abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57837870
De Jumbo verkoopt nu uit Spanje afkomstige 1,5L flessen Coca Cola, de flessen zien er anders uit dan de Nederlandse en je kunt ze dus ook alleen bij Jumbo weer inleveren maar das niet zo`n probleem.

Het probleem is wel dat (volgens mij) de cola anders smaakt dan de Nederlandse.

Mijn klacht: Haal die Spaanse zooi uit de schappen en ga weer de Nederlandse variant verkopen!!!
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:41:54 #2
177848 Ravii
Niks is Compleet
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:43:26 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57838035
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:45:41 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57838097
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57838117
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Nee bij Jumbo gewoon 1,32 en dat kosten daar normaal de Nederlandse flessen ook.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 21:48:53 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_57838180
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:45 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
pi_57838202
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:41 schreef Ravii het volgende:
pics?
Heb geen foto maar de fles ziet er ongeveer net zo uit als de 0,5L flessen, de hals van de Spaanse 1,5L fles ziet er dus wat anders uit dan de Nederlandse en de flessen zijn vreselijk slap, nog slapper dan de Nederlandse. Wel zit er in de dop z`n blauw plastickje wat er in Nederland volgens mij was uitgehaald.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:54:27 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57838343
Snel, zoek een goedkopere en win 1000 euro boodschappen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:55:12 #9
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57838364
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Het leven is geen krentenbol.
pi_57838440
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef blrrrt het volgende:

[..]

De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Maar het is niet te zuipen, bijna dezelfde smaak als River Cola van de Aldi, dat hebben klanten op den duur wel door en dan halen ze hun cola niet meer bij de Jumbo. Dus op gegeven moment verdient Jumbo er alleen maar minder aan.
pi_57838481
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:00:26 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57838514
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_57838541
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Daarom nemen alle nederlanders toch ook karren met spul uit nederland mee?
pi_57838610
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.

Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
pi_57838633
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.

En als de cola hetzelfde smaakt dan betaal je toch liever de helft minder voor een fles River dan dat je die Spaanse Coca Cola gaat kopen.

Ik stap denk ik maar over op Pepsi.
pi_57838656
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.

En als de cola hetzelfde smaakt dan betaal je toch liever de helft minder voor een fles River dan dat je die Spaanse Coca Cola gaat kopen.

Ik stap denk ik maar over op Pepsi.
Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
pi_57838713
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.

Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
Als je de 4e klant in de rij bij de kassa bent en er zijn geen andere kassa`s open waar minder klanten staan te wachten dan mag je je boodschappen gratis meenemen.

Heb ik inmiddels al 3 keer meegemaakt met een volle kar Alleen die bliepmiepjes achter de kasse weten niet eens dat die service er is, moeten ze altijd eerst weer opzoeken.
pi_57838743
Ik ben blij dat ik alleen thee, water en limonade drink. Dat is toch een stuk simpeler geloof ik.
pi_57838758
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
Inderdaad een WAARDELOZE zaak. `s avonds is er vaak ook geen brood meer te krijgen. en het brood wat ze daar zelf bakken is een dag later niet te vreten, zo droog.
pi_57838829
Ik ben vandaag maar eens boodschappen gaan doen bij C1000 Pepping aan de Hoofdstraat, kwam voorheen meestal bij C1000 Kelders aan de Pleiaden maar Pepping is echt stukken beter.

Nette overzichtelijke winkel, ruime paden. Keurig nette versafdelingen en het oerbrood wat ze zelf bakken is gewoon HEERLIJK.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:15:37 #21
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57838947
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

16! Als ze hier 12 zijn, zijn ze oud,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57839219
Jumbo? Dat is toch die supermarkt die alleen in boerendorpen te vinden is?
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:29:37 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57839300
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Jumbo? Dat is toch die supermarkt die alleen in boerendorpen te vinden is?
Utrecht is idd een dorp. Arnhem en Den Haag ook
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:35:18 #24
204633 Fred2
Kritisch
pi_57839419
Als het inderdaad Cola is die uit Spanje komt, dan kan het inderdaad anders smaken.

Kan natuurlijk ook gewoon Cola uit Nederland zijn in een fles met Spaanse opsschriften, maar dan zou het hetzelfde moeten smaken.
So we just called him Fred too
pi_57839420
Jumbo zit toch overal tegenwoordig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')