Die Deutsche gründlichkeitquote:Duitse vrouw krijgt nieuwe anus in plaats van beenoperatie
Bron : waarmaarraar
Je gaat naar het ziekenhuis voor een beenoperatie en je wordt wakker met een nieuwe anus. Het overkwam een Duitse gepensioneerde vrouw in een Beiers hospitaal. De dame overweegt gerechtelijke stappen. Je zou voor minder...Het ziekenhuis van Hochfrancken heeft alvast het team geschorst dat verantwoordelijk is voor de pijnlijke vergissing. Blijkbaar werden de dossiers van twee patiënten verwisseld. De vrouw van de beenoperatie werd quasi gelijktijdig ingeschreven met een andere vrouw die aan incontinentie leed en bij wie ze een nieuwe sluitspier zouden inplanten.Hoe ook, de gepensioneerde dame moet nog altijd aan haar been geopereerd worden. Intussen wil ze het ziekenhuis voor de rechter slepen en gaat ze op zoek naar een andere kliniek voor de ingreep aan haar been.
dat blijkt...quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:14 schreef DennisMoore het volgende:
Moet ze die anus dan weer inleveren straks, of mag ze 'm houden met korting?
Mja, misschien ziet ze er geen been in...quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:41 schreef nienada het volgende:
dít ook ze´overweegt´ gerechterlijke stappen.
En hij moet binnenkort wéér dus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
Lijkt me trouwens een beroep waar je 's nachts niet van kunt slapen dat je een paar uur tegen een opengespreide ouwe dameskont aan kunt kijken...
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Pics van de huidige?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga denk ik een nieuwe anus voor mijn verjaardag vragen.
die snap ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:25 schreef Soul79 het volgende:
1 april.
Wat moet een vrouw immers met een anus.
Darmstadt was passender!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het bericht was nog leuker geweest als deze mevrouw in Essen had gewoond...
Klopt, er wordt een sterretje getekent op de te opereren plek. Jammer dat ze het verkeerde sterretje te pakken hebben genomen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was er niet een procedure bedacht dat je de operatie aftekende op het lichaam terwijl de patient nog wakker was?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:23 schreef pberends het volgende:
Ze kunnen beter Hillary Scott een nieuwe anus geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |