abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56715078
Zo, kom ik ook weer eens in dit forum .

Gisteren een huis toegewezen gekregen, vandaag wezen kijken en na het kijken in al mijn enthousiasme direct maar even een afspraak gemaakt om morgen te komen tekenen .

Een appartement op de 2e verdieping van een flatje op 10 minuten van mijn werk, 10 minuten van het bruisende Almelose centrum ( . ) en 2 a 3 minuten vanaf de snelweg.

Oftewel, ideaal gelegen (wel een beetje jammer van die aftandse Turkenbakken in de straat, maar vooruit) en toffe woning.

Foto's maar eens doen?

Eerst de plattegrond dan maar:

En dan nu "echte" foto's, te beginnen bij de binnenkomst.

Andere hoek:

Da's dus de (vrij grote) hal met daarin ook een toilet en een berghokje + meterkast:

Laten we na binnenkomst direct maar even naar links gaan, dan komen we uit op de hobbykamer:

Rechts zit u dan ook direct het eerste balkon incl. berghok:

Terug naar het halletje en dan de keuken in:

Keukenblok(je):

We keren weer om en gaan vervolgens de slaapkamer in...
Ik krijg nu al een harde plasser als ik aan de zomermaanden denk.. Wakker worden, beide deuren opengooien en chillend in het zonnetje, kopje cappucino in de hand en met een fris windje door de kamer ontwaken .

Nah, tijd voor de woonkamer!
Check vooral dat big ass raam en de hoeveelheid licht die er door naar binnen valt .

En hé, tijd om iemand zwanger te schoppen, want kijk toch eens naar m'n uitzicht!

En hé, kijk toch eens op welke kamer ik uitzicht heb (uiteraard weer dubbele deuren .)
De CHILLKAMER!!!
Uitermate geschikt als relax-ruimte, poker-room, eetkamer, zondagochtend-kater-bijkom-ruimte of om heroine te spuiten .

Voorlopige planning:
Ik was zelf eigenlijk van plan morgen even een gasfornuisje, matras, tv en bank te regelen, die er neer te zetten en vanaf die dag er ook direct te blijven wonen zodat ik 'savonds mooi aan kan kloten met schilderen en het leggen van de vloeren.

Dat vonden m'n vrienden en vriendinnen echter een minder goed idee, dus die drongen zich massaal op om mee te helpen zodat ik direct in een "volwaardige" woning kan trekken.

In de woonkamer en chillkamer leg ik ietwat duurder laminaat of misschien parket en in de keuken, hal en hobbykamer komt ietwat goedkoper spul. De slaapkamer zal uiteraard voorzien worden van vloerbedekking zodat ik lekker op m'n blote voetjes kan rondhuppelen snachts .

Dan de kleuren...
De woonkamer wil ik vrij licht/strak/modern inrichten. Witte (richting cremékleurige) muren (de bevriende stukadoor heeft zich al gemeld) en donkere, strakke meubels. Uiteraard een bank waar ik relaxed en languit op kan liggen . Uiteraard een toffe (flatscreen) tv en lekker klinkende audioinstallatie in de hoek.

Die sfeer ga ik echter totáál niet doortrekken richting de chillkamer.
Daar kies ik voor de warme kleuren... Waarschijnlijk donkerrode (richting het paarse aan) muren eventueel gecombineerd met een zwarte lijn. Verder een grote eet- / pokertafel, een (kleine) tv en uiteraard loungebanken en -stoelen.

De keuken zal ik grotendeels zo laten... Muren uiteraard even schilderen, gasfornuisje en koelkastje er in en dan ben ik denk ik al wel klaar.
Hobbykamer wordt m'n computer-/werk-/film-/muziekkamer, dus daar zal ik waarschijnlijk voor donkere kleuren kiezen.
Uiteraard een relaxstoel, een bureau, een bureaustoeletje en een tv aan het plafond en donkere (waarschijnlijk zwarte) muren.

Ik sta echter open voor werkelijk álle voorstellen en ideeën, dus roept u maar!

...

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 27-02-2008 12:14:07 ]
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:30:37 #2
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_56715152
Sinds wanneer heeft Almelo een bruisend centrum?

Ontopic: Succes met je nieuwe stulpje
Qui habet aures audiendi audiat
pi_56715358
Gefeliciteerd! En een bar kan natuurlijk niet ontbreken in de chillkamer
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:47:33 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56715735
Waar zijn de tjiks?!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56715822
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:47 schreef Biogarde het volgende:
Waar zijn de tjiks?!
Waar denk je dat hobbykamer, slaapkamer en chillkamer voor dienen .

Als je goed kijkt zie je er op de keukenfoto 1 staan.. Ok, ze is klein, maar nu ook weer niet zo klein dat je haar compleet mist
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:51:55 #6
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56715880
Ziet er goed uit!
pi_56715924
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je er op de keukenfoto 1 staan.. Ok, ze is klein, maar nu ook weer niet zo klein dat je haar compleet mist
De keuken, heel goed je hebt haar meteen in de juiste ruimte gedropt
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:53:03 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56715925
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nice. Have fun in je nieuwe toko!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56716275
Wat een pauperwoning zeg. Doe de groeten aan ma Tokkie
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:05:21 #10
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_56716369
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:02 schreef The_Interpreter het volgende:
Wat een pauperwoning zeg. Doe de groeten aan ma Tokkie
* tisauch ligt hier compleet in een scheur!
Qui habet aures audiendi audiat
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:12:31 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56716599
Leuk woninkje. En Almelo.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  PR/Manusje van alles woensdag 13 februari 2008 @ 23:18:44 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56716758
Leuk flatje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56716804
jezus niet daar he? als je tussen de turken wilt wonen, moet je daar zijn, daar is echt een turkendichtheid van 90%
pi_56717519
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus niet daar he? als je tussen de turken wilt wonen, moet je daar zijn, daar is echt een turkendichtheid van 90%
Och, viel mee...
Ik hoorde geen schapen blaten, kwam op de trap naar boven 5 Nederlanders tegen (van de 5!!!! . ) en zag slechts een paar Turkenbakken staan.
Op m'n eigen flat trof ik trouwens geen schotels aan, aan de overkant wel maar boeien, ik ga niet naar buurtfeesten ofzo .
Én geen troep in de tuin terwijl ik met Turken juist de ervaring heb dat ze alle rotzooi van het balkon afpleuren.

Oftewel, zo op het eerste gezicht lijkt het behoorlijk mee te vallen .
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:53:58 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_56717674
waar staat de "ADING" voor als uitkijkpandje aan de achterkant?

verder succes en ik weet niet of die speeltuin beter speeltuin of hangplek kan zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56717864
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
waar staat de "ADING" voor als uitkijkpandje aan de achterkant?

verder succes en ik weet niet of die speeltuin beter speeltuin of hangplek kan zijn
International Trading kan ik nog achterhalen aan de hand van foto's, maar wát ze dan verhandelen...
Al sla je me dood... Naja, zolang het geen coke is zal ik er weinig last van hebben lijkt me.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:13:15 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56718043
Wat ga je zoal in je chillkamer doen
Puike flat
Kost dat?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56718062
Balkon lijkt me wel relax. Heerlijk op een klapstoel met een pils erbij, terwijl je geniet van het geluid van de multiculturele samenleving in de ondergelegen speeltuin.
pi_56718087
Gefeliciteerd !
En snel iets regelen dat die flat een andere kleur krijgt, wat hangt er aan die buitendeuren, perzik/rose ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_56718202
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef tho_Omas het volgende:
Balkon lijkt me wel relax. Heerlijk op een klapstoel met een pils erbij, terwijl je geniet van het geluid van de multiculturele samenleving in de ondergelegen speeltuin.
Naja, ik heb nog wel ergens een alarmpistool liggen, dus vervelen hoef ik me sowieso niet in de zomer .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:24:51 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56718222
x
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56718618
Van harte gefeliciteerd en succes.

Dit topic ga ik wel volgen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_56719008
Eerst maar afwachten voordat je 'm opgeknapt hebt. Al heb ik m'n twijfels bij dat richting het paarse muren. Hoe dan ook, vooralsnog is het nog best een betonblok ...

Dus ik zou maar niet al wat te enthouiast te zijn.
pi_56719152
van harte met je stulpje, maar waarom kreeg je deze toegewezen zoals je schreef ? als ik de muren bekijk mochen ze eea nog wel stuccen indien dit verhuurd wordt
pi_56719615
Leuk! Gefeliciteerd. Tevens TVP, hopelijk blijf je de voortgang posten hier.

Enige wat ik echt een verschrikking vind is de kleur van die balkondeuren, die perzikkleur of whatever. Indeling is goed, keuken ziet er goed uit, toilet ook.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')