Zeseneenhalf... Da's op zich wel redelijk oud natuurlijk. M'n andere cavia was ook 4 toen die doodging.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:36 schreef Amandaa het volgende:
Aaah wat zielig! Hpe oud is hij? Mijn cavia is 4 geworden.
Nou dan had ik hem nog maar even lekker geknuffeld. Hij is best oud voor een cavis want die worden gemiddeld ook maar 4. Zielig hoor... en het zijn zulke lieve beestjes! Sterkte!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:46 schreef Biancavia het volgende:
Zeseneenhalf... Da's op zich wel redelijk oud natuurlijk. M'n andere cavia was ook 4 toen die doodging.
En dat begon trouwens ook op dezelfde manier, stil in een hoekje zitten, geen bescherming zoeken, niet eten...
Een woestijnrat?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Tijd om een fatsoenlijk dier aan te schaffen
Als we een huisje hebben dan gaan we naar het plaatselijke asiel en dan nemen we een ouwe chagrijnige kat mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Tijd om een fatsoenlijk dier aan te schaffen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:49 schreef RemcoDelft het volgende:
6,5 jaar oud, dan is-ie gewoon versleten...
ik geef 'em nog een week, max. Bij hamsters gaat het ook altijd zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:25 schreef Biancavia het volgende:
Begin van de middag heb ik de kooi verschoond, maar nu zit het beestje al heel de middag zielig voor zich uit te kijken. Als ik aan kom lopen vlucht 'ie niet eens weg in z'n schuilhok en een appelklokhuis wat ik gegeven had ligt nog onaangeroerd in z'n bakje.
Ik had de laatste twee dagen al het idee dat 'ie bijna geen voer meer at, maar nu is het overduidelijk dat er iets mis is.
"The Hamster Slayer"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:31 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ik geef 'em nog een week, max. Bij hamster gaat het ook altijd zo.![]()
Doe is normaal joh, het is maar een kankercavia.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat vreselijk naar! Ik heb er zelf ook 2, en vind het altijd vreselijk als ze ziekjes zijn... Hopelijk komt ie er gewoon bovenop, 6.5 jaar is nog niet zo heel erg oud (heb ooit gelezen dat ze gemiddeld 8 a 10 jaar worden, en de oudste cavia ooit was 14 jaar en 10 maanden) Ik hoop echt dat ie beter wordt, vertroetel em maar flink, en anders echt heel veel sterkte!
Hopelijk denken je ouders zo niet als jij ziek wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe is normaal joh, het is maar een kankercavia.
Cavia's kunnen makkelijk 10 jaar oud worden. Misschien moet je er niet teveel vreten instoppen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:51 schreef Amandaa het volgende:
[..]
Nou dan had ik hem nog maar even lekker geknuffeld. Hij is best oud voor een cavis want die worden gemiddeld ook maar 4. Zielig hoor... en het zijn zulke lieve beestjes! Sterkte!!
Ik denk dat je het beste naar de dierenarts kan gaanquote:Op zondag 16 maart 2008 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Vanochtend heeft hij wel een beetje hooi meegesleept zijn hokje in.
Zou 'ie misschien last hebben van een verstopping?
Kun je 'm zien of verstopt hij zich achter een bergje hooi?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Vanochtend heeft hij wel een beetje hooi meegesleept zijn hokje in.
Zou 'ie misschien last hebben van een verstopping?
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:10 schreef n0a het volgende:
Krijgt hij voldoende vitamine C?
http://www.degrotecavia.nl/vitaminec.html
Maar hij niest niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste naar de dierenarts kan gaan. Vriendin (dierenarts in opleiding) zegt dat hij best verkouden kan zijn (daar kunnen ze niet zo goed tegen, maar met een pilletje is het opgelost).
Ik zou hier liever niet mee wachten.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:54 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kun je dat checken van die haakjes op de kiezen?
Heb het idee dat dat het echt is.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:59 schreef ach het volgende:
Je hebt hem dus eigenlijk vermoord door voer in zijn longen te spuiten?![]()
Nu is ie nog eetbaar!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Je laat er geen gras over groeien he? Gelijk in de oven dat beest.
Hoe kun je zoiets zeggen..... Als je dat beest echt zo verwaarloosd en er vanaf wil, breng het dan naar een goede opvang.... desnoods vang ik het beestje op.... het is een godswonder dat er nog caafjes 8 jaar worden, dan wil je dat arme ding toch niet dood hebben???quote:
Heb je het recht van voren in z'n bek gespoten? Dan kun je het idd in de luchtpijp gespoten hebben.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 16:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heb je nog een foto van Frummel in die koekepan?
Als ik hem echt zou verwaarlozen was ie natuurlijk nooit 8 geworden he.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets zeggen..... Als je dat beest echt zo verwaarloosd en er vanaf wil, breng het dan naar een goede opvang.... desnoods vang ik het beestje op.... het is een godswonder dat er nog caafjes 8 jaar worden, dan wil je dat arme ding toch niet dood hebben???
Edit.... als je in Aalten woont, kan www.twestendorp.nl je wel helpen....
Wat een schattige foto, die oortjesquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Biancavia het volgende:
En dit was Frummel toen 'ie nog heel klein was:
[ afbeelding ]
Willie: This is a jigsaw puzzle.quote:
jeugdsentimentquote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Willie: This is a jigsaw puzzle.
ALF: It's broken.
Willie: That's the object, ALF. You're supposed to put it together.
ALF: Why? I didn't break it.
------------------
ALF: Oh, by the way, don't bother looking for your laxative on a rope.
Willie: Oh, you mean my soap on a rope?
ALF: Trust me on this one.
Ik heb alle afleveringen van alle seizoenen hier op m'n harddisk staan
Aww wat lief een kleine Frummelquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de Frummel!
Altijd lachen hier bij F&Fquote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets zeggen..... Als je dat beest echt zo verwaarloosd en er vanaf wil, breng het dan naar een goede opvang.... desnoods vang ik het beestje op.... het is een godswonder dat er nog caafjes 8 jaar worden, dan wil je dat arme ding toch niet dood hebben???
Edit.... als je in Aalten woont, kan www.twestendorp.nl je wel helpen....
Cavia's worden meestal een jaar of zes/zeven oud.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:51 schreef Amandaa het volgende:
[..]
Nou dan had ik hem nog maar even lekker geknuffeld. Hij is best oud voor een cavis want die worden gemiddeld ook maar 4. Zielig hoor... en het zijn zulke lieve beestjes! Sterkte!!
En dan het nonchalante ongeintreseerde er bij van tja, niet mijn zaakquote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Willie: This is a jigsaw puzzle.
ALF: It's broken.
Willie: That's the object, ALF. You're supposed to put it together.
ALF: Why? I didn't break it.
------------------
ALF: Oh, by the way, don't bother looking for your laxative on a rope.
Willie: Oh, you mean my soap on a rope?
ALF: Trust me on this one.
Ik heb alle afleveringen van alle seizoenen hier op m'n harddisk staan
Ik las dat de oudste cavia ter wereld 14 jaar en 10 maanden geworden was.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cavia's worden meestal een jaar of zes/zeven oud.
Die van ons was zn leeftijd in kilo's
Ik lag ook dubbel.quote:
Ik moest lachenquote:
hey! jij bent een kloon!quote:
Helaas. Nog steeds dood.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Misschien helpt het als je hem een kutkick geeft
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:19 schreef Biancavia het volgende:
Als 'ie bij me zit dan zittie nog wel een beetje om zich heen te kijken.
Alleen bij elke uitademing lijkt 'ie een klein schokje te maken en hoor je zo een heel zacht zielig piepje eruit komen...
Anders lees je eerst even verder.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:58 schreef dgbw het volgende:
[..]
Awwwwgeef hem nog maar een kusje dan.. : D want ik denk dat ie heel snel dood gaat.
en dan maar met rust laten en vredig laten sterven?
Ga anders ff ophouden met Biancavia uitschelden, kutnewbiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:02 schreef dgbw het volgende:
Ga anders ff naast die cavia liggen rotten van je.
Ze komt best als een kutwijf over.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ga anders ff ophouden met Biancavia uitschelden, kutnewbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Hihi, geweldig!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de Frummel!
Helaas nog steeds doodquote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Misschien helpt het als je hem een kutkick geeft
Psies; een kick die helemaal nergens over gaatquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Helaas nog steeds dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |