Op zich vind ik ze nog best mooiquote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
deze banken niks? bod is nu 72 euro voor twee stuks uit de inboedel van het land van ooit
Godverdomme die wou ik !quote:Op maandag 10 maart 2008 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
TerugVindPlint.
Maar je nachtrust, dáár denk ik aan. Ja?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:42 schreef elcastel het volgende:
Laat nu maar zitten, die plint zit eindelijk lekker.
Zal zo nog eens een rondje marktplaats doen danquote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Oblivion het volgende:
Die blauwe zijn uitstekend voor het tegen gaan van "slapers"...![]()
En die bruine banken zijn SKAI...![]()
Kijk je wel eens op marktplaats, kasta?
Om lekker op te bankhangen is het een K-model maar dat schrijft iedereen al volgens mijquote:Op maandag 10 maart 2008 21:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Die blauwe zijn SLECHT!
schuimblokkenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Mocht het nog niet duidelijk zijn; op het ophalen van enkele spullen en het ophangen van de boxjes verplichte Xen me vandaag tot een rustdag.
[ afbeelding ]
Sowieso al way better. Al is het al om de kleurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is mooi. Heb je al geboden? En om een foto van het scheurtje gevraagd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bieden !!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze wilde ik er ook nog bij halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er een stuk mooier uit. *pfew*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:06 schreef kastanova het volgende:
Nah, deze dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke site?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet Oblivon nog even bedanken voor die site met dekbedovertrekken trouwens.
Mijn tik... wat deed ze?
Ik wil jouw hoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef Skaai het volgende:
Ha ik zie er nu al 2 dekbedovertrekken die bij de dekbedovertrekkenwinkel hier om de hoek 20 euro goedkoper zijn. *opkruisjeklikt*
Back to Kasta.
Het zal vast wel een paar keer voorkomen dat de woonkamer nog vol zit met volk en ik of m'n logé wil slapen... Niet echt handig als er dan slechts een dubbele deur met enkel glas tussen zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:38 schreef Manono het volgende:
is dit koop of huur? jammer dat je van de slaapkamer (in de breedte door naar het balkon) niet de chill/eetkamer hebt gemaakt en die kamer achter de slaap kamer
rood is mooi maar met donkerblauwe vloer wel een beetje somber! zou voor houten vloer oid (goed laminaat) zijn gegaan. Verder wat zij zeggen over de banken, die blauwe in die rare vormpjes NIET kopen, ga gewoon voor klassiek tijdloos, bruin zwart of licht,met een hocker ofzo. Kijk even op marktplaats anders.
Daarbij vind ik nu juist het ruimtelijke effect en de lichtval mooi. En ook dat de vloer doorloopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:44 schreef kastanova het volgende:
Het zal vast wel een paar keer voorkomen dat de woonkamer nog vol zit met volk en ik of m'n logé wil slapen... Niet echt handig als er dan slechts een dubbele deur met enkel glas tussen zit.
quote:
Ik heb aan beide kanten een balkon, dus qua zon komt het sowieso wel goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:04 schreef Manono het volgende:
[..]
OK, explains waarom je een dubbele deur met glas zou laten zitten en een wandje niet gaat doorbreken.
Ik zou het zelf lekker vinden om 's zomers na mijn werk op het balkon te eten ofzo, maar je balkon is dus op het oosten begrijp ik? Dan maakt het weinig uit want dan heb je daar aan het eind van de dag toch geen zon. Als de zon een keer schijnt. Dan maar met een cappucino en een krantje voordat je naar je werk gaat
Zelf ook maar even aan het zoeken geweest naar m'n favoriete overtrek:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef Skaai het volgende:
Ha ik zie er nu al 2 dekbedovertrekken die bij de dekbedovertrekkenwinkel hier om de hoek 20 euro goedkoper zijn. *opkruisjeklikt*
Back to Kasta.
Nou, ik heb er regelmatig aan gedacht om even een huisbezoekje te doen of gewoon 1 van die kinderen de trap af te schoppen... De gehele flat (de mensen met een appartement aan het trappenhuis) ergert zich er namelijk aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:15 schreef compier het volgende:
waarom ga je niet zelf naar boven om je aan de buurman "voor te stellen "
true!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb er regelmatig aan gedacht om even een huisbezoekje te doen of gewoon 1 van die kinderen de trap af te schoppen... De gehele flat (de mensen met een appartement aan het trappenhuis) ergert zich er namelijk aan.
Ik weet echter vrijwel zeker dat als ik 1 van die kinderen aanpak of hun vader "vriendelijk" verzoek om zich te gedragen, dat ik de volgende dag "plotseling" een dikke kras op m'n auto heb.
En dan? Tja, dan niks, dat kun je niet winnen.
Of een paar big ass honden lenen en die een dagje in het trappenhuis loslatenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:39 schreef compier het volgende:
[..]
true!
Dan maar een ander kind betalen om 1 van die kinderen de trap af te schoppen!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet Oblivon nog even bedanken voor die site met dekbedovertrekken trouwens.
Mijn tik... wat deed ze?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of een paar big ass honden lenen en die een dagje in het trappenhuis loslaten.
Kom op zeg, we hebben het hier over een bouwplaats waar ook nog geleefd wordt. Netjes zou ik zeggen. Bovendien is het Kasta dus waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:23 schreef Charisma het volgende:
ik zou me schamen om zo een foto te plaatsen...![]()
Puntje erbij, maar da's ook weer niks voor Kasta. Dat ding ziet er ook niet-lekker-liggend uit.quote:de rode bank is wel leuk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |