quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef sc00p het volgende:
En ben een keer naar binnen gelopen van: HEBBUH JULLIEH NOG SLOAVINK????
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:14 schreef GasTurbine het volgende:
Of je gaat zo rennen 409837 keer doorheen en dan zeggen ze : EE DOE NORMAAL! En jij zovan ok sorry en je geeft ze 50 cent. Dan ga je zo weer rennen en dan willen ze net wat zeggen maar dan pak jij een ijzer tikhamertje die stratenlui hebben en dan tik je alle stenen in de macdrive kapot en GOOI JE ZO ALLEMAAL IN DE SLOOT!
En dan die man: ludo mén. Dat hoefde toch niet?? En jij zo van HOUJEBEK VUILE TERING-ILLUMINATI IK HOOP DAT JE BRANDT! IK HEB DIE MACDRIVE TOCH VAN JE GEKOCHT@!@!!
gta2quote:Op zondag 24 februari 2008 02:18 schreef GasTurbine het volgende:
Of dan ga je zo alles bestellen en dan zeggen ze ok hier en jij ok bedankt.
Maar dan sneak je de hoek om en gooi je allemaal olie op het wegdek zoals GTA2!~344ra
Of die kogels die uit je auto konden komen maar die bij het passeren van de volgende straat alweer op warenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gta2![]()
met die drive-through waar je bommen in je auto kon leggen..
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:20 schreef blonchi het volgende:
Al verscheidene malen gedaan:
Doen alsof de microfoon een los contact heeft.
"M...k...drie...B..C...en een Mc....urry...graag....en drie k..r menu...f..."
Of gewoon heel netjes in je auto bestellen, met op het eind de uitdrukkelijke wens:
"Om mee te nemen alstublieft".
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef waslap het volgende:
gasturbine = held vd dag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
blijft goedquote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Totdat jij hem quotequote:
Lachen.quote:
of of je vraagt om een mcdeepartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |