quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Hopen dat ze zich nog niet hadden voortgepland
Soms herken je nepgoud aan het etiket.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:34 schreef Wynter het volgende:
Je checkt je goudt toch eerst of het wel echt is?
O ja!! Ik geloof dat ik er in dat topic iets over gezegd hebquote:Op maandag 10 maart 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
In de OP van dit topic: Ik wordt aangevallen en mijn topic krijgt slot. zegt TS:
[..]
En klaagt ten slotte:
[..]
En nog een edit:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Jaheur het volgende:
Ik heb her en der gelezen dat als iemand ingeschreven staat op een adres en die persoon heeft schulden dat ze de spullen van de andere bewoners mee mogen nemen mits ze kunnen aantonen dat deze spullen van hun zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef ThinAir het volgende:
Ze loopte toevallig langs, met die keffertje.
Hopelijk wordt die niet te heet gegeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Knevelt het volgende:
Heb je al eens van demarketing gehoord? Wehkamp staat erom bekend dat ze niet-interessante klanten in hun soep gaar laten koken
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef dingdang het volgende:
Ja met een gewone inbus kan je niet genoeg kracht zetten... doordat je de kracht naar de zijkant uitoevend floept de sleutel er snel uit (komt ook ivm beetje roest)
Ik heb inmisseks een setje bits gehaald (ik wist de maakt niet). Echter bleek er ook nog verschil in nederlandse en amerikaanse maten te zitten. 4mm is te groot, en 3mm is net iets te klein. Na enig zoekwerk blijk ik een 1/8" maat nodig te hebben. Probeer daar maar eens een bitje van te vinden :S
Wat bedoelt hij daar in vredesnaam mee?quote:
Inmiddels.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daar in vredesnaam mee?
En 'uitoevend' is ook wel een mooie.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:15 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
hmm op zich wel te doen, maar dan heb ik het probleem dat ik nogal groot ben.
Zit het een beetje comfortabel en heb je wat meer info over de autotje?
Owja hoe zit het met een oldtimer verzekering en belasting.
Geweldig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef Wombcat het volgende:
Inmiddels.
Maar om van daar naar inmisseks te komen moet je wel je best doen.
Vieren, vijven, zessen, wat maakt het allemaal uit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef Lucian het volgende:
Waren meteen de andwoorden alsof ik naar zijn pincode van zijn bankpas vroeg. Na veel vieren en vijfen gaf hij aan in de provincie Zuid-Holland te wonen.
Nu zit ik op te zoeken waar dat gezegde vandaan komt en nu blijkt dat vieren en vijven toch ook bestaat, maar dan in een andere betekenis.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vieren, vijven, zessen, wat maakt het allemaal uit.
RIPquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
open dan een 'in memorian topic' in MLN, Paul
Duits is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
In de nieuwe arriva treinen roept de machinist/conducteur normaal niets om maar dat doet een sprekende computer met vrouwenstem.
Laatst waren we station Kropswolde al voorbij en riep dat ding nu: Dames en heren het volgende station is Kropswolde, Meine damen und herren die negste haltestelle ist Kropswolde. 10 minuten later bij station Scheemde hetzelfde verhaal.
Roept de machinst ineens: Sorry mensen Annie is een beetje in de war, zal wel in de overgang zijn.
Inderdaad, overkomt mij ook wel. Dan schuift mijn toetsenbord stiekem een toetsbreedte opzij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inmiddels.
Maar om van daar naar inmisseks te komen moet je wel je best doen.
Edit: oh nee, als je blind typt zit je gewoon iets te ver naar links met je vingers.
Vertel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nu zit ik op te zoeken waar dat gezegde vandaan komt en nu blijkt dat vieren en vijven toch ook bestaat, maar dan in een andere betekenis.
Kannen hebben tegenwoordig een eigen beleving.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
Warrige waren.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef kastanova het volgende:
Naja, flauwe humor en de Turkse cultuur gaat kennelijk niet echt lekker samen want ik kreeg slechts een meewarrige blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |