Agreed. TS is een slappe zakquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Je klacht is dat je eigenlijk een slappe zak bent?
Waar zie je dat ik me iets heb laten aansmeren? Ze moeten gewoon oprotten met die troep en laat me mijn kleding afrekenenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef skyrebel het volgende:
Jij laat je iets aansmeren en dan kom je hier klagen
En niet negroïde verkopers doen dat niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:22 schreef Rikketik het volgende:
Déjà vu.
Twee jaar geleden wilde ik van die kekke sneakers kopen voor de zomer, kwam zo'n negroïde verkoper ook aanzetten met zooltjes en enkelsokjes. Die waren zogenaamd in de aanbieding.Flikker op man, ik wil gewoon met hoogopgetrokken, grijze sokken door de stad paraderen!
Die doen het ook, maar omdat ze je oprecht willen helpen. Negers willen je gewoon tillen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
En niet negroïde verkopers doen dat niet?
De winkeleigenaar neemt toch ook geen personeel aan om zo weinig mogelijk te verkopen?quote:
Haha, bij de invito is dat erg. Bij elk paar schoenen heb je een andere spuitbus nodig (voor leer, voor lak, voor glimmend, voor dof bladiebla), volgens de verkoper dan. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik vroeger eens zo'n bus aangeschaft. En als ik nu zeg dat ik al zo'n bus heb, vragen ze natuurlijk of het wel de goede is, want deze schoen heeft een bus nodig voor leer/lak/glimmend/dof. Argh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:35 schreef Thetallguy het volgende:
En natuurlijk een spuitbus bij je schoenen om ze zogenaamd helemaal waterdicht te maken. Ten eerste doe ik 38 jaar met 1 zo'n bus en ten tweede maakt het volgens mij toch niks uit
Men@Work heeft echt zo'n homo-imago toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |