk maar de SGP is mij te raar op vele andere vlakken.

Ik ben al lang blij dat de andere partijen gedraaid zijn en nu hopen dat ze dat volhouden. Zelf vind ik 5% absurd en kunnen we dat geld niet eens doelmatig uitgeven maar 3,5% is een haalbare kaart. Bij verdere oorlogsdreiging wel opvoeren.

Dan moet je echter wel de voorwaarden voor Jan Soldaat stevig verbeteren. Dienstplicht zie ik geen heil in al zou een 2 maanden durende verkorte semi militaire opleiding met o.a. ehbo, survivallen en misschien wapentraining wel zinnig zijn na de middelbare school. Dan staan we niet helemaal voor aap bij een crisis en kunnen we al deels een mobilisatie infrastructuur opbouwen. Het profi leger opbouwen en repareren lijkt mij nu echter belangrijker samen met het stevig opvoeren van het aantal reservisten.

Strategisch zou ik trouwens graag zien dat we verder Europees integreren en minder afhankelijk worden van de VS, China en Rusland.

De echte hypocriete partij is trouwens de VVD geweest met hun afbraakbeleid maar wel telkens beloven op te komen voor de krijgsmacht.

Zelf trouwens rond 2005 voor de keuze TU of KMA gestaan en laatstgenoemde zag ik gezien de bezuinigingen weinig heil in.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219123747
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij blijft bitterzoet. En schitterend dat hij maar relevant blijft.

Voor mij een heel definiëred moment geweest..ik. kan en wil door deze man eigenlijk nooit meer d66 stemmen.
Dat was een cdaér :? .
quote:
Op 8 april 2011 trad hij met de beleidsbrief 'Een kleinere krijgsmacht in een onrustige wereld' naar buiten, waarin bij Defensie ruim 12.000 arbeidsplaatsen verloren gingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 27-10-2025 20:44:59 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Forum Admin maandag 27 oktober 2025 @ 20:45:20 #203
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219123770
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat was een cdaér :? .
[..]

Ik heb het over Pechtold
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219123790
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb het over Pechtold
Ja echt achterlijk. Trouwens toen ze het leenstelsel hadden ingevoerd had ik voorgenomen om nooit meer op ze te stemmen totdat dat weer terug gedraaid was. Dat is gelukt.
  Forum Admin maandag 27 oktober 2025 @ 20:57:23 #205
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219123848
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja echt achterlijk. Trouwens toen ze het leenstelsel hadden ingevoerd had ik voorgenomen om nooit meer op ze te stemmen totdat dat weer terug gedraaid was. Dat is gelukt.
Het leenstelsel was de trap na, maar voor mij stond het toen al vast.

Voor mij en ik denk velen anderen is toen ook de afkeer voor d66 als partij ontstaan. Wat zonde js.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219124084
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het leenstelsel was de trap na, maar voor mij stond het toen al vast.

Voor mij en ik denk velen anderen is toen ook de afkeer voor d66 als partij ontstaan. Wat zonde js.
dit samen met het het eindigen van het raadgevend referendum, zogenaamd omdat ze liever een bindend referendum hadden, maar dat bleek een leugen te zijn. het had alles te maken met de uitslag van het EU grondwet referendum, die ze er toch doordrukten. Daarna nog het debacle met Kaag, die volledig de mist inging met het afghanistan verhaal en het weglopen bij het covid zorgdebat.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 27 oktober 2025 @ 22:37:47 #207
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219124314
Wat ik zo irritant vind aan D66 in deze verkiezingen is dat ze dingen roepen die totaal niet waar te maken zijn maar wel geloofd worden door simpele kiezers.
Zo hebben ze de oplossing voor de woningnood gevonden hoor! “We gaan een miljoen huizen bouwen en 10 nieuwe steden”. Simpletons zonder woning denken dan “hé, daar zal voor mij dan ook vast een woning tussen zitten!’. Maar hoe ze het willen doen, daar geen woord over. Want daar is helemaal geen plan voor. Het zal wel blijven bij het laten immigreren van 100.000 potentiële bouwvakkers die daarna de bijstand in gaan.
The End Times are wild
pi_219124324
Ahum oorlog over ofzo?
Vakman pur sang
pi_219124537
RIA: The government has written off budget loan debt for 14 regions.
Gaat lekker in de regio's, zoals verwacht. In maart ook al eem triljard roebel afgeschreven voor de regio's.
Blijkt dat miljoenen roebels voor 1 stuk kanonnevoer niet goed is voor je financien en economie.

RIA: Lukoil announced its intention to sell its foreign assets.

RIA: Expert RA has affirmed Aeroflot's credit rating at ruAA]
Sounds legit.

RIA: Sovcombank has provided a 20 billion ruble credit line to RusHydro.

En dit gaat ook letterlijk de hele dag door, dag in dag uit:
RIA: The Prosecutor General's Office believes that Strukov transferred more than 163 billion rubles in revenue abroad
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 00:27:18 #211
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219124644
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:37 schreef LXIV het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan D66 in deze verkiezingen is dat ze dingen roepen die totaal niet waar te maken zijn maar wel geloofd worden door simpele kiezers.
Zo hebben ze de oplossing voor de woningnood gevonden hoor! “We gaan een miljoen huizen bouwen en 10 nieuwe steden”. Simpletons zonder woning denken dan “hé, daar zal voor mij dan ook vast een woning tussen zitten!’. Maar hoe ze het willen doen, daar geen woord over. Want daar is helemaal geen plan voor. Het zal wel blijven bij het laten immigreren van 100.000 potentiële bouwvakkers die daarna de bijstand in gaan.
misschien prefab weet jij veel

maar ze gaan wel weer voor oiuderen bouwen geloof ik, beetje doorstroming zou wel goed zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219124685
quote:
A new report from the United Nations accuses Russia of committing crimes against humanity by attacking civilians and civilian infrastructure with drones, as well as committing war crimes through the forcible transfer of people.

Drone attacks on civilians in areas along the front line of Russia’s war with Ukraine amount to the crime against humanity of murder, the report says. Russia also committed war crimes by intentionally attacking civilians and civilian targets, according to the report by the UN Independent International Commission of Inquiry on Ukraine.
quote:
The drone attacks investigated by the commission regularly targeted civilian homes and infrastructure such as hospitals, humanitarian distribution points, power facilities and a school, according to the UN report. These strikes were “intentional and part of a coordinated policy to drive civilians out of those territories,” the commission found.

The attacks have “spread terror among the population and have rendered civilian life unbearable,” it concluded. People have fled the areas where attacks were most prevalent, the report says, leaving some places “almost entirely vacated.”
CNN
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 02:12:09 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219124745
https://www.nu.nl/spannin(...)raiense-burgers.html

Rusland houdt zich weer bezig met onvoorstelbare zaken :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: