Valt me op zich nog behoorlijk meequote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:52 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is de moeilijke bevalling van de rode muur?
Dekking zou geen probleem moeten zijn bij glasvezel + voorstrijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:10 schreef NanKing het volgende:
Heb je die rode verf direct op de muur gesmeerd?
Ik heb ook zulke rode muren en heb er eerst een grijze grondverf opgesmeerd en daarna de rode verf. Dat dekt een stuk beter.
Filmpje! Van verf!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef kastanova het volgende:
Zal zometeen eens even een filmpje proberen te regelen
Qua planning was het de bedoeling dat beide muren klaar zouden zijn zodra er hulp kwam om het laminaat te leggen... Maar aangezien die muur 3 dagen(!) nodig had om te drogen, schopte dat de planning nogal in de war, vandaar dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef daniel.spijker het volgende:
Wel netjes afgeplakt trouwensmaar why eerst vloer leggen en daarna schilderen?
Ik ben er inmiddels achter dat ze beiden wel dégelijk van 1 en dezelfde persoon warenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef milagro het volgende:
oooh zo ziet die muur er al prima uit, zeg, het is ook minder roodrood zo
ja of het is de lichtval, de andere hoek![]()
tvp dus gewoon eigenlijk.
oh, en fijne drol ookintrigerend dat kleurverschil
dat 'betere volk' gaat wel voor je door het vuur, hè, Kasta, als de nood aan de man is, houd ze te vriend, op redelijke afstand, dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat ze beiden wel dégelijk van 1 en dezelfde persoon waren.
Ook leuk, daarnaast kwam ik er namelijk achter dat m'n vrienden toen ik weg was enkele voorbijgangers die zichzelf buren noemden uitgenodigd hebben.
Die vent zag er uit als een alcoholist en het vrouwtje had de tanden schots en scheef in de bek staan en was moeder van 9(!) kinderen waarvan ze er inmiddels nog maar 2 had/zag.
Oftewel, het betere volk.
Het bleek zelfs nog enige moeite gekost te hebben om die lui er vervolgens ook weer van te overtuigen dat ze op moesten bokken en ik heb ze hier nooit weer gezien, maar dát verklaart dus hoe ze zo snel een kratje bier leeg hebben gekregen.
Altijd leuk, zulke gastvrije vrienden.
Mwah, eigenlijk was de planning om al m'n energie in het huis te stoppen totdat het (redelijk) "af" is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef milagro het volgende:
weekend klussen voor de boeg, dus morgen vroeg op, of ga je zo nog weg en lekker uitslapen morgen?
Ik had nog redelijk wat over en daar heb ik vandaag de 2e relaxkamerlaag en de hobbykamer mee gered en dan heb ik zelfs nog wel iets over.quote:oh en heb je nu dezelfde, dure , verf gebruikt, of die Oksel je aanraadde?
Of 2 uurtjes plakken en het is afquote:en daarna de eerste laag rood op de slaapkamermuur (vanavond voorgestreken),
Daarover verschillen de meningenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik schilder zelf liever dan dan ik behang. Behangen vind ik echt rotwerk en als een muur netjes geschilderd is, vind ik het resultaat doorgaans een stuk mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |