Ik zie nu echt vooruitgangquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sixpack, wil gewoon wat minder spekje
drie uur sporten diesgekquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooh ben jij er zooooo eeen doe ik soms ook wel hoor, helemaal als hij ONZE zondag dan wil opbreken door nog even fijn drie uur te gaan sporten
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah... ik praat m ook best vaak om om niet te gaan basketballen maar met mij wat leuks te gaan doen
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijn Sowieso merkt hij het morgen meteen als hij vandaag een patatje heeft gegeten enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft ie nog meer geks met zn lijf dan? niks gevaarlijks hoop ik?
soms maar ik ga ook graag mee kijken hoor een leger boomlange zwetende mannen kijken, en daarna bierquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooooh ben jij er zooooo eeen doe ik soms ook wel hoor, helemaal als hij ONZE zondag dan wil opbreken door nog even fijn drie uur te gaan sporten
Daar moet ik inderdaad ook gewoon op vertrouwenquote:
Snap ik ook niet hoor, ik vind een uurtje per dag wel genoeg En hij gaat daarna dan ook nog vrolijk skaten en op woensdag ook nog Krav Maga en dan doet ie ook nog verhuizingen Lang niet goedquote:
huh hoe werkt dat ongeveer danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijn Sowieso merkt hij het morgen meteen als hij vandaag een patatje heeft gegeten enzo.
Uitsloverquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor, ik vind een uurtje per dag wel genoeg En hij gaat daarna dan ook nog vrolijk skaten en op woensdag ook nog Krav Maga en dan doet ie ook nog verhuizingen Lang niet goed
heeft ie hier al een club oofffuuuuh...?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
soms maar ik ga ook graag mee kijken hoor een leger boomlange zwetende mannen kijken, en daarna bier
Er zitten in level drie een paar oefeningen die niet fijn zijn voor mn rug, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nu echt vooruitgang
Heb wel wat oefeningen aangepast om ze D.-vriendelijk te maken
Dat is ook niet leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hij heeft alleen slechte cholesterol, dus daar zal wel weer iets aan het schommelen zijn Sowieso merkt hij het morgen meteen als hij vandaag een patatje heeft gegeten enzo.
ik hoop stiekem dat ie hier ook door wil gaan maar das miss best wel n drempel voor mquote:
Lange mannenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms maar ik ga ook graag mee kijken hoor een leger boomlange zwetende mannen kijken, en daarna bier
qftquote:
Dittem http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiaire_hypercholesterolemiequote:
met onze support moet dat lukken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoop stiekem dat ie hier ook door wil gaan maar das miss best wel n drempel voor m
De oefeningen die mijn rug niet leuk vindt zitten al in level 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zitten in level drie een paar oefeningen die niet fijn zijn voor mn rug, ik weet nog niet helemaal hoe ik dat ga doen...
Morgen ga ik btw overslaan, want 'sochtends yoga en 'savonds ons lijstje afwerken.
En Ado is eigenlijk maar een kleintjequote:
Hij is nog aan het opgroeien toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En Ado is eigenlijk maar een kleintje
Dat ging allemaal nog wel, level 3 zijn wel een paar erge bij, voor mij dan hequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
De oefeningen die mijn rug niet leuk vindt zitten al in level 1
Nee hoor, die blijft gewoon zoals hij nu is.quote:
Rare naam danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, die blijft gewoon zoals hij nu is.
engquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dittem http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiaire_hypercholesterolemie
Zo heet hij niet echt hoor.quote:
Ik heb er 3 geschrapt, die willen mijn rug nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ging allemaal nog wel, level 3 zijn wel een paar erge bij, voor mij dan he
Overigens kwam ik er wel achter dat ik heel slappe armpjes heb in level 2
Gewoon opletten, medicijnen slikken, blijven sporten en verder vooral niet over nadenkenquote:
Klinkt niet bepaald leuk...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Dittem http://nl.wikipedia.org/wiki/Familiaire_hypercholesterolemie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb 1 kiloquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er 3 geschrapt, die willen mijn rug niet
Ik heb gewichten van 8kg, hopelijk red ik level 2 daar ook mee
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Stu daar is het klagen. Heb jij al een verhaaltje?Ik zal het misschien op Twitter vermelden. Verder ga ik daar geen tijd instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nee ik eigenlijk ook niet. Laat ze de woeste vliegkarpereczeem maar krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het misschien op Twitter vermelden. Verder ga ik daar geen tijd insteken
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 1 kilo
Maar je moet veel op je armen steunen bij level 2, het lag niet zozeer aan de gewichten.
Hij heeft er verder weinig echt last van hoor Behalve dus dat ik elke dag aan zijn kop zeur of hij zijn pil heeft gehad en hij vind het erg vervelend dat hij geen kapsalon mag etenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klinkt niet bepaald leuk...
Collega van mij had btw ook van die gele vlekken boven zn ogen, heeel erg opvallend.
en ik hem maar vol met kaas stouwen de afgelopen keerquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft er verder weinig echt last van hoor Behalve dus dat ik elke dag aan zijn kop zeur of hij zijn pil heeft gehad en hij vind het erg vervelend dat hij geen kapsalon mag eten
Op Twitter reageren ze overigens wel vrij snel als je daar klaagt over een bedrijfquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. Laat ze de woeste vliegkarpereczeem maar krijgen
ja en dan? Wat willen ze gaan doen? Een beef burger zonder boney fragments opsturen? Of een flesje water wat NIET uit de kraan gevuld is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op Twitter reageren ze overigens wel vrij snel als je daar klaagt over een bedrijf
Daarom zei ik dus ook dat hij op moest letten haha Maar ach, af en toe.. We letten normaal met eten goed op dus van een keer gaat hij heus niet extra ziek worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
en ik hem maar vol met kaas stouwen de afgelopen keer
Ja, zeurende vrouwen zijn een bijwerking die níet vermeld staat op de bijsluiter...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft er verder weinig echt last van hoor Behalve dus dat ik elke dag aan zijn kop zeur of hij zijn pil heeft gehad en hij vind het erg vervelend dat hij geen kapsalon mag eten
Ook geen zichtbare symptomen trouwens
Oh, dus er is nog hoop?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zeurende vrouwen zijn een bijwerking
Wat wil jij dan van ze?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan? Wat willen ze gaan doen? Een beef burger zonder boney fragments opsturen? Of een flesje water wat NIET uit de kraan gevuld is?
Goed punt. We stoppen ermee.quote:
Niet iedereen heeft er last van ^^quote:
Nee preciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, zeurende vrouwen zijn een bijwerking die níet vermeld staat op de bijsluiter...
En dat scheelt, zag er niet uit
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er last van ^^
WOW. HALLO. wacht even. Dit moet ik minstens uitprinten ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry
Okay meneerquote:
Hang maar boven je bedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
WOW. HALLO. wacht even. Dit moet ik minstens uitprinten ofzo.
Ja lekker. Geen gay en geen 18- bitte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |