Op zich vind ik ze nog best mooiquote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
deze banken niks? bod is nu 72 euro voor twee stuks uit de inboedel van het land van ooit
Godverdomme die wou ik !quote:Op maandag 10 maart 2008 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
TerugVindPlint.
Maar je nachtrust, dáár denk ik aan. Ja?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef elcastel het volgende:
Laat nu maar zitten, die plint zit eindelijk lekker.
Zal zo nog eens een rondje marktplaats doen danquote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Oblivion het volgende:
Die blauwe zijn uitstekend voor het tegen gaan van "slapers"...![]()
En die bruine banken zijn SKAI...![]()
Kijk je wel eens op marktplaats, kasta?
Om lekker op te bankhangen is het een K-model maar dat schrijft iedereen al volgens mijquote:Op maandag 10 maart 2008 21:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Die blauwe zijn SLECHT!
schuimblokkenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Mocht het nog niet duidelijk zijn; op het ophalen van enkele spullen en het ophangen van de boxjes verplichte Xen me vandaag tot een rustdag.
[ afbeelding ]
Sowieso al way better. Al is het al om de kleurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is mooi. Heb je al geboden? En om een foto van het scheurtje gevraagd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bieden !!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze wilde ik er ook nog bij halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er een stuk mooier uit. *pfew*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke site?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet Oblivon nog even bedanken voor die site met dekbedovertrekken trouwens.
Mijn tik... wat deed ze?
Ik wil jouw hoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef Skaai het volgende:
Ha ik zie er nu al 2 dekbedovertrekken die bij de dekbedovertrekkenwinkel hier om de hoek 20 euro goedkoper zijn. *opkruisjeklikt*
Back to Kasta.
Het zal vast wel een paar keer voorkomen dat de woonkamer nog vol zit met volk en ik of m'n logé wil slapen... Niet echt handig als er dan slechts een dubbele deur met enkel glas tussen zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:38 schreef Manono het volgende:
is dit koop of huur? jammer dat je van de slaapkamer (in de breedte door naar het balkon) niet de chill/eetkamer hebt gemaakt en die kamer achter de slaap kamer
rood is mooi maar met donkerblauwe vloer wel een beetje somber! zou voor houten vloer oid (goed laminaat) zijn gegaan. Verder wat zij zeggen over de banken, die blauwe in die rare vormpjes NIET kopen, ga gewoon voor klassiek tijdloos, bruin zwart of licht,met een hocker ofzo. Kijk even op marktplaats anders.
Daarbij vind ik nu juist het ruimtelijke effect en de lichtval mooi. En ook dat de vloer doorloopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:44 schreef kastanova het volgende:
Het zal vast wel een paar keer voorkomen dat de woonkamer nog vol zit met volk en ik of m'n logé wil slapen... Niet echt handig als er dan slechts een dubbele deur met enkel glas tussen zit.
quote:
Ik heb aan beide kanten een balkon, dus qua zon komt het sowieso wel goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:04 schreef Manono het volgende:
[..]
OK, explains waarom je een dubbele deur met glas zou laten zitten en een wandje niet gaat doorbreken.
Ik zou het zelf lekker vinden om 's zomers na mijn werk op het balkon te eten ofzo, maar je balkon is dus op het oosten begrijp ik? Dan maakt het weinig uit want dan heb je daar aan het eind van de dag toch geen zon. Als de zon een keer schijnt. Dan maar met een cappucino en een krantje voordat je naar je werk gaat
Zelf ook maar even aan het zoeken geweest naar m'n favoriete overtrek:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef Skaai het volgende:
Ha ik zie er nu al 2 dekbedovertrekken die bij de dekbedovertrekkenwinkel hier om de hoek 20 euro goedkoper zijn. *opkruisjeklikt*
Back to Kasta.
Nou, ik heb er regelmatig aan gedacht om even een huisbezoekje te doen of gewoon 1 van die kinderen de trap af te schoppen... De gehele flat (de mensen met een appartement aan het trappenhuis) ergert zich er namelijk aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:15 schreef compier het volgende:
waarom ga je niet zelf naar boven om je aan de buurman "voor te stellen "
true!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb er regelmatig aan gedacht om even een huisbezoekje te doen of gewoon 1 van die kinderen de trap af te schoppen... De gehele flat (de mensen met een appartement aan het trappenhuis) ergert zich er namelijk aan.
Ik weet echter vrijwel zeker dat als ik 1 van die kinderen aanpak of hun vader "vriendelijk" verzoek om zich te gedragen, dat ik de volgende dag "plotseling" een dikke kras op m'n auto heb.
En dan? Tja, dan niks, dat kun je niet winnen.
Of een paar big ass honden lenen en die een dagje in het trappenhuis loslatenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:39 schreef compier het volgende:
[..]
true!
Dan maar een ander kind betalen om 1 van die kinderen de trap af te schoppen!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet Oblivon nog even bedanken voor die site met dekbedovertrekken trouwens.
Mijn tik... wat deed ze?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of een paar big ass honden lenen en die een dagje in het trappenhuis loslaten.
Kom op zeg, we hebben het hier over een bouwplaats waar ook nog geleefd wordt. Netjes zou ik zeggen. Bovendien is het Kasta dus waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Charisma het volgende:
ik zou me schamen om zo een foto te plaatsen...![]()
Puntje erbij, maar da's ook weer niks voor Kasta. Dat ding ziet er ook niet-lekker-liggend uit.quote:de rode bank is wel leuk !
Nee natuurlijk niet gast.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
Allemaal Xen's schuld!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Charisma het volgende:
je had dan wel een rustdag ( zie foto) maar zo een zooi moet het dan topch ook weer niet zijn ? Fles op de grond , zakje chips ed
ik zou me schamen om zo een foto te plaatsen...![]()
Nah, ik heb eigenlijk al die tijd al een toffe hoekbank gewild, vond ze echter véééél te duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet gast.
Zoek nou effe een zwartlederen 2,5-zits bank met reële leuning waar je niet bekant een schedelbasisfractuur aan overhoudt als je een keer in slaap valt. (been there, etc..)
Enne, die rustdag van Xen was zo gek nog niet, Doe eens effe rustig, kijk om je heen en denk na.
50 euroquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Robuuste bank! Mannelijke bank...![]()
Kost dat?
Die rode is nix voor een gozer (kwetsbaar stofje )quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Puntje erbij, maar da's ook weer niks voor Kasta. Dat ding ziet er ook niet-lekker-liggend uit.
Met 40 kussens misschien?
Tssskkkk, je bent nog nooit onverwacht bij iemand binnengestapt in je leven?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Charisma het volgende:
je had dan wel een rustdag ( zie foto) maar zo een zooi moet het dan topch ook weer niet zijn ? Fles op de grond , zakje chips ed
Psies, er wordt in geleefd. En het is geen foto bedoeld voor in een woonmagazine.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tssskkkk, je bent nog nooit onverwacht bij iemand binnengestapt in je leven?
Niet alle huizen zien er 24/7 uit als etalge-kak-onberispelijke-niet-leefbare woningen.
Je lult. Die cornflakes heb jij gegeten, koffie drink ik niet, de aardbeien en poedersuiker heb je bewaard tot ik weg was en van al die andere troep heb ik alleen chips op omdat jouw eten zo lang duurde en 1 trekdrop. Dus wie is hier de ware vreetschuur?quote:
En dat gaat never veranderenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
Nou, ik heb meerdere foto's van Kasta gezien en het is altijd een rotzooi om hem heen...
Chaise Longues zijn retegeilquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze wilde ik er ook nog bij halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ze zijn er wel hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet alle huizen zien er 24/7 uit als etalge-kak-onberispelijke-niet-leefbare woningen.
Is ook niet belangrijk, toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, ze zijn er wel hoor.
Schoenen uit! Onder elk glas drinken meteen een viltje, want anders zou er eens een vlekje op de tafel kunnen komen. En een deken over de design-bank heen (waarom koop je dan een design bank, en niet iets bij de kringloop? De bank zie je toch niet meer.) want anders geeft een broek misschien wat af. Of geeft een riem een deukje in het leer. Bij elk kruimeltje chips dat op de grond valt wordt de kruimeldief tevoorschijn getrokken. Of.. nou ja.. you get the picture.
Idd, je krijgt kramp van het verkrampt zitten op de bank, schrikt je rot als er iets op het smetteloos spierwitte damasten tafelkleed valt (terwijl er een onderbord onder zat en je echt heel voorzichtig was) Loopt op je tenen door de kamer en hebt het gevoel alsof elke beweging die je maakt uitvoerig besproken gaat worden nadien.quote:Heel ongemakkelijk voel ik me dan. ben ik bij iemand thuis, of zit ik in een een studio van een soap?
Ik doe doordweeks vrij weinig in huis , mijn bureau thuis is doorgaans een bende (clean desk op m'n werk werkt wel...bij anderen, niet bij mijquote:Ik snap ook niet hoe mensen dat volhouden. Als ik 's avonds thuis kom van m'n werk dan plof ik op de bank met een fles bier. No way dat ik dan eerst uitgebreid ga schoonmaken en accesoires keurig symmetrisch ga opstellen.
een collegaatje van heel vroegah had dat dus, he, smetteloos, geen rondslingerende spulletjes, geen boeken, geen kranten, geen "dingetjes" , precies alsof je in een meubelzaak was... het eerste wat ik dan ook vroeg was "mag ik hier bewegen?" ... en nee, het was niet opgeruimd speciaal voor het bezoek, zij was gewoon supernetjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Songtekst: Herman van Veen - "Zingende doden"
Op een avond om een uur of halluf elf
Liep ik wat te wandelen met mezelf
En de mensen van een nette nieuwe wijk
Zag ik zitten huis aan huis
Aan huis aan huis te kijk
Uitgeteld en uitgezakt en uitgepraat
En ik dacht: als nu de wereld eens vergaat
Is er niemand die het in de gaten heeft
Want ze zitten aan de beeldbuis vastgekleefd
De televisie staat nog aan
Maar de wereld is vergaan
Nu is het hier een poppenkraam
Met dooien achter het raam
Op een avond komt ons hele volkje om
Niet door kwik of door vergif of door de bom
Maar door een slaapdrank die een vreemde mogendheid
Over de beeldbuis en het avondblad verspreidt
Er is een dronk vol pessimisme in de maak
Opportunisme daaraan toegevoegd naar smaak
En wat cynisme, ja, een korreltje of drie
En wat racisme na een borreltje of drie
En als de wereld is vergaan
Dan blijft de televisie aan
Dan is het hier een poppenkraam
Iedere woning is opeens een glazen kist
Waar men het leven en de liefde niet meer mist
Waar men geen plaat beluistert en geen boek meer leest
Waar slechts gemompeld wordt: ik ben al geweest
Daar is geen mens meer die nog ooit de straat opging
Daar is geen vreugde meer en geen bewondering
Daar is geen hartstocht meer en zelfs niet eens meer angst
Daar hangt het spreekwoord: dood zijn duurt het langst
Tekst: W. Wilmink. Muziek: H. van Veen, E. v.d. Werff
Die rode loungebank was ik eigenlijk van plan gewoon in de woonkamer te gooien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:26 schreef milagro het volgende:
oh en Kasta, die rode bank is gaaf, maar die kleur past idd niet echt bij dat rood van de muren... hoeveel mag een bank kosten eigenlijk van jou?
In de woonkamer zijn geen rode muren he, daar is alles witquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:26 schreef milagro het volgende:
die rode bank is gaaf, maar die kleur past idd niet echt bij dat rood van de muren...
true true, maar ik dacht aan een ensuite geheel en dan uitzicht op het rooie aan de ander kant, maar ms is dat niet echt een "probleem" .. omdat het geen ensuite is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
In de woonkamer zijn geen rode muren he, daar is alles wit
Lampen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Kasta, doe eens een updatetje...
dat zijn dat soort banken ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die rode loungebank was ik eigenlijk van plan gewoon in de woonkamer te gooien.
Ten eerste omdat het me wel degelijk een geweldig relaxte bank lijkt om savonds languit op te liggen.
En dat zijn ze ook al.quote:Ten tweede omdat ik hem gewoon ubergeil en tegelijkertijd ook chiq fout vind.
Dan moet het rood wel exact kloppen. Als het net-niet klopt, krijg je ook meteen dat 'het-is-het-net-niet' gevoel. Dan kun je beter voor een overduidelijk afwijkende kleur gaan.quote:En daarnaast is het op zich ook wel een leuk detail dat het rode van de muur toch nog enigszins terugkomt in de woonkamer.
Persoonlijk zou ik met dat budget een afweging maken tussen 2 situatiesquote:En tja, wat het mag kosten... Ligt er voornamelijk aan wat voor een bank het is; in feite zou ik voor die leren hoekbank ook wel 200 euro neer willen leggen.
En da's dan ook direct de grens denk ik, die 200.
Oh, OK.. Ik dacht dat daar ook rode muren waren zoals bij mij zelf. In dat geval zou ik de Chaise Longue halenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
In de woonkamer zijn geen rode muren he, daar is alles wit
Maar wat is er precies mis met die lederen hoekbank danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Geen van de banken zou ik als 'eindstation' willen, maar de vraag is gewoon of je nu in ieder geval een beetje wilt upgraden, of dat je wacht en in één keer je slag wilt slaan.
Mijn keuze zou waarschijnlijk 1 zijn. Hou die 200 Euro in je zak, zet rustig wat meer opzij en blijf MP in de gaten houden. Het hoeft niet nu, die huidige banken passen an sich prima, en zolang je er niet doorheen zakt: Who cares.
JIJ moet er op liggen, hangen en neuken, wij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Als budget geen rol zou spelen, zou ik zelfs níeuw waarschijnlijk nog een soortgelijke bank kopen.
Ik vanuit de trein hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
*stil* *mooi*
Vooral die televisie. Ik zit nogal eens in de metro...
Ik heb wel wat vaker bevliegingen in de huiskamer hoorquote:En ongeveer 1 keer per maand heb ik ineens een bevlieging, en daarna zijn de tafels weer leeg. Kunnen ze weer een maandje zooi verzamelen. En m'n bureau blijft een bende, zowel op m'n werk als thuis.
Sorry, ik was met een inhaalslag bezig, en ik had alleen die blauwe en de chaise longue gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis met die lederen hoekbank dan.
Als budget geen rol zou spelen, zou ik zelfs níeuw waarschijnlijk nog een soortgelijke bank kopen.
Ik heb 7 jaar zonder TV gedaan. Heb er nu wel 1 rondslingeren omdat m'n ex-huisgenoot hem achter heeft gelaten. (Alleen niet in de woonkamer)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik vanuit de trein hetzelfde
Helaas heb ik wél een TV in huis(en tegenwoordig werk ik overdag dus wil het ook weleens gebeuren dat ik \m aanzet
)'
Ploft ie ooit dan kan ik wel zonder maar mijn huisgenoot absoluut niet.
Boven achter de computer, of beneden een film te kijken. (Beamer FTW)quote:Ik heb wel wat vaker bevliegingen in de huiskamer hoor
Zit doorgaans boven
Yep, dat is ook mijn mening (schreef al ergens *nemen als het in je woonkamer past* )quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo te zien niks mis met de hoekbank, hooguit dat hij te 'massief' overkomt in je huiskamer maar dat is slecht te beoordelen n.a.v. foto's.
Mijn vorige huisgenoot had de TV idd in zijn kamer gezet en dat gaat hier t.z.t. ook wel gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zet die huisgenoot hem toch fijn op de eigen kamer?
Wat nou iedereen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef kastanova het volgende:
Shut uo you guys, als het aan mij had gelegen hadden er immers nu 2 blauwe banken gestaan die iedereen ronduit kut, lelijk, misselijkmakend vind.
Met dat concept was ik laatst erg blij toen ik de blikopener in een blikje tomatenpuree zette wat onder druk bleek te staan. De streep puree die net langs me heen ging en een keurige baan beschreef over de muur echter me, de koelkast, het raam, een stukje muur naast me en het plafond boven be kon ik toen vrij gemakkelijk schoonmaken, zonder dat het in de verf getrokken was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef kastanova het volgende:
Shut uo you guys, als het aan mij had gelegen hadden er immers nu 2 blauwe banken gestaan die iedereen ronduit kut, lelijk, misselijkmakend vind.
[quote]
Tsk. Hebben we hier een leuk oldbie-uitwijk-semie-sloechat topic, komt Kasta met een shut-up..
[quote]
Oh, om trouwens nog even terug te komen op die smetvreeshuisjes; ik heb een paar euro de emmer extra betaald voor alle muurverf zodat er nog eens een keer glas bier overheen kan pleuren zonder dat het problemen geeft.
Ja. Dat ik de komende tijd nog even afhankelijk ben van m'n computers met betrekking tot de geluidsvoorzieningquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zijn er nog updates, Kasta?
Nee man, zagen gaat perfect! De zaag glijdt als boter door de spiegel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Whehe. Je Wehkamp topic zat ik net te lezen. Wat een kutbedrijf.
Je spiegel zagen? Kunje niet beter een glassnijder pakken?
Je krijgt er anders een behoorlijk rood hoofd vanquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, zagen gaat perfect! De zaag glijdt als boter door de spiegel!.
Nah, gisteren en vandaag een behoorlijke kutdag gehad, dus het was tijd voor een goedmakertje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef kastanova het volgende:
Ja. Dat ik de komende tijd nog even afhankelijk ben van m'n computers met betrekking tot de geluidsvoorziening.
Zo. Iets eerder dan verwacht:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef kastanova het volgende:
Direct ook maar even een tv-meubel aangeschaft en de bijpassende tv volgt als het goed is volgende week.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:39 schreef ondeugend het volgende:
Nonsens.....
Tijd om je handige vriendenkring op te trommelen en je bovenbuurman je een krat bier te laten halen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:25 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, het is denk ik beter voor m'n gemoedstoestand als ik de hulp van de betreffende vrienden voortaan maar weer gewoon beleefd weiger.
Ik zie de foto's niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo. Iets eerder dan verwacht:
[ afbeelding ]
De spiegel hangt inmiddels ook netjes in de kast:
[ afbeelding ]
Wat zegt u? U ziet een nieuw kastje naast de spiegel staan?
Correct! Da's m'n nieuwe sokken, ondergoed, t-shirts kastje aangezien die tot voor kort in een doos zaten.
[ afbeelding ]
Dan is ook direct duidelijk waar m'n andere tv is gebleven; die's dus naar de slaapkamer verhuisd.
En dan nu het slechte nieuws: Voorlopig staat het grote klussen waarschijnlijk enigszins stil; m'n rechterschouder heeft de moed namelijk nogal opgegeven en die kan ik nu dus niet meer bewegen.
En da's nog best lastig voor iemand die rechtshandig is.
Mwah, voorlopig toch even een behoorlijke kink in de kabel...quote:Op zondag 16 maart 2008 11:18 schreef daniel.spijker het volgende:
Kasta? Gaat goede kant op! (Y)
Goddamnit, had ik eindelijk weer kans op een massage, loop ik hem alsnog misquote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef Oblivion het volgende:
Vond het ook erg gezellig met je, en heb je maar niet teruggevraagd om nog wat op je schouder te doen..![]()
Naja, dat was met jouw nagels sowieso wel een slagveld gewordenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Nah, met arnica moet je dus absoluut niet masseren!![]()
Dag velletje...
Idd.. Hij viel wel vaker door de mand met z'n klonen. Dan maakt hij maar een kloon om nu nadrukkelijk te roepen dat hij inderdaad kloont, zodat hij toch nog geloofwaardig blijftquote:
Arnica kun je in Nederland ook gewoon kopen, van HSM volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef Oblivion het volgende:
Vond het ook erg gezellig met je, en heb je maar niet teruggevraagd om nog wat op je schouder te doen..![]()
Vriendlief loopt zo blij als een kind met zijn laptop door de kamer!
Ze zijn je gegund!![]()
Als je in Duitsland komt koop dan dit en leg het standaard in een la! Werkt zo goed!
[ afbeelding ]
Die dus!
Ja, maar die lang zo sterk niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Arnica kun je in Nederland ook gewoon kopen, van HSM volgens mij
Tot nu toe hoor ik iedereen over spuiten, maar dat vind ik dan ook weer overdreven...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb altijd A. Vogel Arnicaforce. Maar dat is misschien ook iets te mild voor een slijmbeursontstekingWat doen ze daar normaal aan eigenlijk?
ik zou het dan toch eerst proberen met rust houden en eventueel een zalfje hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot nu toe hoor ik iedereen over spuiten, maar dat vind ik dan ook weer overdreven...
Ik heb (notabene als man zijnde) reeds 2 (waarvan 1 bloederig mislukte, vandaar de 2equote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:37 schreef suuske343 het volgende:
Spuiten doen ze alleen als het met rust niet over gaat....en die spuiten doen heeeeeeel zeer.
AUquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb (notabene als man zijnde) reeds 2 (waarvan 1 bloederig mislukte, vandaar de 2e. ) tepelpuncties achter de rug dus ik kan wel een stootje hebben
.
Welke schouder 'speelt op'? Ik kan me niet voorstellen dat het goed is om ermee te gaan staan schilderen namelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef kastanova het volgende:
Vandaag een dagje vrij en aangezien ik me steeds meer begon te ergeren aan het feit dat ik nog maar weinig veranderingen zag toch maar weer aan het klussen gegaan.
Et voila, de steun in de relaxkamer hangt er.
[ afbeelding ]
En direct ook maar de andere steun neergehangen:
[ afbeelding ]
En toen ik deze middag dus doldwaas door het huis heenwandelde viel het me op dat alles toch wel heel saai/eenkleurig/eentonig was.
En aangezien de schouder weer op begon te spelen, ben ik toch maar weer overgeschakeld op het schilde:ren.
Echter, er was al genoeg rood, dus daar zou het eenzijdige niet veel beter van worden.
De grijze (steen) kleur beviel me echter wel, dus ben ik daar maar mee aan de slag gegaan.
Eerst de plaat onder de schouw:
[ afbeelding ]
En ook direct maar de wc-muur:
[ afbeelding ]
De wc-muur wordt overigens sowieso toch nog bedekt; daar ben ik van plan een grote glazen/plexiglas lijst neer te hangen met een toffe fotocollage van actiefoto's met vrienden afgewisseld met de verbouwing van toen tot nu.
Nu stuitte ik echter op 1 twijfelgevalletje... De hal zoals hij nu is, is eigenlijk geheel wit.
De planning is nu om het onderste gedeelte onder de "middenplint" (hoe heet zo'n ding in godsnaam) in de gehele hal ook steengrijs te doen.
Om een voorbeeldje te hebben alvast een klein stukje gedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
Welke schouder 'speelt op'? Ik kan me niet voorstellen dat het goed is om ermee te gaan staan schilderen namelijk
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef kastanova het volgende:
Mwah, voorlopig toch even een behoorlijke kink in de kabel...
Die pijn in de schouder is naar alle waarschijnlijkheid een slijmbeursontsteking dus het "zwaardere" klussen blijft voorlopig even op een laag pitje.
Naja, kan ik mooi aan het kloten met het aansluiten en wegwerken van alle bekabeling en het bijschilderen van de plinten.
Maar met zo'n roller de wand een kleur geven is naar mijn idee ook niet gezond voor een 'geblesseerde' schouder.quote:
Pluggen die ik toevallig nog in m'n schroeven/bouten/pluggen/moertjes-verzamelboterbakje had liggenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:07 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb je nu eigenlijk voor pluggen gebruikt om de steunen op te hangen?
En Xen heeft gelijk, dat grijs doet niks voor je huiskamer...![]()
Is jammer dat je nergens een leuk behangetje hebt, dan had je daar kunnen doen.
Mwhehehe, het viel me nu ook pas bij deze foto op hoe groot het contrast tussen de verschillende kamers eigenlijk isquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
Ik pis in mijn broek hier. Het is starwars, meets Sabrina, meets Oost Berlijn, meets Krooswijk.
Nu ben ik zelf erg anal qua inrichting; maar ik word zo opgewonden van je opzettelijk foute opzet dat ik me bijna begin af te vragen of IK wel helemaal lekker ben.
Chapeau
En dat terwijl morgen pas mijn satijnen bedovertrek en bijpassend grijs laken komtquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Boys, boys, boys, oeh, floep een tepel..
Die Sabrina...
Heb je die ergens gezien?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:50 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt toch een wasmachine?
Anders vraag ik het toch niet?quote:
Die stond nog op het ''gevraagdlijstje'', net als een tosti-ijzer, frituurpan en nog wat dingenquote:
Er zijn sinds ik hier zit weken geweest waarbij ik om de dag m'n lakens kon wisselen zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:50 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt toch een wasmachine?
Of ga je elke avond van bil?
Bovenkleppertje klinkt veel mooierquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Patser!![]()
Gewoon een bovenkleppertje halen! Nemen het minst ruimte in.
En gewoon (als het budget daar is) een goede winkel binnen stappen en vragen naar 1 met een deuk.
Lekker goedkoop!![]()
(Bovenlader is het goede woord...)
Aha...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die stond nog op het ''gevraagdlijstje'', net als een tosti-ijzer, frituurpan en nog wat dingen
Jaren 1 gehad, werkte als een tierelier!quote:
Die dingen vind ik er zóóó oubollig uitzien, dan nog eerder met stenen en zeepquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Patser!![]()
Gewoon een bovenkleppertje halen! Nemen het minst ruimte in.
En gewoon (als het budget daar is) een goede winkel binnen stappen en vragen naar 1 met een deuk.
Lekker goedkoop!![]()
(Bovenlader is het goede woord...)
De Mediamarkt heeft er momenteel eentje voor slechts ¤ 199,- (Heb 'm gekocht voor m'n zoon en hij doet het prima !quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef kastanova het volgende:
Maar nee, nog geen wasmachine dus... Was vanavond al van plan het "nog te halen" lijstje updaten, maar het budget is nogal ten einde, dus dat wordt waarschijnlijk een ietwat langere termijn planning.
Past goed bij je huis...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die dingen vind ik er zóóó oubollig uitzien, dan nog eerder met stenen en zeep.
Echt niet..quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont biaaatch.
Net terug van het werk, over 5 minuten komt een opdrachtgever voor m'n bijbaantje (webdesign) langs en daarna maar eens even de rest van de hal schilderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet..![]()
Dat weet alleen je TomTom...![]()
Wat staat er vandaag op het programma?
Rust en werken?
Naja, bij het in bed poepen is het natuurlijk ideaal!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef Laton het volgende:
handig zo'n zwart dekbed, dan vallen de vlekken niet op
Maar hij kleurt mooi bij je witte bed. Heeft je moeder hem nou opgemaakt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef kastanova het volgende:
Mensen, mensen, dit is gewoon het dekbedovertrek dat geplanned stond.
De Damai Satinline Eternal Black:
[ afbeelding ]
Uiteraard... Ik ben de slaapkamer alleen maar even in geweest om een foto te makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hij kleurt mooi bij je witte bed. Heeft je moeder hem nou opgemaakt?
Ha ja, dat dacht ik al: zo netjes en strak kan alleen zij datquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef kastanova het volgende:
Uiteraard... Ik ben de slaapkamer alleen maar even in geweest om een foto te maken.
Sarcasme?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zit te wachten tot je die gave zwarte hoekbank gaat kopen...
Hell no, die was gaaf!quote:
Nah, moest toch nog naar de Gamma voor electronica e.d. dus heb direct maar even een emmertje donkere steen meegenomen zodat ik morgen alsnog de muur af (goedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:46 schreef Oblivion het volgende:
Donkerder is mooier ja....
Dat lichte is verder ook niet verkeerd.
Laat je het nu licht?
Yeah!quote:
Die luipaardenprint maakt het inderdaad net té fout, anders had ik hem waarschijnlijk nog wel gekocht ookquote:
Ben je ook een Hazes fan? En waar is je collectie met kristallen figuurtjes?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die luipaardenprint maakt het inderdaad net té fout, anders had ik hem waarschijnlijk nog wel gekocht ook.
Ben benieuwd naar deze:quote:Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef Oblivion het volgende:
Vind ik deze nog erger...![]()
http://link.marktplaats.nl/154226811
Mag jij 1 keer raden welke bank ik dus bedoelde met die "reeds verkochte" bankquote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef Oblivion het volgende:
http://link.marktplaats.nl/149116734
Wel een kleine, maar wel een mooie, althans...
Dat stoeltje waar je op hebt gezeten hier voor de pc, kan je de stof nog herinneren?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar deze:
http://link.marktplaats.nl/146955297
Zal hem eens even om een foto vragen.
Oh, das wel kut ja...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mag jij 1 keer raden welke bank ik dus bedoelde met die "reeds verkochte" bank.
Mooie doos ook, heeft ze de andere, exact dezelfde advertentie al wel verwijderd, maar kennelijk heeft ze hem er dubbel opstaan. In dit andere advertentie vroeg ze er trouwens maar 75 voor.
Ik herinner me nog een man, een vrouw en een hond en dat is gezien mijn geheugen al verdomd knap.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat stoeltje waar je op hebt gezeten hier voor de pc, kan je de stof nog herinneren?
Oh dat is een hele leuke bookmark, dank je wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Xebrozius het volgende:
Overigens haal ik mijn meubilair hier, misschien handig ter inspiratie voor de pokerkamer?
http://gerritdesign.nl/
Over foute zooi gesprokenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Xebrozius het volgende:
Overigens haal ik mijn meubilair hier, misschien handig ter inspiratie voor de pokerkamer?
http://gerritdesign.nl/
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een man, een vrouw en een hond en dat is gezien mijn geheugen al verdomd knap.
Stofjes van stoelen zijn echter nét iets teveel gevraagd.
Oeh, dat in bankvorm doet me behoorlijk denken aan zo'n typische "Psychologen-bank"quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is zoiets als roomkleurig jacquard.
Okay, als je je maar bedenkt dat het een zeer besmettelijke bank zal zijn...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, dat in bankvorm doet me behoorlijk denken aan zo'n typische "Psychologen-bank".
Tof, kan ik eventuele nieuwe vriendinnen direct daar op gooien voor een sessie om te voorkomen dat ik weer met zo'n labiel ding eindig.
Op zich best een toffe bank, maar het "lounge-gehalte" spat er niet echt direct af ofzoquote:Op maandag 24 maart 2008 12:39 schreef Oblivion het volgende:
http://link.marktplaats.nl/145331011
Is dit niks?
Wat is daar fout aan? Dat zijn hardstikke moderne meubelenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over foute zooi gesproken.
Nah, ik ben sowieso nog op zoek naar "wandbekleding" (lees: toffe dingen waarmee ik de kale muren opvul), maar dat schijnt Gerrit dan weer net niet te hebben.
Nah, laat ik het anders omschrijven; ik ben geen yupquote:Op maandag 24 maart 2008 13:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Dat zijn hardstikke moderne meubelen
oeh zoeen heb ik ook gehad in mijn vorige woning.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mag jij 1 keer raden welke bank ik dus bedoelde met die "reeds verkochte" bank.
Mooie doos ook, heeft ze de andere, exact dezelfde advertentie al wel verwijderd, maar kennelijk heeft ze hem er dubbel opstaan. In dit andere advertentie vroeg ze er trouwens maar 75 voor.
En dan zoveel mogelijk epileptici zien te vinden en thuis uitnodigenquote:Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Damn...![]()
Wel een chaise longue en stoel in 1...
Wat moet ie kosten?quote:
En we hebben een reactiequote:Op maandag 24 maart 2008 12:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar deze:
http://link.marktplaats.nl/146955297
Zal hem eens even om een foto vragen.
quote:even eeen reaktie op jouw reageren.
Helaas heb ik geen foto beschikbaar, maar kan dat wel op korte ternijn realiseren.
Een beschrijving : roomkleurig wollen damast in zeer goede staat,
wil je hem komen bekijken ,zend even een e.mail.
Groeten
Everdine Brinkman. Heb door omstandigheden nog meer cruriosa/antiek te koop !!!
Niets, ze vraagt er vast een vermogen voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
En we hebben een reactie.
[..]
Tja, wat moet ik daar nu mee.
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niets, ze vraagt er vast een vermogen voor
Dan kun je het beste even langs gaan denk ik, om het live te aanschouwen. Wat ''gebruikerssporen'' is op zich wel logisch en ook mee te leven als je een tweedehands bank koopt die niet duur is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:
http://link.marktplaats.nl/158086228
Vraag me alleen af waar de beste man exact op doelt met "gebruikerssporen" aangezien ik er zo op de foto maar weinig zie.
Het is wel kunstleer...dat zweet als de pest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, op dit moment heb ik [die ene van een tijdje terug] op het oog, of deze:
http://link.marktplaats.nl/158086228
Vraag me alleen af waar de beste man exact op doelt met "gebruikerssporen" aangezien ik er zo op de foto maar weinig zie.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Xebrozius het volgende:
Ja lekker, kunstleer. Anderhalf uur een film kijken en je hebt zoveel reetzweet dat als je opstaat het in je schoenen stroomt.
Computers genoeg... Laptops nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:17 schreef Xennia het volgende:
Wat heb je gedaan?
Je hebt toch nog wel meer computers?
Vreemd verhaal, ik denk aan een klopgeest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Computers genoeg... Laptops niet.
En tja, wat ik gedaan heb; al sla je me dood.
Ik zet hem bij het slapen gaan altijd naast het bed... Geen scherpe randjes aan de bedrand, verder ligt er niets naast het bed ofzo...
Maar toch werd ik hiermee wakker.
Naja, waarschijnlijk vannacht aan het slaaptimmeren geweest ofzo.
Hoe denk je dat de kabels er in komen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Kasta, heb je wel gaten gemaakt in de boxen? Anders is er geen luchtinlaat en zullen de boxen vrij snel kapot gaan.
Heb je nog een speciale reden waarom? Bij de meeste speakers moet de kast juist luchtdicht gesloten zijn. Waarbij een optimale luchtinhoud zorgt voor de demping van de speaker aan de achterkant.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Kasta, heb je wel gaten gemaakt in de boxen? Anders is er geen luchtinlaat en zullen de boxen vrij snel kapot gaan.
quote:In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die foto van die vrouw wel tof, de rest niet. Filmposters vind ik sowieso puberaal aan doen
Luister naar je vriendinnen Kasta.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die foto van die vrouw wel tof, de rest niet. Filmposters vind ik sowieso puberaal aan doen
Maar scarface en reservoir dogs zijn sowieso chlichee. Voor mij hetzelfde als wanneer een volwassen vrouw een poster van een boyband ophangtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.
Pokerig. Prima voor die ruimtequote:En het pokerbord?
Overal al gezocht, maar dan wordt het óf kunstzinnig bedoeld gekladder of hopeloos ouderwets aandoend.quote:
je kunt ook plaatjes zoeken die helemaal je ding zijn en dan goedkoop laten schilderen door zo'n aziatische club.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Overal al gezocht, maar dan wordt het óf kunstzinnig bedoeld gekladder of hopeloos ouderwets aandoend.
Waarbij ik ook nog niks tegengekomen ben wat ook maar énigszins bij me past; wat deze posters dan weer wel doen.
Pokerbord is wel ok, verder ben ik het met Xennia eens, van die posters ging ik ook voor die met dat mokkelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, de grootste clichéfilmposters (pulp fiction, de andere scarface, kill bill) heb ik met die reden al weggedrukt.
En het pokerbord?
Dit móet toeval zijn; dat zei ik namelijk vorige week nog tegen je vriendin!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef Flatline____ het volgende:
Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar zo'n wansmaak gedurende drie topics consistent overeind kunnen houden, dat móet wel echt zijn
Nah, ik vond hem op zich ook wel tof, maar hij is niet breed, maar lang en ik wilde juiste een brede poster voor boven de bank (rechtermuur in de woonkamer)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:21 schreef Nies het volgende:
[..]
Pokerbord is wel ok, verder ben ik het met Xennia eens, van die posters ging ik ook voor die met dat mokkel
Goed dat je me terugpakt via haar. Ik lachte je namelijk niet toe; ik lachte je uitquote:Op zondag 30 maart 2008 01:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit móet toeval zijn; dat zei ik namelijk vorige week nog tegen je vriendin!
Alle zebravellen die ik gevonden heb waren te klein
Oeh, die vin ik nóg leukerquote:Op zondag 30 maart 2008 01:30 schreef kastanova het volgende:
Iets als dit was trouwens eerst de bedoeling:
[ afbeelding ]
Maar de grootste maat die hij maakte was slechts 50x75.
Doel je op mij of op je spullen?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:30 schreef Kreator het volgende:
En, werkt het spul nog?
Ah geweldig, bij deze zijn inmiddels álle posters exact 1 keer genoemd.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Oeh, die vin ik nóg leuker![]()
Lief vindt overigens Resevoir Dogs de beste keus, zegt ie.
Hoe is het overigens met mijn geliefde boormachine?
Ik wilde een vogelhuisje ophangen en heb um daarvoor ff nodig.
....alsof je dat nog niet was.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:12 schreef kastanova het volgende:
Én ik ben weer wat beter op de hoogte wat betreft het reilen en zeilen van de fokvrouwen.
Nee nee, Xennia en ik gaan allebei voor de vrouwen, dat zijn er dus al 2quote:Op zondag 30 maart 2008 14:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah geweldig, bij deze zijn inmiddels álle posters exact 1 keer genoemd.
Hier kom ik niet echt verder mee aangezien ik zelf geen enkele mening heb.
Ik pak je wel ff op msn
Dat vroeg ik me nog af inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
....alsof je dat nog niet was.
Vergeet de wond aan mijn hand niet.. Dat was ook vrij ernstig.
.
Anway, mooi dat het het nog doet en veel plezier ermee.
Ja en SHE ookquote:Op zondag 30 maart 2008 14:24 schreef Nies het volgende:
[..]
Nee nee, Xennia en ik gaan allebei voor de vrouwen, dat zijn er dus al 2
Vloeitje erover en kusjes erop. Toen was het over.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:27 schreef kastanova het volgende:
Kon het nog gehecht worden of hebben ze hem direct geamputeerd?
Nah, dat ziet er weel heel oubollig uit, dus dat wordt hem niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:12 schreef sigme het volgende:
Er zijn toch genoeg mooie posters te krijg?
[ afbeelding ]
http://www.allposters.com/-st/Vintage-Art-Posters_c2152_.htm
Ook in best aardige formaten.
Kan dat wel? Gezien het een vochtige ruimte is...quote:Op maandag 31 maart 2008 23:00 schreef kastanova het volgende:
Vrees niet Obliv, jouw Vogel gaat de steun in de hobbykamer vervangen. En mocht ik nog een tv-tje kunnen vinden, zit er inmiddels zelfs aan de te denken om nog een tv-tje in de badkamer te hangen.
Yikesquote:
Ja is niet grappig om mee te maken.. je schrikt je graftakkentyfus zeg maar &*^(&)*_(quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Yikes![]()
Wel goed gedaan zo in de hoek. Maar een dun plankje, twee kleine boekenplanksteunen en een breedbeeld van ~30kg??
Zo'n opstelling zou zomaar eens de neiging kunnen krijgen om toe te geven aan de zwaartekracht; en dan natuurlijk om 3 uur 's nachts ofzo...![]()
Jij rechtop in je bed, klaarwakkerBuurman weer boos aan de deur
TV kapot
Niet goed....
Nah, er zit op zich meer ondersteuning dan je inderdaad op het eerste oog ziet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:05 schreef Flatline____ het volgende:
Wel goed gedaan zo in de hoek. Maar een dun plankje, twee kleine boekenplanksteunen en een breedbeeld van ~30kg??
Zo'n opstelling zou zomaar eens de neiging kunnen krijgen om toe te geven aan de zwaartekracht; en dan natuurlijk om 3 uur 's nachts ofzo...![]()
Mwah, een minuut later zag het er uit alsof iemand er een pak vla ingegoten had, dus hij staat inmiddels al bij de maker.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het een prachtige oplossing zo. Zo te zien is het beeld ook nog wel aardig, misschien was een beetje schudden wel genoeg.
...zo erg heb ik het niet gezien ieg. En dan duurde het ook maar ffkes.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:57 schreef kastanova het volgende:
Mwah, een minuut later zag het er uit alsof iemand er een pak vla ingegoten had, dus hij staat inmiddels al bij de maker.
Dit is alleen de rode wijn en die zuip je toch niet... De 6 flessen wit staan in de koelkastquote:Op donderdag 3 april 2008 00:38 schreef Xennia het volgende:
Ah, genoeg wijn voor het weekend
Slechts een simpel weekendinluidend relaxavondjequote:
De afgelopen tijd eigenlijk alleen maar "tegenslagen" gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:34 schreef Oblivion het volgende:
En ben je alweer wat verder?
Of ben je lekker aan het uitpuffen saam en een beetje wijn?
Ah men, seriouslyquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Is ook niet normaal dat, dat zomaar afbreekt...![]()
MAAR! Na de tegenslagen komt het weer helemaal goed!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamma, wederom bedankt voor jullie geweldige materiaal!.
Dankzij jullie krijgt echt íedere klusser een teringhumeur!.
I was an atheist until I realized I was God
Schoonblazen doe ik uiteraard, al was het maar zodat ik de plug er niet met geweld in hoef te timmeren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
Als bouten afbreken komt dat vaak doordat je niet diep genoeg boort.
Dan komt de bouten tegen het beton en draai je hem heel makkelijk kapot.
Ook kun je het beste even de gaten schoon blazen die je hebt gemaakt.
Daardoor is er wat meer ruimte voor de plug om te rekken.
Dan is het gewoon kutkwaliteitquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Schoonblazen doe ik uiteraard, al was het maar zodat ik de plug er niet met geweld in hoef te timmeren.
Boren doe ik zo'n cm dieper dan de de bout/schroef die er in moet, dus ook daar zou het probleem niet moeten liggen.
Ik heb het al uitgeprobeerd, kijkt nu gewoon perfect als je met je kop in het kussen ligt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef Xennia het volgende:
Je kunt ook van die smalle kussens kopen bij de ikea om je nek steun te geven tijdens het tv kijken. Ik vind die plank er eng uit zien trouwens
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:31 schreef kastanova het volgende:
Even 2 leuke vaasjes gehaald:
En het pokerkamer bord was ook al binnen:
[ afbeelding ]
Mwah, ten eerste zal het "zwaartepunt" bij een dergelijke stand/hoek toch nog wel een heel stuk lager zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:02 schreef Flatline____ het volgende:
ructie ziet er wederom 'interessant' uit....![]()
Zie wat hier kan gebeuren als het zwaartepunt van de tv over / in de buurt van de rand komt:
[ afbeelding ]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?quote:Op zondag 6 april 2008 03:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, ten eerste zal het "zwaartepunt" bij een dergelijke stand/hoek toch nog wel een heel stuk lager zitten.
Bij het aansluiten van de boxen heb ik dat dan ook wel noodzakelijkerwijs ondervonden; daarbij moest ik de tv namelijk nog een graad of 10 verder kantelen zonder dat de tv daarbij ook maar enigszins gevaarlijk in beweging kwam.
Oftewel, er zal echt een big ass ooievaar op m'n tv moeten landen en dan ook nog gaan schommelen voordat het ding ook uberhaupt maar íets in beweging komt.
Nesteldrang? Huisje, boompje, kindje !quote:Op zondag 6 april 2008 05:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?
Omdat ik de deur altijd dicht heb en er dus alleen een vogel naar binnen kan komen via de ramen.quote:Op zondag 6 april 2008 05:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
een ooievaar van 75 kilo plus, een ooievaar, waarom een ooievaar?
En ook daar ga jij mijn honden niet voor lenenquote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En omdat ik inderdaad kinderen wil; 5 kinderen om precies te zijn. Ik heb namelijk een weddenschap afgesloten dat een vijftal 3-jarige kinderen een Deense dog kunnen doden mits goed getraind.
Nah, Kaatje kan best van zich afbijten!quote:Op zondag 6 april 2008 13:39 schreef Nies het volgende:
[..]
En ook daar ga jij mijn honden niet voor lenen
Ze tompoezen geven als ontbijt vind ik toch wel het uiterstequote:Op zondag 6 april 2008 13:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, Kaatje kan best van zich afbijten!
En ik maar denken dat kinderen regelen het grootste probleem zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |