Nee bij Jumbo gewoon 1,32 en dat kosten daar normaal de Nederlandse flessen ook.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:45 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
Heb geen foto maar de fles ziet er ongeveer net zo uit als de 0,5L flessen, de hals van de Spaanse 1,5L fles ziet er dus wat anders uit dan de Nederlandse en de flessen zijn vreselijk slap, nog slapper dan de Nederlandse. Wel zit er in de dop z`n blauw plastickje wat er in Nederland volgens mij was uitgehaald.quote:
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Maar het is niet te zuipen, bijna dezelfde smaak als River Cola van de Aldi, dat hebben klanten op den duur wel door en dan halen ze hun cola niet meer bij de Jumbo. Dus op gegeven moment verdient Jumbo er alleen maar minder aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Daarom nemen alle nederlanders toch ook karren met spul uit nederland mee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |